Hirdetés feladása
Új Tohatsu MFS9.8B 650.000Ft
Hajómotor
Minden régió
2017. április 25
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
650.000 Ft
Új Tohatsu MFS9.8B 650.000Ft !!!! Készletről, azonnal!!! Megérkeztek!! 5 év garanciával!!!! 10 lóerős 4 ütemű rövid csizmás 37kg súlyú made in Japan www.szantocsonakmotor.hu
új és garanciális használt csónakmotorok óriási választékban!!
Hajómotor
Minden régió
2016. január 7
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
100.000 Ft
új és garanciális csónakmotorok!! Folyamatosan változó csónakmotor készlettel, kibővült szervizünkkel, akciókkal várjuk 2018.ban is kedves vásárlóinkat!! Árlistánkat, aktuális készletünket itt megtalálja: www.szantocsonakmotor.hu
Evinrude 75 LE
Hajómotor
Budapest és környéke
2019. február 23
380.000 Ft
Nagyobb motorra váltás miatt eladó egy megbízható Evinrude 75-ös motor a távirányítójával és egy szintjelzős 35L-es tankkal. A motor 2 ütemű, 3 hengeres és hengerenként külön porlasztója van. Fogyasztása 9-12 l/óra volt egy könnyű, sportos hajótesten, végsebessége pedig 65km/h. Nem powertrim-es. Csere is érdekel; az újabb, 90 lóerős V4-es Evinrude motorom mögé keresek tartalék motort, így egy ilyen cserére nyitott vagyok.
Yamaha 9.9 / 20 Csónakmotor eladó
Hajómotor
Minden régió
2019. február 21
210.000 Ft
Yamaha 9.9 / 20 csónakmotor eladó, leszervizelt, hibátlan motorikus állapotban, gyári Yamaha szintjelzős tankjával együtt.
Selva 6, Tomos 4.8 Tx
Hajómotor
Minden régió
2019. február 18
Hódmezővásárhely
100.000 Ft
Tomos 4.8 Tx 100000ft rövid tribes,és 6 lóerős Selva 120000ft hosszú tribes csónakmotorok jó állapotban eladók,üzemanyagtartállyal együtt.
Új Tohatsu MFS9.9 csónakmotor 5 év garanciával 890.000Ft.-tól
Hajómotor
Minden régió
2018. augusztus 3
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
890.000 Ft
Új csónakmotor, 5 év garanciával Jelenleg EZ A négy Típus Van Raktáron. Új csónakmotorok 5 év garanciával Tohatsu MFS9.9 E 890..000Ft 10 lóerős (teljesítmény növelve) rövid csizmás, karos 4 ütemű Benzinbefecskendezős 2 hengeres Beüzemelve, Magyar nyelvű használati utasítással Tohatsu MFS9.9 EPL 1.050.000Ft 10 lóerős (teljesítmény növelve) Rövid csizmás Önindítós kézi karos 4 ütemű Benzinbefecskendezős 2 hengeres Beüzemelve, Magyar nyelvű használati utasítással Tohatsu MFS9.9 EL 890.000Ft 10 lóerős (teljesítmény növelve) Hosszú csizmás Kézi karos 4 ütemű Benzinbefecskendezős 2 hengeres Beüzemelve, Magyar nyelvű használati utasítással Tohatsu MFS9.9 EFL 990.000Ft 10 lóerős (teljesítmény növelve) Hosszú csizmás Önindítós Kézi karos 4 ütemű Benzinbefecskendezős 2 hengeres Beüzemelve, Magyar nyelvű használati utasítással www.szantocsonakmotor.hu
Új Önindítós Tohatsu MFS9.8B 770.000Ft
Hajómotor
Minden régió
2019. január 4
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
770.000 Ft
Új Tohatsu MFS9.8 B Önindítós 770.000Ft 10 lóerős 4 ütemű Rövid csizmás Önindítós Kézi karos Új csónakmotor, 5 év garanciával!!!
Új Mercury F20EFI csónakmotor akciós áron 990.000Ft
Hajómotor
Minden régió
2019. január 22
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
990.000 Ft
Mercury F20 EFI 990.000Ft Akció!! új csónakmotor 5 év garanciával 20 lóerős 4 ütemű rövid csizmás kézi karos benzinbefecskendezős 45kg súlyú www.szantocsonakmotor.hu
Tohatsu M8B csónakmotor
Hajómotor
Budapest és környéke
2019. február 17
BP.
250.000 Ft
Eladnám ezt a kitűnő állapotú nyolc lóerős, rövid tribes kétütemű csónakmotort. Egy éve volt cserélve a vízkerék, olaj, és gyertya benne. Használati karcokat leszámítva tökéletes állapotban van. Üzemanyagtartály természetesen van hozzá. Németországból 2017-ben lett behozva ,tavon használták. Ez nem egy leharcolt romhalmaz ! Csak olyan hívjon aki vásárolni akar, ne fárasszuk egymást fölöslegesen !
Használt Mercury Sea Pro 9.8 hasznát Japán csónakmotor 500.000Ft
Hajómotor
Minden régió
2018. december 1
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
500.000 Ft
Mercury Sea-Pro 9.8 500.000Ft 10 lóerős 2 ütemű Rövid csizmás 25kg súlyú 2012.-es évjáratú Japán gyártmány!!! Szervizelve 1 év garanciával www.szantocsonakmotor.hu
Kereskedő
sailbalaton.hu
+36702212022
info@sailbalaton.hu
Balaton Kereskedő Bérlés Vitorlás hajó 26 lábtól Gumicsónak Kül- és belmotor

Vitorlás értékesítés és bérbeadás a Balatonnál.
Hajómotor
Előző számainkban megnéztük, hogy mit tehetünk hajónk meghibásodása esetén, és milyen javítási opciók, lehetőségek vannak. Most nézzünk szét egy kicsit részletesebben a hajó szíves és lelke – vagyis a hajómotorok háza táján! A Honda nem csupán autókat és autómotorokat – de hajómotorokat is gyárt, már több mint 40 esztendeje. A négyütemű külső hajómotorok, csónakmotorok gyártása terén az élen járnak. A motorok megbízhatósága és kényelme garantált, hiszen a Honda, mint márka elköteleződött a tökéletesség iránt. Aki új típusú, pehelykönnyű csónakmotort keres, érdemes figyelemmel követnie a Honda új fejlesztéseit. A Selva gyár szintén nagy, több évtizedes tapasztalattal bír a hajómotorok gyártása terén. A világszerte népszerű, alacsony fogyasztású csónakmotorok szinte minden igényt kielégítenek: 30 alapmodellt és 82 típust rejt a változatos, sokszínű kínálat. A Parsun egy olyan kínai gyártó, akik profi tervezőkkel, szakemberekkel dolgoznak együtt, és valóban magas minőséget állítanak elő. A gyártósorról kikerülő termékeik szigorú minőségellenőrzésen is átesnek, melyeknek a finombeállítás és a próbaüzem is fontos része. A Vetnus hajómotorokra szintén minden időben – napsütésben, szélben, vagy komoly viharosabb időben – éppen úgy számíthatunk. A belső motorok mellé pedig teljes készlet áll a rendelkezésünkre a motorokhoz kapcsolódó felszerelésekből, mint pl. kipufogó csövek vagy dobok. A Yanmar hajómotorokat értékesítő Monti Bt fő profilja – a vitorlás és motoros kishajók javítása és karbantartása – mellett mára már teljes szervizzel és hajómotor értékesítéssel foglalkoznak, a megbízható és rugalmas árfekvésű, hazai Beta Marine hajómotort kínálva. A Haswing pedig egy új márka a hajómotorok piacán. Amit ez a márkanév takar, az egy elektromos hajómotor, amelynek kedvező áramfelvevésű, innovatív kifejlesztésű propellerje elvágja az aljnövényzetet, így gyorsabb haladásra képes. Ami még nagyon fontos, országos szervízhálózat is elérhető ehhez a típushoz. Valójában igen széles a választék, és sokféle hajómotor kapható hazánkban is, kis kedvcsináló rövid összeállításunk pedig a teljesség igénye nélkül készült. Hiszen még mindig itt a jó idő, bátran vízre szállhatunk, és ha szükséges nem késő beruháznunk egy jó – használt, vagy új – hajómotorra, alkatrészre! Hajómotorokkal is foglalkozol? Keress minket és jelenj meg az oldalon cégként, akár ingyen. Írj nekünk az info@hajomania.hu címre!
Hajómotor
Eljön az az idő is, amikor a hajómotorunk egy kis javításra, karbantartásra szorul – és a hajós szakmában persze ezekre külön fogalom is létezik. Ilyen például a hajómotorok marinizálása, ami tulajdonképpen egyfajta átalakítást jelent. Nyugat-Európában már gyakori a marinizálás, erre már egész iparágak épültek ki – hazánkban azonban még csak most kezd ismertté válni ez a különleges eljárás, mely során az autómotorokat készítik elő olyan formán, hogy az hajótestbe beépíthetővé válhasson. Hogy miért is jó ez? Nyilván költséghatékonysági okok miatt – egy gyári hajómotorhoz képest jóval kedvezőbb áron jön ki egy ilyen marinizált motor, ám itthon ma még nem igazán elterjedt és nem is éri meg. Noha a dízel motorokból is lehet már marinizált hajómotort előállítani, ez a fogyasztás szempontjából még lehet, hogy meg is éri, hiszen itt kisebb lesz a fogyasztás a nagyjából azonos teljesítmény mellé. Azonban a marinziált motoroknál a kipufogó csonkot is hűteni kell majd, ez pedig a hajó közegében jelentősen meg fogja emelni majd a belső hőmérsékletet. Van tehát sok előnye, de persze, hátránya is ennek a különös eljárásnak, Azonban, az még korántsem elég, hogy beszereztük az így előállított hajómotort. Ezt utána majd folyamatosan üzemben is kell tartani, tankolni kell; és ez az, ami miatt nem annyira éri meg, és még nem is annyira elterjedt idehaza. Ami pedig még problémás lehet itthon, az pedig a hosszadalmas engedélyeztetési eljárás, és a hozzá tartozó jogosítványok beszerzése. Azért akadnak már kis hazánkban is cégek, akik kifejezetten erre az iparágra szakosodtak. Eleget téve a dinamikus fejlődés igényének, csónakmotorokat, más hajómotorokat állítanak elő különböző autók, és egyéb berendezések motoros alkatrészeiből. Emellett persze más szolgáltatásuk is van, hiszen csak a hajómotor marinizálásból még nem biztos, hogy meg lehetne élni hazánkban. Aki biztosra szeretne menni, azért jobban teszi talán – még ha csak használtra is van pénze – de valódi hajómotort választ. Aztán később hobbiból, vagy ha már nagyon penge a hajómotorok terén akkor esetleg érdekes lehet kipróbálni a marinizálást. De azt mindenesetre jó tudni, hogy már ilyen is van!
Csónak
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!
Szerviz, javítás
szántó csaba
+36303705701
2120 Dunakeszi Fő út 196 (Gödi vége)
szantocsonak@gmail.com
Budapest és környéke Szerviz, javítás Kereskedő Kül- és belmotor