Hirdetés feladása

Vitorlás hajó 26 lábtól

Sedna 26
Vitorlázás
Balaton
2017. november 22
11.000.000 Ft
Eladó egy 2016-os Sedna 26 Típusú újszerű vitorlás. Motor típusa: Új 2016-os Suzuki DF 9.9. Teljes állómagasság. Sedna 26 Specifikáció: Legnagyobb Hosszúság: 7,90 m Hajótest Hoszúsága 7,65 m Szélesség: 2,85 m Merülés: 0,39 m / 1,65 m Össztömeg: 2.60 t Fővitorla mérete: 19.80 m2 Orrvitorla mérete: 11.70 m2 Maximum személyzet 8 fő
Kitűnő vétel, ritka darab International Folkeboat vitorlás Svájcból!
Vitorlázás
Balaton
2017. november 21
Balatonalmádi József Attila út 41.
2.200.000 Ft
Túrázásra, versenyzésre is alkalmas, kiváló állapotú gyors vitorláshajó eladó! Ismérvei: - hossz: 7.87 m - szélesség: 2.19 m - merülés: 1.21 m - súly: 2150 kg ebből ballaszt 1247 kg Vitorlák: - Fock és Gross vitorlák, kiváló állapotban. - Teljes vitorlázási felület 24.78 m2 Motor 6 LE 4 ütemű Yamaha. A hajó eladási ára 2.2 millió Ft, mely nem tartalmazza a hajótároló állványt! Hívjon a hajó megtekintésért! 06 30 9100 533
Dolphin 26
Vitorlázás
Minden régió
2017. november 14
5.500.000 Ft
Keresek megvételre belmotoros Dolphin 26 típusú hajót. Alacsony, sport fedélzettel épített, 150 cm merülésű előnyben. Évjárat 2000-től.
Tengeri hajó fenntartásához keresek társakat
Vitorlázás
Horvátország
2017. november 11
Érd
1.000.000 Ft
Tengeri hajó fenntartásához keresek társakat. Természetesen a teljes költség fedezés arányának megfelelő mennyiségű lehajózhatósággal. Részletekért keressen a megadott elérhetőségeken.
BAVARIA 33 CRUISER 2006,
Vitorlázás
Minden régió
2017. szeptember 25
Balatonkenese
14.490.000 Ft
ELADÓ JÓ ÁLLAPOTÚ, FOLYAMATOSAN SZERVIZELT TENGERI VITORLÁS. NAGYON STABIL,HATALMAS BELLTÉRREL, SOK EXTRÁVAL. 2006-os gyártású, 2007-ben lett vízretéve. Lazyjackes grósszal, ELVSTRÖM génoa + grósz, + 3D Laminate genoa, sportos menettulajdonságokkal, Volvo D1-30 beépített motorral, Dinghy 2,5le-s Suzuki külmotorral, hűtővel, WIFI-s SMART TV-el. Autopilot Raymarine ST 4000,DEPTH, SPEED, LOG, NAVMAN Tracker 5500 GPS, Elektromos Horgonycsörlő, 2015-ös AKKUMULÁTOROK, 2db 140AH üzemi, 1db 80AH indító akkumulátor, hideg-meleg vízrendszer, 150l üzemanyagtartály, 210l víztartály, MOBILKLÍMA, BIMINITOP, SPRAYHOOD.
Bavaria 36
Vitorlázás
Minden régió
2017. október 30
1173 Budapest
17.500.000 Ft
Eladó egy 2004-es évjáratú Bavaria 36 típusú vitorlás. szalon+fürdõ+ 3 kabin. Új típusú d1-30-as motor, hideg-meleg víz, hûtõ, bimini, sprayhood, roll nagy vitorla és genua, elektromos horgonycsörlõ, mûszerezve (Raymarine mélység-sebesség-hõmérséklet, Garmin auto-pilot) 1,6m merülés. céges
eladó vitorlás
Vitorlázás
Minden régió
2017. november 7
9421 fertörákos
3.000.000 Ft
eladó Machgregor 26 lábas megkimélt vitorlás, a vitorláson a vitorla és a kötélzet ki lett cserélve uj 2 éve teljes felszerelésel .A hajót 24v os motor hajtja akumlátor 1 éves 4x 110ah a motor 3 éves extra felszerelés,halradar, gps, szél sebesség szög mérö,plusz robot pilóta .Belulröl ujra kárpitozva.kis merulésu akár 40cm vizben is elmegy.A hajóhoz gyári tréler jár csak vizsgáztatni kell.
Jeanneau 32
Vitorlázás
Balaton
2017. november 6
11.000.000 Ft
Jeanneau 32 1985 8 személyes, 2 kabin (6 fekvőhely) Merülés: 1.7m teljes hossz 9.7m szélesség 3,2 m súly 4000 Kg Anyaga: GFK Felszereltség: minden újszerű állapotban, teljes hajózási felszereléssel Motor: Yanmar 18 le beépített diesel (40 l –es tartály) Vitorlák: fokroller, genoa 34 m2 reffelhető, grósz 18m2, viharfok Fedélzet: Sprayhood, lazy jack, nyári ponyva, teljes takaróponyva, fok perseling Fürdőszoba: beépített wc, mosdó, zuhany, nyomott vízrendszer, fekália tartály Konyha: 2 égős gáz, sütő, mosogató, 95 l-es beépített hűtő Navígáció: mélység, sebesség, szél, kormányautomatika Kényelmi: fürdőlépcső, fűtés, kabin világítás, elhúzható gyári rolók, függönyök stb. Biztonság: fenékszivattyú,elektromos és manuális Akkumulátor: 2 db motor/szerviz Megjegyzés: Extrém szép és kifogástalan műszaki állapot
Nomade 830
Vitorlázás
Minden régió
2017. november 3
2.800.000 Ft
Eladó NOMADE 830 vitorlás Hajó 28 lábas megkímélt szép állapotban. ( költségmentes ) kielschwert minimum merülés 60cm maximum 180cm stabil vitorlás . Kéthengeres négyütemű honda motor beépített külmotor . Három vitorla bő szeles , gyenge szeles sokáig még használható .
Bavaria 36 Cruiser KAMATMENTES HUTELRE
Vitorlázás
Balaton
2017. november 2
10 Ft
Nagyon szép állapotban van, 1db. fürdőszoba, 3 db. háló kabin, nappali, konyha (jól felszerelt) Merülési mélység garantáltan 1.65 m, Autopilot, Kamatmentes részletre elvihető: 10 millió Ft. kezdő részlet és a maradék összeg, pedig 36 hónapra. A részlet időtartama alatt Charter szolgáltatásba lehet adni, amely naponta minimum 65000.- Ft hasznot hoz. (Ebben is segítek). Úgy kell gondolni, hogy a Charter szolgálatatás évente több millió haszon, így ingyen van a nyári nyaralás a Balatonon, kikötő díj, javítások, és még marad egy kis zsebpénz is. : -)
Kereskedő
sailbalaton.hu
+36702212022
info@sailbalaton.hu
Balaton Kereskedő Bérlés Vitorlás hajó 26 lábtól Gumicsónak Kül- és belmotor

Vitorlás értékesítés és bérbeadás a Balatonnál.
Vitorlázás
Aki vitorlás élményekre vágyik, ám nem szeretne borsos áron beruházni egy hajóra illetve a hozzá tartozó, teljes vitorlás felszerelésekre – mit tud tenni? Nem kell lemondanunk a vitorlázás élményéről akkor sem, ha egy kicsit laposabb a pénztárca! Az első megoldás, hogy nézzünk szét a használt hajók és vitorlások piacán, hiszen az internetes apróhirdetéseket – ha alaposan átböngésszük – igazi kis kincsekre, csodás ajánlatokra is rálelhetünk. Ha csupán ki szeretnénk próbálni, át szeretnénk élni az élményt, akkor érdemes lehet elgondolkodni a hajó bérlésén. Ez remek alkalom arra is, hogy el tudjuk dönteni, szeretnénk-e később saját hajót vásárolni. Persze, ha még csak teszteljük magunkat, illetve még sohasem vitorláztunk, és egyelőre csakis a kíváncsiság vezérel bennünket, akkor egyelőre biztosan elegendő egy-két vezetett vitorlástúra, illetve később egy-egy alkalommal a bérelt hajó, a saját csapatunkkal vagy családtagjainkkal… Szerveznek ma már a vitorlázást megismerni vágyók számára kifejezetten olyan utakat, vitorlástúrákat, ahol hivatásos hajóvezetők, hajóskapitányok kezelik a hajót, ám a résztvevők számára adott mégis a lehetőség, hogy a bátrabbak önállóan is megpróbálkozhassanak a vezetéssel, betekintést nyerhessenek a hajózás ismereteibe, legalább az alapok szintjén. Ezek a remek programok az egy-két órás túráktól a hosszabb, akár félnapos elfoglaltságig is terjedhetnek, és remek lehetőséget kínálnak akár osztálykirándulások, vagy céges csapatépítés ötletére is. Ha jó áron szeretnénk kifogni mindezeket, akkor érdemes az elő- vagy az utószezoni vitorlás túrákat választanunk. Egyrészt, mert a tavaszi illetve őszi idényben kedvezőbbek az árak, másrészt pedig elkerülve a nagy nyári hőséget, jobban tudunk koncentrálni, ha tanulni szeretnénk a hajózást, illetve kellemesebb időt foghatunk ki, és a szél is garantáltabban lesz jelen. A vitorlás bérlése tehát igazi kikapcsolódás, elegáns és egyszerre sportos élmény, csupa izgalommal karöltve, amit érdemes kipróbálni mindenkinek, aki szereti a Balatont, és a vizeket, és a fürdés mellé valami újszerű kikapcsolódásra vágyik. Aki pedig azon gondolkodik, hogy venne egy saját hajót, ám még kevés tapasztalattal bír – annak szinte kötelező, de legalábbis nagyon ajánlott több ilyen túrán is részt vennie, hogy tapasztalatokat szerezzen mind az átélt élménnyel, mind pedig a hajókkal és a vitorlázással kapcsolatban is.
Vitorlázás
A Kékszalag verseny a vitorlázás legnemesebb hagyományait egyesíti, Európai szintű vitorlás verseny, mely komoly történelmétől fogva ma éppen a modern, komoly felszereltséggel bíró hajóknak, vitorlásoknak nyújt remek versenyélményt és lehetőséget. Azonban itt is – mint ahogy valamennyi sportversenynél – nagyon fontos a biztonság és az alapos felkészülés, már csak azért is, mert a természeti erőkkel plusz még a komoly ellenfelekkel való párhuzamos küzdelem igencsak próbára teszi mind a kitartásunkat, mind az akaraterőnket, fizikai és szellemi teherbírásunkat, állóképességünket –a hajónkról nem is beszélve! Nyilvánvalóan nagyon fontos, hogy a hajónkat elsősorban műszaki szempontból készítsük fel a nagy megmérettetésre, ami ha lehet, már időben történjen meg, ne pedig közvetlenül a verseny előtti napon! Nézzük át alaposan a kormánykerekeket, a vitorlákat, és persze a horgonyt és a horgonykötelet is. Ha valahol kisebb szakadást észlelünk, ezt foltozzuk, illetve javíttassuk meg, és jó ha tartalék horgonnyal is készülünk majd az útra. A világítást illetve az akkumulátorok állapotát is mindenképpen ellenőrizzük, és ott is meg kell győződnünk arról, hogy elegendő töltöttséggel vállalkozunk az útra. Érdemes felhúzva megnézni a vitorlákat, és kipróbálni mindent – nehogy ott a nagy napon derüljön ki bármi kellemetlenség, hiba. A hajónk ellenőrzése és műszaki felkészítése mellett fel kell készítenünk a csapatot is, illetve érdemes stratégiai valamint biztonsági tervvel is készülni, ezek pl. a biztonsági mellény illetve a heveder felvételétől egészen a vitorla gyors felhúzásáig terjednek, de az is fontos hogy kidobjuk a horgonyt, leadjuk a vészjelzést illetve időben hívjunk segítséget, ha baj közeledne. Ehhez a csapatot, hajónk legénységét érdemes felkészíteni, és jó, ha mindenkinek előre meg van határozva a biztonsági feladata, amit biztosan ismer és tud is annyira, hogy nem pánikol be, hanem azonnal cselekszik, és a megfelelő sorrendben, időben teszi mindezt. A csapat felkészítésére egyébként is már jó időben gondot kell fordítanunk: legyen meg mindenkinek a saját posztja, feladata, építsünk ki egy kis legénységet magunk körül, és – ha viszünk is családtagot, barátot magunkkal – mindenképpen legyenek tapasztalt, profi vitorlások, akikkel elindulunk, legyen kiválasztva ki a csapatkapitány. Amire még szintén nagyon érdemes figyelni, hogy miket viszünk magunkkal? A biztonsági és hajós felszerelések mellett a megfelelő ruházaton és váltóruhán túl még érdemes ügyelnünk az elegendő ásványvízre és élelemre, a megfelelő javítókellékekre, hevederekre, de legyen nálunk kötél, zseblámpa, ragasztószalagok, illetve az UV védelemre is gondolva napellenzősapka, napszemüveg… És a lista még közel sem teljes! Hát igen, egy komoly versenyre komoly kell legyen a felkészülés is…
Vitorlázás
Aki már régóta vitorlázik, vagy legalábbis jobban ismeri a hajózási szakmai eseményeket, már bizonyára tudja: az idén július 14-ére tűzték ki az országos Kékszalag néven ismert, hosszú távú vitorlás versenyt, mely a Balaton és a vitorlázás szerelmeseinek legnagyobb ünnepe már hosszú idők óta – egészen pontosan 1934 óta – és szinte már eggyé vált a balatoni vitorlázással. A Kékszalag sok tekintetben egyedi, már eleve a hossza és az időtartama miatt is. Mind a megtett távolság, mind pedig az az idő, amit a hajónkon vitorlázással töltünk – jóval nagyobb állóképességet, fizikai illetve szellemi megterhelést ró ránk, hajós versenyzőkre – ha úgy döntünk, hogy indulunk a versenyen. Hajónkat is komoly próbatételnek tesszük ki nyilván ez idő alatt, ezért nagyon fontos az alapos felkészülés, minden tekintetben, hiszen a résztvevők egyszerre küzdenek meg a természeti erőkkel, vízzel és széllel – és természetesen az ellenfelekkel is. Hol tudok nevezni, ha szeretnék indulni? A fővárosban, 2016. július 6-án, 12 és 20 óra között tud majd nevezni, 9000 Ft-os nevezési díj ellenében minden indulni készülő vitorlás versenyző, a már ismert és szokott helyeken: Budapesten a 14. kerületben, a Magyar Sport Házának földszinti tárgyalótermében. A pontos cím: 1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3. Természetesen idén is él a helyszíni, balatonfüredi nevezés, melynek pontos időpontja és helyszíne az alábbi: 2016. július 13. 11 és 22 óra között – elég tág az időintervallum – és mindezt a Balatonfüred Kékszalag rendezvénysátorban tudjuk megtenni, melynek pontos címe: 8230 Balatonfüred, Zákonyi F. u. 8. Ha szeretnénk kipróbálni magunkat és a hajót, vagyis elindulni, rajtolni a versenyen, akkor érdemes odafigyelnünk és nem lekésnünk a nevezési időpontokat, mert sem a verseny napján illetve a kiírt nevezési időpontokon túl már nem fogadnak el nevezéseket a verseny szervezői! Mit kell tudni röviden a Kékszalag versenyek helyszíneiről: Mekkora távot tesznek meg a versenyzők, és honnan indul a rajt? Az egyik legfontosabb tudnivaló maga a verseny távja, ez pedig légvonalban mérve 160 kilométer, amit persze egyénileg navigálva, hogy a lehető leggyorsabban célt érjenek, vagyis, nem egyenesen tesznek meg a versenyzők. A rajt Balatonfüred kikötőjéből indulva, Balatonkenesén át – itt lesz az első pályajel – majd innen Siófok felé haladnak a versenyzők. A Tihanyi-szoroson átkelve egészen Keszthelyig vitorlázva fordulnak vissza, hogy elérjék újra a célállomást, a balatonfüredi kikötőt. Kép forrása: http://www.kekszalag.hu/ Szerző: Náray Vilmos