Hirdetés feladása

Kül- és belmotor

új és garanciális használt csónakmotorok óriási választékban!!
Hajómotor
Minden régió
2016. január 7
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
100.000 Ft
új és garanciális csónakmotorok!! Folyamatosan változó csónakmotor készlettel, kibővült szervizünkkel, akciókkal várjuk kedves vásárlóinkat!! Árlistánkat, aktuális készletünket itt megtalálja: www.szantocsonakmotor.hu
Új Tohatsu MFS9.8B 790.000Ft
Hajómotor
Minden régió
2017. április 25
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
790.000 Ft
Új Tohatsu MFS9.8B 790.000Ft !!!! Legközelebb 2021 márciusban érkeznek!! 5 év garanciával!!!! 10 lóerős 4 ütemű rövid csizmás 37kg súlyú made in Japan www.szantocsonakmotor.hu
Yamaha 25 dmhs
Hajómotor
Minden régió
2021. június 7
980.000 Ft
Eladó 2015-ös évjáratú 2016 os üzembe helyezésű Yamaha 25 lóerős ,rövid csizmás,berántós csónakmotor újszerű állapotban néhány üzemórával,gyári tankkal,hajólevélről.Ár:980000 ft.
Yamaha F9.9 eladó
Hajómotor
Budapest és környéke
2021. július 20
590.000 Ft
Yamaha F9.9 323ccm , hosszú, önindítós-berántós, 15-re nyitva új karbival, töltéskivezetés, feszültségszabályzó Friss olaj... Nagyon szép
Honda (8-10) Le. 4 ütemű ,hosszú csizmás, kitűnő motor
Hajómotor
Minden régió
2021. július 19
BAZ-megye
278.000 Ft
Honda, 4ütemű ,hosszú csizmás motor, ( friss olajakkal, új gyertyákkal, új vízkerékkel) kitűnő , gyárias állapotban, tartozékaival:: új csatlakozó , cső, új benzinpumpa, stabilizátor szárny, benzintank. 12V töltés kivezetés. Szépen csendesen üzemel, és keveset fogyaszt. A helyszínen vízben tesztelhető
Mercury 40/60 efi újszerű 60 órás külmotor
Hajómotor
Minden régió
2021. július 12
1.550.000 Ft
Építkezés miatt eladó újszerű kevesebb mint 60 üzemórás Mercury 40/60 (bővíthető) motorom, gyári műszerrel és távkarral. Külföldi számlájával és papírjaival.
Tomos 4
Hajómotor
Duna és környéke
2021. június 18
Vác
70.000 Ft
Kitűnő motorikus állapotban lévő /felújított henger/ Tomos 4 motor eladó. Szintjelzős eredeti benzintankkal,és tartalék csigával.
HONDA 9.9 külmotor eladó
Hajómotor
Minden régió
2021. április 5
Tiszaújváros
1.100 Euro
Karbantartott, hosszúcsizmás HONDA BF 9,9 külmotor kihasználatlanság miatt eladó.
Távkaros Evinrude és Johnson motorok eladók
Hajómotor
Minden régió
2021. március 24
Mogyoród
250.000 Ft
Eladó a képeken látható használt, 25 LE-s, kétütemű, kéthengeres, rövidcsizmás Evinrude 254B62M csónakmotor és Johnson 20R70E használt, 20LE-s, kétütemű, kéthengeres, rövidcsizmás csónakmotor. Olaszországban vásároltam egy csónakot, hozzá adták őket. Távkaros kialakításúak, kézikart nem kaptam hozzájuk, de a távkarral együtt, bovdenekkel és 30 literes tankjukkal együtt vihetők. A télen egy szaki rendbe rakta őket, mindkettő indul, jár. A hajtóművekbe friss Quicksilver olaj van töltve. A két motor ára együtt 250.000 Ft. Csere csak készpénzre érdekel!
5 LE Elektromos csónakmotor eladó!
Hajómotor
Budapest és környéke
2021. május 2
460.000 Ft
5 Le ,távirányitó,Z-kar a kormányra kötéshez.
Kikötő
Parker Hungary Kft
+36203303449
8314 Vonyarcvashegy Vonyarc Marina kikötő
marina@vonyarcmarina.hu
Balaton Velencei-tó Tisza-tó Kikötő Kereskedő Motoros hajó 5m-től Hajó felszerelés Elektromos motor Akkumulátor

Hajómotor
Előző számainkban megnéztük, hogy mit tehetünk hajónk meghibásodása esetén, és milyen javítási opciók, lehetőségek vannak. Most nézzünk szét egy kicsit részletesebben a hajó szíves és lelke – vagyis a hajómotorok háza táján! A Honda nem csupán autókat és autómotorokat – de hajómotorokat is gyárt, már több mint 40 esztendeje. A négyütemű külső hajómotorok, csónakmotorok gyártása terén az élen járnak. A motorok megbízhatósága és kényelme garantált, hiszen a Honda, mint márka elköteleződött a tökéletesség iránt. Aki új típusú, pehelykönnyű csónakmotort keres, érdemes figyelemmel követnie a Honda új fejlesztéseit. A Selva gyár szintén nagy, több évtizedes tapasztalattal bír a hajómotorok gyártása terén. A világszerte népszerű, alacsony fogyasztású csónakmotorok szinte minden igényt kielégítenek: 30 alapmodellt és 82 típust rejt a változatos, sokszínű kínálat. A Parsun egy olyan kínai gyártó, akik profi tervezőkkel, szakemberekkel dolgoznak együtt, és valóban magas minőséget állítanak elő. A gyártósorról kikerülő termékeik szigorú minőségellenőrzésen is átesnek, melyeknek a finombeállítás és a próbaüzem is fontos része. A Vetnus hajómotorokra szintén minden időben – napsütésben, szélben, vagy komoly viharosabb időben – éppen úgy számíthatunk. A belső motorok mellé pedig teljes készlet áll a rendelkezésünkre a motorokhoz kapcsolódó felszerelésekből, mint pl. kipufogó csövek vagy dobok. A Yanmar hajómotorokat értékesítő Monti Bt fő profilja – a vitorlás és motoros kishajók javítása és karbantartása – mellett mára már teljes szervizzel és hajómotor értékesítéssel foglalkoznak, a megbízható és rugalmas árfekvésű, hazai Beta Marine hajómotort kínálva. A Haswing pedig egy új márka a hajómotorok piacán. Amit ez a márkanév takar, az egy elektromos hajómotor, amelynek kedvező áramfelvevésű, innovatív kifejlesztésű propellerje elvágja az aljnövényzetet, így gyorsabb haladásra képes. Ami még nagyon fontos, országos szervízhálózat is elérhető ehhez a típushoz. Valójában igen széles a választék, és sokféle hajómotor kapható hazánkban is, kis kedvcsináló rövid összeállításunk pedig a teljesség igénye nélkül készült. Hiszen még mindig itt a jó idő, bátran vízre szállhatunk, és ha szükséges nem késő beruháznunk egy jó – használt, vagy új – hajómotorra, alkatrészre! Hajómotorokkal is foglalkozol? Keress minket és jelenj meg az oldalon cégként, akár ingyen. Írj nekünk az info@hajomania.hu címre!
Hajómotor
Eljön az az idő is, amikor a hajómotorunk egy kis javításra, karbantartásra szorul – és a hajós szakmában persze ezekre külön fogalom is létezik. Ilyen például a hajómotorok marinizálása, ami tulajdonképpen egyfajta átalakítást jelent. Nyugat-Európában már gyakori a marinizálás, erre már egész iparágak épültek ki – hazánkban azonban még csak most kezd ismertté válni ez a különleges eljárás, mely során az autómotorokat készítik elő olyan formán, hogy az hajótestbe beépíthetővé válhasson. Hogy miért is jó ez? Nyilván költséghatékonysági okok miatt – egy gyári hajómotorhoz képest jóval kedvezőbb áron jön ki egy ilyen marinizált motor, ám itthon ma még nem igazán elterjedt és nem is éri meg. Noha a dízel motorokból is lehet már marinizált hajómotort előállítani, ez a fogyasztás szempontjából még lehet, hogy meg is éri, hiszen itt kisebb lesz a fogyasztás a nagyjából azonos teljesítmény mellé. Azonban a marinziált motoroknál a kipufogó csonkot is hűteni kell majd, ez pedig a hajó közegében jelentősen meg fogja emelni majd a belső hőmérsékletet. Van tehát sok előnye, de persze, hátránya is ennek a különös eljárásnak, Azonban, az még korántsem elég, hogy beszereztük az így előállított hajómotort. Ezt utána majd folyamatosan üzemben is kell tartani, tankolni kell; és ez az, ami miatt nem annyira éri meg, és még nem is annyira elterjedt idehaza. Ami pedig még problémás lehet itthon, az pedig a hosszadalmas engedélyeztetési eljárás, és a hozzá tartozó jogosítványok beszerzése. Azért akadnak már kis hazánkban is cégek, akik kifejezetten erre az iparágra szakosodtak. Eleget téve a dinamikus fejlődés igényének, csónakmotorokat, más hajómotorokat állítanak elő különböző autók, és egyéb berendezések motoros alkatrészeiből. Emellett persze más szolgáltatásuk is van, hiszen csak a hajómotor marinizálásból még nem biztos, hogy meg lehetne élni hazánkban. Aki biztosra szeretne menni, azért jobban teszi talán – még ha csak használtra is van pénze – de valódi hajómotort választ. Aztán később hobbiból, vagy ha már nagyon penge a hajómotorok terén akkor esetleg érdekes lehet kipróbálni a marinizálást. De azt mindenesetre jó tudni, hogy már ilyen is van!
Csónak
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!
Kereskedő
sailbalaton.hu
+36702212022
info@sailbalaton.hu
Balaton Kereskedő Bérlés Vitorlás hajó 26 lábtól Gumicsónak Kül- és belmotor

Vitorlás értékesítés és bérbeadás a Balatonnál.