Motoros hajó 5m-ig

Motorcsónak
Budapest és környéke
2025. március 15
3.100.000 Ft
Eladóvá vált Piranha Espada típusú speedboat-om és rendszámos utánfutója. A magyar hajólevél idén nyáron lett meghosszabbítva és így 2028-ig érvényes, az utánfutó műszaki vizsgája pedig 2026.04. hóig érvényes.
A hajót 2014-ben hoztuk be Hollandiából és itthon lett az eredeti 75 lóerős Evinrude motorja egy 90 lóerős, power trim-es, V4-es Evinrude-ra cserélve. A motorcsere során a motor teljesítményéhez igazodó kormánymű lett beépítve és a hajó egy orrtankot is kapott.
Vaddisznó a hajó, gyors és dinamikus közlekedésre kiválóan alkalmas. A 90-es motor átadásakor a szerelő demonstrálta a képességeit, erről Youtube videó alább.
Van rajta vízisí / fánk húzására használható rúd is, de erről nincs tapasztalatom, mert mi nem használtuk.
https://www.youtube.com/watch?v=mwF6KoJpvlE

Motorcsónak
Duna és környéke
2025. március 4
Tata
29.990 Euro
18 üzemórával, kihasználatlanság miatt, teljes felszereléssel, trélerrel együtt eladó, a gyári 115 LE Yamaha motorral.
Fűtött garázsban tárolt!

Motorcsónak
Minden régió
2025. január 29
Dunaföldvár
1.249.000 Ft
Speedking SA-400 alupadlós, 4 méteres, összevizsgáztatott 25 le- s Yamaha Autolube- os kétütemű csónakmotorral, saját teljesen horganyzott trélerével, forgalomba helyezhető a csónak motorral együtt, valamint a tréler is. Évente egy hetet használt nyaraláson, teljesen költségmentes állapotban egyben eladó.
További: a gumicsónak 4 légkamrás, pumpával, nyomásmérő órával, a gumicsónak nem lyukas, nem ereszt sehol, jelenleg is felfújva tárolva, rengeteg kiegészítőjével, Bimini tetővel, 1 pár evezővel, felfújható üléssel, több csónak takaró ponyvával, jelzőfénnyel, szállító kerékkel, oldallétrával, gumibabákkal az oldalához, teleszkópos csáklya, mentőpatkó.
A kétütemű gyárilag 25 lovas, kéthengeres csónakmotor kifogástalan, szép állapotú, új vízforgató lapát, gyertyák, karburátor szinkron, hajtás olaj cserélve, jelenleg is használatban van a Dunán (20 lóerősként üzemel), külön olajozású, külső tankjával, annak csövével, pumpájával, kerekes motortartó bakkal.
A tréler egy tüzihorganyzott, teljes hosszban görgőzött, pótkerékkel, hibátlan világítással, jó állapotú gumikkal, orrcsörlővel.
Mindennek a külföldi papírja rendelkezésre áll, akár szállítással is.

Eladó betegség miatt keveset használt kis RIB hajó.
20LE Tohatsu motor (40 üzemóra), halradar, Bimini tető

Motorcsónak
Minden régió
2024. június 25
Budapest, Rákoscsaba
2.500.000 Ft
Eladom kabinos kishajómat a megtekintett állapotban, a hozzá egyedileg gyártott fél éves, rendszámos NATKAI futóval. A futó érvényes műszakival rendelkezik, első tulajdonosa vagyok.
Megtekinteni Budapesten a XVII. kerületben, Rákoscsabán lehetséges egyeztetett időpontban.
Több napra nyílt vízre kiköltöző horgásznak, vagy családnak kiváló vétel. A sója kocsi külön is eladó - ha a hajót megvették már róla.
A szerelvény ára bontva:
Hajó: 1700eFt
Futó: 800eFt

Motorcsónak
Budapest és környéke
2025. január 1
2000 Szentendre, Rózsa u. 18
7.500 Euro
Kihasználatlanság miatt (a gyerekek felnőttek:-)) eladóvá vált kiváló állapotú, szeretett kishajóm. Ez egy hibátlan állapotú, nagyon stabil, könnyed mozgású hajó, ami a befecskendezős 2 ütemű erős és gazdaságos motornak köszönhetően kis költséggel fenntartható és üzelmeltethető.
Végsebessége: 50km/h, (13"-os propellerrel 5500-as motorfordulaton), normál használati sebessége: 40km/h (4200-as motorfordulaton), tank térfogata: 60l
A motor frissen szervizelve (vízkerék a kapcsolódó tömítésekkel és üzemanyagszűrő)
valamint friss vizsgával!
Természetesen az összes kötelező tartozékkal.
Az ideális felhasználás 2 felnőtt+2 gyerek, de 4 felnőttel is könnyen siklásba hozható.
Az árba foglaltatik a rendszámos, tároló dobozos, tökéletes állapotú utánfutó is.
A hajó tömege a futóval együtt 5-600kg, így szinte bármilyen személyautóval könnyedén húzható.
Motorcsónak
Tisza és környéke
2024. augusztus 29
2.350.000 Ft
Eladó NDK-ban 1988-ban gyártott kishajó eredeti állapotában -gyűjtők figyelmébe is ajánlom-
valamint a hozzá tartozó Autoflex utánfutó.
A hajó motorja Wartburg 353 típusú, 24-100374 gyártási számú, kétütemű, 36 kilowatt teljesítményű.
A hajó a nevemen van, lejárt hajólevéllel vettem, a hajólevelet a hatóság vizsgáztatás után adja ki.
A hajó egyenes kihajtású, irányítása kormánykerékkel történik, mely kormánylapátot mozgat.
Sérülésmentes, motorja kifogástalan, külsőleg festést igényel.
A hajószállítófutó rendszámos, friss műszakival adom át.

Eladó jó állapotban lévő Suzuki üvegszálas motorcsónak utánfutóval!
Teljesítménye: 20 LE
Szerviz, javítás

+36202999150
fodorflotta@gmail.com
Balaton
Szerviz, javítás
Vitorlás hajó 25 lábig
Vitorlás hajó 26 lábtól
Motoros hajó 5m-ig
Motoros hajó 5m-től
Úszóhajó, lakóhajó
Kajak
Kenu
Evező
Üdv!
Fodor Dániel vagyok, hajóépítő!
Vállalom fa, és műanyag hajók külső, belső felújítását, átalakítását.
Kérdésékkel keressenek nyugodtan.
tel.:06 20 2999150
email: fodorflotta@gmail.com
Jó szelet!
Vitorlázás
A TKSTAR gyártmányú TK905 GPS nyomkövető eszköz amellett, hogy igen kedvező áron szerezhető be, számos olyan előnyös tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt érdemes megvizsgálni a vízi jármű-tulajdonosok szemszögéből is e kicsiny eszközben rejlő nagy lehetőségeket.
Tenyérben elfér, könnyen elhelyezhető a vízi járműben, beszerelést egyáltalán nem igényel. Strapabíró, porálló, ezért beltéri és kültéri elhelyezésre egyaránt alkalmas, fémrészhez akár saját mágnesével is rögzíthető.
A nyomkövetés adta előnyök kihasználására is számos lehetőség kínálkozik a hajózás terén. A TKSTAR TK905 beépített GPS-vevője 5 méteres pontossággal képes meghatározni a hordozó jármű aktuális helyzetét, amelyről akár 10 másodperces időközönként adatot tud küldeni a felhasználónak, legyen szó akár egy vitorlás verseny hajóinak a valós idejű helyzet-meghatározásáról, szabadidős hajózás útvonalrögzítéséről, vagy akár vízi szállítás nyomonkövetéséről.
A nyomkövetőhöz egy magyar nyelvű szoftverlicenc is megrendelhető, mely biztosítja a készülék asztali számítógéppel vagy androidos mobileszközzel történő vezérlését és további hasznos funkciókat is. Pl. a nyomkövetővel ellátott hajó(k) aktuális helyzetét az okostelefonunkon megjelenő térképen kísérhetjük figyelemmel. A licenc nem keletkeztet hűségidőt, a felhasználó szabadon lemondhatja vagy szüneteltetheti , pl. ha csak a hajózási főszezonban szeretné használni a plusz funkciókat.
Üzemidő tekintetében is élen jár a TKSTAR TK905, ugyanis 5000 mAh (3,7 V) kapacitású Li-ion akkuja akár 90 napig is képes újratöltés nélkül készenlétben tartani a kicsiny készüléket.
Aki a magyar forgalmazótól rendeli meg és hozzá SIM kártyát is kér, beüzemelve és használatra készen kaphatja kézhez a nyomkövetőt, akár már másnap – ezáltal ajándéknak is ideális választás lehet.
Vitorlázás
Van némi tennivalónk, mielőtt vízre szállnánk kedvenc hajónkkal. Sokunk biztos nem is látta hajóját ősz óta. Talán néhányan nem is tudják, a kikötőben hol is keressék…
Ilyenkor jön a fejtőrés: mit is, hogy is, mivel ?
Bizonyára a hajókivétel alkalmával mindenki magas nyomású mosóval teljesen tisztára, simára varázsolta hajója vízvonal alatti részét. Ilyenkor a jobb minőségű algagátlót nem kell csiszolni. Egyszerűen kenjük fel az új réteget. Az algagátlóknak alapvetően két fajtáját különböztetjük meg. Az egyik az önkopó, vagy önpolírozó, a másik a kemény algagátló. Amennyiben önkopó, akkor a fellazult felület nem engedi megtapadni az algákat. A kemény fajtánál a rétegből kiáramló hatóanyag akadályozza az algák felrakódását. A munkálatok végzése során nagyon fontos az egészségünk és a környezetünk védelme. Használjunk védőszemüveget, védőkesztyűt, védőruhát és védőmaszkot ! Az üres dobozokat és az elhasznált szerszámokat mindenképp megfelelő gyűjtőhelyre vigyük !
Ha ezzel végeztünk, jöhet a vízvonal fölötti rész.
Elsőként tisztítószerrel mossuk le a hajó felső részét, távolítsuk el az elmúlt szezon szennyeződéseit. Ha úgy ítéljük meg nem árt átpolírozni a hajó testet. A polírozáshoz használjunk műanyag felületekhez kifejlesztett anyagot.
Nézzük át a kötelek állapotát, szükség estén cseréljük ki azokat.
A fa részeket lakkozzuk, ha kell fáig lecsiszolva, ajánlatos lecsavarozni a műanyagról.
A vereteket olajozzuk vagy zsírozzuk meg. Hasznos lehet a zsírzó spray. A csörlőket ajánlatos szétszedni és tisztítás után vízálló zsírral bekenni. Ajánlatos vízre tétel előtt elvégezni, hogy elkerülendő az alkatrészek vízbe esését. Vitorlás esetén ajánlatos egy rongyot húzni benne fel-le, hogy a beragadt port eltávolítsuk. A kabin belsejében sem árt szétnézni. Biztosan találunk pár dolgot ami felújításra, tisztításra, cserére szorul. Ellenőrizzük a műszerek, valamint az elektromos rendszer állapotát.
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival.
A csónakázás legfőbb szabályairól röviden
Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető.
Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti.
Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni.
Hamarosan folytatjuk!
Bolt, webshop

+36209342268
1037
Budapest
Besnyői u 13
czekeattila@yahoo.com
Budapest és környéke
Bolt, webshop
Motoros hajó 5m-ig
FreeBoat Kft által hazai gyártásu strand katamarán.4 személyes,CE vizsgás.
Motor nélküli ár!
Elektromos motorral szerelhető,engedély nélkül vezethető.
RENDELHETŐ