Hirdetés feladása
Vitorlázás
ÁRZUHANÁS !!!!! MODE 967
13.500.000 Ft

Bliszkó András
Minden régió
+36303283162

Új hajó vásárlása miatt eladóvá vált MODE 967 tipusú vitorlás hajónk. 2 hengeres VETUS motor / 13 LE /, kevés üzemórával, folyamatosan szervizelve. Méretek: hossza 9,67 m (32 láb) , merülése 150 cm, szélessége 3 m. A 2 hálóval, nagy főkabinnal, wc-vel, hűtővel, konyhával szerelt, 10 főre vizsgáztatva. Bimini, sprayhood, nagy vitorla roll genua, műszerezve (raymarine szél, mélység, sebesség-hőmérséklet), orrsugár kormány, alu dörzsléc, Az ár tartalmazza a téli takaró ponyvát, valamint a tárolókocsit. A hajó jelenleg Ábrahámhegyen megtekinthető. T. 30 3283162
Vitorlázás
ANTILA 34 (2023) - DÉLI PARTI KIKÖTŐHELY
42.900.000 Ft

Antila 34
Minden régió
+36204153398

ANTILA 34 vitorlás hajó eladó! A hajó kitűnő, újszerű állapotban van, balatoni használatra optimalizált, állítható merülés ballasztsvertes kivitelben, min. merülés 0.4 méter! 3 kabinos változat, - kényelmes szalon, nagy méretű dizájn vizesblokk, teljes 1.95 m-es állómagasság, - igazi fedélzet alatti komfort! Hűtővel, főzőlappal, mosogatóval felszerelt. A világos, szép kidolgozású hajóbelső kényelmes tartózkodást biztosít, amit a távirányításos, hűtő-fűtő klíma tesz igazán praktikussá. JVC audiocsomag hangszórókkal. A hajó 6+2 fő számára kínál kényelmes fekhelyet. Felszereltség: Kräutler elektromos belmotor (10 KW) akkupakkal, önzáró propellerrel. Vitorlázat, rudazat: Sport árbóc, 51 m2-es vitorlafelülettel, ropogós, telelatnis dakron grósz (két gyorsreffel), önváltós dakron RollFock vitorla. Tágas nagyon jól tervezett kokpit, egykezes kialakítással. Lewmar csörlő, minőségi csigák, stopperek, veretek. Kiváló menettulajdonságok, gyenge szélben is mozgékony, minden széltartományban stabil. Duplakormányos kivitel (bőrbevonatú kormánykerék), a hajó az önváltó Fock vitorlának is köszönhetően könnyen kezelhető, akár első hajónak is optimális! Vetus orrsugár kormány Raymarine i40 bidata műszer segíti a hajózást (mélység, sebesség, vízhőfok, megtett út) Ballasztsvertes változat, a déli parton és alacsony vízállású kikötőkben is otthonosan mozog, min. merülés: 0.40m, max. merülés: 1.80 m. Quantum téli takaróponyva. Kitűnően megtervezett családi túra- és élményhajó, optimális a Balatonra! 10 főre vizsgáztatva, 2033-ig érvényes magyar okmányokkal, 2026-ig érvényes gyári szavatossággal! Északi parti kikötőhely opciókkal. A hajó ára: nettó 42.9 M Ft. Ha a hajó felkeltette érdeklődésedet, keress bizalommal!

LEGFRISSEBB HIRDETÉS

Vitorlázás
BAVARIA 34 - DÉLI PARTI KIKÖTŐHELY OPCIÓ - új vitorlák
BAVARIA 34 - DÉLI PARTI KIKÖTŐHELY OPCIÓ - új vitorlák
BAVARIA 34 - DÉLI PARTI KIKÖTŐHELY OPCIÓ - új vitorlák
21.900.000 Ft

Bavaria 34
Minden régió
+36204153398
BAVARIA 34 vitorlás hajó újszerű vitorlákkal eladó! A legendás Bavaria hajógyár kiforrott modellje, - tágas, kényelmes, biztonságos és könnyen kezelhető, - ideális túrahajó és úszó apartman egyben! A hajóban 3 duplakabin, szalon, teljes értékű konyha és vizesblokk található. Méretek: Hossz:10.80 m (35.6 láb) x Szélesség:3.48 m, Merülés: 1.75m - 1.85m. Felszereltsége: újszerű Rollgrósz és Rollgénua (Tuss vásznak-2022), nagy méretű bimini árnyékolókkal, sprayhood, 4db Harken csörlő, jó állapotban lévő mozgó kötélzet. Seldén alu árbóc és bum, Furlex 200s Fockroller, Quick 1000W elektromos horgonycsörlő, Raymarine ST 40 sebesség és mélységmérő. Gondosan szervizelt, szépen működő Volvo Penta MD2030 dízel belmotor (29LE). A hajóhoz tartozik még egy méretre szabott, két részes takaróponyva és egy új tárolókocsi, mely külön megállapodás keretében átvehető. 8 főre vizsgáztatva, 2027-ig érvényes magyar okmányokkal, menetkész, általánosan jó állapotban várja igényes, új tulajdonosát! Igény esetén Déli parti kikötőhely 2025. tavaszáig rendelkezésre áll. Északi parti hajóhely ügyében segíteni tudunk. A hajó iára: 21-9 M Ft, - további információkért hívj/hívjon bizalommal!
Vitorlázás
A TKSTAR gyártmányú TK905 GPS nyomkövető eszköz amellett, hogy igen kedvező áron szerezhető be, számos olyan előnyös tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt érdemes megvizsgálni a vízi jármű-tulajdonosok szemszögéből is e kicsiny eszközben rejlő nagy lehetőségeket. Tenyérben elfér, könnyen elhelyezhető a vízi járműben, beszerelést egyáltalán nem igényel. Strapabíró, porálló, ezért beltéri és kültéri elhelyezésre egyaránt alkalmas, fémrészhez akár saját mágnesével is rögzíthető. A nyomkövetés adta előnyök kihasználására is számos lehetőség kínálkozik a hajózás terén. A TKSTAR TK905 beépített GPS-vevője 5 méteres pontossággal képes meghatározni a hordozó jármű aktuális helyzetét, amelyről akár 10 másodperces időközönként adatot tud küldeni a felhasználónak, legyen szó akár egy vitorlás verseny hajóinak a valós idejű helyzet-meghatározásáról, szabadidős hajózás útvonalrögzítéséről, vagy akár vízi szállítás nyomonkövetéséről. A nyomkövetőhöz egy magyar nyelvű szoftverlicenc is megrendelhető, mely biztosítja a készülék asztali számítógéppel vagy androidos mobileszközzel történő vezérlését és további hasznos funkciókat is. Pl. a nyomkövetővel ellátott hajó(k) aktuális helyzetét az okostelefonunkon megjelenő térképen kísérhetjük figyelemmel. A licenc nem keletkeztet hűségidőt, a felhasználó szabadon lemondhatja vagy szüneteltetheti , pl. ha csak a hajózási főszezonban szeretné használni a plusz funkciókat. Üzemidő tekintetében is élen jár a TKSTAR TK905, ugyanis 5000 mAh (3,7 V) kapacitású Li-ion akkuja akár 90 napig is képes újratöltés nélkül készenlétben tartani a kicsiny készüléket. Aki a magyar forgalmazótól rendeli meg és hozzá SIM kártyát is kér, beüzemelve és használatra készen kaphatja kézhez a nyomkövetőt, akár már másnap – ezáltal ajándéknak is ideális választás lehet.
Balaton
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Vitorlázás
Van némi tennivalónk, mielőtt vízre szállnánk kedvenc hajónkkal. Sokunk biztos nem is látta hajóját ősz óta. Talán néhányan nem is tudják, a kikötőben hol is keressék… Ilyenkor jön a fejtőrés: mit is, hogy is, mivel ? Bizonyára a hajókivétel alkalmával mindenki magas nyomású mosóval teljesen tisztára, simára varázsolta hajója vízvonal alatti részét. Ilyenkor a jobb minőségű algagátlót nem kell csiszolni. Egyszerűen kenjük fel az új réteget. Az algagátlóknak alapvetően két fajtáját különböztetjük meg. Az egyik az önkopó, vagy önpolírozó, a másik a kemény algagátló. Amennyiben önkopó, akkor a fellazult felület nem engedi megtapadni az algákat. A kemény fajtánál a rétegből kiáramló hatóanyag akadályozza az algák felrakódását. A munkálatok végzése során nagyon fontos az egészségünk és a környezetünk védelme. Használjunk védőszemüveget, védőkesztyűt, védőruhát és védőmaszkot ! Az üres dobozokat és az elhasznált szerszámokat mindenképp megfelelő gyűjtőhelyre vigyük ! Ha ezzel végeztünk, jöhet a vízvonal fölötti rész. Elsőként tisztítószerrel mossuk le a hajó felső részét, távolítsuk el az elmúlt szezon szennyeződéseit. Ha úgy ítéljük meg nem árt átpolírozni a hajó testet. A polírozáshoz használjunk műanyag felületekhez kifejlesztett anyagot. Nézzük át a kötelek állapotát, szükség estén cseréljük ki azokat. A fa részeket lakkozzuk, ha kell fáig lecsiszolva, ajánlatos lecsavarozni a műanyagról. A vereteket olajozzuk vagy zsírozzuk meg. Hasznos lehet a zsírzó spray. A csörlőket ajánlatos szétszedni és tisztítás után vízálló zsírral bekenni. Ajánlatos vízre tétel előtt elvégezni, hogy elkerülendő az alkatrészek vízbe esését. Vitorlás esetén ajánlatos egy rongyot húzni benne fel-le, hogy a beragadt port eltávolítsuk. A kabin belsejében sem árt szétnézni. Biztosan találunk pár dolgot ami felújításra, tisztításra, cserére szorul. Ellenőrizzük a műszerek, valamint az elektromos rendszer állapotát.
Balaton
Kékszalag 2024-ben
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 18-án 9 órakor rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre.   A Magyar Vitorlás Szövetség vezetői remélik , hogy az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon idén is 500-600 hajó vesz majd részt. A táv légvonalban mérve 155 km. A szabályok szerint 48 óra alatt kell a vitorlázóknak teljesíteni a távot. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor várhatóan mintegy 5-600 hajó vág neki a távnak.
D
+3636G
info@joszelet.com
Kereskedő Vitorlázás
Balázs József
+36706009045
info@sailingbalatonfuzfo.hu
Balaton Bérlés Vitorlázás
Balaton
kikötői 1x1
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!
Kereskedő
Maritime Hajósbolt
+36309330669 maritime@hu.inter.net
Bérlés
Hegyi Márton
+36309565330 info@navigart.hu