Hirdetés feladása
Vitorlázás
CONRAD 600
900.000 Ft

Rácz Ákos
Velencei-tó
+36209446826
2481 Velence Gesztenye sor 9/ A

Eladó CONRAD 600 kielschwertes lengyel 5 személyes túravitorlás 2020 11. hóig vizsgáztatva, jó állapotban , új belsővel , teljes felszereltséggel , beépített SUZUKI DT 4 motorral . Névleges vitorla felület 17 m2 , lazybaggel , orrbelépővel , fürdőlétrával , a frsz . nélküli utánfutó az árban foglaltatik. Tárolását 2020 05.-ig Velencén vállalom .
Vitorlázás
HANSE 370 CRUISER 2008  70.000eur
70.000 Euro

zoltan zsolt vari
Minden régió
+36707782455
Budapest

Ujkorától magánszemély tulajdonában lévő, második tulajdonostól megkímélt állapotú HANSE 370 Cruiser eladó. A hajó a HANSE cég egyik legsikerültebb cruisere, ugyanez a test jelenleg a DEHLER VARIANTA 37-et erősíti. A 11.35m hosszhoz, 3.75m szélesség tartozik mely kényelmes 1,94m magas szalont illetve 1,92m magas orrkabint, valamint 1,85m magas achterkabinokat (2db) tesz lehetővé.Teljesen felszerelt konyha, dupla mosogató, hűtő+fagyasztó!!! Gáztüzhely sütővel, valamint gyönyörű állapotú konyhabútor!!! Tágas a kategóriában legnagyobb fürdőszoba, teljesértékű üvegfalas zuhanyzóval!!!Hideg meleg vizes vizrendszer, cockpitzuhany. Komplett 220V elektromos rendszer, inverterrel mely lehetővé teszi kisebb 220V fogyasztók használatát a nyilt vizen.A vitorlás YANMAR 3YM30 motorral szerelt, mely hibátlan állapotú. Vitorlázat szempontjával LAZY-JACK-es felhúzós (uj Dynema felhúzókötél) GRÓSZVITORLA 42m2 ( 2szezont használt), ÖNVÁLTÓ FOCKOS- JIB (28m2) (vadonatúj), 130% -os GÉNOA 46m2 (2szezont használt), KÖNNYŰSZELES GENAKKER 0.8OZ 80m2 + SPINAKKER BAUM (RUD). A kormánykerék gyári 120cm-es REGATTA kormány, illetve jár hozzá megegyezés szerint CARBONAUTICA 90cm-es KOMFORT kormány!!!! A hajó nagyon szép megkímélt állapotú, sportos menetteljesítményei ellenére igazi nyaraló hajó!!!! Megtekintés időpontegyeztetés után.

LEGFRISSEBB HIRDETÉS

Vitorlázás
Hajószállító utánfutó alkalmanként kölcsön adó.
Hajószállító utánfutó alkalmanként kölcsön adó.
Hajószállító utánfutó alkalmanként kölcsön adó.
15 Ft

Frank Endre
Minden régió
+36209473000
Siófok
Külföldről akarsz hajót behozni? Itt a legegyszerűbb megoldás! Neten kinézed a hajót és magad vagy barátod segítségével hazahúzod. Négy nap alatt cakk-pakk megvan. Van egy saját használatú hajószállító futóm , ezt alkalmanként kölcsön adom , mikor nekem nincs rá szükségem. A futó egy éves , 8,5 m hosszú , 255 cm széles , nagyobb terepjáróval vagy pickuppal vontatható. 2 tengelyes , kb. 3 , 3 tonnás hajót szállíthatsz vele. Futó súlya 440 kg. 6 db oldaltámasztó tappancs segíti a magas hajók biztonságos szállítását. Amennyiben van hajószállítási terved a közeljövőben , akkor keress bizalommal.
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 18-án rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre. A Magyar Vitorlás szövetség beszámolója szerint idén is várhatóan több mint 600 induló vág neki az 51. Kékszalag Nagydíjnak. Az AUDI mellett a másik főtámogató idén a RAIFFEISEN BANK. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc¬csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. Tavaly nevezetesen 526 hajó állt rajthoz, azonban csak 395-en értek célba. Ez a szám mutatja, hogy egy igen komoly és nehéz versenyről van szó. A Kékszalag 2010-ben büszkélkedhetett a legtöbb indulóval: 593 hajó állt a rajtvonalhoz. Idén pedig valószínűleg újabb részvételi rekord születik. A verseny eddigi legeredményesebb kormányosa, Litkey Farkas, Fifty-fity nevű katamaránjával és 7 óra 13 perces rekordjával csúcstartó a Magyar tengeren. A múlt évben 681 hajó rajtolt el, és 545 futott be. Ebben az időszakban érdemes ellátogatni a Balatonhoz hiszen a Kékszalag mellett számos más neves esemény kerül megrendezésre. A verseny napját megelőzően rendezik a Kékpántlikát, melyet a gyerekek „Kékszalagjának” szoktak nevezni. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor egyszerre mintegy 600 hajó vág neki a távnak. Az se csüggedjen, aki idén nem tud ellátogatni a versenyre. A közvetítésről az MTVA gondoskodik az M4 Sporton. Emellett a futam követhető lesz az Origo-n is. A versenye fő támogatója a RAIFFESEN BANK, az AUDI , de hozzájárul a verseny színvonalának emeléséhez többek között az Ilcsi Szépítő Füvek, a Generali, és a Seiko, a Béflex, is.
Balaton
Április 1-jétől újra indult a viharjelzés tavainkon, és egészen október 31-ig. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Vitorlázás
Van azonban némi tennivalónk, mielőtt vízre szállnánk kedvenc hajónkkal. Sokunk biztos nem is látta hajóját ősz óta. Talán néhányan nem is tudják, a kikötőben hol is keressék… Ilyenkor jön a fejtőrés: mit is, hogy is, mivel ? Bizonyára a hajókivétel alkalmával mindenki magas nyomású mosóval teljesen tisztára, simára varázsolta hajója vízvonal alatti részét. Ilyenkor a jobb minőségű algagátlót nem kell csiszolni. Egyszerűen kenjük fel az új réteget. Az algagátlóknak alapvetően két fajtáját különböztetjük meg. Az egyik az önkopó, vagy önpolírozó, a másik a kemény algagátló. Amennyiben önkopó, akkor a fellazult felület nem engedi megtapadni az algákat. A kemény fajtánál a rétegből kiáramló hatóanyag akadályozza az algák felrakódását. A munkálatok végzése során nagyon fontos az egészségünk és a környezetünk védelme. Használjunk védőszemüveget, védőkesztyűt, védőruhát és védőmaszkot ! Az üres dobozokat és az elhasznált szerszámokat mindenképp megfelelő gyűjtőhelyre vigyük ! Ha ezzel végeztünk, jöhet a vízvonal fölötti rész. Elsőként tisztítószerrel mossuk le a hajó felső részét, távolítsuk el az elmúlt szezon szennyeződéseit. Ha úgy ítéljük meg nem árt átpolírozni a hajó testet. A polírozáshoz használjunk műanyag felületekhez kifejlesztett anyagot. Nézzük át a kötelek állapotát, szükség estén cseréljük ki azokat. A fa részeket lakkozzuk, ha kell fáig lecsiszolva, ajánlatos lecsavarozni a műanyagról. A vereteket olajozzuk vagy zsírozzuk meg. Hasznos lehet a zsírzó spray. A csörlőket ajánlatos szétszedni és tisztítás után vízálló zsírral bekenni. Ajánlatos vízre tétel előtt elvégezni, hogy elkerülendő az alkatrészek vízbe esését. Vitorlás esetén ajánlatos egy rongyot húzni benne fel-le, hogy a beragadt port eltávolítsuk. A kabin belsejében sem árt szétnézni. Biztosan találunk pár dolgot ami felújításra, tisztításra, cserére szorul. Ellenőrizzük a műszerek, valamint az elektromos rendszer állapotát.
Balaton
Kihagyhatatlan program Kenesén -  Jön a Balaton Boat Show
Már most hatalmas az érdeklődés a szeptember 6-tól 8-ig tartó Balaton Boat Show-ra, amelynek ezúttal is a balatonkenesei Kenese Marina-Port lesz a házigazdája. „Tavaly is rekordszámú vendég jött el vízen és parton kiállított több mint 60 vitorlást, motorost és elektromos hajót, valamint rengeteg hajózási kiegészítőt, ruházatot felvonultató rendezvényre. Az idén még többen lesznek, ugyanis a vízi kiállítóhelyek már júniusban beteltek, a szárazföldön és vízen bemutatott hajók, motorcsónakok, elektrojet-ek száma megközelíti a 100-at.” - mondta Rápolthy Edit, a kiállítás igazgatója, aki hozzátette: a Balaton Boat Show és az év elején a fővárosban megrendezett Budapest Boat Show közötti stratégiai együttműködéssel két olyan rendezvény kapcsolódik össze szorosabban, melyre a piaci szereplők fontos megjelenési lehetőségként tekintenek és kiemelkedő részei a marketing és értékesítési stratégiájuknak. A Balaton Boat Show rendhagyó értelemben egy „hajószalon”, amely mindenkinek izgalmas programot kínál, legyen szó a hajózással először találkozó vendégekről, régóta hajózó vagy éppen hajóvásárlást fontolgató látogatókról. A vevőjelöltek szinte biztosan megtalálhatják a számukra legmegfelelőbb kínálatot. Ráadásul a kiállításon kaphatják a legjobb ajánlatokat, nem beszélve arról, hogy a modelleket össze is hasonlíthatják egymással. Rápolthy Edit elmondta: a kiállított hajók többsége idén is vitorlás lesz. Folytatódik a trend, egyre nagyobb hajókkal jönnek a gyártók és forgalmazók, több 49-50 lábas hajó is lesz a főszereplők között. Több újdonság is várható: számos premierrel mutatkoznak be a hazai gyártók és forgalmazók egyaránt (Elan E4, NAUTEN, Hanse, Antila Yachts, Fareast, Freeboat, Flaar 5.3 Smart Power...stb). Az elektromos hajók többsége a vízen is kipróbálható lesz. A vízen bemutatott hajók mellett a kiállítók rengeteg hajózáshoz kapcsolódó eszközt, kiegészítőt is hoznak Balatonkenesére szeptember első hétvégéjén, a kiállítás szárazföldi területen elfoglalt mérete is rekordot dönt idén. E mellett több színes program is várja az érdeklődőket. A kikötő bárteraszán rendezett Ford „Dokk Talks” program keretében érdekes információkat, beszélgetéseket hallhatnak az érdeklődők a Balatonról, hajózásról, vitorlázásról. A Balaton Boat Show-ra a helyszínen vásárolhatók jegyek, de a kiállítás weboldalán augusztus 31-ig előzetes regisztrációval kedvezményes belépőjegyet lehet igényelni. További információ: www.balatonboatshow.hu
D
+3636G
info@joszelet.com
Kereskedő Vitorlázás
Balázs József
+36706009045
info@sailingbalatonfuzfo.hu
Balaton Bérlés Vitorlázás
Vitorlázás
2018. Szüreti Regatta: mosoly az arcokon
Alsóörs/Badacsony 2018. szeptember 23. – Nem lehetett nem észrevenni a mosolyt a résztvevők arcán a Balatonföldvár előtti célvonalon: a Balaton legszebb arcát mutatta a résztvevőknek, akik közül nagyon sokan a Szüreti Regatta vasárnapi, második futamával búcsúztak az idei versenyszezontól. Több mint 160 hajó ért célba két változatos időjárási viszonyok között levitorlázott nap után – a vitorlázók és a rendezés is jelesre vizsgázott. De kezdjük az elején. Péntek este még sok volt az aggodalom – éppen a rajt időpontjára, azaz szombat reggelre egy erős hidegfrontot, és 40-50 csomós északi szelet prognosztizáltak. Farkas Péter versenyvezető a szervezőkkel és TVSK stábjával közösen azt a döntést hozta, hogy két órával elhalasztják a rajtot, és a tervezett 9 óra helyett 11 órakor indítják a mezőnyt. A hangulat ennek ellenére kiváló volt. Pénteken gyönyörű napsütéssel búcsúzott a nyár. A TVSK alsóörsi telepén folyamatosan érkeztek a nevezők, akik a megújult nevezési csapat segítségével gyorsan, sorban állás nélkül túlestek a formaságokon, és a klub vendégszeretetét élvezve néhány szelet zsíros kenyér és egy-egy pohár fröccs mellett beszélhették meg a legfontosabbakat. Este kilenkor lezárult a nevezés, és kiderült: a zord előrejelzések ellenére is 173 hajó jelentkezett a versenyre. Éjszaka azután megérkezett a hidegfront, de a meteorológia most pontos volt: 11 órára – néhány kósza pöfftől eltekintve – 8-10 csomóra gyengült a szél, és a hajóknak inkább a leállások okoztak csak gondot. A rajt elsőre sikeresnek bizonyult, főleg a „vasaló” (vagyis a renitenseket a vonal mögé terelő) motorosok munkájának köszönhetően. Hamar széthúzódott a mezőny: többtestűek hiányában a Nautic370 Run hajók és a 70es cirkálók haladtak az élen, ők érték el elsőnek a Tihanyi-szorost. A nyugati medencében egyre gyengülő, és nyugatiasodó szél várta a résztvevőket. A révfülöpi kapu egyre élesedő menetben volt megközelíthető. Az első (a NAU370 rEvolution) már egészen közel járt a kapuhoz, amikor a mezőny vége még a Csőben vitorlázott. Farkas Péter és stábja fontolóra vette a szélerőt, a Révfülöp-Badacsony távolságot, és a 19.00 órás limitidőt – majd úgy döntött, hogy a révfülöpi kapunál rövidíti a pályát. Hogy ez milyen jó döntés volt, bizonyítja, hogy a limitidőn belül több mint 160 hajó célba tudott érni. A szürkületben azután mindenki elért Badacsonyba, ahol a délelőtt felvert rendezvénysátorban némi harapnivaló és a Laposa birtok kiváló borai várták a résztvevőket. Fél kilenc tájban megkezdődött a tavalyi verseny díjkiosztója, de elismerést kaptak az első futam Yardstick alapján legjobban navigáló egységei is. Ezután felpörgött az este: elindult és éjjel egyig a táncos lábúak kedvére szólt a zene. Másnap reggel a terv szerint 9 órakor rajtolt a mezőny vissza Balatonföldvárra. A legragyogóbb körülmények fogadták a hajókat: 8-12 csomós déli, délnyugati szél, a távot végig a bőszeles vitorlákkal, spinnakerekkel, bliszterekkel lehetett teljesíteni. A végelszámolásban az járt jól, aki a lee-taktikát választotta: az északabbra vitorlázó hajók a végén élesebben meg tudták előzni a feljebb haladókat. Az első hajó (az Anna 70es cirkáló) két órán belül teljesítette a távot! De nemcsak az ő arcukon ült mosoly. A szép hosszú hullámok, a kellemes szél, és a felhőkön át-átsütő napsütés nyomán mindenki a legjobb érzésekkel indult el hazai kikötőjébe. A Szüreti Regatt ismét bizonyította, hogy miért a legnépszerűbb versenyek egyike: az ősz különleges, máskor nem tapasztalható hangulatot ad a regattának. A versenyeredményeket mellékeljük. A versenyt a Volvo Galéria, a Laposa pincészet valamint a SailingBooks.hu támogatták, és Kwindoo alkalmazáson követhető volt. Ezen kívül Szépvölgyi István, a regatta „száguldó riportere” óránként 10-15 percre bejelentkezett élőben a Facebookon – ezek a videók a TVSK Facebook-oldalán visszanézhetők.
Kereskedő
Maritime Hajósbolt
+36309330669 maritime@hu.inter.net
Bérlés
Hegyi Márton
+36309565330 info@navigart.hu