Hirdetés feladása
új és garanciális használt csónakmotorok óriási választékban!!
Hajómotor
Minden régió
2016. január 7
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
100.000 Ft
új és garanciális csónakmotorok!! Folyamatosan változó csónakmotor készlettel, kibővült szervizünkkel, akciókkal várjuk 2017.ben is kedves vásárlóinkat!! Árlistánkat, aktuális készletünket itt megtalálja: www.szantocsonakmotor.hu
Új Tohatsu MFS9.8B 640.000Ft
Hajómotor
Minden régió
2017. április 25
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
640.000 Ft
Új Tohatsu MFS9.8B 640.000Ft készletről azonnal!!!! 5 év garanciával!!!! 10 lóerős 4 ütemű rövid csizmás 37kg súlyú made in Japan MEGÉRKEZTEK!!! www.szantocsonakmotor.hu
Hajócsavar
Hajómotor
Minden régió
2017. szeptember 8
140.000 Ft
Eladó egyben 20 db japan hajócsavar.Csak az hívjon akit egyben érdekel.Méreteket nem tudom.6-100 lovasig.
Yamaha 4
Hajómotor
Minden régió
2017. október 29
165.000 Ft
Eladó egy 4 ütemű,hosszú csizmás csónak motor csak segédmotornak használt,kevés üzemórával.
Haswing Protruar 2 LE elektromos motor külmotor csónakmotor 24V fokozatmentes akkuteszterrel
Hajómotor
Minden régió
2017. november 7
Budapest
154.999 Ft
Új generációs, módosított 2017-es 24Voltos Haswing Protruar, bontatlan gyári csomagolásban. Számlával, 1 év magyar garanciával.
sürgősen eladó 4 db csónakmotor
Hajómotor
Tisza és környéke
2017. november 20
500.000 Ft
Sürgősen áron alul eladó 4 db üzemképes csónakmotor. 500 000 Ft/ 4 db Elsősorban egyben eladó , alku nélküli ár , csere nem érdekel.
Merkury 9.9  15
Hajómotor
Minden régió
2017. november 20
1.640 Euro
ELdo egy 9.9 mercury csonak motor eovid tribes alig hasznalt ujszeru allapotban van a motor valojaban 15 le es 20 le nyithato, van hozza 12 tartaly csatlakozo.0040742364634 ezen hivjon
Honda BF25 rövid tribes
Hajómotor
Budapest és környéke
2017. november 19
450.000 Ft
Eladó honda 25le rövid tribes 4 ütemű csónakmotor. Tank jár hozzá. A teteje kicsit karcos. Hajólevele nincs papirjai megvannak vizsgáztatható. Kihasználatlanság miatt eladó!
Mercury 90
Hajómotor
Minden régió
2017. október 14
650.000 Ft
Eladó megkímélt 1990-es kétütemű olajinjektoros 90Le-ős Mercury csónakmotor, távkarral, műszerekkel,érvényes magyar hajólevélről,másik motor vásárlása miatt.
Távkaros JOHNSON 30 lóerős csónakmotor
Hajómotor
Budapest és környéke
2017. november 18
299.000 Ft
Eladó! Egy távkaros JOHNSON 30 lóerős csónakmotor, megkímélt rendszeresen szervizelt 200 üzemórás, német hajó levél, német első tulajdonostól, távkarral együtt lásd a fotón.
Kereskedő
sailbalaton.hu
+36702212022
info@sailbalaton.hu
Balaton Kereskedő Bérlés Vitorlás hajó 26 lábtól Gumicsónak Kül- és belmotor

Vitorlás értékesítés és bérbeadás a Balatonnál.
Hajómotor
Előző számainkban megnéztük, hogy mit tehetünk hajónk meghibásodása esetén, és milyen javítási opciók, lehetőségek vannak. Most nézzünk szét egy kicsit részletesebben a hajó szíves és lelke – vagyis a hajómotorok háza táján! A Honda nem csupán autókat és autómotorokat – de hajómotorokat is gyárt, már több mint 40 esztendeje. A négyütemű külső hajómotorok, csónakmotorok gyártása terén az élen járnak. A motorok megbízhatósága és kényelme garantált, hiszen a Honda, mint márka elköteleződött a tökéletesség iránt. Aki új típusú, pehelykönnyű csónakmotort keres, érdemes figyelemmel követnie a Honda új fejlesztéseit. A Selva gyár szintén nagy, több évtizedes tapasztalattal bír a hajómotorok gyártása terén. A világszerte népszerű, alacsony fogyasztású csónakmotorok szinte minden igényt kielégítenek: 30 alapmodellt és 82 típust rejt a változatos, sokszínű kínálat. A Parsun egy olyan kínai gyártó, akik profi tervezőkkel, szakemberekkel dolgoznak együtt, és valóban magas minőséget állítanak elő. A gyártósorról kikerülő termékeik szigorú minőségellenőrzésen is átesnek, melyeknek a finombeállítás és a próbaüzem is fontos része. A Vetnus hajómotorokra szintén minden időben – napsütésben, szélben, vagy komoly viharosabb időben – éppen úgy számíthatunk. A belső motorok mellé pedig teljes készlet áll a rendelkezésünkre a motorokhoz kapcsolódó felszerelésekből, mint pl. kipufogó csövek vagy dobok. A Yanmar hajómotorokat értékesítő Monti Bt fő profilja – a vitorlás és motoros kishajók javítása és karbantartása – mellett mára már teljes szervizzel és hajómotor értékesítéssel foglalkoznak, a megbízható és rugalmas árfekvésű, hazai Beta Marine hajómotort kínálva. A Haswing pedig egy új márka a hajómotorok piacán. Amit ez a márkanév takar, az egy elektromos hajómotor, amelynek kedvező áramfelvevésű, innovatív kifejlesztésű propellerje elvágja az aljnövényzetet, így gyorsabb haladásra képes. Ami még nagyon fontos, országos szervízhálózat is elérhető ehhez a típushoz. Valójában igen széles a választék, és sokféle hajómotor kapható hazánkban is, kis kedvcsináló rövid összeállításunk pedig a teljesség igénye nélkül készült. Hiszen még mindig itt a jó idő, bátran vízre szállhatunk, és ha szükséges nem késő beruháznunk egy jó – használt, vagy új – hajómotorra, alkatrészre! Hajómotorokkal is foglalkozol? Keress minket és jelenj meg az oldalon cégként, akár ingyen. Írj nekünk az info@hajomania.hu címre!
Hajómotor
Eljön az az idő is, amikor a hajómotorunk egy kis javításra, karbantartásra szorul – és a hajós szakmában persze ezekre külön fogalom is létezik. Ilyen például a hajómotorok marinizálása, ami tulajdonképpen egyfajta átalakítást jelent. Nyugat-Európában már gyakori a marinizálás, erre már egész iparágak épültek ki – hazánkban azonban még csak most kezd ismertté válni ez a különleges eljárás, mely során az autómotorokat készítik elő olyan formán, hogy az hajótestbe beépíthetővé válhasson. Hogy miért is jó ez? Nyilván költséghatékonysági okok miatt – egy gyári hajómotorhoz képest jóval kedvezőbb áron jön ki egy ilyen marinizált motor, ám itthon ma még nem igazán elterjedt és nem is éri meg. Noha a dízel motorokból is lehet már marinizált hajómotort előállítani, ez a fogyasztás szempontjából még lehet, hogy meg is éri, hiszen itt kisebb lesz a fogyasztás a nagyjából azonos teljesítmény mellé. Azonban a marinziált motoroknál a kipufogó csonkot is hűteni kell majd, ez pedig a hajó közegében jelentősen meg fogja emelni majd a belső hőmérsékletet. Van tehát sok előnye, de persze, hátránya is ennek a különös eljárásnak, Azonban, az még korántsem elég, hogy beszereztük az így előállított hajómotort. Ezt utána majd folyamatosan üzemben is kell tartani, tankolni kell; és ez az, ami miatt nem annyira éri meg, és még nem is annyira elterjedt idehaza. Ami pedig még problémás lehet itthon, az pedig a hosszadalmas engedélyeztetési eljárás, és a hozzá tartozó jogosítványok beszerzése. Azért akadnak már kis hazánkban is cégek, akik kifejezetten erre az iparágra szakosodtak. Eleget téve a dinamikus fejlődés igényének, csónakmotorokat, más hajómotorokat állítanak elő különböző autók, és egyéb berendezések motoros alkatrészeiből. Emellett persze más szolgáltatásuk is van, hiszen csak a hajómotor marinizálásból még nem biztos, hogy meg lehetne élni hazánkban. Aki biztosra szeretne menni, azért jobban teszi talán – még ha csak használtra is van pénze – de valódi hajómotort választ. Aztán később hobbiból, vagy ha már nagyon penge a hajómotorok terén akkor esetleg érdekes lehet kipróbálni a marinizálást. De azt mindenesetre jó tudni, hogy már ilyen is van!
Csónak
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!
Szerviz, javítás
szántó csaba
+36303705701
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
szantocsonak@gmail.com
Budapest és környéke Szerviz, javítás Kereskedő Kül- és belmotor