Balaton

Kiváló állapotú Sportos vitorláshajó sok extrával azonnal elvihető!
ALBIN VIGGEN! Svéd gyártású örök darab! Alacsony merülése végett, ideális az északi vagy délipartra bólyán is elhelyezhető.
Adatok:
Hossz:7.1 méter
Szélessége: 2.24 méter
Merülés: 1.11 méter
Súly: 1.4 tonna
Vitorlák szuper állapotban.
Motor Honda 5 LE megbízható motor.
Új algagátlóval festve
Robot pilot...Bimini tető, merev forstag
A hajó ára tartalmazza a hajó tároló állványt is.
Műszaki vizsga 2027. szeptember.
Eladási ár 1.5 millió Ft
Vegyed Vigyed!
06 30 9100 533
Vitorlázás
Balaton
2025. március 20
1124 Budapest, Pagony u. 28.
760.000 Ft
A hajó: 2001-es német Ziegelmayer (Hamburg) építésű test, rudazat és kötélzet; eredeti felmérési bizonylattal és felmérő papírral (measurement certifcate: ISAF plakett) rendelkezik, jó állapotban, ponyva alatt tartva, versenyzésre alkalmas állapotban (megtekinthető Alsóörsön)
Vitorlák: két garnitúra: North, Quantum és Vogel-Meier (VM) vásznak
Utánfutó: Magyar forgalmi engedéllyel (jármű törzskönyvvel és rendszámmal) rendelkező eredeti HARBECK 350 S AA 2 típusú (1998 gyártású) utánfutó érvényes kötelező biztosítással, lejárt forgalmi engedéllyel
Irányár: 760 e Ft

Eladó Hein 30- as tengeri Jollenkreuzer!
Méretek:
hossza: 9 m
szélesség: 3 m
merülés: 30 cm – 1,60 cm
súlya: 1.600 kg (balsafa szendvics)
befogadó képessége: 12 + 1 fő
álló magasság – szalonban: 1,70 m
Árbóc és bumm carbonból.
Az árbóc dönthető, elektromos csörlővel, távirányítóval.
A Swert felhúzása elektromos csörlővel, távirányítással a cockpitból történik.
Profil forstag Furlex, Andersen csörlők
Easylock Midi stopperek
Egykezes, minden kötél hátra van vezetve.
Vitorlázat
3 db Genua roll
2 db Grosz amiből 1db elvström
1 db Spinakker
Lazy Jack
Műszerek: Nasa Marine instrument
- sebességmérő, compass silva, mélységmérő, autopilot ( Simrad Tp- 22), dölésszögmérő
Motor:
Yamaha - 9,9 LE 4 ütemű, önindítós, távirányítós,hosszú tribes, generátoros( visszatölt az akkumulátorra).
A motoron van egy automatikus fordító berendezés – követi a kormány állását.
A hajó 2024- ben teljeskörű felújításon esett át a Schäfer Yacht műhelyében.
Teljes elektronika, új szigetüzem. Három db napelem, összesen 350 Watt teljesítménnyel - Victron Orion Tr. 12 -12 -18 DC/Dc töltő.
Minden lámpa ledes, LED – Tv (VIVAX), Pioneer rádió, 150 Amperórás munka akkumulátor töltővel (Krafton AGM DC), parti áram - Victron töltővel.
A belső berendezés Sapelli mahagóni és teakfa. Új kárpitozás.
Elől dupla franciaágy, hátul dupla ágy, bebújós, szalonban ágy, kinyitható asztal bárszekrénnyel.
Konyhában kétrózsás gáztűzhely, mosogató, kis előkészítő asztal, szekrények tároláshoz( edények, poharak, evőeszköz).
60 literes Webaszto kompresszoros hajóhűtő.
Kinyitható cockpit asztal tikkfából.
A hajóban van fürdőszoba mosdóval, Jabsko WC ( mehanikus), szennyvíztartállyal, és kifelé is lehet irányítani. A hajónak víztartálya is van.
A hajónak van egy Harbeck kéttengelyes gyári utánfutója ( 500 kg), amely le van vizsgáztatva közúti szállításra is.
Az utánfutóval a hajó könnyen szállítható, valamint sólyázható.
A hajó + utánfutó össz. tömege 2.100 kg.
A hajó magyar regiszterben van, 2030.06.13 – ig érvényes vizsgával rendelkezik (tengerre is).
Saját, ingyenes helye van a balatonboglári sziget strandon (bójás).
A hajó ára: 24.900.000,- Ft
Érdeklődni:
tel: +36 30 9542 968
e- mail: info@yachtparty.com

Windex széljelző, nagy, féláron.

Eladó egy megkímélt állapotban lévő, folyamatosan karbantartott, sekély merülésű Dufour 2800-as kishajó. 8 főre vizsgáztatva, 5 fő számára kényelmes fekvőhellyel. Volvo Penta belmotorral, ami tavaly generál szervízen esett át. Hossza 27,8 láb. Tavi kieles, azaz 1,2 m merülésű, ami Balatonra a déli parton is ideális. Nagy génua vitorlával (26 m2) és eredeti Dufour grósz vitorlával (14 m2). A tőkesúly 2024-ben vadonatúj alapozást kapott. Új fürdőplatformmal és új fürdőlétrával felszerelve, 2023-ban vadonat új lazy jacket varrattunk rá. A hajózáshoz szükséges minden funkciója működik, sebességmérő, szélmérő, mélységmérő. Hajókocsi és 2 éve készített, új takaróponyva is van hozzá. Igazi balatoni túravitorlás, páros vagy családi kalandokhoz. Jelenleg Fonyódon van a kikötője, 2025 márc 31-ig rendezve. A hajó 2026 júniusig vizsgáztatva.

-A gyenesdiási kikötőben eladó, egy szinte csak úszónyaralónak használt, Albin Marine, 34 lábas cruiser, svéd gyártású vitorlás hajó. A test üvegszálas.
Paraméterek:
Hossz: 10,26 m, plusz fürdő platform
Szélesség: 3,3 m
Fixpont magasság: 13,45 m
Legnagyobb merülés: 1,56 m
Vízkiszorítás: 4 tonna
Motor: Volvo Penta MD 11 C (18,4 KW)
Megeng. befogadóképessége: 8 fő
Előírt min. személyzet: 1 fő
Irányár: 6.950.000 Ft.
Tegyen egy korrekt ajánlatot, és vigye!
Érdeklődni: +36 30/440-1974

30-35 lábas vitorlás, vagy egyéb hajóra, Keszthelyen eladó, ~egy szezont használt, vízálló takaróponyva, királykék színben!
(Más eszköz, jármű, stb. takarására is használható.)
Irányár: 185.000 Ft
-Tegyen egy korrekt ajánlatot, ~és vigye!
Érdeklődni: +36 30/409-7000
Új Pfeiffer, csónak vagy kishajó rögzítő bika, Keszthelyen eladó!
Méretek:
Hossza: 20 cm
Szélessége: 5,5 cm
Magassága: 6,5 cm
Súlya: 0,6 kg
Anyaga: nagy teherbírású, polírozott, tömör alumínium
Irányár: 18.000 Ft
-Tegyen egy korrekt ajánlatot, ~és vigye!
Érdeklődni: +3630/409-7000

Sporttársi áron foglalkozós vitorláshajó eladó! Beneteau Firts 25. Sorozatszám 818
Hossza: 7.5 méter
Szélesség: 2.75 méter
Merülés: 1.5 méter
Vízkiszorítás 1.8 t
Egykor rendszeresen használt, de jelenleg is megfelelő állapotú hajót kínálok eladásra. 7 főre alkalmas.
A hajó beépített Yanmar L 90 dízel motorral rendelkezik.
A vitorlák állapota kielégítő. Kötelező felszerelést pótolni kell, de van itt még valami! A hajóhoz tartozik egy közúti utánfutó, mellyel a hajó szállítható és mozgatható.
A hajó műszaki vizsgája ugyan 2023 06 hóban lejárt, így vizsgáztatni szükséges. A hajó szállító műszaki vizsgája szintén lejárt, de ez is vizsgáztatható.
Ha szeretnél egy olyan hajót, amivel szívesen foglalkozol, itt a NAGY LEHETŐSÉG. A Beneteau márka régi francia hajógyártó cég, mely a vitorlások köreiben ismert, így nem nyúlsz mellé, akár saját részre vagy csak befektetésnek keresed.
A hajó ára 1.4 millió Ft

Vitorlázás
Balaton
2025. március 3
Balatonalmádi József Attila út 41.
2.200.000 Ft
GIB Sea 242 vitorláshajó eladó
Vegye meg ezt a kényelmes komfortos vitorlást!
Adatok:
- hossz: 7.05 m
- szélesség: 2.49 m
- merülés: 1.6 m
- vízkiszorítás: 1.6 t
Vitorlák: Gross szinte ropogós Fock vitorla kisebb javításra szorul.
Motor: SUZUKI 4 ütemű benzines 5.88 kW önindítós.
A vitorlás hajó nagyon jó állapotú belső rész kisebb esztétikai javításra szorul.
Új bimini tető, kiülő, fürdőlétra, Lazy Jack és orrkilépő.
A hajóhoz tartozik egy 2 tengelyes utánfutó, mely igény szerint az új tulajdonos forgalomba helyezhet.
A hajó vételára 2.6 millió Ft, mely tartalmazza az összes felszerelést és a hajó tároló állványt!
Hívjon vagy írjon! +36 30 9100 533
Tanfolyam

+36203522691
2300
Ráckeve
Dömsödi út 2.
info@mhsc.hu
Balaton
Tanfolyam
Tisztelt látogató, vitorlázók, hajósok, Kedves leendő sporttársak!
Engedjétek meg, hogy dióhéjban bemutassam, a Magyar Hajózási Sport Club Egyesületünket.
Egyesületünket 70 éve alapították lelkes emberek avval a szándékkal, hogy sportolási lehetőséget biztosítsanak a valamikori MAHART hajózási vállalat dolgozóinak. A Club történetében a cég alaptevékenységéből adódóan mindig is a vitorlás sport képezte a minőségi sportot. A múlt század hetvenes – nyolcvanas éveiben nem egyszer büszkén viseltük a legeredményesebb magyar vitorlásegyesület címet. Számos bajnoki cím és helyezés és a sokszoros válogatott versenyzőink, olimpikonjaink fémjelzik eredményeinket.
De például a világ egyik legsikeresebb magyar földkerülő vitorlázóját, ifj. Kopár Istvánt és a többszörös magyar bajnokot, a 470 osztályban szenior világbajnok Kovács Jánost jelenleg is tagjaink között tudhatjuk.
Sőt, az említett sporttársaink, a vitorlázásoktatói csapatunkat is erősítik napjainkban. Az utánpótlás nevelés, a hajózás szeretetére, tiszteletére való nevelés, a vitorlás sport népszerűsítése, kezdetektől fogva a Club alaptevékenységei közé tartoztak.
Miután a 90-es években a magyar tengeri hajózás megszűnt, a valamikori nagy vállalat sajnos, elemeire esett szét. Az elvek eladható gyakorlatba öntése, fiatalok, érdeklődők oktatása a klub fenntartásának fontos eleme lett. Sajnos 3 évvel ezelőtt a Balatoni Hajózási Vállalatra nehezedő gazdasági kényszer nyomán teljesen megszűnt a vállalati támogatás, és a továbbiakban kizárólag saját erőből kellett
biztosítani fennmaradásunkat.
E közben a klub életében generációk váltották egymást és számos hajózáshoz, vízhez kötődő klubtársunk a Balaton mellet vagy helyett, a Ráckevei Duna partján találta meg a számára kedves lakóhelyet, Ráckevét.
Innen eredt a gondolat, hogy ha megtalálnánk azt a környezetet, közösséget, akik igénylik a területükön a vitorlás sport megjelenését, népszerűsítését, akkor új lendületet kaphatna sport egyesületünk. És újra méltók lehetünk, régi nagy hírünkhöz.
A Gondolatot tett követte, és a segítség sem maradt el. Ráckeve város önkormányzata teret, lehetőséget adott számunkra, hogy hajóinkat, felszereléseinket, biztonságosan tudjuk kikötni, tárolni. Így elindulhattak a gyermektáborok, és kezdetét veheti a felnőttképzés, a hajós vizsgákra való felkészítés. A Ráckeve vízterülete kiváló lehetőség ezen hajózási
tevékenységekre, úgy vízfelszín, vízmélység, illetve a biztonságos közlekedés tekintetében.
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 18-án 9 órakor rajtol
Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig
vissza Balatonfüredre.
A Magyar Vitorlás Szövetség vezetői remélik , hogy az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon idén is 500-600 hajó
vesz majd részt. A táv légvonalban mérve 155 km. A szabályok szerint 48 óra alatt kell a
vitorlázóknak teljesíteni a távot. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás
turizmus további fejlesztése és népszerűsítése.
Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán
viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi
versenyek győztese is árbóc csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot.
Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen.
A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány
fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor várhatóan mintegy 5-600
hajó vág neki a távnak.
Balaton
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál .
A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk:
• a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére.
• a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és
• a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére,
A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben.
• I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni.
• II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos.
A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki.
Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén
A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel.
A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban.
A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve.
Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival.
A csónakázás legfőbb szabályairól röviden
Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető.
Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti.
Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni.
Hamarosan folytatjuk!
Bérlés

+3636
bayachtcharter@gmail.com
Balaton
Bérlés
Keress minket bizalommal, akár egyéni, akár kapitánnyal biztosított hajózásra vágysz!