Hirdetés feladása
Elvström Bianca 28
Vitorlázás
Balaton
2025. június 24
4.300.000 Ft
Elvström Bianca 28 Szélesség: 2,6m Merülés: 1,4m Belmotor: Yanmar 6LE diesel Műszerezettség: • Raymarine i50 Tridata • Raymarinei60 Wind • 220V partiáram csatlakozó • Inverter Felszereltség: Orrbelépő, farkiülők, hátsó fürdő platform, bimini, árnyékoló ponyva, lazy jack, fock roller. Genua, fock, vihar fock, fock zokni, spinakker. Hajólevél érvényessége: 2029.07 Kikötőhely nélkül! Ár: 4.300.000 Ft Megtekinthető Balatonföldváron előre egyeztetett időpontban. Elérhetőség: 06304441043 telszisz@gmail.com
Suzuki 9,9
Hajómotor
Balaton
2025. június 17
820.000 Ft
10 le Suzuki csónakmotor, rövid csizmás. Szervizelt, márkakereskedésben vásárolt. Egy szezont használt. Kitűnő állapotban.
Polaris CI  25
Vitorlázás
Balaton
2025. május 6
4400 Nyíregyháza Vörösmarty tér 3
1.750.000 Ft
Sportos Polaris CI 25 tipusú vitorláshajó eladó. Kívül, belül teljesen felújítva, 5+1 főre vizsgáztatva, hajólevél érvényes 2029-ig. Méretek: hossz 7,85 m szélesség 2,85 m, merülés 1,7 m. Merev forstag, Lazy jack, spinakker, Honda külmotor, téli takaróponyva, tárolókocsi, 4 főre hálóhely, vegyi WC, Hűtőláda, WIFIS szélsebesség és szélirány jelző, kötelező felszerelések. Hajóhely megoldható Balatonfűzfőn. 2,5 MFt-ért hirdettük, most 1,75 MFt-ért fájó szívvel megválunk tőle. Csak annak adjuk el, aki ért hozzá és tudja, ennél sokkal többet ér.
Elan 45 impression
Vitorlázás
Balaton
2025. június 11
1173 Budapest
75.000.000 Ft
Eladó egy 2016-os évjáratú Elan 45 Impression vitorlás. orrsugár kormány, teljes értékű hűtő-fagyasztó+ külön fagyasztó láda, teak borítású fedélzet, nagy belmagasság, hatalmas szalon+4 kabin+2 fürdő, fürdő platform és még számos extra. 1,87m merülés. Roll nagy vitorla és Roll genua. Igény esetén kikötőhelyet tudok biztosítani, céges
Bavaria 35 cruiser
Vitorlázás
Balaton
2025. június 5
1173 Budapest
33.500.000 Ft
Eladó egy 2011-es évjáratú Bavaria 35 cruiser típusú vitorlás. Új típusű belső bútorzat, lehajtható platform, ÚJ VETUS ORRSUGÁR kormány, 1,88 m merülés, szalon+fürdő+3 kabin. Volvo penta D1-30 motor, hideg-meleg víz, hűtő, bimini és sprayhood, roll nagy vitorla és genua vitorla, elektromos horgonycsörlő, műszerezve (raymarine mélység-sebesség-hőmérséklet, szélműszer, auto-pilot, chartplotter), napelem rendszer, inverter, alu dörzsléc, szezonra felkészítve
Bavaria 32
Vitorlázás
Balaton
2025. június 5
1173 Budapest
20.900.000 Ft
Eladó egy 2005-ös évjáratú Bavaria 32 típusú vitorlás. Tavi tőkesúly, 1,4 m merülés, szalon+fürdő+ 2 kabin. Volvo penta MD2030 motor, hideg-meleg víz, hűtő, új bimini és sprayhood, roll nagy vitorla és fock vitorla, elektromos horgonycsörlő, műszerezve (raymarine mélység-sebesség-hőmérséklet, auto-pilot, chartplotter), alu dörzsléc, Új algagátló rendszer, szezonra felkészítve
Comar Comet 38 vitorlás hajó
Vitorlázás
Balaton
2025. május 31
Balatonkenese
20.000.000 Ft
Comar Comet 38 hajóm hobbiváltás miatt eladóvá vált. Irányár: 20.000.000 Ft A hajó rendszeresen karbantartott, jelenleg a Balatonkenesén lévő kikötőben áll. Vízre van téve. Leírás: 2006-os évjáratú, három kabinnal, elegáns chesterfield stílusú szalonnal, egy fürdővel, konyharész kialakítással, teak borítású cockpit- és deckkel rendelkező, extrákkal felszerelt, szépen karbantartott, remek állapotban lévő, 10+1 személy befogadására képes, olasz sablon alapján épült vitorlás túrahajó, amely a vitorlázás élménye mellett, akár mint vízi nyaraló is kitűnő választás. A hajó átadása új tulajdonosának, megbeszélés szerint kikötőhellyel együtt is lehetséges! Az 1961-ben alapított Comar volt az egyik első olyan hajógyár, amely üvegszálat használt kézműves gyártáshoz. Ez a konstrukció a csúcstechnológiák és a szakképzett kézműves munka okos ötvözete. A Comet fedélzetén található legtöbb alkatrész – a hajótesttől az asztalosokig, a nyílásoktól az acélművekig – mind házon belül, egyedi gyártású. A hajótestek és fedélzetek Airex szendvicsből készülnek, amely egyirányú és biaxiális szálakat és epoxi-vinilészter gyantát kombinál. Az Airex vákuumzsákozással van a héjakhoz ragasztva és a megerősítések közvetlenül a hajótestre vannak rétegezve, ami elkerüli a belső formák használatát, és maximális szerkezeti merevséget biztosít. A Comet 38 fedélzete számos funkcionális és stílusos megoldással büszkélkedhet, mindemellett igazi klasszikus, kecses vízvonallal rendelkezik, az áramvonalas hajótest pedig a Vallicelli védjegyét tükrözi. – Műszaki adatok Méretek Legnagyobb hosszúság: 11,5 m Legnagyobb szélesség: 3,6 m Legnagyobb merülés: 1,98 m Fixpont magasság: 16,8 m Vízkiszorítása: 6,3 t Vitorlázat RollGros RollGenua Műszerezettség Raymarine ST60 Tridata (sebesség-mélységmérő) Raymarine ST60 Wind szélműszer Raymarine ST5000+ Autopilot Compass Motor VETUS M 4.17 A 602 A (30,9kW) Műszaki vizsga érvényes Felszereltség Equiped Ausstattung Orrsugárkormány Fisher beépített klíma Ággyá alakítható szalonasztal Quick elektromos horgonycsörlő 2x30ST+ 2x48AST LEWMAR csörlő 3db. akkumulátor + automata töltő Gyári fürdőplatform kialakítás Kihajtható fürdőlépcső Bojler (melegvízellátás) Elektromos WC + mosdó 1,95 m állómagasság Fekhely 6+3 fő részére SELDÉN teleszkópos alba Hifi, hangosítással kint-bent Navigációs pult Mikrohullámú sütő Felültöltős hűtő Tűzhely Mosogató Fedélzeti szellőző Facnor fockroller Kinyitható cockpitasztal Kormányállás takaró Ablak takarók Sprayhood (esővédő) Bimini (naptető) Orrkilépő
Granada 27
Vitorlázás
Balaton
2025. május 29
Siófok
3.500.000 Ft
Granada 27-es, gyönyörű, tőkesúlyos (6-fős) vitorlás megkímélt állapotban eladó magánszemély tulajdonostól. Irányár: 3,5M Ft (kikötőhely nélkül). A vitorlás Volvo Penta belső motorral (folyamatosan karbantartott), négy fő számára alvási lehetőséggel, hűtőszekrénnyel, teljes felszereléssel, friss hajólevéllel (2028-ig érvényes) rendelkezik. Hosszúsága 27 láb/8,28 m, 2,73 m széles, 1,4 m merülés, 2,78 m vízkiszorítás. A vitorlás a siófoki kikötőben látható, a hajóhoz tartozik egy teljes téli takaróponyva, ami direkt a hajóra lett készíttetve. A hajóhoz egy régi tartókocsi is tartozik, ami az árban szintén benne van.
'Bika', új (Pfeiffer) horgászcsónak vagy kishajó rögzítéséhez  eladó!
Vitorlázás
Balaton
2025. április 29
Vonyarcvashegy
18.000 Ft
Új Pfeiffer, csónak vagy kishajó rögzítő bika, Keszthelyen eladó! Méretek: Hossza: 20 cm Szélessége: 5,5 cm Magassága: 6,5 cm Súlya: 0,6 kg Anyaga: nagy teherbírású, polírozott, tömör alumínium Irányár: 18.000 Ft -Tegyen egy korrekt ajánlatot, ~és vigye! Érdeklődni: +3630/440-1974
Takaróponyva, vitorlás vagy egyéb hajóra, Keszthelyen eladó!
Vitorlázás
Balaton
2025. április 29
Vonyarcvashegy
185.000 Ft
30-35 lábas vitorlás, vagy egyéb hajóra, Keszthelyen eladó, ~egy szezont használt, vízálló takaróponyva, királykék színben! (Más eszköz, jármű, stb. takarására is használható.) Irányár: 185.000 Ft -Tegyen egy korrekt ajánlatot, ~és vigye! Érdeklődni: +36 30/440-1974
Tanfolyam
Magyar Hajozasi Sport Club
+36203522691
2300 Ráckeve Dömsödi út 2.
info@mhsc.hu
Balaton Tanfolyam

Tisztelt látogató, vitorlázók, hajósok, Kedves leendő sporttársak! Engedjétek meg, hogy dióhéjban bemutassam, a Magyar Hajózási Sport Club Egyesületünket. Egyesületünket 70 éve alapították lelkes emberek avval a szándékkal, hogy sportolási lehetőséget biztosítsanak a valamikori MAHART hajózási vállalat dolgozóinak. A Club történetében a cég alaptevékenységéből adódóan mindig is a vitorlás sport képezte a minőségi sportot. A múlt század hetvenes – nyolcvanas éveiben nem egyszer büszkén viseltük a legeredményesebb magyar vitorlásegyesület címet. Számos bajnoki cím és helyezés és a sokszoros válogatott versenyzőink, olimpikonjaink fémjelzik eredményeinket. De például a világ egyik legsikeresebb magyar földkerülő vitorlázóját, ifj. Kopár Istvánt és a többszörös magyar bajnokot, a 470 osztályban szenior világbajnok Kovács Jánost jelenleg is tagjaink között tudhatjuk. Sőt, az említett sporttársaink, a vitorlázásoktatói csapatunkat is erősítik napjainkban. Az utánpótlás nevelés, a hajózás szeretetére, tiszteletére való nevelés, a vitorlás sport népszerűsítése, kezdetektől fogva a Club alaptevékenységei közé tartoztak. Miután a 90-es években a magyar tengeri hajózás megszűnt, a valamikori nagy vállalat sajnos, elemeire esett szét. Az elvek eladható gyakorlatba öntése, fiatalok, érdeklődők oktatása a klub fenntartásának fontos eleme lett. Sajnos 3 évvel ezelőtt a Balatoni Hajózási Vállalatra nehezedő gazdasági kényszer nyomán teljesen megszűnt a vállalati támogatás, és a továbbiakban kizárólag saját erőből kellett biztosítani fennmaradásunkat. E közben a klub életében generációk váltották egymást és számos hajózáshoz, vízhez kötődő klubtársunk a Balaton mellet vagy helyett, a Ráckevei Duna partján találta meg a számára kedves lakóhelyet, Ráckevét. Innen eredt a gondolat, hogy ha megtalálnánk azt a környezetet, közösséget, akik igénylik a területükön a vitorlás sport megjelenését, népszerűsítését, akkor új lendületet kaphatna sport egyesületünk. És újra méltók lehetünk, régi nagy hírünkhöz. A Gondolatot tett követte, és a segítség sem maradt el. Ráckeve város önkormányzata teret, lehetőséget adott számunkra, hogy hajóinkat, felszereléseinket, biztonságosan tudjuk kikötni, tárolni. Így elindulhattak a gyermektáborok, és kezdetét veheti a felnőttképzés, a hajós vizsgákra való felkészítés. A Ráckeve vízterülete kiváló lehetőség ezen hajózási tevékenységekre, úgy vízfelszín, vízmélység, illetve a biztonságos közlekedés tekintetében.
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160 km) tókerülő versenye július 10-én 9 órakor rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre.   A Magyar Vitorlás Szövetség vezetői remélik , hogy az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon idén is 500-600 hajó vesz majd részt. A táv légvonalban mérve 155 km. A szabályok szerint 48 óra alatt kell a vitorlázóknak teljesíteni a távot. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor várhatóan mintegy 5-600 hajó vág neki a távnak.
Balaton
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!
Bérlés
BAYACHT CHARTER
+3636
bayachtcharter@gmail.com
Balaton Bérlés

Keress minket bizalommal, akár egyéni, akár kapitánnyal biztosított hajózásra vágysz!