Hirdetés feladása

Vitorlás felszerelések

Elado uj furler - facnor fx 4500
Vitorlázás
Minden régió
2021. február 7
Csopak ill postazas
1.900 Euro
Teljesen uj, legujabb generacio, code zero illetve genakkerhez, eredeti ara 2.500 Euro
FURLEX 204S
Vitorlázás
Minden régió
2020. október 8
2.200 Euro
Teljesen új FURLEX 204S fockroller eladó. A profil frostag hossza: 15,35 méter, a drótkötél átmérője 7 milliméter. Az eladás oka: téves méret választás. Ár bruttó: 2 200 euró. Telefon: 70/453-5999
Horgony 12 kg-os ELADÓ
Vitorlázás
Minden régió
2020. november 5
Budapest
20.000 Ft
HKG 12 kg os (CQR típusú) horgonyzott acél horgony eladó.
Eladó hajóponyva
Vitorlázás
Minden régió
2020. november 15
95.000 Ft
Eladó jó állapotú vitorlás felszerelések 7,50 * 2,50 méteres hajóra Nyári kétrészes hajóponyva: Méret: 3,80 * 4,30 m és 4,00 * 4,30 m Ár: 80000 Ft. Lazy Jack: 2,50 m Ár: 15000 Ft. Tel: +36 30 7845661
Horgony eladó
Vitorlázás
Balaton
2021. január 17
25.000 Ft
Eladó 1 db eke horgony. 10 kg, horganyzott.
Horgonylánc eladó
Vitorlázás
Balaton
2021. január 17
22.500 Ft
Eladó 1 db 15 m-es horgonylánc. Horganyzott.Használt. A szemek méretei: 40x27x8mm.
HH hajósnadrág
Vitorlázás
Balaton
2021. január 17
Pápa
35.000 Ft
Eladó 1 db Helly Hansen vízhatlan hajós kantáros nadrág.Teljesen új. XL méret.
Achter spanoló eladó
Vitorlázás
Minden régió
2020. december 13
Perkáta
10.000 Ft
Használt achter feszítő eladó
Több használt vitorla, Melges, 470 spi, baum ponyva és stb eladó. dacron laminált fock gross génua
Vitorlázás
Balaton
2020. október 31
45.000 Ft
Több db használt vitorla eladó. dacron laminált fock gross vegyesen. Van több baum ponyva, 470 spi, Melges vitorlák és egy bimini is. Leírás, képek, méretek, árak a dokumentumban: https://tinyurl.com/hajoscuccok Egyéb eladó vitorlás cuccok, sójakocsi, vitorlák, kalóz bummok, mentőmellények, vitorlacsúszkák, és stb: https://tinyurl.com/hajoscuccok megtekintés, átvétel: Bp, v Balatonalmádi egyeztetés után 06 20 242 962 nyolc
Merev forstag fock rollerrel
Vitorlázás
Balaton
2020. október 3
121.000 Ft
Eladó gyári új merev forstag fock rollerrel 18 lábas hajótól 33 lábas hajóig több méretben. Referencia példány a legtöbb balatoni kikötőben megtekinthető. Átvehető Budapest XI. kerületében. Ára 121-128-157-206ezer forint. Érdeklődni lehet:06304688252 vagy kellner.box@gmail.com
Bérlés
Vándor Miklós
+36204483333
vandormiki@t-online.hu
Balaton Bérlés Vitorlás felszerelés Hajó felszerelés

Üdvözlöm,Minden típusú hajóhoz rozsdamentes vereteket gyártok. Bimini,Orrkilépő,Farkilépő,Kiülők Orrkorlát, Horgony kiemelő,Pohártartó,és egyedi kérések,stb,amit kérésre fel is szerelek.A Balaton szinte minden kikötőjében referencia munkáim vannak. Balaton-25 és Đixi 35,bérbe adásával is foglalkozok.
Vitorlázás
Aki vitorlás élményekre vágyik, ám nem szeretne borsos áron beruházni egy hajóra illetve a hozzá tartozó, teljes vitorlás felszerelésekre – mit tud tenni? Nem kell lemondanunk a vitorlázás élményéről akkor sem, ha egy kicsit laposabb a pénztárca! Az első megoldás, hogy nézzünk szét a használt hajók és vitorlások piacán, hiszen az internetes apróhirdetéseket – ha alaposan átböngésszük – igazi kis kincsekre, csodás ajánlatokra is rálelhetünk. Ha csupán ki szeretnénk próbálni, át szeretnénk élni az élményt, akkor érdemes lehet elgondolkodni a hajó bérlésén. Ez remek alkalom arra is, hogy el tudjuk dönteni, szeretnénk-e később saját hajót vásárolni. Persze, ha még csak teszteljük magunkat, illetve még sohasem vitorláztunk, és egyelőre csakis a kíváncsiság vezérel bennünket, akkor egyelőre biztosan elegendő egy-két vezetett vitorlástúra, illetve később egy-egy alkalommal a bérelt hajó, a saját csapatunkkal vagy családtagjainkkal… Szerveznek ma már a vitorlázást megismerni vágyók számára kifejezetten olyan utakat, vitorlástúrákat, ahol hivatásos hajóvezetők, hajóskapitányok kezelik a hajót, ám a résztvevők számára adott mégis a lehetőség, hogy a bátrabbak önállóan is megpróbálkozhassanak a vezetéssel, betekintést nyerhessenek a hajózás ismereteibe, legalább az alapok szintjén. Ezek a remek programok az egy-két órás túráktól a hosszabb, akár félnapos elfoglaltságig is terjedhetnek, és remek lehetőséget kínálnak akár osztálykirándulások, vagy céges csapatépítés ötletére is. Ha jó áron szeretnénk kifogni mindezeket, akkor érdemes az elő- vagy az utószezoni vitorlás túrákat választanunk. Egyrészt, mert a tavaszi illetve őszi idényben kedvezőbbek az árak, másrészt pedig elkerülve a nagy nyári hőséget, jobban tudunk koncentrálni, ha tanulni szeretnénk a hajózást, illetve kellemesebb időt foghatunk ki, és a szél is garantáltabban lesz jelen. A vitorlás bérlése tehát igazi kikapcsolódás, elegáns és egyszerre sportos élmény, csupa izgalommal karöltve, amit érdemes kipróbálni mindenkinek, aki szereti a Balatont, és a vizeket, és a fürdés mellé valami újszerű kikapcsolódásra vágyik. Aki pedig azon gondolkodik, hogy venne egy saját hajót, ám még kevés tapasztalattal bír – annak szinte kötelező, de legalábbis nagyon ajánlott több ilyen túrán is részt vennie, hogy tapasztalatokat szerezzen mind az átélt élménnyel, mind pedig a hajókkal és a vitorlázással kapcsolatban is.
Vitorlázás
A Kékszalag verseny a vitorlázás legnemesebb hagyományait egyesíti, Európai szintű vitorlás verseny, mely komoly történelmétől fogva ma éppen a modern, komoly felszereltséggel bíró hajóknak, vitorlásoknak nyújt remek versenyélményt és lehetőséget. Azonban itt is – mint ahogy valamennyi sportversenynél – nagyon fontos a biztonság és az alapos felkészülés, már csak azért is, mert a természeti erőkkel plusz még a komoly ellenfelekkel való párhuzamos küzdelem igencsak próbára teszi mind a kitartásunkat, mind az akaraterőnket, fizikai és szellemi teherbírásunkat, állóképességünket –a hajónkról nem is beszélve! Nyilvánvalóan nagyon fontos, hogy a hajónkat elsősorban műszaki szempontból készítsük fel a nagy megmérettetésre, ami ha lehet, már időben történjen meg, ne pedig közvetlenül a verseny előtti napon! Nézzük át alaposan a kormánykerekeket, a vitorlákat, és persze a horgonyt és a horgonykötelet is. Ha valahol kisebb szakadást észlelünk, ezt foltozzuk, illetve javíttassuk meg, és jó ha tartalék horgonnyal is készülünk majd az útra. A világítást illetve az akkumulátorok állapotát is mindenképpen ellenőrizzük, és ott is meg kell győződnünk arról, hogy elegendő töltöttséggel vállalkozunk az útra. Érdemes felhúzva megnézni a vitorlákat, és kipróbálni mindent – nehogy ott a nagy napon derüljön ki bármi kellemetlenség, hiba. A hajónk ellenőrzése és műszaki felkészítése mellett fel kell készítenünk a csapatot is, illetve érdemes stratégiai valamint biztonsági tervvel is készülni, ezek pl. a biztonsági mellény illetve a heveder felvételétől egészen a vitorla gyors felhúzásáig terjednek, de az is fontos hogy kidobjuk a horgonyt, leadjuk a vészjelzést illetve időben hívjunk segítséget, ha baj közeledne. Ehhez a csapatot, hajónk legénységét érdemes felkészíteni, és jó, ha mindenkinek előre meg van határozva a biztonsági feladata, amit biztosan ismer és tud is annyira, hogy nem pánikol be, hanem azonnal cselekszik, és a megfelelő sorrendben, időben teszi mindezt. A csapat felkészítésére egyébként is már jó időben gondot kell fordítanunk: legyen meg mindenkinek a saját posztja, feladata, építsünk ki egy kis legénységet magunk körül, és – ha viszünk is családtagot, barátot magunkkal – mindenképpen legyenek tapasztalt, profi vitorlások, akikkel elindulunk, legyen kiválasztva ki a csapatkapitány. Amire még szintén nagyon érdemes figyelni, hogy miket viszünk magunkkal? A biztonsági és hajós felszerelések mellett a megfelelő ruházaton és váltóruhán túl még érdemes ügyelnünk az elegendő ásványvízre és élelemre, a megfelelő javítókellékekre, hevederekre, de legyen nálunk kötél, zseblámpa, ragasztószalagok, illetve az UV védelemre is gondolva napellenzősapka, napszemüveg… És a lista még közel sem teljes! Hát igen, egy komoly versenyre komoly kell legyen a felkészülés is…
Vitorlázás
Aki már régóta vitorlázik, vagy legalábbis jobban ismeri a hajózási szakmai eseményeket, már bizonyára tudja: az idén július 14-ére tűzték ki az országos Kékszalag néven ismert, hosszú távú vitorlás versenyt, mely a Balaton és a vitorlázás szerelmeseinek legnagyobb ünnepe már hosszú idők óta – egészen pontosan 1934 óta – és szinte már eggyé vált a balatoni vitorlázással. A Kékszalag sok tekintetben egyedi, már eleve a hossza és az időtartama miatt is. Mind a megtett távolság, mind pedig az az idő, amit a hajónkon vitorlázással töltünk – jóval nagyobb állóképességet, fizikai illetve szellemi megterhelést ró ránk, hajós versenyzőkre – ha úgy döntünk, hogy indulunk a versenyen. Hajónkat is komoly próbatételnek tesszük ki nyilván ez idő alatt, ezért nagyon fontos az alapos felkészülés, minden tekintetben, hiszen a résztvevők egyszerre küzdenek meg a természeti erőkkel, vízzel és széllel – és természetesen az ellenfelekkel is. Hol tudok nevezni, ha szeretnék indulni? A fővárosban, 2016. július 6-án, 12 és 20 óra között tud majd nevezni, 9000 Ft-os nevezési díj ellenében minden indulni készülő vitorlás versenyző, a már ismert és szokott helyeken: Budapesten a 14. kerületben, a Magyar Sport Házának földszinti tárgyalótermében. A pontos cím: 1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3. Természetesen idén is él a helyszíni, balatonfüredi nevezés, melynek pontos időpontja és helyszíne az alábbi: 2016. július 13. 11 és 22 óra között – elég tág az időintervallum – és mindezt a Balatonfüred Kékszalag rendezvénysátorban tudjuk megtenni, melynek pontos címe: 8230 Balatonfüred, Zákonyi F. u. 8. Ha szeretnénk kipróbálni magunkat és a hajót, vagyis elindulni, rajtolni a versenyen, akkor érdemes odafigyelnünk és nem lekésnünk a nevezési időpontokat, mert sem a verseny napján illetve a kiírt nevezési időpontokon túl már nem fogadnak el nevezéseket a verseny szervezői! Mit kell tudni röviden a Kékszalag versenyek helyszíneiről: Mekkora távot tesznek meg a versenyzők, és honnan indul a rajt? Az egyik legfontosabb tudnivaló maga a verseny távja, ez pedig légvonalban mérve 160 kilométer, amit persze egyénileg navigálva, hogy a lehető leggyorsabban célt érjenek, vagyis, nem egyenesen tesznek meg a versenyzők. A rajt Balatonfüred kikötőjéből indulva, Balatonkenesén át – itt lesz az első pályajel – majd innen Siófok felé haladnak a versenyzők. A Tihanyi-szoroson átkelve egészen Keszthelyig vitorlázva fordulnak vissza, hogy elérjék újra a célállomást, a balatonfüredi kikötőt. Kép forrása: http://www.kekszalag.hu/ Szerző: Náray Vilmos