Hirdetés feladása
Vitorlázás
Ábrahámhegy
6.400.000 Ft

László Bognár
Minden régió
+36302988228
Ábrahámhegy

Eladóvá vált 9 m-es szeretett vitorlásunk. Német gyártmány. Kikötő hely esetleg megoldható. Jó állapotó teljesen felszerelet beltéri motorral, műszerekkel vitorálzattal, Friss műszakival, okt 17-ig vízen kipróbálható. Sólyakocsi, téli takaró ponyva, a képen nem látható bimini.
Csónak
KMAXXI EXTRA
1.550.000 Ft

Ernyes László
Minden régió
+36708817310
Kiskunfélegyháza

Eladó 2013-as KMAXXI EXTRA 5,45 25LE-s YAMAHA motorral, 2013.-as GIMIBO hajószállítóval, kötelező felszereléssel. Hajó levél érvényessége 2032.07. hó. Irányár: 1 550 000 Ft.- Telefon: +36-70-881-7310

LEGFRISSEBB HIRDETÉS

Motorcsónak
Cabin Cruiser holland csatornahajó
Cabin Cruiser holland csatornahajó
Cabin Cruiser holland csatornahajó
39.500.000 Ft

VS
Duna és környéke
+36309151515
Eladó egy jó beosztású, tágas terekkel rendelkező, szép állapotban lévő holland vas csatornahajó. A hajót a Volentér család hozta be az országba még 2018-ban, azóta számos fejlesztést és felújítást végeztek el rajta. Többek között kapott egy teljes festést, teljesen új elektromos hálózatot, 400W napelem rendszert, és 5 db új munka akkumulátort. A hajó kiváló esztétikai és műszaki állapotban van, rendszeresen karbantartott, minden rendszere kifogástalanul működik, így akár hosszabb túrákra is bátran el lehet indulni vele. ************ Részletek és műszaki tartalom: Típus: Cabin Crusier holland csatornahajó Név: Oude Meer Anyaga: Vas Évjárat: 1979 Német hajólevél (műszaki nem jár le) Hossz: 14m (46 láb) Szélesség 3,85m (12,6 láb) Merülés: 1,2m (3,9 láb) Szállítható személyek száma: 12 Fekvőhelyek: 5 Súly: 14t Beltér: Külön fürdő és WC vízöblítéssel Teljesen felszerelt konyha étkezőasztallal és ággyá alakítható U alakú kanapéval (konyha felszereltsége: kerámia főzőlap, 2 db hűtő fagyasztóval, mikró, tároló szekrények, konyhai felszerelések) Hatalmas nappali L alakú sarok kanapéval és asztallal Orrkabin két külön fekhellyel Aft kabin (a terasz alatt) egy kétszemélyes franciaággyal Kültér: Tágas terasz: hatszögletű fa asztal székekkel és 6-8 fős társaságnak elegendő hellyel Hátsó létra a fedélzetről a fürdő platformra Fürdőplatform fürdőlétrával Tárcsa sütő gázpalackkal Halpucoló, mely asztalként is funkcionál Külső zuhany Új Bimini tető és oldalsó árnyékolók Daru bocinak/kisebb jet skinek Napozó felületek a tetőn Kapacitások: Üzemanyagtartály: 500L Édesvíz tartály: 1000L Szennyvíztartály: 500L Szállítható személyek száma: 12 Fekhelyek száma: 5 Elektromos rendszer: 12V/220V Két éve szakember által teljesen újra húzott elektromos hálózat biztosítékokkal Parti áram 3,8 kW inverter 400W napelem rendszer 10kW Mitsubishi diesel aggregátor 5 db nagy teljesítményű gel munka akkumulátor (2 évesek) 2 db 12V indító akkumulátor 2db 24V orrsugár akkumulátor Meghajtás: Gardner 6 hengeres diesel motor (1 db) Hengerűrtartalom: 10.000 ccm Teljesítmény: 160 LE Üzemóra: 4400 Kihajtás: Egyenes kihajtás Két kormányállás Propeller: 3 levelű réz Kormányzás: kormánykerék és kormánylapát (1db) Orrsugár kormány Menetteljesítmény (Dunán): Sebesség és fogyasztás: Hegymenet optimális: 8 km/h (Fogyasztás: 6 L/h) Hegymenet maximum: 12 km/h Völgymenet optimális: 14 km/h (Fogyasztás: 3 L/h) Völgymenet maximális: 18 km/h Átlag fogyasztás: 4-5L/h Egyéb felszereltség: Horgony Elektromos horgonycsörlő Mélységmérő Fenékpumpa Halradar Rádió adó/vevő Fenderek, kötelek Kötelező felszerelések Terasz asztal székekkel Rengeteg új tartalék alkatrész (olajszűrő, vízpumpa, stb.) A vételár tartalmazza a hajó kidaruzását és egy teljes algagátlózását, illetve akár a szállításban tudunk segíteni megegyezés szerint. Igény esetén esetleg Baján kikötőhely is bérelhető a hajónak hosszú távra. Irányár: 39.5M Ft / 98.000 EUR Megtekinthető és kipróbálható Baján Érdeklődni: 30/9151515
Vitorlázás
A TKSTAR gyártmányú TK905 GPS nyomkövető eszköz amellett, hogy igen kedvező áron szerezhető be, számos olyan előnyös tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt érdemes megvizsgálni a vízi jármű-tulajdonosok szemszögéből is e kicsiny eszközben rejlő nagy lehetőségeket. Tenyérben elfér, könnyen elhelyezhető a vízi járműben, beszerelést egyáltalán nem igényel. Strapabíró, porálló, ezért beltéri és kültéri elhelyezésre egyaránt alkalmas, fémrészhez akár saját mágnesével is rögzíthető. A nyomkövetés adta előnyök kihasználására is számos lehetőség kínálkozik a hajózás terén. A TKSTAR TK905 beépített GPS-vevője 5 méteres pontossággal képes meghatározni a hordozó jármű aktuális helyzetét, amelyről akár 10 másodperces időközönként adatot tud küldeni a felhasználónak, legyen szó akár egy vitorlás verseny hajóinak a valós idejű helyzet-meghatározásáról, szabadidős hajózás útvonalrögzítéséről, vagy akár vízi szállítás nyomonkövetéséről. A nyomkövetőhöz egy magyar nyelvű szoftverlicenc is megrendelhető, mely biztosítja a készülék asztali számítógéppel vagy androidos mobileszközzel történő vezérlését és további hasznos funkciókat is. Pl. a nyomkövetővel ellátott hajó(k) aktuális helyzetét az okostelefonunkon megjelenő térképen kísérhetjük figyelemmel. A licenc nem keletkeztet hűségidőt, a felhasználó szabadon lemondhatja vagy szüneteltetheti , pl. ha csak a hajózási főszezonban szeretné használni a plusz funkciókat. Üzemidő tekintetében is élen jár a TKSTAR TK905, ugyanis 5000 mAh (3,7 V) kapacitású Li-ion akkuja akár 90 napig is képes újratöltés nélkül készenlétben tartani a kicsiny készüléket. Aki a magyar forgalmazótól rendeli meg és hozzá SIM kártyát is kér, beüzemelve és használatra készen kaphatja kézhez a nyomkövetőt, akár már másnap – ezáltal ajándéknak is ideális választás lehet.
Balaton
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Vitorlázás
Van némi tennivalónk, mielőtt vízre szállnánk kedvenc hajónkkal. Sokunk biztos nem is látta hajóját ősz óta. Talán néhányan nem is tudják, a kikötőben hol is keressék… Ilyenkor jön a fejtőrés: mit is, hogy is, mivel ? Bizonyára a hajókivétel alkalmával mindenki magas nyomású mosóval teljesen tisztára, simára varázsolta hajója vízvonal alatti részét. Ilyenkor a jobb minőségű algagátlót nem kell csiszolni. Egyszerűen kenjük fel az új réteget. Az algagátlóknak alapvetően két fajtáját különböztetjük meg. Az egyik az önkopó, vagy önpolírozó, a másik a kemény algagátló. Amennyiben önkopó, akkor a fellazult felület nem engedi megtapadni az algákat. A kemény fajtánál a rétegből kiáramló hatóanyag akadályozza az algák felrakódását. A munkálatok végzése során nagyon fontos az egészségünk és a környezetünk védelme. Használjunk védőszemüveget, védőkesztyűt, védőruhát és védőmaszkot ! Az üres dobozokat és az elhasznált szerszámokat mindenképp megfelelő gyűjtőhelyre vigyük ! Ha ezzel végeztünk, jöhet a vízvonal fölötti rész. Elsőként tisztítószerrel mossuk le a hajó felső részét, távolítsuk el az elmúlt szezon szennyeződéseit. Ha úgy ítéljük meg nem árt átpolírozni a hajó testet. A polírozáshoz használjunk műanyag felületekhez kifejlesztett anyagot. Nézzük át a kötelek állapotát, szükség estén cseréljük ki azokat. A fa részeket lakkozzuk, ha kell fáig lecsiszolva, ajánlatos lecsavarozni a műanyagról. A vereteket olajozzuk vagy zsírozzuk meg. Hasznos lehet a zsírzó spray. A csörlőket ajánlatos szétszedni és tisztítás után vízálló zsírral bekenni. Ajánlatos vízre tétel előtt elvégezni, hogy elkerülendő az alkatrészek vízbe esését. Vitorlás esetén ajánlatos egy rongyot húzni benne fel-le, hogy a beragadt port eltávolítsuk. A kabin belsejében sem árt szétnézni. Biztosan találunk pár dolgot ami felújításra, tisztításra, cserére szorul. Ellenőrizzük a műszerek, valamint az elektromos rendszer állapotát.
Balaton
Kékszalag 2025-ben
Európa legrégebbi és leghosszabb (160 km) tókerülő versenye július 10-én 9 órakor rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre.   A Magyar Vitorlás Szövetség vezetői remélik , hogy az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon idén is 500-600 hajó vesz majd részt. A táv légvonalban mérve 155 km. A szabályok szerint 48 óra alatt kell a vitorlázóknak teljesíteni a távot. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor várhatóan mintegy 5-600 hajó vág neki a távnak.
hgtfyzundx
+19704160165
kquinney@thumbies.com
lhkqdenirw
+13349293911
skelso@sundance-inc.net
Balaton
kikötői 1x1
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!
Alice
+36TestUser isabelle.grosroyat@decathlon.com
TestUser
+36John pnoynaert@tamu.edu