Hirdetés feladása
Új Tohatsu MFS9.8B 650.000Ft
Hajómotor
Minden régió
2017. április 25
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
650.000 Ft
Új Tohatsu MFS9.8B 650.000Ft !!!! Készletről, azonnal!!! Megérkeztek!! 5 év garanciával!!!! 10 lóerős 4 ütemű rövid csizmás 37kg súlyú made in Japan www.szantocsonakmotor.hu
új és garanciális használt csónakmotorok óriási választékban!!
Hajómotor
Minden régió
2016. január 7
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
100.000 Ft
új és garanciális csónakmotorok!! Folyamatosan változó csónakmotor készlettel, kibővült szervizünkkel, akciókkal várjuk 2018.ban is kedves vásárlóinkat!! Árlistánkat, aktuális készletünket itt megtalálja: www.szantocsonakmotor.hu
Honda 150 VTec négyütemű csónakmotor
Hajómotor
Minden régió
2019. december 10
2500 Esztergom
1.800.000 Ft
Eladó 2006-os Honda 150 VTec négyütemű csónakmotor, injektoros, powertrimes, távkarral, kábelekkel, minden egyéb tartozékával jó műszaki állapotban.
Mercury 9.9 négyütemű rövid csizmás motor.
Hajómotor
Minden régió
2019. december 8
440.000 Ft
Mercury 9.9 négyütemű motor.
Vetyerok talp
Hajómotor
Minden régió
2019. december 6
40.000 Ft
Vetyerok talp 4 ütemű motor átalakítóval + bontott Vihar motor eladó. Érd.:30/9584031
Yamaha 9.9 Le. 4 ütemű csónakmotor
Hajómotor
Minden régió
2019. november 24
Borsod -megye
258.000 Ft
Yamaha 9.9 Le. 4 ütemű ,hosszú csizmás ,kitűnő motor szervizelve, ( friss olajak, új gyertyák , új vízkerékkel) Tartozékokkal :: új csatlakozó , új benzinpumpa , stab. szárny. Újszerű tartalék, munka csigával.Szépen csendesen üzemel. A helyszínen vízben tesztelhető
Mercury 15 [9.9]
Hajómotor
Minden régió
2019. november 14
Artand
1.250 Euro
Elado egy 15 le mercury rovidcsizmas leszervizelt csonak motor kifogastalan alapotban megegyezo a 9.9 es valatozattal probalaehetoseg csonakkal is. A motor serulesmentes de a boriton van egy lathato karc.
hidraulikus csónakmotor
Hajómotor
Minden régió
2019. július 15
Szombathely
55.000 Ft
A fényképen látható hidraulikus csónakmotor eladó A külmotorhoz szükséges egy belső hidraulika szivattyú melyet elektromos vagy belsőégésű motor is hajthat
Yamaha ft8 4 ütemű csónakmotor
Hajómotor
Tisza-tó
2019. november 25
5358
430.000 Ft
Yamaha FT8 -as 4 ütemű hosszú csizmás csónak motor,munka motor! Első sorba lakó hajókra , nagyobb testű csónakokra ajánlom. Kis fogyasztás nagy tolóerő jellemzi. Nem igényel hajó levelet, vezetői engedélyt!Korához képest szép megbízható. Új csigával! Megtekinthető ,kipróbálható, Tiszafüred Tisza-tó.
Yamaha 3,5 LE külmotor
Hajómotor
Minden régió
2019. július 15
85.000 Ft
Yamaha 3,5 LE kétütemű fejtankos csónakmotor eladó. Kompresszió (hidegen):9 bar.
Kereskedő
sailbalaton.hu
+36702212022
info@sailbalaton.hu
Balaton Kereskedő Bérlés Vitorlás hajó 26 lábtól Gumicsónak Kül- és belmotor

Vitorlás értékesítés és bérbeadás a Balatonnál.
Hajómotor
Előző számainkban megnéztük, hogy mit tehetünk hajónk meghibásodása esetén, és milyen javítási opciók, lehetőségek vannak. Most nézzünk szét egy kicsit részletesebben a hajó szíves és lelke – vagyis a hajómotorok háza táján! A Honda nem csupán autókat és autómotorokat – de hajómotorokat is gyárt, már több mint 40 esztendeje. A négyütemű külső hajómotorok, csónakmotorok gyártása terén az élen járnak. A motorok megbízhatósága és kényelme garantált, hiszen a Honda, mint márka elköteleződött a tökéletesség iránt. Aki új típusú, pehelykönnyű csónakmotort keres, érdemes figyelemmel követnie a Honda új fejlesztéseit. A Selva gyár szintén nagy, több évtizedes tapasztalattal bír a hajómotorok gyártása terén. A világszerte népszerű, alacsony fogyasztású csónakmotorok szinte minden igényt kielégítenek: 30 alapmodellt és 82 típust rejt a változatos, sokszínű kínálat. A Parsun egy olyan kínai gyártó, akik profi tervezőkkel, szakemberekkel dolgoznak együtt, és valóban magas minőséget állítanak elő. A gyártósorról kikerülő termékeik szigorú minőségellenőrzésen is átesnek, melyeknek a finombeállítás és a próbaüzem is fontos része. A Vetnus hajómotorokra szintén minden időben – napsütésben, szélben, vagy komoly viharosabb időben – éppen úgy számíthatunk. A belső motorok mellé pedig teljes készlet áll a rendelkezésünkre a motorokhoz kapcsolódó felszerelésekből, mint pl. kipufogó csövek vagy dobok. A Yanmar hajómotorokat értékesítő Monti Bt fő profilja – a vitorlás és motoros kishajók javítása és karbantartása – mellett mára már teljes szervizzel és hajómotor értékesítéssel foglalkoznak, a megbízható és rugalmas árfekvésű, hazai Beta Marine hajómotort kínálva. A Haswing pedig egy új márka a hajómotorok piacán. Amit ez a márkanév takar, az egy elektromos hajómotor, amelynek kedvező áramfelvevésű, innovatív kifejlesztésű propellerje elvágja az aljnövényzetet, így gyorsabb haladásra képes. Ami még nagyon fontos, országos szervízhálózat is elérhető ehhez a típushoz. Valójában igen széles a választék, és sokféle hajómotor kapható hazánkban is, kis kedvcsináló rövid összeállításunk pedig a teljesség igénye nélkül készült. Hiszen még mindig itt a jó idő, bátran vízre szállhatunk, és ha szükséges nem késő beruháznunk egy jó – használt, vagy új – hajómotorra, alkatrészre! Hajómotorokkal is foglalkozol? Keress minket és jelenj meg az oldalon cégként, akár ingyen. Írj nekünk az info@hajomania.hu címre!
Hajómotor
Eljön az az idő is, amikor a hajómotorunk egy kis javításra, karbantartásra szorul – és a hajós szakmában persze ezekre külön fogalom is létezik. Ilyen például a hajómotorok marinizálása, ami tulajdonképpen egyfajta átalakítást jelent. Nyugat-Európában már gyakori a marinizálás, erre már egész iparágak épültek ki – hazánkban azonban még csak most kezd ismertté válni ez a különleges eljárás, mely során az autómotorokat készítik elő olyan formán, hogy az hajótestbe beépíthetővé válhasson. Hogy miért is jó ez? Nyilván költséghatékonysági okok miatt – egy gyári hajómotorhoz képest jóval kedvezőbb áron jön ki egy ilyen marinizált motor, ám itthon ma még nem igazán elterjedt és nem is éri meg. Noha a dízel motorokból is lehet már marinizált hajómotort előállítani, ez a fogyasztás szempontjából még lehet, hogy meg is éri, hiszen itt kisebb lesz a fogyasztás a nagyjából azonos teljesítmény mellé. Azonban a marinziált motoroknál a kipufogó csonkot is hűteni kell majd, ez pedig a hajó közegében jelentősen meg fogja emelni majd a belső hőmérsékletet. Van tehát sok előnye, de persze, hátránya is ennek a különös eljárásnak, Azonban, az még korántsem elég, hogy beszereztük az így előállított hajómotort. Ezt utána majd folyamatosan üzemben is kell tartani, tankolni kell; és ez az, ami miatt nem annyira éri meg, és még nem is annyira elterjedt idehaza. Ami pedig még problémás lehet itthon, az pedig a hosszadalmas engedélyeztetési eljárás, és a hozzá tartozó jogosítványok beszerzése. Azért akadnak már kis hazánkban is cégek, akik kifejezetten erre az iparágra szakosodtak. Eleget téve a dinamikus fejlődés igényének, csónakmotorokat, más hajómotorokat állítanak elő különböző autók, és egyéb berendezések motoros alkatrészeiből. Emellett persze más szolgáltatásuk is van, hiszen csak a hajómotor marinizálásból még nem biztos, hogy meg lehetne élni hazánkban. Aki biztosra szeretne menni, azért jobban teszi talán – még ha csak használtra is van pénze – de valódi hajómotort választ. Aztán később hobbiból, vagy ha már nagyon penge a hajómotorok terén akkor esetleg érdekes lehet kipróbálni a marinizálást. De azt mindenesetre jó tudni, hogy már ilyen is van!
Csónak
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!
Szerviz, javítás
szántó csaba
+36303705701
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
szantocsonak@gmail.com
Budapest és környéke Szerviz, javítás Kereskedő Kül- és belmotor