Hirdetés feladása

FreeBoat Kft

Bolt, webshop
FreeBoat Kft
1037 Budapest Besnyői u 13
czekeattila@yahoo.com
Budapest és környéke Bolt, webshop Motoros hajó 5m-ig

FreeBoat Kft által hazai gyártásu strand katamarán.4 személyes,CE vizsgás. Motor nélküli ár! Elektromos motorral szerelhető,engedély nélkül vezethető. RENDELHETŐ
forelle 7.5 le
95.000 Ft
+36309442891
forelle 7.5 le rővidtribes csonakmotor 12 v kivezetésel előre hátramenet benzintankal tarto álványal e lado 95000 ft ha kel vanhozá gumicsonak érd 0630 9442 891 szállitásban tudok segiteni
Eladó Gobby 4,99 kishajó
3.900.000 Ft
+36303034060
Eladó egy Gobby 4,99 HK típusú olasz gyártású – építő Cantieri Nantici - partközeli tengeri hajózásra alkalmas kishajó. A hajó sorozatszáma: 807. A kishajó adatai: Hosszúság: 4,99 m Szélesség: 2,2 m Fixpont magasság: 0,91 m Legnagyobb merülés: 0,27 m Vízkiszorítás: 0,44 t Megengedett létszám: 6 fő Engedélyezett szabadoldal: 0,43 m Motor típusa: Honda BF 50 DSRTU Teljesítménye: 36.76 kW (50 LE) Hajólevél érvényessége: 2024.04.25. A kishajó 2013/2014 években teljesen felújításra került. A hajó orrészén és faron egy-egy automata Min-Kota DH-40 tip. távirányított automata horgony található. A hajón fixen telepített Humminbird 798c-Ci tip. 3 sugaras, GPS-es radar van. A radar mutatja a hajó koordinátáit, és a pillanatnyi sebességét. Az oldalsugár nyalábok a hajó két oldalán található fenékrészeket mutatják. A Honda motor 3 hengeres. injektoros, power tribes kialakítású. Kb. 28-30 km/h-nál viszi siklásba a hajót, a végsebesség 42-44 km/h. A motorban kb. 100 üzemóra van. A motor minden idény végén szakemberrel teljes szervízt kapott, és téliesítve lett. A hajó teljes világítás rendszere ledes kialakítású, előírt irányfények, hálófüle, kormányállás, távolsági kereső fényszóró, far víztér megvilágítás. Ezek a világítások külön-külön kapcsolhatóak. A hajóhoz tartozik egy, a hajóhoz készített rendszámos utánfutó, a forgalmi engedélye 2022.05.29-ig érvényes. A hajó kényelmesen alkalmas 2 fő részére horgászatra. De adottságainál fogyva ugyanúgy alkalmas egy kétgyerekes család vízi túrázásához is. A kajütben 2 felnőtt és 2 gyerek tud aludni.
Motorcsónak Mercury 50
875.000 Ft
+36205024387
Eladó szeretett családi hajónk. 2003 óta van a tulajdonomban. Korának megfelelő állapotban van, rendkívül jó menettulajdonságokkal. 50 lóerős Mercury motorjának köszönhetően hamar siklik föl. A motor nagyon jó állapotban van, hamar indul hidegen melegen. Quicksilver kezelőrendszerrel és üzemanyagtankkal. A test egyedi gyártású üvegszálas, dupla fenekű, elől és hátul két oldalon masszív bakok találhatóak. Tengeri vizsgával is rendelkezik. Fánkot és wakeboardot is tudtunk húzni vele. Minden tartozéka jár hozzá, 5 db mentőmellény, horgony, evezők, csákja stb. Az ár tartalmazza a 2009-ben újonnan vásárolt, műszakis, Nata gyártmányú horganyzott utánfutót is, Knott csörlővel.
Vitorlázás
A TKSTAR gyártmányú TK905 GPS nyomkövető eszköz amellett, hogy igen kedvező áron szerezhető be, számos olyan előnyös tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt érdemes megvizsgálni a vízi jármű-tulajdonosok szemszögéből is e kicsiny eszközben rejlő nagy lehetőségeket. Tenyérben elfér, könnyen elhelyezhető a vízi járműben, beszerelést egyáltalán nem igényel. Strapabíró, porálló, ezért beltéri és kültéri elhelyezésre egyaránt alkalmas, fémrészhez akár saját mágnesével is rögzíthető. A nyomkövetés adta előnyök kihasználására is számos lehetőség kínálkozik a hajózás terén. A TKSTAR TK905 beépített GPS-vevője 5 méteres pontossággal képes meghatározni a hordozó jármű aktuális helyzetét, amelyről akár 10 másodperces időközönként adatot tud küldeni a felhasználónak, legyen szó akár egy vitorlás verseny hajóinak a valós idejű helyzet-meghatározásáról, szabadidős hajózás útvonalrögzítéséről, vagy akár vízi szállítás nyomonkövetéséről. A nyomkövetőhöz egy magyar nyelvű szoftverlicenc is megrendelhető, mely biztosítja a készülék asztali számítógéppel vagy androidos mobileszközzel történő vezérlését és további hasznos funkciókat is. Pl. a nyomkövetővel ellátott hajó(k) aktuális helyzetét az okostelefonunkon megjelenő térképen kísérhetjük figyelemmel. A licenc nem keletkeztet hűségidőt, a felhasználó szabadon lemondhatja vagy szüneteltetheti , pl. ha csak a hajózási főszezonban szeretné használni a plusz funkciókat. Üzemidő tekintetében is élen jár a TKSTAR TK905, ugyanis 5000 mAh (3,7 V) kapacitású Li-ion akkuja akár 90 napig is képes újratöltés nélkül készenlétben tartani a kicsiny készüléket. Aki a magyar forgalmazótól rendeli meg és hozzá SIM kártyát is kér, beüzemelve és használatra készen kaphatja kézhez a nyomkövetőt, akár már másnap – ezáltal ajándéknak is ideális választás lehet.
Vitorlázás
Van némi tennivalónk, mielőtt vízre szállnánk kedvenc hajónkkal. Sokunk biztos nem is látta hajóját ősz óta. Talán néhányan nem is tudják, a kikötőben hol is keressék… Ilyenkor jön a fejtőrés: mit is, hogy is, mivel ? Bizonyára a hajókivétel alkalmával mindenki magas nyomású mosóval teljesen tisztára, simára varázsolta hajója vízvonal alatti részét. Ilyenkor a jobb minőségű algagátlót nem kell csiszolni. Egyszerűen kenjük fel az új réteget. Az algagátlóknak alapvetően két fajtáját különböztetjük meg. Az egyik az önkopó, vagy önpolírozó, a másik a kemény algagátló. Amennyiben önkopó, akkor a fellazult felület nem engedi megtapadni az algákat. A kemény fajtánál a rétegből kiáramló hatóanyag akadályozza az algák felrakódását. A munkálatok végzése során nagyon fontos az egészségünk és a környezetünk védelme. Használjunk védőszemüveget, védőkesztyűt, védőruhát és védőmaszkot ! Az üres dobozokat és az elhasznált szerszámokat mindenképp megfelelő gyűjtőhelyre vigyük ! Ha ezzel végeztünk, jöhet a vízvonal fölötti rész. Elsőként tisztítószerrel mossuk le a hajó felső részét, távolítsuk el az elmúlt szezon szennyeződéseit. Ha úgy ítéljük meg nem árt átpolírozni a hajó testet. A polírozáshoz használjunk műanyag felületekhez kifejlesztett anyagot. Nézzük át a kötelek állapotát, szükség estén cseréljük ki azokat. A fa részeket lakkozzuk, ha kell fáig lecsiszolva, ajánlatos lecsavarozni a műanyagról. A vereteket olajozzuk vagy zsírozzuk meg. Hasznos lehet a zsírzó spray. A csörlőket ajánlatos szétszedni és tisztítás után vízálló zsírral bekenni. Ajánlatos vízre tétel előtt elvégezni, hogy elkerülendő az alkatrészek vízbe esését. Vitorlás esetén ajánlatos egy rongyot húzni benne fel-le, hogy a beragadt port eltávolítsuk. A kabin belsejében sem árt szétnézni. Biztosan találunk pár dolgot ami felújításra, tisztításra, cserére szorul. Ellenőrizzük a műszerek, valamint az elektromos rendszer állapotát.
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!