Hirdetés feladása

Kül- és belmotor

Yamaha F9.9 Sport = F20
Hajómotor
Minden régió
2017. október 25
2340 Kiskunlacháza, Csendes u. 6.
1.130.000 Ft
Kedves Hajós Barátaim ! Itt van, megérkezett, amire sokan vártunk ! És amire a Yamaha rajongók oly sok éve hiába várnak... A négyütemű Yamaha 9.9 lóerős változat, amely garantáltan 20 lóerősre nyitható. A motorok folyamatosan érkeznek ! Kétféle komfortfokozatban állnak rendelkezésére raktárról: - Rövid triebes, kézi vezérlésű, berántós. Alapára: 1.130.000.-Ft - Rövid triebes, kézi vezérlésű, berántós és önindítós. Alapára: 1.240.000.-Ft Természetesen megérkeztek a hozzájuk illő 20-as karburátorok is. Rendelhetőek még hosszú triebes kivitelben, a fenti komfortfokozatban és létezik önindítós, távirányítós rövid és hosszú triebes változat is, 1.330.000.-Ft bruttó áron. Ez a 362 köbcentis Yamaha F9.9 hazánkban csak nálunk kapható 5 év garanciával, még csak a környező országokban sem ! A rövid triebes, karos változat tömege: 51 kg. Az önindítós változaté: 54 kg. (Mint a 20-as, hiszen ez az.) A versenycélokra készített motor speciális fényezéssel is készül, amint látjátok a kupakja kék. De még milyen szép kék ! És egyedi matricákkal. Nem ragozom, ezt élőben látni kell ! Erre a Yamaha motorra hazánkban egyedülálló módon 5 év teljes körű garanciát adunk, mely nálunk érvényesíthető - mint forgalmazónál - és a szervizünkben végzett időszakos és téliesítő szervizeléssel egészül ki. A motor alapárában benne. A motor alapárában benne foglaltatik: - a Yamaha F9.9 Sport motor, - a 24 literes kültank, a pumpás csővel, - kezelési útmutató (magyar és idegen nyelvű), - 5 év garanciát igazoló okmány, - 9.25" x 9"-os gyári Yamaha hajócsavar, - A motor beüzemelése, hajtómű- és motor olajjal való feltöltése. - A vásárló előtt végrehajtott tuning 15 lóerőre a mechanikai ütköző eltávolításával. Opcionálisan kérhető 20 lóerős tuning ára: 135.000.-Ft A karburátor kicserélésével lesz 20 LE ! - A vásárló természetesen megkapja a 9.9-ces karburátort is ! - Egy szakszerűen kiválasztott, erősebb Solas hajócsavar teszi teljessé az élvezetet, melyet ajándékba adunk a 20-as tuningnál ! EZ EGY JAPÁNBAN KÉSZÜLT, EREDETI YAMAHA CSÓNAKMOTOR, AMELY 9,9 LÓERŐS, AZONBAN .... Információ, értékesítés: Pfeifer Rikárd 2340 Kiskunlacháza, Csendes u. 6. Tel.: 06-20/232-0023 pfeiferrikard@invitel.hu
Eladó egy megkímélt állapotú Suzuki DF 9.9 (20) BTL csónakmotor
Hajómotor
Minden régió
2023. augusztus 30
7171 Sióagárd Bezerédj u. 9.
970.000 Ft
Eladó egy megkímélt állapotú Suzuki DF 9.9 BTL csónakmotor. A teljesítménye 20 lóerő, hosszú csizmás, táv vezérelt, hidraulikus emelésű, önindítós, 2019-es évjáratú, kb 50 üzemóra van benne. Rendszeresen szervizelt, vizen soha nem volt tárolva.
Kölcsey u. 16.
Hajómotor
Minden régió
2023. augusztus 19
Pilismarót
990.000 Ft
Jellemzők: tökéletesen működő, távkaros, 508mm hajtóműhossz, kevés üzemóra, egy év garancia. Van hozzá három különböző csiga és egy hosszú-rövid csizma átalakító, tehát alacsony fartükörre is felszerelhető.
Eladó Johnson 35 LE csónakmotor
Hajómotor
Duna és környéke
2023. augusztus 7
Dunaújváros
580.000 Ft
Eladó kétütemű Johnson 35 LE üzemképes csónakmotor, hajólevélről. Rendszeresen szervizelve, vízpumpa cserével. További részleteket a megadott telefonszámon kaphat. Irányár: 580.000 Ft
Yamaha 4 ütemű 8 LE csónakmotor
Hajómotor
Minden régió
2023. június 4
Pest megye
300.000 Ft
Eladó Yamaha 4 ütemű 8 LE, 2 hengeres csónakmotor. 20 literes kültankkal, rövid csizmás kivitel. Új vízpumpa lapáttal, hordóban indítva kipróbálható.
Suzuki 9.9
Hajómotor
Minden régió
2023. június 30
930.000 Ft
Tavalyi évben vásárolt Suzuki DF 9.9 Bes öninditós négyütemű rövidcsizmás 13 üzemórás csónakmotor a 12 literes gyári tankjával eladó !A motor éves szervize elvégezve! 2 év garancia van még hozzá! Az ár irány ár!
Kereskedő
sailbalaton.hu
+36702212022
info@sailbalaton.hu
Balaton Kereskedő Bérlés Vitorlás hajó 26 lábtól Gumicsónak Kül- és belmotor

Vitorlás értékesítés és bérbeadás a Balatonnál.
Hajómotor
Előző számainkban megnéztük, hogy mit tehetünk hajónk meghibásodása esetén, és milyen javítási opciók, lehetőségek vannak. Most nézzünk szét egy kicsit részletesebben a hajó szíves és lelke – vagyis a hajómotorok háza táján! A Honda nem csupán autókat és autómotorokat – de hajómotorokat is gyárt, már több mint 40 esztendeje. A négyütemű külső hajómotorok, csónakmotorok gyártása terén az élen járnak. A motorok megbízhatósága és kényelme garantált, hiszen a Honda, mint márka elköteleződött a tökéletesség iránt. Aki új típusú, pehelykönnyű csónakmotort keres, érdemes figyelemmel követnie a Honda új fejlesztéseit. A Selva gyár szintén nagy, több évtizedes tapasztalattal bír a hajómotorok gyártása terén. A világszerte népszerű, alacsony fogyasztású csónakmotorok szinte minden igényt kielégítenek: 30 alapmodellt és 82 típust rejt a változatos, sokszínű kínálat. A Parsun egy olyan kínai gyártó, akik profi tervezőkkel, szakemberekkel dolgoznak együtt, és valóban magas minőséget állítanak elő. A gyártósorról kikerülő termékeik szigorú minőségellenőrzésen is átesnek, melyeknek a finombeállítás és a próbaüzem is fontos része. A Vetnus hajómotorokra szintén minden időben – napsütésben, szélben, vagy komoly viharosabb időben – éppen úgy számíthatunk. A belső motorok mellé pedig teljes készlet áll a rendelkezésünkre a motorokhoz kapcsolódó felszerelésekből, mint pl. kipufogó csövek vagy dobok. A Yanmar hajómotorokat értékesítő Monti Bt fő profilja – a vitorlás és motoros kishajók javítása és karbantartása – mellett mára már teljes szervizzel és hajómotor értékesítéssel foglalkoznak, a megbízható és rugalmas árfekvésű, hazai Beta Marine hajómotort kínálva. A Haswing pedig egy új márka a hajómotorok piacán. Amit ez a márkanév takar, az egy elektromos hajómotor, amelynek kedvező áramfelvevésű, innovatív kifejlesztésű propellerje elvágja az aljnövényzetet, így gyorsabb haladásra képes. Ami még nagyon fontos, országos szervízhálózat is elérhető ehhez a típushoz. Valójában igen széles a választék, és sokféle hajómotor kapható hazánkban is, kis kedvcsináló rövid összeállításunk pedig a teljesség igénye nélkül készült. Hiszen még mindig itt a jó idő, bátran vízre szállhatunk, és ha szükséges nem késő beruháznunk egy jó – használt, vagy új – hajómotorra, alkatrészre! Hajómotorokkal is foglalkozol? Keress minket és jelenj meg az oldalon cégként, akár ingyen. Írj nekünk az info@hajomania.hu címre!
Hajómotor
Eljön az az idő is, amikor a hajómotorunk egy kis javításra, karbantartásra szorul – és a hajós szakmában persze ezekre külön fogalom is létezik. Ilyen például a hajómotorok marinizálása, ami tulajdonképpen egyfajta átalakítást jelent. Nyugat-Európában már gyakori a marinizálás, erre már egész iparágak épültek ki – hazánkban azonban még csak most kezd ismertté válni ez a különleges eljárás, mely során az autómotorokat készítik elő olyan formán, hogy az hajótestbe beépíthetővé válhasson. Hogy miért is jó ez? Nyilván költséghatékonysági okok miatt – egy gyári hajómotorhoz képest jóval kedvezőbb áron jön ki egy ilyen marinizált motor, ám itthon ma még nem igazán elterjedt és nem is éri meg. Noha a dízel motorokból is lehet már marinizált hajómotort előállítani, ez a fogyasztás szempontjából még lehet, hogy meg is éri, hiszen itt kisebb lesz a fogyasztás a nagyjából azonos teljesítmény mellé. Azonban a marinziált motoroknál a kipufogó csonkot is hűteni kell majd, ez pedig a hajó közegében jelentősen meg fogja emelni majd a belső hőmérsékletet. Van tehát sok előnye, de persze, hátránya is ennek a különös eljárásnak, Azonban, az még korántsem elég, hogy beszereztük az így előállított hajómotort. Ezt utána majd folyamatosan üzemben is kell tartani, tankolni kell; és ez az, ami miatt nem annyira éri meg, és még nem is annyira elterjedt idehaza. Ami pedig még problémás lehet itthon, az pedig a hosszadalmas engedélyeztetési eljárás, és a hozzá tartozó jogosítványok beszerzése. Azért akadnak már kis hazánkban is cégek, akik kifejezetten erre az iparágra szakosodtak. Eleget téve a dinamikus fejlődés igényének, csónakmotorokat, más hajómotorokat állítanak elő különböző autók, és egyéb berendezések motoros alkatrészeiből. Emellett persze más szolgáltatásuk is van, hiszen csak a hajómotor marinizálásból még nem biztos, hogy meg lehetne élni hazánkban. Aki biztosra szeretne menni, azért jobban teszi talán – még ha csak használtra is van pénze – de valódi hajómotort választ. Aztán később hobbiból, vagy ha már nagyon penge a hajómotorok terén akkor esetleg érdekes lehet kipróbálni a marinizálást. De azt mindenesetre jó tudni, hogy már ilyen is van!
Csónak
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!
Szerviz, javítás
szántó csaba
+36303705701
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
szantocsonak@gmail.com
Budapest és környéke Szerviz, javítás Kereskedő Kül- és belmotor