Hirdetés feladása

BalatonPRO

Bérlés
BalatonPRO
8600 Siófok Vitorlás u. 16.
info@balatonpro.hu
Balaton Bérlés Vitorlás hajó 25 lábig Vitorlás hajó 26 lábtól

Cégünk missziója, hogy minőségi hajókat adjunk bérbe elérhető áron. Siófoki központi bázissal üzemelünk, de Fonyódon, Balatonfüreden és Alsóörson is rendelkezünk vitorlással. Hajóink egytől egyig Bahart matricások, így bérlőink gyakorlatilag a Balaton teljes területén díjmentesen használhatnak túra helyet a Bahart-lánc kikötőiben. Flottánkat 7 db vitorlás alkotja, melyet lehetőség szerint folyamatosan bővítünk. 6, 8 és 10 fő befogadására alkalmasak hajóink, a flotta kialakításánál az egyik fő cél az volt, hogy mindenki találhasson magának megfelel vitorlást, legyen szó egy olcsóbb kategóriájú 22 lábas vitorlásról vagy 34 lábas prémium Bavariáról. Igény esetén hajóvezetőt is biztosítunk a vitorlásokhoz, akár a bérlés első néhány órájára is, hogy utána magabiztosabban kezelje a választott hajónk a kedves bérlő.
ELVSTRÖM NORDSHIP kényelmes, gyors vitorlás kategóriaváltás miatt kikötőhellyel eladó!
5.500.000 Ft
+36309315599
Ínyencek figyelem! Kedvező áron, 2023. júliusig érvényes magyar hajólevéllel (tehát nem kell időigényes honosítással vesződni, azonnal használatba vehető) eladó egy 8, azaz nyolc főre vizsgáztatott, 6, azaz hat ággyal rendelkező, kitűnő műszaki állapotban lévő, gyors, nagyon kényelmes és stabil, viharálló, prémium kategóriás ELVSTRÖM NORDSHIP! Az ELVSTRÖM név és az ezzel együtt járó kitűnő tervezés, hajózási tulajdonságok és a minőség fogalom, nem szorul bemutatásra! Egy 29-30 lábas hajó kényelmét nyújtja 26 lábas áron! Nincs utólag festegetve sem a fedélzet, sem az alsóhéj, eredeti, korának megfelelő gélréteggel. Génua, nagyvitorla. Felszereltség: sprayhood, lazy-jack, mélységmérő, világítással rendelkező compass, cockpitasztal, 2 égőfejes főző berendezés, beépített, működö kompresszoros hűtőbox, mosogató nyomott vízrendszerrel, flexibilis víztartállyal, szeparált, hatalmas, állómagasságú WC kabin, legálisan használható pumpás újszerű WC-vel, kívülről kiszivattyúzható szennyvízgyűjtő tartállyal,kézmosóval, fürdőszobai tükrös szekrénnyel, tárolóhelyekkel, napelemes szellőzőberendezéssel, három tetőszellőző, redőnyös fuxablak, 3 darab, kitűnő állapotú akkumulátor, automata akkumulátortöltő, automata töltésleválasztó berendezéssel, 2 darab automata, elektromos és 1 db mechanikus, kézi fenékvízszivattyú, modern ledes égők a hajókabinban és a külső fényekben, A hajó belső bútorzata elegáns és örökéletű teakfa teljes egészében! Furlex, duplanútos fockroller merev forstaggal szerelve. A hajó gyári VOLVO PENTA MD5C Diesel motorral van szerelve, amely azonnal, valóban egy mozdulatra indul, füstmentesen, fogyasztása közepes fordulaton 5-6 deciliter/óra. A hajóhoz jó állapotú, közúti szállításra jelenleg nem alkalmas duplatengelyes közúti trailer is megvásárolható, de enélkül is megvehető a hajó, a hirdetés végén közölt ár trailer nélkül értendő, esetleg az alku része lehet! A hajó műszakilag rendben van, azonnal hajózható állapotban, kisebb, minimális "szépészeti" teendők, munkák azonban vannak. A hajó a hasonló méretű hajókhoz képest hatalmas belső térrel rendelkezik, 6 ággyal, ebből egy kétszemélyes achterággyal, hatalmas mosdófülkével, kényelmes konyhasarokkal, praktikus szalonasztallal, 180 cm-es valódi állómagassággal! Nagyon kényelmes, kitűnő belső beosztással rendelkező, élhető hajó, vidám, fiatalos! Minőség, kényelem és menettulajdonságok tekintetében a konkurenseiként számbavehető (pl. Dolphin 26) típusokhoz képest lényegesen többet, jobb minőséget nyújt. Bővebb információk telefonon keresztül, megtekintés csak előzetes telefonos egyeztetés után, komoly vételi szándék esetén! A hajó Balatonfűzfőn vízen megtekinthető! Kedvező méretkategóriája miatt éves kikötődíja csak 600.000.-Ft, a díj 2020. 03.31.-ig rendezett, a hely igény esetén megoldható vagy alku tárgya lehet! Sokan kérdezték, ezért fontos információ: a hajó 5.500.000.-Ft, a kikötőhely ára plusz 600.000.-Ft), de a kikötőhelyet nem muszáj átvenni, ez csak lehetőség! Az ár megfelelően komoly érdeklődés esetén korlátok között korrekt módon alkuképes. Érd.: Dr. Tóth Balázs +3630 9315599
Bayliner 2655 Cierra 3.0Tdi Balatoni hajózási engedéllyel
15.500.000 Ft
+36306871546
Bayliner 2655 Cierra Balatoni hajózási engedéllyel,5 év műszakival,3.0 Tdi Volkswagen Marine 225-6 típusú 225 lóerős 650nm 150 üzemórás Euro4 2018-ban vásárolt Diesel motorral, a hozzá tartozó Dps-a hajtóművel eladó.A Dieselmotor a benzinmotorokkal ellentétben nagyon nyomatékos.A hajó akár 12 fővel is pillanatok alatt siklik,végsebessége 60-70km/h átlag fogyasztása 20l/h. A hajóban 4 fő részére van fekhely, a konyhában főzési, és mosogatási lehetőség, a fürdőben hideg-meleg vizes tusoló, és WC. A hajó 150l viztartállyal, 50l szenyviztartállyal, és 50l hűtöszekrénnyel rendelkezik.A hajó áramellátásáról egy 350W keménytetőbe süllyesztett napelem gondoskodik,1500W inverterrel,2db 100Ah akkumulátorral.Lowrance 5xhdi halradar mélységmérő,UHF hajós URH készülék,a keménytetőn 2000W ledes fényszórók Komplett bimini oldalfalakkal, a vezetö állás teljessen zártá tehetö.A hajóhoz komplett szervizhátteret tudok biztosítani.A hajó megtekintése és próbalehetőség Balatonfüreden lehetséges. Átadás 2019 október.A szállításban tudok segíteni, vagy a hajóhoz tudok adni 2,7 tonnás műszakis horganyzott trélert 1.250.000. Érd.:+36306871546
Földkerülésre felszerelt magyar vizsgával Görögországban eladó
22.000.000 Ft
+36309721265
Olympic 43-as közép-kokpitos túravitorlás, 2009-ben műszakilag felújított, jó állapotú, megkímélt. Föld kerülésre felszerelt, magyar hajólevéllel, 5 év vizsgával, tulajdonostól 22 millió forintért eladó Ford Marmaid 57 kw- os diesel motorral. 1000l víz, 500 l diesel 80l szennyviz tartály. Rádiók, mentő felszerelések komplett, + vitorlak. Hosszú kieles , középkokpitos, igy kicsi gyerekekkel is nagyon biztonságos, 2 árbócos, fürdőplatform, csónak daru, stb.
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 18-án rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre. A Magyar Vitorlás szövetség beszámolója szerint idén is várhatóan több mint 600 induló vág neki az 51. Kékszalag Nagydíjnak. Az AUDI mellett a másik főtámogató idén a RAIFFEISEN BANK. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc¬csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. Tavaly nevezetesen 526 hajó állt rajthoz, azonban csak 395-en értek célba. Ez a szám mutatja, hogy egy igen komoly és nehéz versenyről van szó. A Kékszalag 2010-ben büszkélkedhetett a legtöbb indulóval: 593 hajó állt a rajtvonalhoz. Idén pedig valószínűleg újabb részvételi rekord születik. A verseny eddigi legeredményesebb kormányosa, Litkey Farkas, Fifty-fity nevű katamaránjával és 7 óra 13 perces rekordjával csúcstartó a Magyar tengeren. A múlt évben 681 hajó rajtolt el, és 545 futott be. Ebben az időszakban érdemes ellátogatni a Balatonhoz hiszen a Kékszalag mellett számos más neves esemény kerül megrendezésre. A verseny napját megelőzően rendezik a Kékpántlikát, melyet a gyerekek „Kékszalagjának” szoktak nevezni. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor egyszerre mintegy 600 hajó vág neki a távnak. Az se csüggedjen, aki idén nem tud ellátogatni a versenyre. A közvetítésről az MTVA gondoskodik az M4 Sporton. Emellett a futam követhető lesz az Origo-n is. A versenye fő támogatója a RAIFFESEN BANK, az AUDI , de hozzájárul a verseny színvonalának emeléséhez többek között az Ilcsi Szépítő Füvek, a Generali, és a Seiko, a Béflex, is.
Balaton
Április 1-jétől újra indult a viharjelzés tavainkon, és egészen október 31-ig. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 26-án rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre. A Magyar Vitorlás szövetség beszámolója szerint indén várhatóan több mint 600 induló vág neki a jubileumi, 50. Kékszalag Erste Nagydíjnak. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc¬csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. Tavaly nevezetesen 526 hajó állt rajthoz, azonban csak 395-en értek célba. Ez a szám mutatja, hogy egy igen komoly és nehéz versenyről van szó. A Kékszalag 2010-ben büszkélkedhetett a legtöbb indulóval: 593 hajó állt a rajtvonalhoz. Idén pedig valószínűleg újabb részvételi rekord születik. A verseny eddigi legeredményesebb kormányosa 12 győzelmet tudhat magáénak. Litkey Farkas, Fifty-fity nevű katamaránjával és 7 óra 13 perces rekordjával csúcstartó a Magyar tengeren. Ebben az időszakban érdemes ellátogatni a Balatonhoz hiszen a Kékszalag mellett számos más neves esemény kerül megrendezésre. A verseny napját megelőzően rendezik a Kékpántlikát, melyet a gyerekek „Kékszalagjának” szoktak nevezni. A nevezetes Anna-napi bált pedig pár nappal előtte, július 21-én tartják. Valamint ezen a hétvégén rendezik a Fehér szalag versenyt is. A verseny rendezői idén is nagy hangsúlyt fektetnek a jótékonykodásra. Ebben az évben is várják a támogatást az autizmussal élők. A verseny idején a rajthoz állók, egy szalag megvásárlásával az Autistic Art Alapítványt támogathatják, amely10 autizmussal élő fiatalokat ellátó lakóotthont támogat. Nemcsak a versenyzők, de a nézők is segíthetik a fiatalokat, a nevezés ideje alatt öt és tíz ezer forint befizetésével. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor egyszerre mintegy 600 hajó vág neki a távnak. Az se csüggedjen, aki idén nem tud ellátogatni a versenyre. A közvetítésről az Antenna Hungária (AH) gondoskodik. Fedélzeti kamerákon túl, drónkamera használata teszi majd még élvezetesebbé a képi élményt. A verseny pedig élőben közvetíthető az AH online szolgáltatása, a mindiGO Sport segítségével. Emellett a futam követhető lesz az Origo-n is. A versenye fő támogatója az ERSTE BANK, de hozzájárul a verseny színvonalának emeléséhez az MVM Zrt., az Audi, az Ilcsi Szépítő Füvek, a Generali, és a Seiko is. fotó: kekszalag.hu