Hirdetés feladása

multigroup@multigroup.hu

Comar Comet 38 vitorlás hajó
20.000.000 Ft
+36309100676
Comar Comet 38 hajóm hobbiváltás miatt eladóvá vált. Irányár: 20.000.000 Ft A hajó rendszeresen karbantartott, jelenleg a Balatonkenesén lévő kikötőben áll. Vízre van téve. Leírás: 2006-os évjáratú, három kabinnal, elegáns chesterfield stílusú szalonnal, egy fürdővel, konyharész kialakítással, teak borítású cockpit- és deckkel rendelkező, extrákkal felszerelt, szépen karbantartott, remek állapotban lévő, 10+1 személy befogadására képes, olasz sablon alapján épült vitorlás túrahajó, amely a vitorlázás élménye mellett, akár mint vízi nyaraló is kitűnő választás. A hajó átadása új tulajdonosának, megbeszélés szerint kikötőhellyel együtt is lehetséges! Az 1961-ben alapított Comar volt az egyik első olyan hajógyár, amely üvegszálat használt kézműves gyártáshoz. Ez a konstrukció a csúcstechnológiák és a szakképzett kézműves munka okos ötvözete. A Comet fedélzetén található legtöbb alkatrész – a hajótesttől az asztalosokig, a nyílásoktól az acélművekig – mind házon belül, egyedi gyártású. A hajótestek és fedélzetek Airex szendvicsből készülnek, amely egyirányú és biaxiális szálakat és epoxi-vinilészter gyantát kombinál. Az Airex vákuumzsákozással van a héjakhoz ragasztva és a megerősítések közvetlenül a hajótestre vannak rétegezve, ami elkerüli a belső formák használatát, és maximális szerkezeti merevséget biztosít. A Comet 38 fedélzete számos funkcionális és stílusos megoldással büszkélkedhet, mindemellett igazi klasszikus, kecses vízvonallal rendelkezik, az áramvonalas hajótest pedig a Vallicelli védjegyét tükrözi. – Műszaki adatok Méretek Legnagyobb hosszúság: 11,5 m Legnagyobb szélesség: 3,6 m Legnagyobb merülés: 1,98 m Fixpont magasság: 16,8 m Vízkiszorítása: 6,3 t Vitorlázat RollGros RollGenua Műszerezettség Raymarine ST60 Tridata (sebesség-mélységmérő) Raymarine ST60 Wind szélműszer Raymarine ST5000+ Autopilot Compass Motor VETUS M 4.17 A 602 A (30,9kW) Műszaki vizsga érvényes Felszereltség Equiped Ausstattung Orrsugárkormány Fisher beépített klíma Ággyá alakítható szalonasztal Quick elektromos horgonycsörlő 2x30ST+ 2x48AST LEWMAR csörlő 3db. akkumulátor + automata töltő Gyári fürdőplatform kialakítás Kihajtható fürdőlépcső Bojler (melegvízellátás) Elektromos WC + mosdó 1,95 m állómagasság Fekhely 6+3 fő részére SELDÉN teleszkópos alba Hifi, hangosítással kint-bent Navigációs pult Mikrohullámú sütő Felültöltős hűtő Tűzhely Mosogató Fedélzeti szellőző Facnor fockroller Kinyitható cockpitasztal Kormányállás takaró Ablak takarók Sprayhood (esővédő) Bimini (naptető) Orrkilépő
SOLINA 27 vitorlás hajó
15.000.000 Ft
+36209790043
Solina 27 vitorlás hajó. 8,1X2,9 m, merülés 0,40/1,45 m. 6 fekvőhely, szalon, orrkabin, konyha, vízrendszer, mosdó elektromos WC-vel. Merev vorstag, rollgénua, Lazy Jack, sprayhood, bimini. Beépített diesel motor, 2 akkumulátor, automata akkutöltő. Új kötélzet, a hajó felújított állapotú. Teljes felszerelés, tároló kocsi. Kikötőhely tulajdonjog átvehető, amelynek eredményeképpen az éves kikötői költség 300 e Ft alatti. Színvonalas 27-28 lábas elektromos hajó cseréje értékegyeztetéssel szóba jöhet. Érdeklődés: telefonon.
K Maxxi motorcsónak Parsun 20 LE motorral ELADÓ
1.550.000 Ft
+36302641000
Eladó megkímélt állapotú, engedély nélkül vezethető, komplett felszereltségű motorcsónak. Kedvtelési célra, horgászatra kifejezetten alkalmas. Szezonra felkészítve, vízen átvehető Szegeden. A Szabadság úszóházon megtekinthető. Irányár: 1.550.000 Ft
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 18-án 9 órakor rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre.   A Magyar Vitorlás Szövetség vezetői remélik , hogy az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon idén is 500-600 hajó vesz majd részt. A táv légvonalban mérve 155 km. A szabályok szerint 48 óra alatt kell a vitorlázóknak teljesíteni a távot. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor várhatóan mintegy 5-600 hajó vág neki a távnak.
Vitorlázás
A TKSTAR gyártmányú TK905 GPS nyomkövető eszköz amellett, hogy igen kedvező áron szerezhető be, számos olyan előnyös tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt érdemes megvizsgálni a vízi jármű-tulajdonosok szemszögéből is e kicsiny eszközben rejlő nagy lehetőségeket. Tenyérben elfér, könnyen elhelyezhető a vízi járműben, beszerelést egyáltalán nem igényel. Strapabíró, porálló, ezért beltéri és kültéri elhelyezésre egyaránt alkalmas, fémrészhez akár saját mágnesével is rögzíthető. A nyomkövetés adta előnyök kihasználására is számos lehetőség kínálkozik a hajózás terén. A TKSTAR TK905 beépített GPS-vevője 5 méteres pontossággal képes meghatározni a hordozó jármű aktuális helyzetét, amelyről akár 10 másodperces időközönként adatot tud küldeni a felhasználónak, legyen szó akár egy vitorlás verseny hajóinak a valós idejű helyzet-meghatározásáról, szabadidős hajózás útvonalrögzítéséről, vagy akár vízi szállítás nyomonkövetéséről. A nyomkövetőhöz egy magyar nyelvű szoftverlicenc is megrendelhető, mely biztosítja a készülék asztali számítógéppel vagy androidos mobileszközzel történő vezérlését és további hasznos funkciókat is. Pl. a nyomkövetővel ellátott hajó(k) aktuális helyzetét az okostelefonunkon megjelenő térképen kísérhetjük figyelemmel. A licenc nem keletkeztet hűségidőt, a felhasználó szabadon lemondhatja vagy szüneteltetheti , pl. ha csak a hajózási főszezonban szeretné használni a plusz funkciókat. Üzemidő tekintetében is élen jár a TKSTAR TK905, ugyanis 5000 mAh (3,7 V) kapacitású Li-ion akkuja akár 90 napig is képes újratöltés nélkül készenlétben tartani a kicsiny készüléket. Aki a magyar forgalmazótól rendeli meg és hozzá SIM kártyát is kér, beüzemelve és használatra készen kaphatja kézhez a nyomkövetőt, akár már másnap – ezáltal ajándéknak is ideális választás lehet.
Balaton
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat