Hirdetés feladása
Balaton
Kékszalag 2024-ben
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 18-án 9 órakor rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre.   A Magyar Vitorlás Szövetség vezetői remélik , hogy az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon idén is 500-600 hajó vesz majd részt. A táv légvonalban mérve 155 km. A szabályok szerint 48 óra alatt kell a vitorlázóknak teljesíteni a távot. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor várhatóan mintegy 5-600 hajó vág neki a távnak.
Vitorlázás
Vízi járművek védelme a TKSTAR TK905 GPS mágneses nyomkövetővel
A TKSTAR gyártmányú TK905 GPS nyomkövető eszköz amellett, hogy igen kedvező áron szerezhető be, számos olyan előnyös tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt érdemes megvizsgálni a vízi jármű-tulajdonosok szemszögéből is e kicsiny eszközben rejlő nagy lehetőségeket. Tenyérben elfér, könnyen elhelyezhető a vízi járműben, beszerelést egyáltalán nem igényel. Strapabíró, porálló, ezért beltéri és kültéri elhelyezésre egyaránt alkalmas, fémrészhez akár saját mágnesével is rögzíthető. A nyomkövetés adta előnyök kihasználására is számos lehetőség kínálkozik a hajózás terén. A TKSTAR TK905 beépített GPS-vevője 5 méteres pontossággal képes meghatározni a hordozó jármű aktuális helyzetét, amelyről akár 10 másodperces időközönként adatot tud küldeni a felhasználónak, legyen szó akár egy vitorlás verseny hajóinak a valós idejű helyzet-meghatározásáról, szabadidős hajózás útvonalrögzítéséről, vagy akár vízi szállítás nyomonkövetéséről. A nyomkövetőhöz egy magyar nyelvű szoftverlicenc is megrendelhető, mely biztosítja a készülék asztali számítógéppel vagy androidos mobileszközzel történő vezérlését és további hasznos funkciókat is. Pl. a nyomkövetővel ellátott hajó(k) aktuális helyzetét az okostelefonunkon megjelenő térképen kísérhetjük figyelemmel. A licenc nem keletkeztet hűségidőt, a felhasználó szabadon lemondhatja vagy szüneteltetheti , pl. ha csak a hajózási főszezonban szeretné használni a plusz funkciókat. Üzemidő tekintetében is élen jár a TKSTAR TK905, ugyanis 5000 mAh (3,7 V) kapacitású Li-ion akkuja akár 90 napig is képes újratöltés nélkül készenlétben tartani a kicsiny készüléket. Aki a magyar forgalmazótól rendeli meg és hozzá SIM kártyát is kér, beüzemelve és használatra készen kaphatja kézhez a nyomkövetőt, akár már másnap – ezáltal ajándéknak is ideális választás lehet.
Balaton
Hamarosan indul a viharjelzés !
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Vitorlázás
Tavaszi felkészítés
Van némi tennivalónk, mielőtt vízre szállnánk kedvenc hajónkkal. Sokunk biztos nem is látta hajóját ősz óta. Talán néhányan nem is tudják, a kikötőben hol is keressék… Ilyenkor jön a fejtőrés: mit is, hogy is, mivel ? Bizonyára a hajókivétel alkalmával mindenki magas nyomású mosóval teljesen tisztára, simára varázsolta hajója vízvonal alatti részét. Ilyenkor a jobb minőségű algagátlót nem kell csiszolni. Egyszerűen kenjük fel az új réteget. Az algagátlóknak alapvetően két fajtáját különböztetjük meg. Az egyik az önkopó, vagy önpolírozó, a másik a kemény algagátló. Amennyiben önkopó, akkor a fellazult felület nem engedi megtapadni az algákat. A kemény fajtánál a rétegből kiáramló hatóanyag akadályozza az algák felrakódását. A munkálatok végzése során nagyon fontos az egészségünk és a környezetünk védelme. Használjunk védőszemüveget, védőkesztyűt, védőruhát és védőmaszkot ! Az üres dobozokat és az elhasznált szerszámokat mindenképp megfelelő gyűjtőhelyre vigyük ! Ha ezzel végeztünk, jöhet a vízvonal fölötti rész. Elsőként tisztítószerrel mossuk le a hajó felső részét, távolítsuk el az elmúlt szezon szennyeződéseit. Ha úgy ítéljük meg nem árt átpolírozni a hajó testet. A polírozáshoz használjunk műanyag felületekhez kifejlesztett anyagot. Nézzük át a kötelek állapotát, szükség estén cseréljük ki azokat. A fa részeket lakkozzuk, ha kell fáig lecsiszolva, ajánlatos lecsavarozni a műanyagról. A vereteket olajozzuk vagy zsírozzuk meg. Hasznos lehet a zsírzó spray. A csörlőket ajánlatos szétszedni és tisztítás után vízálló zsírral bekenni. Ajánlatos vízre tétel előtt elvégezni, hogy elkerülendő az alkatrészek vízbe esését. Vitorlás esetén ajánlatos egy rongyot húzni benne fel-le, hogy a beragadt port eltávolítsuk. A kabin belsejében sem árt szétnézni. Biztosan találunk pár dolgot ami felújításra, tisztításra, cserére szorul. Ellenőrizzük a műszerek, valamint az elektromos rendszer állapotát.
Balaton
kikötői 1x1
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!
Balaton
Idén kerül megrendezésre az 52. Kékszalag
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 2-án rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre. Idén is várhatóan több mint 600 induló vág neki Európa legnagyobb tókerülő versenyének. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc¬csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. Tavaly nevezetesen 526 hajó állt rajthoz, azonban csak 395-en értek célba. Ez a szám mutatja, hogy egy igen komoly és nehéz versenyről van szó. A Kékszalag 2010-ben büszkélkedhetett a legtöbb indulóval: 593 hajó állt a rajtvonalhoz. Idén pedig valószínűleg újabb részvételi rekord születik. Ebben az időszakban érdemes ellátogatni a Balatonhoz hiszen a Kékszalag mellett számos más neves esemény kerül megrendezésre. A verseny napját megelőzően rendezik a Kékpántlikát, melyet a gyerekek „Kékszalagjának” szoktak nevezni. A nevezetes Anna-napi bált pedig pár nappal előtte, tartják. Valamint ezen a hétvégén rendezik a Fehér szalag versenyt is. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor egyszerre mintegy 600 hajó vág neki a távnak. Az se csüggedjen, aki idén nem tud ellátogatni a versenyre. fotó: kekszalag.hu
Balaton
Kezdődhet a visszaszámlálás!
2018. július 26-án rajtol a jubileumi, 50. Kékszalag Erste Nagydíj. Európa legnagyobb tókerülő vitorlásversenye. Névadó szponzora az Erste Bank. Néhány szó a versenyről: Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték, A népes mezőny Balatonfüredről indul, Balatonkenese irányába, majd Siófok felé veszi az irányt, onnan Keszthely a cél, majd vissza Balatonfüredre, Az utóbbi években már több mint 500 hajó indult el a versenyen. Idén várhatóan újabb részvételi rekord születik. Nevét leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt átvették a gőzösök is. Később a az európai nagy tavi versenyek győztese is árboc­csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. A Kékszalag távja mintegy 160 kilométer légvonalban. Rekordot a Fifty-fity nevű katamarán tartja, 2014-ben 7 óra 13 perces idővel. A legtöbb induló 2010-ben indult: 593 hajó állt a rajtvonalhoz. A verseny legeredményesebb kormányosa Litkey Farkas - összesen tizenkétszer nyerte meg a versenyt. Fotó forrása: kekszalag.hu / Szanto Aron
Balaton
Nemzetközi résztvevőkkel megkezdődött a Dragon Országos Bajnokság
Balatonfüred, 2018. május 24. – Szerdán megkezdődött az Európa-bajnokság előversenyének számító magyar bajnokság a Dragon hajóosztályban. A Balatonfüredi Yacht Clubban a 18 magyar hajó 13 külföldi egységgel kiegészülve vágott neki a versenynek, amelyen összesen tíz futamot terveztek. A megnyitón Böröcz István, a klub ügyvezető igazgatója és Náray Vilmos, a Magyar Dragon Szövetség elnöke köszöntötte a versenyzőket, akik számára a bajnokság elsősorban nagy megmérettetésre, az Európa-bajnokságra szóló felkészülést szolgálja. Könnyű észak-északkeleti szélben kezdődött meg az első futam szerda délután. A balatoni körülményeket a monacói színekben versenyző, német Jens Rathsack kormányozta egységnek sikerült a legjobban megismernie: az első futamban rajt-cél győzelmet arattak, és a második futamban is többször vezettek. A második, este fél 7 óra tájban befejeződött futamot végül a japán hajó nyerte, amelynek kormányánál az America’s Cup győztes, többszörös párosverseny-világbajnok ausztrál Peter Gilmour ült. A magyar hajóknak eddig nem igazán sikerült kamatoztatni a helyi viszonyok ismeretét. Az EB-n titkon dobogóra várt Johanna nevű hajó (Kis-Szölgyémi Ferenc, Kiss Tamás, Vezér Károly) egyelőre a tizedik helyen áll. Csütörtökön újabb három futamot tervez a Farkas Péter vezette versenyrendezőség. A szél azonban délig nem érte el a versenyzéshez szükséges minimális 4-5 csomót, így a hajók egyelőre a kikötőben várják a jobb szélviszonyokat. A Dragon Európa-bajnokság rendezése csak támogatókkal és kiváló partnerekkel le-hetséges. Ezért a szervezők e helyütt is köszönetet mondanak a versenyt támogatóinak és partnereinek: Emberi Erőforrások Minisztériuma, Marinepool, Novofer Zrt., Dell EMC, Quantum Sails, Homola Pincészet, Szt. Donát Pincészet, Kreinbacher Birtok, Öregtanya, Hotel Silverine, Balatoni Hajózási Zrt., Live PR, SailingBooks.hu valamint Hungária Yacht Club és Magyar Vitorlás Szövetség.
Vitorlázás
A gazdaságra is pozitív hatással vannak a balatoni nyár
A hatékonyság növelése mellett az üzleti életet is felpezsdíti a magyar tenger mellett eltöltött céges pihenés. A vállalatvezetők visszajelzéséből egyértelműen kiderül, hogy üzleti szempontból is megéri a munkatársakat elvinni csapatépítésre, hiszen komoly lökést adhat a hatékonyságnak – mondta el a Deluxe Sailing Team csapatvezetője és egyik tulajdonosa. Grünwald Ádám kiemelte, hogy a csapatkohézió fejlesztésének talán legjobb módszere a vitorlázás, hiszen elengedhetetlen a közös munka a siker érdekében. „Ugyanakkor nem hiányozhat egy ilyen összetett technikai sportnál a megfelelő tudás, amit a Deluxe Sailing Team biztosít. De nem csak a vízen vagyunk otthon, hiszen a legjobb éttermekkel és szállodákkal működünk együtt” – tette hozzá. Pezseg az üzleti élet a tóparton A csapatépítő rendezvényeken túl azonban a vitorlázás ma már előkelő helyet foglal el a rendhagyó „meeting” helyszínek toplistáján is. A Deluxe Sailing Team tapasztalatai szerint sokkal kötetlenebbül tárgyalnak egymással a felek, ami segíti a nagyobb felelősséget jelentő üzleti döntések meghozatalát. A cégek egymásra találásának is fontos helyszíne „a magyar tenger” – hívja fel a figyelmet Bea Zoltán. A Deluxe Sailing Team társtulajdonosa és vezetője kiemelte, hogy több olyan rendezvényt is szerveztek, melyeken az új ismeretségek gyümölcsöző munkakapcsolattá alakultak. A fentiek fényében pedig egyértelműen kijelenthető, hogy egy balatoni céges rendezvény nem csak a munkatársaknak biztosít kikapcsolódást, hanem a vállalatok vezetése is profitál a kiruccanásból. A balatoni vitorlázások jótékony üzleti hatásáról a Deluxe Sailing Team honlapjáról tudhat meg többet.
Vitorlázás
Egy hónap múlva Dragon Európa-bajnokság Balatonfüreden Schümannal és Gilmourral
Már közel hatvan hajó jelentkezett az év legkiemelkedőbb nemzetközi vitorlás versenyére a Balatonon Balatonfüred, 2018. április 25. – A világ legkiválóbb vitorlázóival is lehet majd találkozni a Balatonon május utolsó hetében, az idei év legkiemelkedőbb, magyar rendezésű vitorlás eseményén, a Dragon Európa-bajnokságon. Jochen Schümann háromszoros olimpiai bajnok mellett már megerősítette részvételi szándékát az America’s Cup versenyek egyik doyenje, az ausztrál Peter Gilmour, valamint az 1996-os olimpia bajnoka, az ukrán Jevgen Braszlavec. A jelenlegi állás szerint 15 országból közel hatvan hajó, azaz 180 sportoló regisztrált, így nagyszerű versenyre van kilátás. Az Európa-bajnokság éppen egy hónap múlva, május 26-án kezdődik majd a technikai ellenőrzésekkel, az első futamot május 28-ára tervezik. Mivel az Európa-bajnokság nyílt, Hongkongból és Japánból is érkeznek versenyzők a megmérettetésre. A Dragon Európa-bajnokság a Dragon osztály magyarországi szervezete, a Magyar Dragon Szövetség, valamint a Magyar Vitorlás Szövetség és a Balatonfüredi Yacht Club tapasztalt szervezői és rendezői gárdájának együttműködésében valósul meg. Őket egészíti ki a világversenyek rendezéséhez előírt nemzetközi versenybírói, ellenőri és versenyrendezői csapat. Az esélyeseket számba véve a legnagyobb név talán a német Jochen Schümanné, aki taktikusként lesz jelen az egyik hajóban. Schümann négy olimpiai érmet nyert, az NDK színeiben kétszer, az NSZK színeiben pedig egy alkalommal volt olimpiai bajnok, egyszer ezüstérmes, és egyik legfontosabb tagja volt a svájci Alinghi többször is America’s Cup-ot nyert csapatának. A japán hajót kormányozza majd az a Peter Gilmour, akinek a neve ma már fogalom azok között, akik figyelemmel kísérték a világ legismertebb vitorlás versenye, az America’s Cup elmúlt három évtizedének történetét. Az ausztrál versenyző háromszor nyerte el a Match Race (párosverseny) világbajnoki címet, öt különböző America’s Cup csapat tagja volt, és 2007-ben az Alinghi tagjaként győzött is. Ugyancsak német színekben versenyez Malte Philipp, aki a vitorlázás „csúcskategórájának” számító Finn dingi osztályban kétszeres világbajnok, de Dragonban is nyert már vb-t. A dán Jörgen Schönherr a Dragonon kívül korábban két másik hajóosztályban (repülő hollandi és 505) is nyert már világbajnokságot, hajóján egy másik dán kiválósággal, Theis Palmmal, aki nyolcszoros világbajnok. Az ukrán Jevgen Braszlavec az 1996-os olimpia bajnoka 470-es hajóosztályba – s nem mellesleg 2015-ben Dragon osztályban is nyert világbajnoki címet. És természetesen itt lesznek a Dragon osztály közelmúltjának bajnokai: a német Stephan Link (2017: Gold Cup győztese), a portugál Pedro Andrade (az Európa-bajnoki cím védője, ezúttal egy holland hajóban) vagy a Dragon-veterán, többszörös világbajnok, és a Balatonra szinte hazajáró német Vinci Hoesch. De ne feledkezzünk meg a legerősebb magyar csapatról sem: Kis-Szölgyémi Ferenc a 2010-ben Balatonkenesén rendezett Európa-bajnokságon szeretett bele a Dragonba, és elhatározta, hogy nemzetközi szinten kíván versenyezni. Csapata összeállítása azóta is változatlan: Kiss Tamás a repülő hollandi osztályban megszerzett technikai és vitorlabeállítási tudását hozta magával, míg Vezér Károly, többszörös Soling világbajnok a csapat dinamikáját és taktikai tudását erősíti. Télen általában Portugáliában és Franciaországban edzenek, és az elmúlt években egyre jobb eredményeket hoznak. Nyertek már világbajnoki futamokat és több nemzetközi versenyt is. Mivel „Fecó” a Balatonon nőtt fel és lett versenyvitorlázó, a helyi időjárás és a tó ismerete révén jó eséllyel pályázhat akár dobogós helyre is. A Dragon Európa-bajnokság rendezése csak támogatókkal és kiváló partnerekkel lehetséges. Ezért a szervezők e helyütt is köszönetet mondanak a versenyt támogatóinak és partnereinek: Emberi Erőforrások Minisztériuma, Marinepool, Novofer Zrt., Quantum Sails, Homola Pincészet, Szt. Donát Pincészet, Kreinbacher Birtok, Öregtanya, Live PR, SailingBooks.hu valamint Hungária Yacht Club és Magyar Vitorlás Szövetség. További információk: A Dragon Európa-bajnokság honlapja: www.dragoneuropeans2018.hu Közösségi média: https://www.facebook.com/dragoneuropeanshungary e-mail: hello@dragoneuropeans2018.hu Náray Vilmos elnök, Magyar Dragon Szövetség tel.: +36 20 369 2126 e-mail: elnok@dragonclass.hu
Vitorlázás
Eladó lett a Kék Csillag! VAS 50!
10.000.000 Ft

Attila
Minden régió
+36709438196
Budapest

Eladó lett a Kék Csillag! Sokan úgy ismerik hogy " VAS 50 " 2028-ig Hajólevél vizsgával! A Magyar hajógyártás úszó történelme, büszkesége! G. D Balatonfüredi Hajógyár 50-m2 Túracirkáló! Bruckner hajóépítő manufaktúra kezeit dicséri! Kérem kizárólag komoly érdeklődők, a hajózást tisztelők hívását várom. Gurulós tárolókocsija benne van az árban! Kérem szépen a +36704219189 legyen szíves érdeklődni. Ára fix!
Vitorlázás
Ohlson 8.8
5.150.000 Ft

Köves Attila
Minden régió
+36204291685
Eger

Eladó Ohlson 8.8 vitorlás hajó kihasználatlanság miatt.Grósz,fok vitorla,fok roller,bimini tető,lézi jeck,Ferimen diesel belmotorral,stb.A kikötői dij rendezve-árba benne.Érdekelne esetleg lakóhajó,csere értékegyeztetéssel
Motorcsónak
LEMA GEN II VOLVO PENTA 4,3 GXI /F DPS
13.500.000 Ft

Tóth Zsolt Imre
Minden régió
+302740918,306769097
Dunaharaszti

Eladó: Egy kiváló és patinás Spanyol hajógyártó, rendkívül kiforrott, tengeri és folyami hajózásra egyaránt alkalmas, szépen kidolgozott és sokoldalú használatra tervezett, de még könnyen szállítható, így több helyen ( tenger és folyó ) használható hajója. 100 l édesvíz tartály, külső zuhannyal és mosogatóval a konyhapulton. gázfőző és elektromos főzőlap, ha partiáramról szeretnénk használni, 180 cm belmagasságú kabin négy fekhellyel, elektromos WC fekete víztartállyal, hűtőszekrény a kabinban. A regisztráció 2007-es motor 1 VOLVO PENTA GXI/DP-S 225 LE Duoprop kihajtás, benzin üzemanyagtartály 145 liter, fekete víztartály 50 liter. 1 kabin 2 ággyal 1 hátsó / kabin 2 ággyal STANDARD BERENDEZÉSEK: elektromos horgony csörlő távirányítóval, 2 db akkumulátor 75 AH új zselés, dokkoló aljzat 220 volt, mosogató, asztal a kabinban és a fedélzeten, GPS, halradar és NMEA 2000 echo sounder, fürdőplatform tusoló, hifi bluetooth rádió, telefon, külső és belső hangszórókkal, okos telefonról appal vezérelhető. Motor: teljes kipufogórendszer, új V-öv, új generátor elérhető Stern foot: új kardáncsuklók a kihajtásnál, 2 új hajócsavar, új hidraulikus szivattyú, új automata fenékszivattyú, Hajó: új algavédelemmel ellátva, új WC-szivattyú, új édesvízi szivattyú, új 220 voltos akkumulátor töltő, minden világítás LED-del, új rádióval és hangszórókkal, új VHF- rádió adó, új antennával, GPS plotter Raymarine S7, sd card teljes mediterrán tenger és Duna folyó KIEGÉSZÍTŐK: Mentő hajó 1980 x 1300 mm tartóval a hajó farán, külső motor PARSUN 2,6 HP négyütemű, új. TÖKÉLETES HAJÓ, KÉSZEN ÁLL hajózásra. Kipróbálható egyeztetett időben a Soroksári Duna Pesti szakaszán. Szín: fehér Hosszúság: 22 láb Szélesség: 2,5 m Fixpont magasság: 2,2 m Hajótest oldalmagasság 0,75 m Szállító magasság: 3,5 m Teljes tömeg: 2 200 kg Vízkiszorítás: 2,8 t Max. teherbírás: 590 kg Merülési mélység min: 0,28 m Merülési mélység max: 0,47 m Okmányok jellege: ()magyar okmányokkal Okmányok érvényessége: ()érvényes okmányokkal Okmány érvényességi ideje: 2026/ 12(év/hó) Kvitel: Kajütös Szállítható szem. száma: ()6 fő Fekvőhelyek száma: 4 fő Belső azonosító: van Hajótest: Egytestű Hajótest anyaga: Szálerősítéses műanyag Kormányzás: Kormánygép (kormánykerék) Kormányrendszer: Aktív (propeller) Meghajtás: ()Hajócsavar Motor helye: () Belső motoros Hajtó motorok száma: 1 db Motor gyártmány: () VOLVO-PENTA Egyéb gyártmány: Motor típus: 4,3 GXI/DP-S Motor fajta: ()4 ütemű 6 hengeres benzines Hengerűrtartalom: 4300 cm Teljesítmény: ()168kW (= 228 LE) Üzemóra: 400 óra Motor tömeg: 415 kg Kihajtások száma: 1 Irányváltó: irányváltóval Hajócsavar: 2 db Háromszárnyú Hajócsavar anyaga: Acél 2 éves BRENDERUP 2700 kg kéttengelyes 7,5 x 2,5 m rakterű hajószállító az árban. A hajó szállítójármű nélküli ára 12 000 000 Ft
#
freyjanos1969@gmail.com