Kül- és belmotor
Hajómotor
Minden régió
2017. október 25
2340 Kiskunlacháza, Csendes u. 6.
1.130.000 Ft
Kedves Hajós Barátaim ! Itt van, megérkezett, amire sokan vártunk ! És amire a Yamaha rajongók oly sok éve hiába várnak... A négyütemű Yamaha 9.9 lóerős változat, amely garantáltan 20 lóerősre nyitható. A motorok folyamatosan érkeznek ! Kétféle komfortfokozatban állnak rendelkezésére raktárról: - Rövid triebes, kézi vezérlésű, berántós. Alapára: 1.130.000.-Ft - Rövid triebes, kézi vezérlésű, berántós és önindítós. Alapára: 1.240.000.-Ft Természetesen megérkeztek a hozzájuk illő 20-as karburátorok is. Rendelhetőek még hosszú triebes kivitelben, a fenti komfortfokozatban és létezik önindítós, távirányítós rövid és hosszú triebes változat is, 1.330.000.-Ft bruttó áron.
Ez a 362 köbcentis Yamaha F9.9 hazánkban csak nálunk kapható 5 év garanciával, még csak a környező országokban sem ! A rövid triebes, karos változat tömege: 51 kg. Az önindítós változaté: 54 kg. (Mint a 20-as, hiszen ez az.) A versenycélokra készített motor speciális fényezéssel is készül, amint látjátok a kupakja kék. De még milyen szép kék ! És egyedi matricákkal. Nem ragozom, ezt élőben látni kell ! Erre a Yamaha motorra hazánkban egyedülálló módon 5 év teljes körű garanciát adunk, mely nálunk érvényesíthető - mint forgalmazónál - és a szervizünkben végzett időszakos és téliesítő szervizeléssel egészül ki. A motor alapárában benne. A motor alapárában benne foglaltatik: - a Yamaha F9.9 Sport motor, - a 24 literes kültank, a pumpás csővel, - kezelési útmutató (magyar és idegen nyelvű), - 5 év garanciát igazoló okmány, - 9.25" x 9"-os gyári Yamaha hajócsavar, - A motor beüzemelése, hajtómű- és motor olajjal való feltöltése. - A vásárló előtt végrehajtott tuning 15 lóerőre a mechanikai ütköző eltávolításával. Opcionálisan kérhető 20 lóerős tuning ára: 135.000.-Ft A karburátor kicserélésével lesz 20 LE ! - A vásárló természetesen megkapja a 9.9-ces karburátort is ! - Egy szakszerűen kiválasztott, erősebb Solas hajócsavar teszi teljessé az élvezetet, melyet ajándékba adunk a 20-as tuningnál ! EZ EGY JAPÁNBAN KÉSZÜLT, EREDETI YAMAHA CSÓNAKMOTOR, AMELY 9,9 LÓERŐS, AZONBAN .... Információ, értékesítés: Pfeifer Rikárd 2340 Kiskunlacháza, Csendes u. 6. Tel.: 06-20/232-0023 pfeiferrikard@invitel.hu

Hajómotor
Minden régió
2023. augusztus 30
7171 Sióagárd Bezerédj u. 9.
970.000 Ft
Eladó egy megkímélt állapotú Suzuki DF 9.9 BTL csónakmotor. A teljesítménye 20 lóerő, hosszú csizmás, táv vezérelt, hidraulikus emelésű, önindítós, 2019-es évjáratú, kb 50 üzemóra van benne. Rendszeresen szervizelt, vizen soha nem volt tárolva.

Jellemzők: tökéletesen működő, távkaros, 508mm hajtóműhossz, kevés üzemóra, egy év garancia. Van hozzá három különböző csiga és egy hosszú-rövid csizma átalakító, tehát alacsony fartükörre is felszerelhető.

Hajómotor
Duna és környéke
2023. augusztus 7
Dunaújváros
580.000 Ft
Eladó kétütemű Johnson 35 LE üzemképes csónakmotor, hajólevélről. Rendszeresen szervizelve, vízpumpa cserével. További részleteket a megadott telefonszámon kaphat. Irányár: 580.000 Ft

Eladó Yamaha 4 ütemű 8 LE, 2 hengeres csónakmotor. 20 literes kültankkal, rövid csizmás kivitel. Új vízpumpa lapáttal, hordóban indítva kipróbálható.

Tavalyi évben vásárolt Suzuki DF 9.9 Bes öninditós négyütemű rövidcsizmás 13 üzemórás csónakmotor a 12 literes gyári tankjával eladó !A motor éves szervize elvégezve! 2 év garancia van még hozzá! Az ár irány ár!
Kereskedő

+36702212022
info@sailbalaton.hu
Balaton
Kereskedő
Bérlés
Vitorlás hajó 26 lábtól
Gumicsónak
Kül- és belmotor
Vitorlás értékesítés és bérbeadás a Balatonnál.
Hajómotor
Előző számainkban megnéztük, hogy mit tehetünk hajónk meghibásodása esetén, és milyen javítási opciók, lehetőségek vannak. Most nézzünk szét egy kicsit részletesebben a hajó szíves és lelke – vagyis a hajómotorok háza táján!
A Honda nem csupán autókat és autómotorokat – de hajómotorokat is gyárt, már több mint 40 esztendeje. A négyütemű külső hajómotorok, csónakmotorok gyártása terén az élen járnak. A motorok megbízhatósága és kényelme garantált, hiszen a Honda, mint márka elköteleződött a tökéletesség iránt. Aki új típusú, pehelykönnyű csónakmotort keres, érdemes figyelemmel követnie a Honda új fejlesztéseit.
A Selva gyár szintén nagy, több évtizedes tapasztalattal bír a hajómotorok gyártása terén. A világszerte népszerű, alacsony fogyasztású csónakmotorok szinte minden igényt kielégítenek: 30 alapmodellt és 82 típust rejt a változatos, sokszínű kínálat.
A Parsun egy olyan kínai gyártó, akik profi tervezőkkel, szakemberekkel dolgoznak együtt, és valóban magas minőséget állítanak elő. A gyártósorról kikerülő termékeik szigorú minőségellenőrzésen is átesnek, melyeknek a finombeállítás és a próbaüzem is fontos része.
A Vetnus hajómotorokra szintén minden időben – napsütésben, szélben, vagy komoly viharosabb időben – éppen úgy számíthatunk. A belső motorok mellé pedig teljes készlet áll a rendelkezésünkre a motorokhoz kapcsolódó felszerelésekből, mint pl. kipufogó csövek vagy dobok.
A Yanmar hajómotorokat értékesítő Monti Bt fő profilja – a vitorlás és motoros kishajók javítása és karbantartása – mellett mára már teljes szervizzel és hajómotor értékesítéssel foglalkoznak, a megbízható és rugalmas árfekvésű, hazai Beta Marine hajómotort kínálva.
A Haswing pedig egy új márka a hajómotorok piacán. Amit ez a márkanév takar, az egy elektromos hajómotor, amelynek kedvező áramfelvevésű, innovatív kifejlesztésű propellerje elvágja az aljnövényzetet, így gyorsabb haladásra képes. Ami még nagyon fontos, országos szervízhálózat is elérhető ehhez a típushoz.
Valójában igen széles a választék, és sokféle hajómotor kapható hazánkban is, kis kedvcsináló rövid összeállításunk pedig a teljesség igénye nélkül készült. Hiszen még mindig itt a jó idő, bátran vízre szállhatunk, és ha szükséges nem késő beruháznunk egy jó – használt, vagy új – hajómotorra, alkatrészre!
Hajómotorokkal is foglalkozol? Keress minket és jelenj meg az oldalon cégként, akár ingyen. Írj nekünk az info@hajomania.hu címre!
Hajómotor
Eljön az az idő is, amikor a hajómotorunk egy kis javításra, karbantartásra szorul – és a hajós szakmában persze ezekre külön fogalom is létezik. Ilyen például a hajómotorok marinizálása, ami tulajdonképpen egyfajta átalakítást jelent.
Nyugat-Európában már gyakori a marinizálás, erre már egész iparágak épültek ki – hazánkban azonban még csak most kezd ismertté válni ez a különleges eljárás, mely során az autómotorokat készítik elő olyan formán, hogy az hajótestbe beépíthetővé válhasson. Hogy miért is jó ez? Nyilván költséghatékonysági okok miatt – egy gyári hajómotorhoz képest jóval kedvezőbb áron jön ki egy ilyen marinizált motor, ám itthon ma még nem igazán elterjedt és nem is éri meg.
Noha a dízel motorokból is lehet már marinizált hajómotort előállítani, ez a fogyasztás szempontjából még lehet, hogy meg is éri, hiszen itt kisebb lesz a fogyasztás a nagyjából azonos teljesítmény mellé. Azonban a marinziált motoroknál a kipufogó csonkot is hűteni kell majd, ez pedig a hajó közegében jelentősen meg fogja emelni majd a belső hőmérsékletet. Van tehát sok előnye, de persze, hátránya is ennek a különös eljárásnak,
Azonban, az még korántsem elég, hogy beszereztük az így előállított hajómotort. Ezt utána majd folyamatosan üzemben is kell tartani, tankolni kell; és ez az, ami miatt nem annyira éri meg, és még nem is annyira elterjedt idehaza. Ami pedig még problémás lehet itthon, az pedig a hosszadalmas engedélyeztetési eljárás, és a hozzá tartozó jogosítványok beszerzése.
Azért akadnak már kis hazánkban is cégek, akik kifejezetten erre az iparágra szakosodtak. Eleget téve a dinamikus fejlődés igényének, csónakmotorokat, más hajómotorokat állítanak elő különböző autók, és egyéb berendezések motoros alkatrészeiből. Emellett persze más szolgáltatásuk is van, hiszen csak a hajómotor marinizálásból még nem biztos, hogy meg lehetne élni hazánkban.
Aki biztosra szeretne menni, azért jobban teszi talán – még ha csak használtra is van pénze – de valódi hajómotort választ. Aztán később hobbiból, vagy ha már nagyon penge a hajómotorok terén akkor esetleg érdekes lehet kipróbálni a marinizálást. De azt mindenesetre jó tudni, hogy már ilyen is van!
Csónak
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival.
A csónakázás legfőbb szabályairól röviden
Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető.
Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti.
Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni.
Hamarosan folytatjuk!
Szerviz, javítás

+36303705701
2120
Dunakeszi
Fő út 196 (Gödi vége)
szantocsonak@gmail.com
Budapest és környéke
Szerviz, javítás
Kereskedő
Kül- és belmotor