Hirdetés feladása
25 le Mercury
Hajómotor
Tisza-tó
2019. június 24
660.000 Ft
25le négyütemű Mercury érvényes rocsó hajólevéllel eladó. Rövid csizmás, berántós. Nagyon megkímélt bontatlan állapotban.
Motoros kishajó
Motorcsónak
Tisza-tó
2019. június 16
Poroszló
1.500.000 Ft
Eladó motoros kishajó. Hajó: Rio Nautica 500 Onda, Motor: Volvo Penta 82,4kW. A hajó magyar, a trailer külföldi papirokkal. Irányár: 1.500.000Ft.
Lakóhajó
Motorcsónak
Tisza-tó
2019. június 12
2.500.000 Ft
A HAJÓ TISZANÁNÁN / DINNYÉSHÁTI KIKÖTŐBEN/MEGTEKINTHETŐ TECHNIKAIADATOK Hajó típusa : motoros horgász lakóhajó ( érvényes hajólevéllel ) Hajótest : 3mm-es alu, algagátlóval kezelve Merülési mélység : max 15 cm Mérete : hossz : 7,5 m szélessége : 2,3 m magassága : 1,75 m Tat méret : 2 x 2 m Tat sátor, horgászbot tartó állványok 6 db bot részére ) Motor típusa : Evenrude 25 Le ( önindítós kétütemű ) Üzemanyag tartály : 20 L Akkumulátor : 2 x 45 Amp Solár akkumulátor töltő Utazó személyek száma : 5 fő Fekvőhelyek száma : 3 fő Halradar : Típusa Garmin 240 Konyha : teljes felszereltséggel, rádió 25 l-es gázos hűtőláda 2 rózsás gáztűzhely mosogató tálca, 25 l-es szennyvíz tartállyal 15 l-es tiszta víz tartály szivattyúval Fűtés : gázkonvektor kéménnyel A szabályos előírt közlekedéshez szükséges teljes felszerelés Sólyakocsi ( mérete 6x2,5 m, 1 tengelyes ) Bocicsónak ( 4x1,4 m alu, algagátlóval kezelve ) Mercury 5 Le kétütemű újszerű bocicsónak motor ) Evenrude 25 donor motor ( alkatrésznek ) Inverter : 12 v / 220 v / 300 W, szerszámos láda, sok fontos apróság Napernyő : átmérő 3 m, 3 db kempingszék + asztal, Alu tatlétra ( fürdéshez ) A HAJÓ A FENTI FELSZERELTSÉGGEL EGYBEN ELADÓ !
Honda BF 30 D
Hajómotor
Tisza-tó
2019. június 10
Tiszaszőlős, Damianich utca 9.
620.000 Ft
Magyar hajólevélről eladó 2007-es, hosszúcsizmás, karos, önindítós csónakmotor. Motorikusan tökéletes állapotban. Szépen indul, csöndesen, szabályosan jár. A hajtóműben és a motorban frissen lecserélve az olaj, valamint új tápszivatyút kapott. A nagyon kevés használatból és a kikötőben tárolásból adódóan a csizma borzasztóan el volt hanyagolva, tiszta alga és vízkő volt. Ezt maradéktalanul eltávolítottam róla, azonban a gyári festés a képen látható módon meg van pattogzva. Én nem akartam ezt festegetni, nehogy azt higgye bárki, hogy valamit el akarnék takarni. Irányár: 620.000 Ft. Megtekinthető Tiszaszőlősön.
Elan19 vitorlás
Vitorlázás
Tisza-tó
2019. június 10
1076 Budapest
750.000 Ft
Eladó egy engedély nélkül vezethető 19lábas (5,70*2,20) vitorlás csónak,4 le.Mariner kétütemű segédmotorral, 54lb.villanymotorral, rendszám nélküli tárolókocsival. Fockroll,lazyjack.
Vitorlás eladó!
Vitorlázás
Tisza-tó
2019. június 1
270.000 Ft
Eladó angol túra vitorlás!540x170 a mérete,árbóc 730cm!Engedély nélkül használható bárhol!Van saját trélere is +50-e ft ért!
tanyahajó
Surf és szabadidő
Tisza-tó
2019. május 27
3388 Poroszló, Fő út 89.
17 Ft
Eladó 35 m hosszú, 6 m széles, 70t súlyú tanyahajó.
üzemanyagtartály
Csónak
Tisza-tó
2019. május 25
SZENTISTVÁN
22.000 Ft
25 literes Yamaha üzemanyagtartály, benzinpumpa és cső nélkül
Yamaha csónakmotor eladó
Motorcsónak
Tisza-tó
2019. május 25
SZENTISTVÁN
165.000 Ft
.
Csónakmotor
Motorcsónak
Tisza-tó
2019. május 25
SZENTISTVÁN
135.000 Ft
Yamaha csónakmotor eladó!
#
+36302066900
kapcsolat@uszo-hazak.hu
Tisza-tó Úszóhajó, lakóhajó

Balaton
Április 1-jétől újra indult a viharjelzés tavainkon, és egészen október 31-ig. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Vitorlázás
Van azonban némi tennivalónk, mielőtt vízre szállnánk kedvenc hajónkkal. Sokunk biztos nem is látta hajóját ősz óta. Talán néhányan nem is tudják, a kikötőben hol is keressék… Ilyenkor jön a fejtőrés: mit is, hogy is, mivel ? Bizonyára a hajókivétel alkalmával mindenki magas nyomású mosóval teljesen tisztára, simára varázsolta hajója vízvonal alatti részét. Ilyenkor a jobb minőségű algagátlót nem kell csiszolni. Egyszerűen kenjük fel az új réteget. Az algagátlóknak alapvetően két fajtáját különböztetjük meg. Az egyik az önkopó, vagy önpolírozó, a másik a kemény algagátló. Amennyiben önkopó, akkor a fellazult felület nem engedi megtapadni az algákat. A kemény fajtánál a rétegből kiáramló hatóanyag akadályozza az algák felrakódását. A munkálatok végzése során nagyon fontos az egészségünk és a környezetünk védelme. Használjunk védőszemüveget, védőkesztyűt, védőruhát és védőmaszkot ! Az üres dobozokat és az elhasznált szerszámokat mindenképp megfelelő gyűjtőhelyre vigyük ! Ha ezzel végeztünk, jöhet a vízvonal fölötti rész. Elsőként tisztítószerrel mossuk le a hajó felső részét, távolítsuk el az elmúlt szezon szennyeződéseit. Ha úgy ítéljük meg nem árt átpolírozni a hajó testet. A polírozáshoz használjunk műanyag felületekhez kifejlesztett anyagot. Nézzük át a kötelek állapotát, szükség estén cseréljük ki azokat. A fa részeket lakkozzuk, ha kell fáig lecsiszolva, ajánlatos lecsavarozni a műanyagról. A vereteket olajozzuk vagy zsírozzuk meg. Hasznos lehet a zsírzó spray. A csörlőket ajánlatos szétszedni és tisztítás után vízálló zsírral bekenni. Ajánlatos vízre tétel előtt elvégezni, hogy elkerülendő az alkatrészek vízbe esését. Vitorlás esetén ajánlatos egy rongyot húzni benne fel-le, hogy a beragadt port eltávolítsuk. A kabin belsejében sem árt szétnézni. Biztosan találunk pár dolgot ami felújításra, tisztításra, cserére szorul. Ellenőrizzük a műszerek, valamint az elektromos rendszer állapotát.
Vitorlázás
Alsóörs/Badacsony 2018. szeptember 23. – Nem lehetett nem észrevenni a mosolyt a résztvevők arcán a Balatonföldvár előtti célvonalon: a Balaton legszebb arcát mutatta a résztvevőknek, akik közül nagyon sokan a Szüreti Regatta vasárnapi, második futamával búcsúztak az idei versenyszezontól. Több mint 160 hajó ért célba két változatos időjárási viszonyok között levitorlázott nap után – a vitorlázók és a rendezés is jelesre vizsgázott. De kezdjük az elején. Péntek este még sok volt az aggodalom – éppen a rajt időpontjára, azaz szombat reggelre egy erős hidegfrontot, és 40-50 csomós északi szelet prognosztizáltak. Farkas Péter versenyvezető a szervezőkkel és TVSK stábjával közösen azt a döntést hozta, hogy két órával elhalasztják a rajtot, és a tervezett 9 óra helyett 11 órakor indítják a mezőnyt. A hangulat ennek ellenére kiváló volt. Pénteken gyönyörű napsütéssel búcsúzott a nyár. A TVSK alsóörsi telepén folyamatosan érkeztek a nevezők, akik a megújult nevezési csapat segítségével gyorsan, sorban állás nélkül túlestek a formaságokon, és a klub vendégszeretetét élvezve néhány szelet zsíros kenyér és egy-egy pohár fröccs mellett beszélhették meg a legfontosabbakat. Este kilenkor lezárult a nevezés, és kiderült: a zord előrejelzések ellenére is 173 hajó jelentkezett a versenyre. Éjszaka azután megérkezett a hidegfront, de a meteorológia most pontos volt: 11 órára – néhány kósza pöfftől eltekintve – 8-10 csomóra gyengült a szél, és a hajóknak inkább a leállások okoztak csak gondot. A rajt elsőre sikeresnek bizonyult, főleg a „vasaló” (vagyis a renitenseket a vonal mögé terelő) motorosok munkájának köszönhetően. Hamar széthúzódott a mezőny: többtestűek hiányában a Nautic370 Run hajók és a 70es cirkálók haladtak az élen, ők érték el elsőnek a Tihanyi-szorost. A nyugati medencében egyre gyengülő, és nyugatiasodó szél várta a résztvevőket. A révfülöpi kapu egyre élesedő menetben volt megközelíthető. Az első (a NAU370 rEvolution) már egészen közel járt a kapuhoz, amikor a mezőny vége még a Csőben vitorlázott. Farkas Péter és stábja fontolóra vette a szélerőt, a Révfülöp-Badacsony távolságot, és a 19.00 órás limitidőt – majd úgy döntött, hogy a révfülöpi kapunál rövidíti a pályát. Hogy ez milyen jó döntés volt, bizonyítja, hogy a limitidőn belül több mint 160 hajó célba tudott érni. A szürkületben azután mindenki elért Badacsonyba, ahol a délelőtt felvert rendezvénysátorban némi harapnivaló és a Laposa birtok kiváló borai várták a résztvevőket. Fél kilenc tájban megkezdődött a tavalyi verseny díjkiosztója, de elismerést kaptak az első futam Yardstick alapján legjobban navigáló egységei is. Ezután felpörgött az este: elindult és éjjel egyig a táncos lábúak kedvére szólt a zene. Másnap reggel a terv szerint 9 órakor rajtolt a mezőny vissza Balatonföldvárra. A legragyogóbb körülmények fogadták a hajókat: 8-12 csomós déli, délnyugati szél, a távot végig a bőszeles vitorlákkal, spinnakerekkel, bliszterekkel lehetett teljesíteni. A végelszámolásban az járt jól, aki a lee-taktikát választotta: az északabbra vitorlázó hajók a végén élesebben meg tudták előzni a feljebb haladókat. Az első hajó (az Anna 70es cirkáló) két órán belül teljesítette a távot! De nemcsak az ő arcukon ült mosoly. A szép hosszú hullámok, a kellemes szél, és a felhőkön át-átsütő napsütés nyomán mindenki a legjobb érzésekkel indult el hazai kikötőjébe. A Szüreti Regatt ismét bizonyította, hogy miért a legnépszerűbb versenyek egyike: az ősz különleges, máskor nem tapasztalható hangulatot ad a regattának. A versenyeredményeket mellékeljük. A versenyt a Volvo Galéria, a Laposa pincészet valamint a SailingBooks.hu támogatták, és Kwindoo alkalmazáson követhető volt. Ezen kívül Szépvölgyi István, a regatta „száguldó riportere” óránként 10-15 percre bejelentkezett élőben a Facebookon – ezek a videók a TVSK Facebook-oldalán visszanézhetők.
Kikötő
Neptun kikötő
+36309406280
neptunkikoto@gmail.com
Tisza-tó Kikötő