Hirdetés feladása

Vitorlás felszerelések

GORI PROPELLER
Vitorlázás
Minden régió
2024. november 3
1.290 Euro
Eladó egy teljesen új állapotú GORI háromlevelű záródó propeller, mérete 16 X 13 LHS, normál méretű saildrive szerelhető. Nagysága alapján 20-40 LE motorteljesítmény igényel. Kedvezményes ára 1290 euró, (tájékoztatásul: a fenti ár cca. 50% az új árnak) Telefon: 70/542-7788
LOOS & CO. Vantni feszességmérő 5-7 mm (Model no. PT-2M)
Vitorlázás
Budapest és környéke
2024. október 27
79.000 Ft
Eladó egy 2022-ben vásárolt Loos & Co. vantni feszességmérő (Model no. PT-2M, 5-7 mm). Gyári dobozban, kifogástalan állapotban. Újonnan üzletben 100.000.- Ft felett van az ára.
FURLEX 204S
Vitorlázás
Balaton
2024. október 4
2.350 Euro
Teljesen új, gyári csomagolásban eladó, egy Furlex 204 S. Forstag maximális hossza 15,35 méter, a hosszát aktuális méretre lehet beszabni. A drótkötél átmérője 7 mm. Bruttó: 2350 euró. Akció: az új ártól 40 % olcsóbban. Telefon: 70/542-7788
Hajófelszerelések
Vitorlázás
Balaton
2024. október 2
Balatonfűzfő
1.000 Ft
Vitorlás hajó tartozékok, alkatrészek. Kötelek, seklik, kötélfogók, kötélcsörlő, kis méretű fém bikák, nagyobb méretű műanyag bikák, kisebb és nagyobb méretű csigák, mentőpatkók, felfújódó mentőmellények, vízrendszer lábpumpa, kapcsolótábla, külső és belső világítás alkatrészek, fock és génua vitorlák, vitorlazsákok, vitorlatakarók, csörlőkar, dobókörte, biztonsági mellény, árbocmászó "beülő", zászlórudak, félkész hajótároló kocsi, Trabant futóművek hajótároló kocsihoz, stb. Bársony József +36 20 979 0043
 Hajótartó állvány 36 láb-ig
Vitorlázás
Minden régió
2024. szeptember 13
490.000 Ft
Kiváló állapotú, állítható hajótartó állvány 36 lábas hajóhoz eladó. Jeanneau 36i-hez készült, 5,7 tonna súlyra. Átvehető Keszthelyen.
Külmotor tartó
Vitorlázás
Balaton
2024. augusztus 27
20.000 Ft
Kerekeken guruló külmotor tartó állvány. 30 kg-os Yamaha motor volt rajta. Téli tárolásra/szereléshez alkalmas.
HARKEN UniPower elektromos csörlő
Vitorlázás
Minden régió
2024. július 14
Balaton
3.000 Euro
Tegye kényelmesebbé a vitorlázását, nagy vitorla felhúzásához, vagy ki-be tekeréséhez használjon elektromos csörlőt. ELADÓ egy teljesen új, gyári csomagolásban HARKEN elektromos csörlő. 700 Watt, 12 volt. Tartozékok: WLC 2000 vezérlő, automata biztosíték, pillanatkapcsoló. Beépítése minimális helyigényű. Áramkimaradás esetén csörlőkarral működik. Csörlő mérete: HARKEN 50. Irányár: 2950 euró. Információ: 70/542-7788
Bumm eladó
Vitorlázás
Budapest és környéke
2024. június 11
Sóskút
85.000 Ft
Négy és fél méter hosszú fém bumm újszerű állapotban eladó. Én sztárhoz használtam.
Isotherm hűtő
Vitorlázás
Balaton
2024. május 25
Budapest, IX.
250.000 Ft
Használt, nagyon jó állapotú ISOTHERM hűtő eladó. Magasság: 60 cm, szélesség: 50cm, mélység: 45 cm. Ár: 250.000 Ft
1132 Budapest
Vitorlázás
Budapest és környéke
2024. április 30
Telki
50.090 Ft
Bavaria 34 gyàri orrkabin matrac, huzattal eladó
#
Vándor Miklós
+36204483333
vandormiki@t-online.hu
Balaton Vitorlás felszerelés Hajó felszerelés

Üdvözlöm,Minden típusú hajóhoz rozsdamentes vereteket gyártok. Bimini,spray hood,,Orrkilépő,Farkilépő,Kiülők Orrkorlát, Horgony kiemelő,Pohártartó,és egyedi kérések,stb,amit kérésre fel is szerelek.A Balaton szinte minden kikötőjében referencia munkáim vannak.vandormiki@gmail.com
Vitorlázás
Aki vitorlás élményekre vágyik, ám nem szeretne borsos áron beruházni egy hajóra illetve a hozzá tartozó, teljes vitorlás felszerelésekre – mit tud tenni? Nem kell lemondanunk a vitorlázás élményéről akkor sem, ha egy kicsit laposabb a pénztárca! Az első megoldás, hogy nézzünk szét a használt hajók és vitorlások piacán, hiszen az internetes apróhirdetéseket – ha alaposan átböngésszük – igazi kis kincsekre, csodás ajánlatokra is rálelhetünk. Ha csupán ki szeretnénk próbálni, át szeretnénk élni az élményt, akkor érdemes lehet elgondolkodni a hajó bérlésén. Ez remek alkalom arra is, hogy el tudjuk dönteni, szeretnénk-e később saját hajót vásárolni. Persze, ha még csak teszteljük magunkat, illetve még sohasem vitorláztunk, és egyelőre csakis a kíváncsiság vezérel bennünket, akkor egyelőre biztosan elegendő egy-két vezetett vitorlástúra, illetve később egy-egy alkalommal a bérelt hajó, a saját csapatunkkal vagy családtagjainkkal… Szerveznek ma már a vitorlázást megismerni vágyók számára kifejezetten olyan utakat, vitorlástúrákat, ahol hivatásos hajóvezetők, hajóskapitányok kezelik a hajót, ám a résztvevők számára adott mégis a lehetőség, hogy a bátrabbak önállóan is megpróbálkozhassanak a vezetéssel, betekintést nyerhessenek a hajózás ismereteibe, legalább az alapok szintjén. Ezek a remek programok az egy-két órás túráktól a hosszabb, akár félnapos elfoglaltságig is terjedhetnek, és remek lehetőséget kínálnak akár osztálykirándulások, vagy céges csapatépítés ötletére is. Ha jó áron szeretnénk kifogni mindezeket, akkor érdemes az elő- vagy az utószezoni vitorlás túrákat választanunk. Egyrészt, mert a tavaszi illetve őszi idényben kedvezőbbek az árak, másrészt pedig elkerülve a nagy nyári hőséget, jobban tudunk koncentrálni, ha tanulni szeretnénk a hajózást, illetve kellemesebb időt foghatunk ki, és a szél is garantáltabban lesz jelen. A vitorlás bérlése tehát igazi kikapcsolódás, elegáns és egyszerre sportos élmény, csupa izgalommal karöltve, amit érdemes kipróbálni mindenkinek, aki szereti a Balatont, és a vizeket, és a fürdés mellé valami újszerű kikapcsolódásra vágyik. Aki pedig azon gondolkodik, hogy venne egy saját hajót, ám még kevés tapasztalattal bír – annak szinte kötelező, de legalábbis nagyon ajánlott több ilyen túrán is részt vennie, hogy tapasztalatokat szerezzen mind az átélt élménnyel, mind pedig a hajókkal és a vitorlázással kapcsolatban is.
Vitorlázás
A Kékszalag verseny a vitorlázás legnemesebb hagyományait egyesíti, Európai szintű vitorlás verseny, mely komoly történelmétől fogva ma éppen a modern, komoly felszereltséggel bíró hajóknak, vitorlásoknak nyújt remek versenyélményt és lehetőséget. Azonban itt is – mint ahogy valamennyi sportversenynél – nagyon fontos a biztonság és az alapos felkészülés, már csak azért is, mert a természeti erőkkel plusz még a komoly ellenfelekkel való párhuzamos küzdelem igencsak próbára teszi mind a kitartásunkat, mind az akaraterőnket, fizikai és szellemi teherbírásunkat, állóképességünket –a hajónkról nem is beszélve! Nyilvánvalóan nagyon fontos, hogy a hajónkat elsősorban műszaki szempontból készítsük fel a nagy megmérettetésre, ami ha lehet, már időben történjen meg, ne pedig közvetlenül a verseny előtti napon! Nézzük át alaposan a kormánykerekeket, a vitorlákat, és persze a horgonyt és a horgonykötelet is. Ha valahol kisebb szakadást észlelünk, ezt foltozzuk, illetve javíttassuk meg, és jó ha tartalék horgonnyal is készülünk majd az útra. A világítást illetve az akkumulátorok állapotát is mindenképpen ellenőrizzük, és ott is meg kell győződnünk arról, hogy elegendő töltöttséggel vállalkozunk az útra. Érdemes felhúzva megnézni a vitorlákat, és kipróbálni mindent – nehogy ott a nagy napon derüljön ki bármi kellemetlenség, hiba. A hajónk ellenőrzése és műszaki felkészítése mellett fel kell készítenünk a csapatot is, illetve érdemes stratégiai valamint biztonsági tervvel is készülni, ezek pl. a biztonsági mellény illetve a heveder felvételétől egészen a vitorla gyors felhúzásáig terjednek, de az is fontos hogy kidobjuk a horgonyt, leadjuk a vészjelzést illetve időben hívjunk segítséget, ha baj közeledne. Ehhez a csapatot, hajónk legénységét érdemes felkészíteni, és jó, ha mindenkinek előre meg van határozva a biztonsági feladata, amit biztosan ismer és tud is annyira, hogy nem pánikol be, hanem azonnal cselekszik, és a megfelelő sorrendben, időben teszi mindezt. A csapat felkészítésére egyébként is már jó időben gondot kell fordítanunk: legyen meg mindenkinek a saját posztja, feladata, építsünk ki egy kis legénységet magunk körül, és – ha viszünk is családtagot, barátot magunkkal – mindenképpen legyenek tapasztalt, profi vitorlások, akikkel elindulunk, legyen kiválasztva ki a csapatkapitány. Amire még szintén nagyon érdemes figyelni, hogy miket viszünk magunkkal? A biztonsági és hajós felszerelések mellett a megfelelő ruházaton és váltóruhán túl még érdemes ügyelnünk az elegendő ásványvízre és élelemre, a megfelelő javítókellékekre, hevederekre, de legyen nálunk kötél, zseblámpa, ragasztószalagok, illetve az UV védelemre is gondolva napellenzősapka, napszemüveg… És a lista még közel sem teljes! Hát igen, egy komoly versenyre komoly kell legyen a felkészülés is…
Vitorlázás
Aki már régóta vitorlázik, vagy legalábbis jobban ismeri a hajózási szakmai eseményeket, már bizonyára tudja: az idén július 14-ére tűzték ki az országos Kékszalag néven ismert, hosszú távú vitorlás versenyt, mely a Balaton és a vitorlázás szerelmeseinek legnagyobb ünnepe már hosszú idők óta – egészen pontosan 1934 óta – és szinte már eggyé vált a balatoni vitorlázással. A Kékszalag sok tekintetben egyedi, már eleve a hossza és az időtartama miatt is. Mind a megtett távolság, mind pedig az az idő, amit a hajónkon vitorlázással töltünk – jóval nagyobb állóképességet, fizikai illetve szellemi megterhelést ró ránk, hajós versenyzőkre – ha úgy döntünk, hogy indulunk a versenyen. Hajónkat is komoly próbatételnek tesszük ki nyilván ez idő alatt, ezért nagyon fontos az alapos felkészülés, minden tekintetben, hiszen a résztvevők egyszerre küzdenek meg a természeti erőkkel, vízzel és széllel – és természetesen az ellenfelekkel is. Hol tudok nevezni, ha szeretnék indulni? A fővárosban, 2016. július 6-án, 12 és 20 óra között tud majd nevezni, 9000 Ft-os nevezési díj ellenében minden indulni készülő vitorlás versenyző, a már ismert és szokott helyeken: Budapesten a 14. kerületben, a Magyar Sport Házának földszinti tárgyalótermében. A pontos cím: 1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3. Természetesen idén is él a helyszíni, balatonfüredi nevezés, melynek pontos időpontja és helyszíne az alábbi: 2016. július 13. 11 és 22 óra között – elég tág az időintervallum – és mindezt a Balatonfüred Kékszalag rendezvénysátorban tudjuk megtenni, melynek pontos címe: 8230 Balatonfüred, Zákonyi F. u. 8. Ha szeretnénk kipróbálni magunkat és a hajót, vagyis elindulni, rajtolni a versenyen, akkor érdemes odafigyelnünk és nem lekésnünk a nevezési időpontokat, mert sem a verseny napján illetve a kiírt nevezési időpontokon túl már nem fogadnak el nevezéseket a verseny szervezői! Mit kell tudni röviden a Kékszalag versenyek helyszíneiről: Mekkora távot tesznek meg a versenyzők, és honnan indul a rajt? Az egyik legfontosabb tudnivaló maga a verseny távja, ez pedig légvonalban mérve 160 kilométer, amit persze egyénileg navigálva, hogy a lehető leggyorsabban célt érjenek, vagyis, nem egyenesen tesznek meg a versenyzők. A rajt Balatonfüred kikötőjéből indulva, Balatonkenesén át – itt lesz az első pályajel – majd innen Siófok felé haladnak a versenyzők. A Tihanyi-szoroson átkelve egészen Keszthelyig vitorlázva fordulnak vissza, hogy elérjék újra a célállomást, a balatonfüredi kikötőt. Kép forrása: http://www.kekszalag.hu/ Szerző: Náray Vilmos