Hirdetés feladása
Nautic 24 TAVASZI ÁRCSÖKKENÉS
Vitorlázás
Minden régió
2018. április 23
1.300.000 Ft
Tavaszi Árcsökkenés! Nautic 24 lábas jó állapotban lévő vitorlás. Szlovák hajólevél, 6 évig érvényes vizsga. Autócsere lehetséges értékegyeztetéssel.
Rebell Seaskip 25
Vitorlázás
Minden régió
2018. április 19
Budapest
1.790.000 Ft
Eladó használt, becsben és folyamatosan karban tartott Rebell Seaskip 24-ös vitorláshajó. Több, mint 20 évi balatoni használat után méltó utódra való csere miatt keresi gondos új gazdáját. Felszereltsége: fürdőlépcső, orrkilépő, kerekes tárolóállvány, UV-védő gross-takaró, fockroller, génua - szintén rávarrt UV-védő csíkkal ellátva. Extrák: Mercury F5ML típusú hibátlan, fejtankos külmotor, Lewmar nyitható rozsdamentes oldal kabinablakok (4db) szúnyoghálóval, illetve egy felfelé nyitható szintén Lewmar ablak. A sebesség növelése érdekében a szabványhoz képes 1,5 méterrel magasabb árbóc, illetve plusz 130 kg a tőkesúlyon. Belseje felújított mahagóni, kivehető mahagóni asztallal. Megengedett befogadóképessége 6fő, 2018.10.30.-ig érvényes hajólevél. Budaörsön bármikor személyesen is megtekinthető!
Albin Viggen svéd hajó eladó
Vitorlázás
Minden régió
2018. április 18
1.190.000 Ft
Albin Viggen Svéd tengeri vitorlás sos ELADÓ • 5 személyes, könnyen kezelhető • 4 alvó hely - 23 láb (7,10 m) • családbarát kajütös hajó vitorlázattal • merev forstage Fock rollerrel • A vitorlás könnyű kezelhetősége miatt kezdőknek is kifejezetten ajánlott. Stabil és biztonságos hajó. Enyhe szélben is könnyen siklik, a legnagyobb merülése 1,11 méter, Balatonra tökéletes! Vizsga miatt elektromos vezetékezés felújítva, új sprayhood 2 éve készült. Rá szabott létrával, valamint gáztűzhellyel és mosogatóval. Alja 1 éve volt felújítva. Teljesen ozmozis mentes. Vitorlázata grosz, fock 5 éve méretre gyártva. Spinakker és rúdja szintén jár a hajóhoz. 17 nyarán új kárpitozással belső matracok méretre készültek. Új kötélzettel és fedélzet festéssel látványosan felújítható. A vitorlás jelenleg akuteszteres megbízható Watersnake 54 elektromos motorral van ellátva, vizsgáztatva 2019.07.ig. Igény esetén egy alig használt 3 éves Evinrude/johnson 4,6Le külmotort is tudunk hozzá ajánlani, kedvező áron. A hajó Balatonaligán található, előzetes egyeztetés alapján megtekinthető, már vízen van, 19 éve számunkra hozták be Svédországból. 1.190000 Ft Telefon: +36 30 8461368 , mail: varga.sylvia@gmail.com
French built trailerable 18 foot trimaran ASTUS 18.2 FOR SALE!
Vitorlázás
Minden régió
2018. február 27
13.000 Euro
Astus 18.2 Sport Trimarin for Sale. This boat is exceptionally fast, stable and fun. The floats telescope out making it possible to lie in a normal marina berth. The boat is registered in Hungary and the price includes all the safety equipment and also a 2.3hp Honda outboard motor with less than 25 hours of use. The boat is trailerable and comes with a newly rewired custom trailer registered in Hungary. This is included in the price. You could trailer the boat to Croatia and sail between the islands. More photos and video available. Please send message. Currently sitting at Balatonkenese.
NAU 220 HORNET
Vitorlázás
Minden régió
2017. szeptember 25
2081 Piliscsaba, Garancs sétány 24,
9.500.000 Ft
NAU220 Hornet-et! Egy teljesen felszerelt hojó, összes Fritz vitorlázattal, Harken veretek és csörlők, Garmin szélmérő és autopilot, Tohatsu 5le motor, belül fekhelyek kialakítva, vizsgáztatott utánfutóval eladó! GYÁRI ISMERTETŐ: Csak nemrég született meg a Nautic Boat zászlóshajója, a NAU 370RUN, de máris egy új családtag életre hívásán dolgozunk, ezúttal a kompakt méretben. Ez azért is izgalmas feladat számunkra, mert ebben a kategóriában régóta nem gyártottunk hajókat, így a vitorlázó társadalom egy másik csoportjának is tudunk kínálni alternatívát az élvezetes, sportos hajózáshoz. Az ötlet is ebből fakadt, mikor egy kisebb, de a Nautic hajókra jellemző tulajdonságú daysailer-racert szerettünk volna építeni. A mai világban legtöbbünk számára igen nehéz a hétvégi vitorlázás feltételeit teljesíteni: először is legyen egy hajónk, amelynek kell egy kikötőhely is. Ha versenyezni szeretnénk, csapatot is össze kell állítani, és ha esetleg külföldön szeretnénk használni hajónkat, előnyt jelent a könnyű szállíthatóság. Kézenfekvő megoldás egy kisebb, könnyű, két-három ember számára regattán is jól kezelhető, személyautóval vontatható kishajó, amely nem utolsó sorban megfizethető is. Ezeket szem előtt tartva kértük meg régi partnerünket, Andrej Justint, hogy tervezzen ezekre a problémákra megoldást jelentő, ízig-vérig Nautic kishajót. Úgy érezzük, sikerült neki. Már első pillantásra látszik: ez a hajó akar valamit; modern vonalvezetés, sportos megjelenés jellemzi, bőséges vitorlázat szél ellen és bő szélben is, amelyet alu árbocra húzhatunk fel, a maximális teljesítmény elérése érdekében. Nagyhajókat megszégyenítő merüléssel rendelkezik, ez biztosítja a szükséges visszaállító-nyomatékot szerény vízkiszorítás mellett. Ez a kis „darázs” is a nagytestvérhez hasonlóan születik, az üvegszálas PVC habmagos szendvics szerkezetet vákuuminfúzió során itatjuk át vinilészter gyantával, a test a kritikus pontokon karbon erősítést kap. A végeredmény egy erős, könnyű kis dingi készen egy laza családi élményvitorlázásra vagy egy izgalmas verseny futására, Ezeket segíti az egyszerű, átgondolt szerelvényezés és a gennaker lehúzásának módja, amellyel gyorsan, biztonságosan akár egy ember is leszedheti a vitorlát a bőszelezés végén. Így három fő teljes értékűen tudja megvitorlázni a hajót versenykörülmények között is. Ha úgy döntünk, hogy külföldi nyaralásunkon, vagy versenyen saját hajónk fedélzetén szeretnénk szelni a hullámokat, a deckre állított árboc ledöntése, és a kihúzható tőkesúly leszerelése és az utánfutóra emelést követően már akaszthatjuk is a vonóhorogra a szerelvényt. Ajánljuk ezt kis „játékszert” mindazoknak, akik komolyan veszik a játékot, akik vallják a „kicsi a bors, de erős” elvét, és szeretnének kis hajóval is gyorsan menni, akiknek gondot okoz hétről hétre hat-nyolc állandó embert összeszedni a versenyekre, akik nem tudják, vagy nem akarják egy családi ház árát hajóra költeni vagy azoknak, akik egyszerűen csak szeretnek stílusosan és élvezhető tempóban túrázni, akár szerte Európában. Adatok Teljes hossz: 6,70 m Szélesség: 2,25 m Merülés: 1,8 m /trailer Össztömeg: 860 kg Tőkesúly: 290 kg Grósz: 19,1 m2 Fock: 14,5 m2 Gennaker: 53 m2 Top magasság: 10,5 m
Vitorlás RS600
Vitorlázás
Balaton
2018. április 25
620.000 Ft
Eladó RS 600-as versenyvitorlás.Méretek: 447 cm hosszú,140 cm trapézzal 193 cm széles.A műanyag test 52 kg /76 kg.Karbon árboc 6,7 m. Sólyakocsi,takaróponyva,mellény, tartozék. Szállítás megoldható. Több info :https://www.rssailing.com/project/rs700/
DEHLER Sprinta 70 kitűnő állapotban Yamaha motorral eladó!
Vitorlázás
Balaton
2018. április 24
8220 Balatonalmádi József Attila út 41.
1.800.000 Ft
Szuper hajó szuper áron! DEHLER SPRINTA 70 a svéd gyöngyszem, kitűnő állapotban eladó! Tervezte Van de Stadt Adatok: - Hossz: 7 m - Szélesség: 2.45 m - Merülés: 1.25 m - Súly: 1500 kg melyből ballaszt 600 kg A hajó kitűnő állapotban van érvényes hajólevéllel rendelkezik, műszaki vizsga 2022! 6 fő részére kényelmes vitorláshajó! Merev forstag, Lazy Jack, Plastimo fock roller, pumpás WC, mini konyha, hajótároló állvány! Vitorlázat teljes felülete 17 m2, vitorlák megfelelő állapotban vannak: Fock, Gross, Génua, vihar fock... Motor 9 le Yamaha four stroke! A hajó ára 1.8 M Ft Azonnal elvihető! Hívjon! 06 30 9100 533
Scholtz 22 touring eladó
Vitorlázás
Minden régió
2018. április 24
2.590.000 Ft
Scholtz 22 touring szezonra felkészített állapotban. Friss algagátlás, friss polír, friss kötélzet. Led világítás. Akkutöltő, parti csatlakozó. Laminált vitorlák. Yamaha külmotor, parti kerekes tárolóbak.
VITORLÁS FLYING MICRON 3
Vitorlázás
Balaton
2018. április 24
240.000 Ft
Eladó Flying Micron 3 tip kisvitorlás gyári felszereltséggel. 330 cm hosszú,135 cm széles, súlya 54 kg. Tetőcsomagtartón is szállítható. Alu árbóc és baum.Az árboc két félből áll. Vitorlafelület 5,4 nm (nem engedélyköteles). A test üvegszálas műanyag.A sólyakocsi tartozék. Szállításban segíthetek. http://www.bwc-illmensee.de/english/micron.shtml
Fonyód / Pécs
Vitorlázás
Minden régió
2017. augusztus 29
Pécs
3.650.000 Ft
A „Tango 24” egy kimondott sport-túra hajó. Extra tágas nagy kokpit, asztallal. Beltérben 6 ágy, Wc, szekrények, konyha, mosogató, gáztűzhely. USB-s, cd-s rádió, világítás. Szalon asztal. A „Tango 24” gyors, jól manőverezhető, stabil, biztonságos társ minden túra alkalmával. Tohatsu 5 kétütemű külmotorral ellátva. Fokroller, lazy jack és árbóc állító – döntő rendszer segíti a kapitányt az egyszemélyes vezetésben. Átírásban, műszakiztatásban, jogosítványban, gyakorlásban tudok segíteni. Keress bizalommal. Hétfőtől vasárnapig 8-tól 20 óráig.
Szerviz, javítás
Style Jacht Kft
+3688460530
8192 Hajmáskér Hrsz. 020/1
info@stylejacht.hu
Balaton Szerviz, javítás Kereskedő Vitorlás hajó 25 lábig

Scholtz Imre cége, a Style Jacht Kft mindegy 50 év alatt közel 500 hajó elkészítésével férkőzött a hajósok kegyeibe. A cég szolgáltatásai felölelik a sorozat- és egyedi hajóépítést fából és műanyagból, hajófelújítást, hajókereskedelmet, szálerősítésű műanyagból készült termékek széles skáláját, belsőépítészeti és ipari felhasználásra is.
Vitorlázás
Aki vitorlás élményekre vágyik, ám nem szeretne borsos áron beruházni egy hajóra illetve a hozzá tartozó, teljes vitorlás felszerelésekre – mit tud tenni? Nem kell lemondanunk a vitorlázás élményéről akkor sem, ha egy kicsit laposabb a pénztárca! Az első megoldás, hogy nézzünk szét a használt hajók és vitorlások piacán, hiszen az internetes apróhirdetéseket – ha alaposan átböngésszük – igazi kis kincsekre, csodás ajánlatokra is rálelhetünk. Ha csupán ki szeretnénk próbálni, át szeretnénk élni az élményt, akkor érdemes lehet elgondolkodni a hajó bérlésén. Ez remek alkalom arra is, hogy el tudjuk dönteni, szeretnénk-e később saját hajót vásárolni. Persze, ha még csak teszteljük magunkat, illetve még sohasem vitorláztunk, és egyelőre csakis a kíváncsiság vezérel bennünket, akkor egyelőre biztosan elegendő egy-két vezetett vitorlástúra, illetve később egy-egy alkalommal a bérelt hajó, a saját csapatunkkal vagy családtagjainkkal… Szerveznek ma már a vitorlázást megismerni vágyók számára kifejezetten olyan utakat, vitorlástúrákat, ahol hivatásos hajóvezetők, hajóskapitányok kezelik a hajót, ám a résztvevők számára adott mégis a lehetőség, hogy a bátrabbak önállóan is megpróbálkozhassanak a vezetéssel, betekintést nyerhessenek a hajózás ismereteibe, legalább az alapok szintjén. Ezek a remek programok az egy-két órás túráktól a hosszabb, akár félnapos elfoglaltságig is terjedhetnek, és remek lehetőséget kínálnak akár osztálykirándulások, vagy céges csapatépítés ötletére is. Ha jó áron szeretnénk kifogni mindezeket, akkor érdemes az elő- vagy az utószezoni vitorlás túrákat választanunk. Egyrészt, mert a tavaszi illetve őszi idényben kedvezőbbek az árak, másrészt pedig elkerülve a nagy nyári hőséget, jobban tudunk koncentrálni, ha tanulni szeretnénk a hajózást, illetve kellemesebb időt foghatunk ki, és a szél is garantáltabban lesz jelen. A vitorlás bérlése tehát igazi kikapcsolódás, elegáns és egyszerre sportos élmény, csupa izgalommal karöltve, amit érdemes kipróbálni mindenkinek, aki szereti a Balatont, és a vizeket, és a fürdés mellé valami újszerű kikapcsolódásra vágyik. Aki pedig azon gondolkodik, hogy venne egy saját hajót, ám még kevés tapasztalattal bír – annak szinte kötelező, de legalábbis nagyon ajánlott több ilyen túrán is részt vennie, hogy tapasztalatokat szerezzen mind az átélt élménnyel, mind pedig a hajókkal és a vitorlázással kapcsolatban is.
Vitorlázás
A Kékszalag verseny a vitorlázás legnemesebb hagyományait egyesíti, Európai szintű vitorlás verseny, mely komoly történelmétől fogva ma éppen a modern, komoly felszereltséggel bíró hajóknak, vitorlásoknak nyújt remek versenyélményt és lehetőséget. Azonban itt is – mint ahogy valamennyi sportversenynél – nagyon fontos a biztonság és az alapos felkészülés, már csak azért is, mert a természeti erőkkel plusz még a komoly ellenfelekkel való párhuzamos küzdelem igencsak próbára teszi mind a kitartásunkat, mind az akaraterőnket, fizikai és szellemi teherbírásunkat, állóképességünket –a hajónkról nem is beszélve! Nyilvánvalóan nagyon fontos, hogy a hajónkat elsősorban műszaki szempontból készítsük fel a nagy megmérettetésre, ami ha lehet, már időben történjen meg, ne pedig közvetlenül a verseny előtti napon! Nézzük át alaposan a kormánykerekeket, a vitorlákat, és persze a horgonyt és a horgonykötelet is. Ha valahol kisebb szakadást észlelünk, ezt foltozzuk, illetve javíttassuk meg, és jó ha tartalék horgonnyal is készülünk majd az útra. A világítást illetve az akkumulátorok állapotát is mindenképpen ellenőrizzük, és ott is meg kell győződnünk arról, hogy elegendő töltöttséggel vállalkozunk az útra. Érdemes felhúzva megnézni a vitorlákat, és kipróbálni mindent – nehogy ott a nagy napon derüljön ki bármi kellemetlenség, hiba. A hajónk ellenőrzése és műszaki felkészítése mellett fel kell készítenünk a csapatot is, illetve érdemes stratégiai valamint biztonsági tervvel is készülni, ezek pl. a biztonsági mellény illetve a heveder felvételétől egészen a vitorla gyors felhúzásáig terjednek, de az is fontos hogy kidobjuk a horgonyt, leadjuk a vészjelzést illetve időben hívjunk segítséget, ha baj közeledne. Ehhez a csapatot, hajónk legénységét érdemes felkészíteni, és jó, ha mindenkinek előre meg van határozva a biztonsági feladata, amit biztosan ismer és tud is annyira, hogy nem pánikol be, hanem azonnal cselekszik, és a megfelelő sorrendben, időben teszi mindezt. A csapat felkészítésére egyébként is már jó időben gondot kell fordítanunk: legyen meg mindenkinek a saját posztja, feladata, építsünk ki egy kis legénységet magunk körül, és – ha viszünk is családtagot, barátot magunkkal – mindenképpen legyenek tapasztalt, profi vitorlások, akikkel elindulunk, legyen kiválasztva ki a csapatkapitány. Amire még szintén nagyon érdemes figyelni, hogy miket viszünk magunkkal? A biztonsági és hajós felszerelések mellett a megfelelő ruházaton és váltóruhán túl még érdemes ügyelnünk az elegendő ásványvízre és élelemre, a megfelelő javítókellékekre, hevederekre, de legyen nálunk kötél, zseblámpa, ragasztószalagok, illetve az UV védelemre is gondolva napellenzősapka, napszemüveg… És a lista még közel sem teljes! Hát igen, egy komoly versenyre komoly kell legyen a felkészülés is…
Vitorlázás
Aki már régóta vitorlázik, vagy legalábbis jobban ismeri a hajózási szakmai eseményeket, már bizonyára tudja: az idén július 14-ére tűzték ki az országos Kékszalag néven ismert, hosszú távú vitorlás versenyt, mely a Balaton és a vitorlázás szerelmeseinek legnagyobb ünnepe már hosszú idők óta – egészen pontosan 1934 óta – és szinte már eggyé vált a balatoni vitorlázással. A Kékszalag sok tekintetben egyedi, már eleve a hossza és az időtartama miatt is. Mind a megtett távolság, mind pedig az az idő, amit a hajónkon vitorlázással töltünk – jóval nagyobb állóképességet, fizikai illetve szellemi megterhelést ró ránk, hajós versenyzőkre – ha úgy döntünk, hogy indulunk a versenyen. Hajónkat is komoly próbatételnek tesszük ki nyilván ez idő alatt, ezért nagyon fontos az alapos felkészülés, minden tekintetben, hiszen a résztvevők egyszerre küzdenek meg a természeti erőkkel, vízzel és széllel – és természetesen az ellenfelekkel is. Hol tudok nevezni, ha szeretnék indulni? A fővárosban, 2016. július 6-án, 12 és 20 óra között tud majd nevezni, 9000 Ft-os nevezési díj ellenében minden indulni készülő vitorlás versenyző, a már ismert és szokott helyeken: Budapesten a 14. kerületben, a Magyar Sport Házának földszinti tárgyalótermében. A pontos cím: 1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3. Természetesen idén is él a helyszíni, balatonfüredi nevezés, melynek pontos időpontja és helyszíne az alábbi: 2016. július 13. 11 és 22 óra között – elég tág az időintervallum – és mindezt a Balatonfüred Kékszalag rendezvénysátorban tudjuk megtenni, melynek pontos címe: 8230 Balatonfüred, Zákonyi F. u. 8. Ha szeretnénk kipróbálni magunkat és a hajót, vagyis elindulni, rajtolni a versenyen, akkor érdemes odafigyelnünk és nem lekésnünk a nevezési időpontokat, mert sem a verseny napján illetve a kiírt nevezési időpontokon túl már nem fogadnak el nevezéseket a verseny szervezői! Mit kell tudni röviden a Kékszalag versenyek helyszíneiről: Mekkora távot tesznek meg a versenyzők, és honnan indul a rajt? Az egyik legfontosabb tudnivaló maga a verseny távja, ez pedig légvonalban mérve 160 kilométer, amit persze egyénileg navigálva, hogy a lehető leggyorsabban célt érjenek, vagyis, nem egyenesen tesznek meg a versenyzők. A rajt Balatonfüred kikötőjéből indulva, Balatonkenesén át – itt lesz az első pályajel – majd innen Siófok felé haladnak a versenyzők. A Tihanyi-szoroson átkelve egészen Keszthelyig vitorlázva fordulnak vissza, hogy elérjék újra a célállomást, a balatonfüredi kikötőt. Kép forrása: http://www.kekszalag.hu/ Szerző: Náray Vilmos