Hirdetés feladása

Maritime Hajósbolt

Kereskedő
Maritime Hajósbolt
maritime@hu.inter.net
Budapest és környéke Kereskedő Bolt, webshop Vitorlázás Motorcsónak Csónak Hajómotor

LEMA GEN II VOLVO PENTA 4,3 GXI /F DPS
15.900.000 Ft
+36302740918+36306769097
ladó: Egy kiváló és patinás Spanyol hajógyártó, rendkívül kiforrott, tengeri és folyami hajózásra egyaránt alkalmas, szépen kidolgozott és sokoldalú használatra tervezett, de még könnyen szállítható, így több helyen ( tenger és folyó ) használható hajója. 100 l édesvíz tartály, külső zuhannyal és mosogatóval a konyhapulton. gázfőző és elektromos főzőlap, ha partiáramról szeretnénk használni. A regisztráció 2007-es motor 1 VOLVO PENTA GXI/DP-S 225 LE Duoprop kihajtás, benzin üzemanyagtartály 145 liter, fekete víztartály 50 liter. 1 kabin 2 ággyal 1 hátsó / kabin 2 ággyal 1 fürdőszoba elektromos WC-vel STANDARD BERENDEZÉSEK: elektromos horgony windlass, 1 belső hűtőszekrény, gáztűzhely, 2 db akkumulátor 75 ah új dokkoló aljzat 220 volt, mosdókagyló, asztal a pilótafülkében és a kabinban, GPS és NMEA 2000 echo sounder, fürdőplatform zuhany, hifi bluetooth rádió, külső és belső hangszórókkal: Motor: teljes kipufogórendszer, új V-öv, új generátor elérhető Stern foot: új kipufogó, új gimbal csapágy, 2 új propeller, új hidraulikus szivattyú, új vágóhengerek, Hajó: új antifouling, új WC-szivattyú, új édesvízi szivattyú, új 220 voltos akkumulátor töltő, minden világítás LED-del, új rádióval és hangszórókkal, új VHF- rádió adó, új antennával, GPS plotter Raymarine S7, sd card teljes mediterrán tenger és Duna folyó KIEGÉSZÍTŐK: Mentő hajó 1980 x 1300 mm tartóval a hajó farán, külső motor PARSUN 2,6 HP négyütemű, új. TÖKÉLETES HAJÓ, KÉSZEN ÁLL hajózásra. Kipróbálható egyeztetett időben a Soroksári Duna Pesti szakaszán. Szín: fehér Hosszúság: (*)22 láb Szélesség:2,5 m Fixpont magasság:2,2 m Hajótest oldalmagasság 0,75 m Szállító magasság:3,5 m Teljes tömeg:2 200 kg Vízkiszorítás:2,8 t Max. teherbírás:590 kg Merülési mélység min.:0,28 m Merülési mélység max.:0,47 m Okmányok jellege: (*)magyar okmányokkal Okmányok érvényessége: (*)érvényes okmányokkal Okmány érvényességi ideje:2026/ 12(év/hó) Kvitel:Kajütös Szállítható szem. száma: (*)6 fő Fekvőhelyek száma:4 fő Belső azonosító: van Hajótest: Egytestű Hajótest anyaga: Szálerősítéses műanyag Kormányzás: Kormánygép (kormánykerék) Kormányrendszer: Aktív (propeller) Meghajtás: (*)Hajócsavar Motor helye: (*)Belmotoros Hajtó motorok száma:1db Motor gyártmány: (*) VOLVO-PENTA Egyéb gyártmány: Motor típus:4,3GXI/DP-S Motor fajta: (*)4 ütemű benzines Hengerűrtartalom:4300 cm³ Teljesítmény: (*)168kW (= 228 LE) Üzemóra:400 óra Motor tömeg:415 kg Kihajtások száma:2 Irányváltó: irányváltóval Hajócsavar: 2 db Háromszárnyú Hajócsavar anyaga: Acél
Yamaha
168.000 Ft
+36204190890
Yamaha motorok leszervizelve .hosszú csizmásak tartozékaival olcsón
Athena 30
10.000.000 Ft
+36209219379
30 lábas vitorláshajó Badacsonyi kikötőhellyel eladó. Műszakival, teljes felszereléssel. Érd 06 20 9219-379
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 14-én 9 órakor rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre.   A Magyar Vitorlás Szövetség vezetői remélik , hogy az 54. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon idén is 500-600 hajó vesz majd részt. A táv légvonalban mérve 155 km. A szabályok szerint 48 óra alatt kell a vitorlázóknak teljesíteni a távot. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor várhatóan mintegy 5-600 hajó vág neki a távnak.
Vitorlázás
A TKSTAR gyártmányú TK905 GPS nyomkövető eszköz amellett, hogy igen kedvező áron szerezhető be, számos olyan előnyös tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt érdemes megvizsgálni a vízi jármű-tulajdonosok szemszögéből is e kicsiny eszközben rejlő nagy lehetőségeket. Tenyérben elfér, könnyen elhelyezhető a vízi járműben, beszerelést egyáltalán nem igényel. Strapabíró, porálló, ezért beltéri és kültéri elhelyezésre egyaránt alkalmas, fémrészhez akár saját mágnesével is rögzíthető. A nyomkövetés adta előnyök kihasználására is számos lehetőség kínálkozik a hajózás terén. A TKSTAR TK905 beépített GPS-vevője 5 méteres pontossággal képes meghatározni a hordozó jármű aktuális helyzetét, amelyről akár 10 másodperces időközönként adatot tud küldeni a felhasználónak, legyen szó akár egy vitorlás verseny hajóinak a valós idejű helyzet-meghatározásáról, szabadidős hajózás útvonalrögzítéséről, vagy akár vízi szállítás nyomonkövetéséről. A nyomkövetőhöz egy magyar nyelvű szoftverlicenc is megrendelhető, mely biztosítja a készülék asztali számítógéppel vagy androidos mobileszközzel történő vezérlését és további hasznos funkciókat is. Pl. a nyomkövetővel ellátott hajó(k) aktuális helyzetét az okostelefonunkon megjelenő térképen kísérhetjük figyelemmel. A licenc nem keletkeztet hűségidőt, a felhasználó szabadon lemondhatja vagy szüneteltetheti , pl. ha csak a hajózási főszezonban szeretné használni a plusz funkciókat. Üzemidő tekintetében is élen jár a TKSTAR TK905, ugyanis 5000 mAh (3,7 V) kapacitású Li-ion akkuja akár 90 napig is képes újratöltés nélkül készenlétben tartani a kicsiny készüléket. Aki a magyar forgalmazótól rendeli meg és hozzá SIM kártyát is kér, beüzemelve és használatra készen kaphatja kézhez a nyomkövetőt, akár már másnap – ezáltal ajándéknak is ideális választás lehet.
Balaton
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat