Hirdetés feladása
Kikötő
Parker Hungary Kft
+36203303449 marina@vonyarcmarina.hu
8314 Vonyarcvashegy Vonyarc Marina kikötő
Kikötő
Kdt.vízig.
+36203604401 karolyi@kdtvizig.hu
8000 Székesfehérvár Balatoni út 6.
Kikötő
Verhanovits István&Fia Diana Kft.
+36306967880 iverhanovits@gmail.com
2626 Nagymaros Váci út 27.
Kikötő
Neptun kikötő
+36309406280 neptunkikoto@gmail.com
Kikötő
Wiking Budapest
+36209308136 pajk.agnes@wiking.hu
1033 Budapest Hajógyári sziget 606 47.539445; 19.048887
Kikötő
Erzsébet Üdülőközpont és Tábor Zánka kikötője
+36307287075 nagy.imre@erzsebetszallodak.hu
Kikötő
Zamárdi kikötő
+3684348400 zamardipmh@t-online.hu
Kikötő
Vonyarc Marina
+36202040400 marina@vonyarcmarina.hu
Kikötő
Vitorláskikötő BH Zrt.
+3687714885 forgalmi@balatonihajozas.hu
Motorcsónak
Naya 670
16.990.000 Ft

Fábián Zsolt
Minden régió
+36203599055
nagytarcsa

NAYA 670 motorcsónak. A legkorszerűbb technológiával, rétegelt ragasztással készül, kanadai vöröscédrus, mahagóni, tölgy és irokó válogatott minőségi anyagok és Dnvgl minősítéssel rendelkező epoxi gyanta felhasználásával. A hajótest felületkezelése során 4 réteg epoxi alapozó, majd 16 ! réteg International két komponensű PU lakk került a felületre, minek okán a hajótestre 10 év gyártói garanciát adunk! 115 LE Yamaha külmotor, kabin, 2+1 személy számára ágy, valamint egy fürdőszoba állómagassággal, benne WC, zuhany, kézmosó. Ezen kívül cockpit zuhany, beépített konyha gáztűzhellyel, hűtővel. Ezért a hajó alkalmas, akár több napos túrázásokra is. Nyitható tetőablakok és kabin ablak, üzemanyag tank 115 L, víztank 85 L. szennyvíztank 80 L, fürdőplatform és napozási lehetőség az orr részen. Kereső lámpa, beépített GPS, és mélységmérő, valamint kötelező felszerelések. _CE norma szerint, C kategória. _Szállítható személyek: 6 fő. _hossz: 670 cm, szélesség 249 cm, merülés 35 cm. Igény esetén lehetőség van a külmotor cseréjére vagy beépített motorra, vagy elektromos hajtásra! Kérem keressen bizalommal, a hajó gyártójaként messzemenően figyelembe tudjuk venni az Ön igényeit!
Motorcsónak
Bass boat light
1.390.000 Ft

Szentner Richárd
Minden régió
+36309635254
Dunavarsány

Eladó a képen látható bass boat light ! Glastron test. 440 h 175 sz 40 oldalm. Egy 9,9 s matricával rendelkező de gyárilag 20 lóerős önindítós Honda BF motorral, magyar rendszámos megerősített csónakszállító trélerrel. Minden felszerelés súlyok is plusz 25 literes gyári Honda tank üzemanyag pumpával üzemanyag visszajelzővel. Minn kota endurra trolling motor 55 librás, pedállal. Téli, nyári ponyva Tartoz: körbe krómkorlát s.t.b Esztétikailag esetleg kifogásolható műszakilag nem, bele ülsz mész horgászni pont. 1,49 Mft
Balaton
Jól indul a 2016-os szezon a vitorlázóknak, május 1-én az alsóörsi, május 11-én pedig a balatonfenyvesi kikötőt adták át. A kikötő építésére 1997 óta készülő dél-balatoni város független polgármestere szerint óriási lehetőséget kapott ezzel Balatonfenyves, szerinte ezzel rohamos fejlődésnek indul a város, amiből a környező települések is csak profitálhatnak. Az új kikötőben 350 férőhelyet telepítettek, a parton létesített kiszolgálóegységekkel pedig egészen vonzó hajós bázis jött létre. Átadták a Fenyves Yacht Klubot és a hozzá tartozó kikötőt, ezzel újabb kikötővel gazdagodott a Balaton. A beruházást komoly viták és tiltakozások előzték meg, de Halász János, a Balatoni Fejlesztési Tanács tagja szerint, az ilyen viták természetesek egy ekkora építkezésnél. Tény és való, a balatonfenyvesi kikötő, a maga 350 férőhelyével a nagyobb kikötők közé tartozik, elhelyezkedése miatt pedig hosszan benyúlik a Balatonba. A beruházás meglehetősen nagynak mondható, hiszen a kikötő és a hozzá tartozó szálloda, kerékpáros központ, vendéglátóegység és egyéb kiszolgáló egységek összesen 2,5 milliárd forintba kerültek. A kikötőre az állami támogatáson túl uniós forrásokat is sikerült szerezni (utóbbiból összesen 800 millió forintot), a város polgármestere pedig rendkívül bizakodó a beruházás sikerét illetően. A Balaton déli partjára valóban ráfért már egy ilyen fejlesztés, hiszen Keszthely és Fonyód között eddig még nem volt ekkora vitorláskikötő (Balatonmáriafürdőn van ugyan kikötő, de annak a kapacitása nem túl nagy). Ez értelemszerűen elvágta ezeket a városokat a fokozatosan fejlődő vitorlásturizmus adta lehetőségektől. A balatonfenyvesi kikötő építése során 80 ezer köbméter homokot termeltek ki, a gát építéséhez pedig több mint 35 ezer köbméter sziklát használtak fel. Vitán felül áll, hogy egy új kikötő csak jót tesz úgy a balatoni vitorlás sportnak, mint egy-egy városnak, ezért mi örülünk a kikötőnek. A Balaton dél-nyugati csücske ráadásul meglehetősen elhanyagolt ilyen tekintetben, egy ilyen nagy kikötő pedig megadja az esélyt, hogy idővel még több (akár kisebb) létesülhessen ebben a régióban.
Balaton
Új kikötőt kap a Balaton, aminél jobb hírt talán nem is kaphatnánk. Az egyelőre 51 férőhelyes alsóörsi kikötő a modern elvárásoknak megfelelő kiszolgáló épületekkel lesz ellátva. A Bahart és Alsóörs városa a fejlesztéstől a város hajós turizmusának fellendülését várják, emiatt a tervek szerint a jövőben további férőhelyekkel egészítik ki az alsóörsi vitorlás kikötőt. Legújabb kikötőjével kiegészülve, a Balaton immáron 11 kikötővel áll a hajósok rendelkezésére. Május 1-től használható a Balaton új vitorláskikötője, ahol 51 árbócos kikötésére lesz lehetőség. A Balatoni Hajózási Zrt. (Bahart) kikötőinek a száma ezzel 11-re emelkedett, így a Balaton körül több mint 2000 hajónak jut már hely. Örömünket a Hajómániánál csak fokozza a cég vezérigazgatójának, Kollár Józsefnek a bejelentése, miszerint az idén nem változnak a hajóparkolási tarifák. Az alsóörsi kikötő 352 millió forintos beruházás eredménye, a hajóhelyek több mint 2/3-át, már a megnyitás előtt értékesítette a Bahart. Természetesen a kikötő kezelője vendéghelyeket is biztosít Alsóörsön, arra számítanak ugyanis, hogy a Balaton keleti medencéjének egyik legkedveltebb hajóstúra-célpontja lehet az új kikötővel rendelkező város. Éppen ezért a város és a Bahart nem elégszik meg a 2016-os szezonban már használható 51 férőhellyel, a következő évben újabb 100 kikötőhely átadását tervezik Alsóörsön. A beruházás kapcsán nem csak új kikötő épült, az alsóörsi személyhajó kikötő épülete is megújult, már csak azért is, mert a vitorlás kikötőhöz tartozó komfortterek itt kapnak helyet. Ebben az épületben lesz többek között a kikötő vizesblokkja és a kikötőmester irodája is. A projekt részeként természetesen a vitorlás kikötőhöz tartozó parkoló is kiépítésre kerül, de a személyszállító hajók kikötője is új pénztárépületet kap, váróteremmel és mosdókkal. A Hajómánián minden ilyen jellegű kezdeményezést kitörő örömmel fogadunk, hiszen továbbra is azt gondoljuk, hogy óriási lehetőség és fejlődési terület van a balatoni vitorlázásban.
Balaton
Idén 82 éves a balatoni viharjelzés, a 30 viharjelző állomásból álló rendszert március végén kapcsolták be. Ennek örömére a Hajómánián is átismételjük, hogy mit jelentenek az egyes állások. A viharjelzés életet ment, ezért hajósoktól a strandolókig mindenkinek ajánlott az ismerete, annál is inkább, mert a szakemberek szerint az idén a korábbi évekhez képest erősödő viharokra lehet számítani. Egyértelmű jele a tavasznak és a hajózási szezon közeledtének, hogy március utolsó napján bekapcsolták a balatoni viharjelzést. Az életmentő berendezést az Országos Meteorológiai Szolgálat (OMSZ) és az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság képviselői közösen kapcsolták be. A viharjelzés nem csak a tájkép miatt fontos, a fényjelzés ismerete életet menthet a nagy tavainkon. A Balatonon három medencére osztva (nyugati-, középső- és keleti medence) összesen 30 viharjelző berendezést üzemeltet az OMSZ. A Hajómániánál meggyőződésünk, hogy a viharjelzés ismerete az egyik legfontosabb, űzzön az ember bármilyen vízi sportot, éppen ezért nem lehet elégszer ismételni a jelentéseit. Alapfok – nincs fényjelzés A viharjelzés alapfokon áll, és nem jelez a következő esetekben: - gyenge légmozgás (0-15 km/óra), a víz teljesen sima - mérsékelt szél (15-25 km/óra), a víz gyengén fodrozódik, enyhe hullámok láthatóak - élénk szél (25-40 km/óra), az előzőnél nagyobb, úgynevezett közepes hullámok tapasztalhatóak Első fokú viharjelzés – percenként 45 villanás Első fokú viharjelzésről beszélhetünk, és fényjelzést láthatunk a következőknél: - erős szél (40-60 km/óra), megjelennek az előzőeknél nagyobb hullámok, de még nem annyira veszélyes - gyakorlott szörfösök kedvence - csónakok és a fürdőzők csak a part közelében lehetnek Másodfokú viharjelzés – percenként 90 villanás A másodfokú viharjelzéssel már nem lehet viccelni, a következőkre számíthatunk, ha gyakori a viharjelző fényjelzése: - viharos szél (60-80 km/óra); tarajos hullámok a tavon, a csónakoknak ilyenkor már tilos vízre menni és a nagyobb vitorlás hajók is csak a megfelelő biztonsági intézkedések betartásával futhatnak ki. - erős vihar (80-100 km/óra); a hatalmas hullámok tetejéről elporzik a víz, ekkor már a motoros hajóknak is ki kell kötniük. - orkán (100 km/óra felett); a vízfüggöny mellett porzik a víz, a látótávolság a nullával egyenlő. A speciális mentőhajókon kívül senki nem mehet a vízre. - másodfokú viharjelzés esetén szigorúan tilos a tóban fürdeni A balatoni viharjelző-rendszert folyamatosan fejlesztik, a fényjelzőket LED-es világítótestekre cserélik. Az egyik medencében már megtörtént az átállás, a tengeri körülményekre kifejlesztett égők energiatakarékosak, fényük pedig messzebbről is látható. Természetesen a balatoni viharjelző-rendszer is halad a korral, idén már okostelefonokra kifejlesztett viharjelző applikációk is segítik a hajósokat. Ha valamiért nem látnánk a viharjelzőt, a telefonunk segít nekünk.