FreeBoat Kft
Bolt, webshop

1037
Budapest
Besnyői u 13
czekeattila@yahoo.com
Budapest és környéke
Bolt, webshop
Motoros hajó 5m-ig
FreeBoat Kft által hazai gyártásu strand katamarán.4 személyes,CE vizsgás.
Motor nélküli ár!
Elektromos motorral szerelhető,engedély nélkül vezethető.
RENDELHETŐ

345.000 Ft
+36707089370
ELADÓ egy használt,de újszerű, Bavaria 31-es hajóra készült statikus tartó állvány. Az állvány nagyon jól szétcsavarozható darabjaira, "lapra szerelhető" szállítás, tárolás érdekében. Méretek a fényképek között. A középső fabetétet nem tudom hozzá adni. Azonnal elvihető a 22. kerületből (Budafok). Szállításban tudok segíteni, de ha ez nem kell, akkor a kocsira felpakolásban targoncás segítséget tudok adni.
2.100.000 Ft
+36306448512
Riamar 480 sport hajó, mercury 60 külön olajzású motorral, elektromos power trimmel. Fogyasztása kedvező 10 liter/óra. 5 személyes. Alkalmas vizisí és wakeboard húzásra. 6 éve van nálam, érvényes magyar hajólevél. Kiválóan működik, kihasználatlanság miatt vált eladóvá. Sólyázása egyszerű, rendszámos, műszakis futóval. 306448512

4.900.000 Ft
+36308173505
Családoknak és baráti társaságoknak!
Eladó a képeken látható Bayliner Element E5 GreenCruzer elektromos meghajtású orr kiülős motoros kishajó. Ideális egynapos, folyamatos kényelmes hajózásra családok, baráti társaságok számára. A hajó jó állapotú, kis merülésével és felemelhető motorjával alkalmas alacsony vízállás mellett is (ami sajnos jellemző a Balatonra) a hajózásra. Egyszerűen kezelhető, csendes. Tökéletes választás egy elvonult hajnali horgászatra vagy egy ellazulós borozgatásra a tó közepén naplementekor.
Első vízrebocsátás ideje: 2018.06
Kategória: motoros kishajó
Állapot: normál
Hajótest színe: világos barna
Hajódeck színe: fehér
Kárpit színe: fehér, szürke betéttel
Hajótest anyaga: üvegszálas műanyag
Hossz: 4,89 m
Szélesség: 2,22m
Hajótest merülése: 0,4m (motorral 0,6m)
Szállítható személyek száma: 8 fő
Jelölés: CE
Súlya: 907kg
Kormányzás: kormánygép, kormánykerék
Meghajtás: Hajócsavar
Külmotoros, felhajtható
Motor fajta: 48V elektromos
Motor márka: UWM
Teljesítmény: 4,3 kW, 5,8 LE
4db 217Ah gondozásmentes munka akkumulátor
Normál utazó sebesség mellett (5km/h) az üzemidő akár 8-9 óra, végsebességen (9km/h) használva kb. 2 óra.
48V / 12 V akku töltő
220V-os part áram csatlakozó inverterrel
Motor indítás: kulcsos, irányváltóval
CAN-BUS rendszerű vezérlő
Hajócsavar: Háromszárnyú
Felszereltség
digitális műszerfal (motoradatok, fogyasztás, hátralévő hátralévő üzemidő)
automata fenékvízszivattyú
kötelező felszerelések
bimini tető takaró huzattal
evezőlapát
Kikötő bikák
2 db horgony
takaróponyva
Integrált fürdő platform
Fürdő létra
Orr- és árboc navigációs világítás
Digitális műszerfal
Humminbird HDR650 mélységmerő
12V szivargyújtós csatlakozó
5db pohártartó
Eddigi üzemidő: 49 óra
Okmányok: Nemzetközi hajólevél (A hajó vissza minősíthető csónakká, és akkor hajóvezetői engedély nélkül is vezethető. Hajólevéllel és vezetői engedéllyel a teljes Balaton hajózható, távolsági- és időjárási korlátok nélkül).
Műszaki érvényesség: 2028.06.
Vitorlázás
A TKSTAR gyártmányú TK905 GPS nyomkövető eszköz amellett, hogy igen kedvező áron szerezhető be, számos olyan előnyös tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt érdemes megvizsgálni a vízi jármű-tulajdonosok szemszögéből is e kicsiny eszközben rejlő nagy lehetőségeket.
Tenyérben elfér, könnyen elhelyezhető a vízi járműben, beszerelést egyáltalán nem igényel. Strapabíró, porálló, ezért beltéri és kültéri elhelyezésre egyaránt alkalmas, fémrészhez akár saját mágnesével is rögzíthető.
A nyomkövetés adta előnyök kihasználására is számos lehetőség kínálkozik a hajózás terén. A TKSTAR TK905 beépített GPS-vevője 5 méteres pontossággal képes meghatározni a hordozó jármű aktuális helyzetét, amelyről akár 10 másodperces időközönként adatot tud küldeni a felhasználónak, legyen szó akár egy vitorlás verseny hajóinak a valós idejű helyzet-meghatározásáról, szabadidős hajózás útvonalrögzítéséről, vagy akár vízi szállítás nyomonkövetéséről.
A nyomkövetőhöz egy magyar nyelvű szoftverlicenc is megrendelhető, mely biztosítja a készülék asztali számítógéppel vagy androidos mobileszközzel történő vezérlését és további hasznos funkciókat is. Pl. a nyomkövetővel ellátott hajó(k) aktuális helyzetét az okostelefonunkon megjelenő térképen kísérhetjük figyelemmel. A licenc nem keletkeztet hűségidőt, a felhasználó szabadon lemondhatja vagy szüneteltetheti , pl. ha csak a hajózási főszezonban szeretné használni a plusz funkciókat.
Üzemidő tekintetében is élen jár a TKSTAR TK905, ugyanis 5000 mAh (3,7 V) kapacitású Li-ion akkuja akár 90 napig is képes újratöltés nélkül készenlétben tartani a kicsiny készüléket.
Aki a magyar forgalmazótól rendeli meg és hozzá SIM kártyát is kér, beüzemelve és használatra készen kaphatja kézhez a nyomkövetőt, akár már másnap – ezáltal ajándéknak is ideális választás lehet.
Vitorlázás
Van némi tennivalónk, mielőtt vízre szállnánk kedvenc hajónkkal. Sokunk biztos nem is látta hajóját ősz óta. Talán néhányan nem is tudják, a kikötőben hol is keressék…
Ilyenkor jön a fejtőrés: mit is, hogy is, mivel ?
Bizonyára a hajókivétel alkalmával mindenki magas nyomású mosóval teljesen tisztára, simára varázsolta hajója vízvonal alatti részét. Ilyenkor a jobb minőségű algagátlót nem kell csiszolni. Egyszerűen kenjük fel az új réteget. Az algagátlóknak alapvetően két fajtáját különböztetjük meg. Az egyik az önkopó, vagy önpolírozó, a másik a kemény algagátló. Amennyiben önkopó, akkor a fellazult felület nem engedi megtapadni az algákat. A kemény fajtánál a rétegből kiáramló hatóanyag akadályozza az algák felrakódását. A munkálatok végzése során nagyon fontos az egészségünk és a környezetünk védelme. Használjunk védőszemüveget, védőkesztyűt, védőruhát és védőmaszkot ! Az üres dobozokat és az elhasznált szerszámokat mindenképp megfelelő gyűjtőhelyre vigyük !
Ha ezzel végeztünk, jöhet a vízvonal fölötti rész.
Elsőként tisztítószerrel mossuk le a hajó felső részét, távolítsuk el az elmúlt szezon szennyeződéseit. Ha úgy ítéljük meg nem árt átpolírozni a hajó testet. A polírozáshoz használjunk műanyag felületekhez kifejlesztett anyagot.
Nézzük át a kötelek állapotát, szükség estén cseréljük ki azokat.
A fa részeket lakkozzuk, ha kell fáig lecsiszolva, ajánlatos lecsavarozni a műanyagról.
A vereteket olajozzuk vagy zsírozzuk meg. Hasznos lehet a zsírzó spray. A csörlőket ajánlatos szétszedni és tisztítás után vízálló zsírral bekenni. Ajánlatos vízre tétel előtt elvégezni, hogy elkerülendő az alkatrészek vízbe esését. Vitorlás esetén ajánlatos egy rongyot húzni benne fel-le, hogy a beragadt port eltávolítsuk. A kabin belsejében sem árt szétnézni. Biztosan találunk pár dolgot ami felújításra, tisztításra, cserére szorul. Ellenőrizzük a műszerek, valamint az elektromos rendszer állapotát.
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival.
A csónakázás legfőbb szabályairól röviden
Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető.
Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti.
Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni.
Hamarosan folytatjuk!