Hirdetés feladása
Balaton
Kihagyhatatlan program Kenesén -  Jön a Balaton Boat Show
Már most hatalmas az érdeklődés a szeptember 6-tól 8-ig tartó Balaton Boat Show-ra, amelynek ezúttal is a balatonkenesei Kenese Marina-Port lesz a házigazdája. „Tavaly is rekordszámú vendég jött el vízen és parton kiállított több mint 60 vitorlást, motorost és elektromos hajót, valamint rengeteg hajózási kiegészítőt, ruházatot felvonultató rendezvényre. Az idén még többen lesznek, ugyanis a vízi kiállítóhelyek már júniusban beteltek, a szárazföldön és vízen bemutatott hajók, motorcsónakok, elektrojet-ek száma megközelíti a 100-at.” - mondta Rápolthy Edit, a kiállítás igazgatója, aki hozzátette: a Balaton Boat Show és az év elején a fővárosban megrendezett Budapest Boat Show közötti stratégiai együttműködéssel két olyan rendezvény kapcsolódik össze szorosabban, melyre a piaci szereplők fontos megjelenési lehetőségként tekintenek és kiemelkedő részei a marketing és értékesítési stratégiájuknak. A Balaton Boat Show rendhagyó értelemben egy „hajószalon”, amely mindenkinek izgalmas programot kínál, legyen szó a hajózással először találkozó vendégekről, régóta hajózó vagy éppen hajóvásárlást fontolgató látogatókról. A vevőjelöltek szinte biztosan megtalálhatják a számukra legmegfelelőbb kínálatot. Ráadásul a kiállításon kaphatják a legjobb ajánlatokat, nem beszélve arról, hogy a modelleket össze is hasonlíthatják egymással. Rápolthy Edit elmondta: a kiállított hajók többsége idén is vitorlás lesz. Folytatódik a trend, egyre nagyobb hajókkal jönnek a gyártók és forgalmazók, több 49-50 lábas hajó is lesz a főszereplők között. Több újdonság is várható: számos premierrel mutatkoznak be a hazai gyártók és forgalmazók egyaránt (Elan E4, NAUTEN, Hanse, Antila Yachts, Fareast, Freeboat, Flaar 5.3 Smart Power...stb). Az elektromos hajók többsége a vízen is kipróbálható lesz. A vízen bemutatott hajók mellett a kiállítók rengeteg hajózáshoz kapcsolódó eszközt, kiegészítőt is hoznak Balatonkenesére szeptember első hétvégéjén, a kiállítás szárazföldi területen elfoglalt mérete is rekordot dönt idén. E mellett több színes program is várja az érdeklődőket. A kikötő bárteraszán rendezett Ford „Dokk Talks” program keretében érdekes információkat, beszélgetéseket hallhatnak az érdeklődők a Balatonról, hajózásról, vitorlázásról. A Balaton Boat Show-ra a helyszínen vásárolhatók jegyek, de a kiállítás weboldalán augusztus 31-ig előzetes regisztrációval kedvezményes belépőjegyet lehet igényelni. További információ: www.balatonboatshow.hu
Balaton
Kékszalag 2019
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 18-án rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre. A Magyar Vitorlás szövetség beszámolója szerint idén is várhatóan több mint 600 induló vág neki az 51. Kékszalag Nagydíjnak. Az AUDI mellett a másik főtámogató idén a RAIFFEISEN BANK. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc¬csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. Tavaly nevezetesen 526 hajó állt rajthoz, azonban csak 395-en értek célba. Ez a szám mutatja, hogy egy igen komoly és nehéz versenyről van szó. A Kékszalag 2010-ben büszkélkedhetett a legtöbb indulóval: 593 hajó állt a rajtvonalhoz. Idén pedig valószínűleg újabb részvételi rekord születik. A verseny eddigi legeredményesebb kormányosa, Litkey Farkas, Fifty-fity nevű katamaránjával és 7 óra 13 perces rekordjával csúcstartó a Magyar tengeren. A múlt évben 681 hajó rajtolt el, és 545 futott be. Ebben az időszakban érdemes ellátogatni a Balatonhoz hiszen a Kékszalag mellett számos más neves esemény kerül megrendezésre. A verseny napját megelőzően rendezik a Kékpántlikát, melyet a gyerekek „Kékszalagjának” szoktak nevezni. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor egyszerre mintegy 600 hajó vág neki a távnak. Az se csüggedjen, aki idén nem tud ellátogatni a versenyre. A közvetítésről az MTVA gondoskodik az M4 Sporton. Emellett a futam követhető lesz az Origo-n is. A versenye fő támogatója a RAIFFESEN BANK, az AUDI , de hozzájárul a verseny színvonalának emeléséhez többek között az Ilcsi Szépítő Füvek, a Generali, és a Seiko, a Béflex, is.
Balaton
Változások a viharjelzésben
Április 1-jétől újra indult a viharjelzés tavainkon, és egészen október 31-ig. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Vitorlázás
Tavaszi felkészítés
Van azonban némi tennivalónk, mielőtt vízre szállnánk kedvenc hajónkkal. Sokunk biztos nem is látta hajóját ősz óta. Talán néhányan nem is tudják, a kikötőben hol is keressék… Ilyenkor jön a fejtőrés: mit is, hogy is, mivel ? Bizonyára a hajókivétel alkalmával mindenki magas nyomású mosóval teljesen tisztára, simára varázsolta hajója vízvonal alatti részét. Ilyenkor a jobb minőségű algagátlót nem kell csiszolni. Egyszerűen kenjük fel az új réteget. Az algagátlóknak alapvetően két fajtáját különböztetjük meg. Az egyik az önkopó, vagy önpolírozó, a másik a kemény algagátló. Amennyiben önkopó, akkor a fellazult felület nem engedi megtapadni az algákat. A kemény fajtánál a rétegből kiáramló hatóanyag akadályozza az algák felrakódását. A munkálatok végzése során nagyon fontos az egészségünk és a környezetünk védelme. Használjunk védőszemüveget, védőkesztyűt, védőruhát és védőmaszkot ! Az üres dobozokat és az elhasznált szerszámokat mindenképp megfelelő gyűjtőhelyre vigyük ! Ha ezzel végeztünk, jöhet a vízvonal fölötti rész. Elsőként tisztítószerrel mossuk le a hajó felső részét, távolítsuk el az elmúlt szezon szennyeződéseit. Ha úgy ítéljük meg nem árt átpolírozni a hajó testet. A polírozáshoz használjunk műanyag felületekhez kifejlesztett anyagot. Nézzük át a kötelek állapotát, szükség estén cseréljük ki azokat. A fa részeket lakkozzuk, ha kell fáig lecsiszolva, ajánlatos lecsavarozni a műanyagról. A vereteket olajozzuk vagy zsírozzuk meg. Hasznos lehet a zsírzó spray. A csörlőket ajánlatos szétszedni és tisztítás után vízálló zsírral bekenni. Ajánlatos vízre tétel előtt elvégezni, hogy elkerülendő az alkatrészek vízbe esését. Vitorlás esetén ajánlatos egy rongyot húzni benne fel-le, hogy a beragadt port eltávolítsuk. A kabin belsejében sem árt szétnézni. Biztosan találunk pár dolgot ami felújításra, tisztításra, cserére szorul. Ellenőrizzük a műszerek, valamint az elektromos rendszer állapotát.
Vitorlázás
2018. Szüreti Regatta: mosoly az arcokon
Alsóörs/Badacsony 2018. szeptember 23. – Nem lehetett nem észrevenni a mosolyt a résztvevők arcán a Balatonföldvár előtti célvonalon: a Balaton legszebb arcát mutatta a résztvevőknek, akik közül nagyon sokan a Szüreti Regatta vasárnapi, második futamával búcsúztak az idei versenyszezontól. Több mint 160 hajó ért célba két változatos időjárási viszonyok között levitorlázott nap után – a vitorlázók és a rendezés is jelesre vizsgázott. De kezdjük az elején. Péntek este még sok volt az aggodalom – éppen a rajt időpontjára, azaz szombat reggelre egy erős hidegfrontot, és 40-50 csomós északi szelet prognosztizáltak. Farkas Péter versenyvezető a szervezőkkel és TVSK stábjával közösen azt a döntést hozta, hogy két órával elhalasztják a rajtot, és a tervezett 9 óra helyett 11 órakor indítják a mezőnyt. A hangulat ennek ellenére kiváló volt. Pénteken gyönyörű napsütéssel búcsúzott a nyár. A TVSK alsóörsi telepén folyamatosan érkeztek a nevezők, akik a megújult nevezési csapat segítségével gyorsan, sorban állás nélkül túlestek a formaságokon, és a klub vendégszeretetét élvezve néhány szelet zsíros kenyér és egy-egy pohár fröccs mellett beszélhették meg a legfontosabbakat. Este kilenkor lezárult a nevezés, és kiderült: a zord előrejelzések ellenére is 173 hajó jelentkezett a versenyre. Éjszaka azután megérkezett a hidegfront, de a meteorológia most pontos volt: 11 órára – néhány kósza pöfftől eltekintve – 8-10 csomóra gyengült a szél, és a hajóknak inkább a leállások okoztak csak gondot. A rajt elsőre sikeresnek bizonyult, főleg a „vasaló” (vagyis a renitenseket a vonal mögé terelő) motorosok munkájának köszönhetően. Hamar széthúzódott a mezőny: többtestűek hiányában a Nautic370 Run hajók és a 70es cirkálók haladtak az élen, ők érték el elsőnek a Tihanyi-szorost. A nyugati medencében egyre gyengülő, és nyugatiasodó szél várta a résztvevőket. A révfülöpi kapu egyre élesedő menetben volt megközelíthető. Az első (a NAU370 rEvolution) már egészen közel járt a kapuhoz, amikor a mezőny vége még a Csőben vitorlázott. Farkas Péter és stábja fontolóra vette a szélerőt, a Révfülöp-Badacsony távolságot, és a 19.00 órás limitidőt – majd úgy döntött, hogy a révfülöpi kapunál rövidíti a pályát. Hogy ez milyen jó döntés volt, bizonyítja, hogy a limitidőn belül több mint 160 hajó célba tudott érni. A szürkületben azután mindenki elért Badacsonyba, ahol a délelőtt felvert rendezvénysátorban némi harapnivaló és a Laposa birtok kiváló borai várták a résztvevőket. Fél kilenc tájban megkezdődött a tavalyi verseny díjkiosztója, de elismerést kaptak az első futam Yardstick alapján legjobban navigáló egységei is. Ezután felpörgött az este: elindult és éjjel egyig a táncos lábúak kedvére szólt a zene. Másnap reggel a terv szerint 9 órakor rajtolt a mezőny vissza Balatonföldvárra. A legragyogóbb körülmények fogadták a hajókat: 8-12 csomós déli, délnyugati szél, a távot végig a bőszeles vitorlákkal, spinnakerekkel, bliszterekkel lehetett teljesíteni. A végelszámolásban az járt jól, aki a lee-taktikát választotta: az északabbra vitorlázó hajók a végén élesebben meg tudták előzni a feljebb haladókat. Az első hajó (az Anna 70es cirkáló) két órán belül teljesítette a távot! De nemcsak az ő arcukon ült mosoly. A szép hosszú hullámok, a kellemes szél, és a felhőkön át-átsütő napsütés nyomán mindenki a legjobb érzésekkel indult el hazai kikötőjébe. A Szüreti Regatt ismét bizonyította, hogy miért a legnépszerűbb versenyek egyike: az ősz különleges, máskor nem tapasztalható hangulatot ad a regattának. A versenyeredményeket mellékeljük. A versenyt a Volvo Galéria, a Laposa pincészet valamint a SailingBooks.hu támogatták, és Kwindoo alkalmazáson követhető volt. Ezen kívül Szépvölgyi István, a regatta „száguldó riportere” óránként 10-15 percre bejelentkezett élőben a Facebookon – ezek a videók a TVSK Facebook-oldalán visszanézhetők.
Vitorlázás
Szüreti Regatta idén is: ősz, borok, Balaton
Szeptember 21-23-án közel kétszáz hajóra számítanak a szervezők Alsóörs, 2018. szeptember 4. – A Szüreti Regatta évek óta a nagyhajós vitorlázás szezonjának legnépszerűbb záróakkordja. Közel kétszáz hajó vitorlázik át még egyszer a nyugati medencébe, még egyszer együtt töltve az estét barátokkal, vitorlázótársakkal – olyanokkal is, akikkel a következő év májusáig nem is találkozik majd. A Balaton őszi arca lenyűgöző. Az északi part hegyoldalainak színei varázslatosak, az alacsonyan járó nap egészen más, feledhetetlen árnyalatot kölcsönöz a víznek. A ködös, párás reggeli rajt olyan emlék, amely segít átvészelni a következő tavaszig tartó vitorlázás nélküli időszakot legtöbbünknek. „Hegyi Dénes sporttársunk emlékére hívtuk életre ezt a versenyt, amelyet mindig is klubunk alapértékei, a vitorlás túrázás, és a sporttársakkal közösen töltött idő határozott meg” – fogalmaz Siklósi Máté, a Túravitorlás Sportklub elnöke, a verseny főszervezője. Ennek jegyében a TVSK idén is biztosítani kívánja a keretet a közös beszélgetéshez és a vitorlázáshoz egyaránt. A nevezőket már péntek délután, szeptember 21-én várják egy zsíroskenyér-partira az alsóörsi TVSK telepen. A verseny rajtja hagyományosan Alsóörs előtt lesz, szeptember 22-én 9.00 órakor. A hajók a Tihanyi-szoroson át Badacsonyba vitorláznak, de a katamaránok és liberák kivételével mindenkinek át kell haladnia egy Révfülöpnél elhelyezett kapun is. „Ezzel is biztosítani szeretnénk, hogy kis szél esetén értékelni tudjuk a lassúbb hajóosztályokat” – hangsúlyozza Sikósi Máté. A Szüreti Regatta természetesen kapcsolódik a balatoni borokhoz is. A hajók számára a badacsonyi BH Zrt. kikötőben áll rendelkezésre kikötőhely, így a célba érés után a szombat délutánt és estét a kiváló helyi borok kóstolására lehet felhasználni. Egy séta a Laposa pincéig vagy a Kisfaludy-házig egy pohár bor élvezetén túl – jó idő esetén – csodálatos panorámával is megajándékozza a résztvevőket. A hajóknak legkésőbb este 19.00 óráig kell célba érniük. Ezután kezdődik a díjkiosztó – a tavalyi verseny legjobbjai vehetik át méltán megérdemelt díjaikat – a közvetlenül a kikötő előtt berendezett rendezvénysátorban. Az ünnepélyes pillanatokat „Szüreti mulatság” követi – egy közös vacsora, majd akinek kedve van, retró zenére táncolva zárhatja az estét. Vasárnap a rendezvény sportos része kerül ismét előtérbe: a visszaúton Badacsony előtt 9.00 órakor rajtol a mezőny, a cél Balatonföldvár. „A hagyományos nagyhajós osztályok mellett a Balaton leggyorsabb hajóit, a nagy katamaránokat, a liberákat és szkiffeket is várjuk a Szüreti Regattára. A verseny biztonsága elsőrendű fontosságú: ezért a rajtvonal szekcionált lesz, és a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálatának Rupert mentőhajója végig a mezőnnyel tart majd” – mondja Siklósi Máté. A versenyt a Volvo Galéria, a Laposa pincészet valamint a SailingBooks.hu támogatják. A hajók a Kwindoo alkalmazáson követhetők nyomon, és a szervezők a közösségi médiában online élő közvetítést is terveznek. A versenykiírás letölthető a hunsail.hu oldaláról (https://bit.ly/2oV4WsV), további információk pedig a TVSK Facebook-oldalán létrehozott esemény-site-on (https://bit.ly/2x6dVLn) találhatók.
Balaton
Idén kerül megrendezésre az 50. Kékszalag
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 26-án rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre. A Magyar Vitorlás szövetség beszámolója szerint indén várhatóan több mint 600 induló vág neki a jubileumi, 50. Kékszalag Erste Nagydíjnak. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc¬csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. Tavaly nevezetesen 526 hajó állt rajthoz, azonban csak 395-en értek célba. Ez a szám mutatja, hogy egy igen komoly és nehéz versenyről van szó. A Kékszalag 2010-ben büszkélkedhetett a legtöbb indulóval: 593 hajó állt a rajtvonalhoz. Idén pedig valószínűleg újabb részvételi rekord születik. A verseny eddigi legeredményesebb kormányosa 12 győzelmet tudhat magáénak. Litkey Farkas, Fifty-fity nevű katamaránjával és 7 óra 13 perces rekordjával csúcstartó a Magyar tengeren. Ebben az időszakban érdemes ellátogatni a Balatonhoz hiszen a Kékszalag mellett számos más neves esemény kerül megrendezésre. A verseny napját megelőzően rendezik a Kékpántlikát, melyet a gyerekek „Kékszalagjának” szoktak nevezni. A nevezetes Anna-napi bált pedig pár nappal előtte, július 21-én tartják. Valamint ezen a hétvégén rendezik a Fehér szalag versenyt is. A verseny rendezői idén is nagy hangsúlyt fektetnek a jótékonykodásra. Ebben az évben is várják a támogatást az autizmussal élők. A verseny idején a rajthoz állók, egy szalag megvásárlásával az Autistic Art Alapítványt támogathatják, amely10 autizmussal élő fiatalokat ellátó lakóotthont támogat. Nemcsak a versenyzők, de a nézők is segíthetik a fiatalokat, a nevezés ideje alatt öt és tíz ezer forint befizetésével. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor egyszerre mintegy 600 hajó vág neki a távnak. Az se csüggedjen, aki idén nem tud ellátogatni a versenyre. A közvetítésről az Antenna Hungária (AH) gondoskodik. Fedélzeti kamerákon túl, drónkamera használata teszi majd még élvezetesebbé a képi élményt. A verseny pedig élőben közvetíthető az AH online szolgáltatása, a mindiGO Sport segítségével. Emellett a futam követhető lesz az Origo-n is. A versenye fő támogatója az ERSTE BANK, de hozzájárul a verseny színvonalának emeléséhez az MVM Zrt., az Audi, az Ilcsi Szépítő Füvek, a Generali, és a Seiko is. fotó: kekszalag.hu
Balaton
Kezdődhet a visszaszámlálás!
2018. július 26-án rajtol a jubileumi, 50. Kékszalag Erste Nagydíj. Európa legnagyobb tókerülő vitorlásversenye. Névadó szponzora az Erste Bank. Néhány szó a versenyről: Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték, A népes mezőny Balatonfüredről indul, Balatonkenese irányába, majd Siófok felé veszi az irányt, onnan Keszthely a cél, majd vissza Balatonfüredre, Az utóbbi években már több mint 500 hajó indult el a versenyen. Idén várhatóan újabb részvételi rekord születik. Nevét leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt átvették a gőzösök is. Később a az európai nagy tavi versenyek győztese is árboc­csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. A Kékszalag távja mintegy 160 kilométer légvonalban. Rekordot a Fifty-fity nevű katamarán tartja, 2014-ben 7 óra 13 perces idővel. A legtöbb induló 2010-ben indult: 593 hajó állt a rajtvonalhoz. A verseny legeredményesebb kormányosa Litkey Farkas - összesen tizenkétszer nyerte meg a versenyt. Fotó forrása: kekszalag.hu / Szanto Aron
Balaton
Nemzetközi résztvevőkkel megkezdődött a Dragon Országos Bajnokság
Balatonfüred, 2018. május 24. – Szerdán megkezdődött az Európa-bajnokság előversenyének számító magyar bajnokság a Dragon hajóosztályban. A Balatonfüredi Yacht Clubban a 18 magyar hajó 13 külföldi egységgel kiegészülve vágott neki a versenynek, amelyen összesen tíz futamot terveztek. A megnyitón Böröcz István, a klub ügyvezető igazgatója és Náray Vilmos, a Magyar Dragon Szövetség elnöke köszöntötte a versenyzőket, akik számára a bajnokság elsősorban nagy megmérettetésre, az Európa-bajnokságra szóló felkészülést szolgálja. Könnyű észak-északkeleti szélben kezdődött meg az első futam szerda délután. A balatoni körülményeket a monacói színekben versenyző, német Jens Rathsack kormányozta egységnek sikerült a legjobban megismernie: az első futamban rajt-cél győzelmet arattak, és a második futamban is többször vezettek. A második, este fél 7 óra tájban befejeződött futamot végül a japán hajó nyerte, amelynek kormányánál az America’s Cup győztes, többszörös párosverseny-világbajnok ausztrál Peter Gilmour ült. A magyar hajóknak eddig nem igazán sikerült kamatoztatni a helyi viszonyok ismeretét. Az EB-n titkon dobogóra várt Johanna nevű hajó (Kis-Szölgyémi Ferenc, Kiss Tamás, Vezér Károly) egyelőre a tizedik helyen áll. Csütörtökön újabb három futamot tervez a Farkas Péter vezette versenyrendezőség. A szél azonban délig nem érte el a versenyzéshez szükséges minimális 4-5 csomót, így a hajók egyelőre a kikötőben várják a jobb szélviszonyokat. A Dragon Európa-bajnokság rendezése csak támogatókkal és kiváló partnerekkel le-hetséges. Ezért a szervezők e helyütt is köszönetet mondanak a versenyt támogatóinak és partnereinek: Emberi Erőforrások Minisztériuma, Marinepool, Novofer Zrt., Dell EMC, Quantum Sails, Homola Pincészet, Szt. Donát Pincészet, Kreinbacher Birtok, Öregtanya, Hotel Silverine, Balatoni Hajózási Zrt., Live PR, SailingBooks.hu valamint Hungária Yacht Club és Magyar Vitorlás Szövetség.
Vitorlázás
A gazdaságra is pozitív hatással vannak a balatoni nyár
A hatékonyság növelése mellett az üzleti életet is felpezsdíti a magyar tenger mellett eltöltött céges pihenés. A vállalatvezetők visszajelzéséből egyértelműen kiderül, hogy üzleti szempontból is megéri a munkatársakat elvinni csapatépítésre, hiszen komoly lökést adhat a hatékonyságnak – mondta el a Deluxe Sailing Team csapatvezetője és egyik tulajdonosa. Grünwald Ádám kiemelte, hogy a csapatkohézió fejlesztésének talán legjobb módszere a vitorlázás, hiszen elengedhetetlen a közös munka a siker érdekében. „Ugyanakkor nem hiányozhat egy ilyen összetett technikai sportnál a megfelelő tudás, amit a Deluxe Sailing Team biztosít. De nem csak a vízen vagyunk otthon, hiszen a legjobb éttermekkel és szállodákkal működünk együtt” – tette hozzá. Pezseg az üzleti élet a tóparton A csapatépítő rendezvényeken túl azonban a vitorlázás ma már előkelő helyet foglal el a rendhagyó „meeting” helyszínek toplistáján is. A Deluxe Sailing Team tapasztalatai szerint sokkal kötetlenebbül tárgyalnak egymással a felek, ami segíti a nagyobb felelősséget jelentő üzleti döntések meghozatalát. A cégek egymásra találásának is fontos helyszíne „a magyar tenger” – hívja fel a figyelmet Bea Zoltán. A Deluxe Sailing Team társtulajdonosa és vezetője kiemelte, hogy több olyan rendezvényt is szerveztek, melyeken az új ismeretségek gyümölcsöző munkakapcsolattá alakultak. A fentiek fényében pedig egyértelműen kijelenthető, hogy egy balatoni céges rendezvény nem csak a munkatársaknak biztosít kikapcsolódást, hanem a vállalatok vezetése is profitál a kiruccanásból. A balatoni vitorlázások jótékony üzleti hatásáról a Deluxe Sailing Team honlapjáról tudhat meg többet.
Motorcsónak
Suntracker Party Cruiser 32
7.900.000 Ft

Hunfalvy Csaba
Minden régió
+36302122906

12 személyes pontonhajó, alumínium testekkel és felépítménnyel. 2019-ben vadonatúj Mercruiser 3.0 motorral felszerelve. Belső tér teljes felújításon esett át, új bútorok, karbon munkalapok. Édesvíztartály, mosogató, nagy álló üvegajtós hűtőszekrény, 8 hangszórós hangrendszer, Led világítás, Inverter, Új akkumulátorok, kötelező felszerelés, LED reflektorok elől, hátul. Magánszemély tulajdonban van, az ár áfát nem tartalmaz. Balatoni engedély!
Kiegészítő
Veresegyház
500.000 Ft

antal
Budapest és környéke
+36308255107

Eladó Lowrance HDS-9 Gen3 csomag 3 . Opcioban vásárolható összes egység meg van hozzá . Kettő fej plussz 3 d fekete doboz . Ennek az ára 500,000- Továbbá Minn kota orr motor . Távirányitású nem pedálos . Pedált rá lehet kötni , de meg kell venni hozzá. Enek az ára : 165,000-
Hajómotor
Suzuki DF9.9/15/20 rövid, magyar számla, szervizkönyv, 1/2 év garancia
590.000 Ft

Király László
Minden régió
+36209343131
Budapest vagy Tiszafüred

Horgászhely megközelítésére használt, szervizelt (márkaszervizben / könyvvel igazolva), szép állapotú, kb.100 órát futott. Most 9,9 LE, de elektronikával változtatható teljesítmény lehetőségek 9,9 vagy 15 vagy 20LE. Opcionális: gyári új akku töltő elektronika 40e Ft-ért.
#
fred41413@gmail.com