Hirdetés feladása

Vitorlás felszerelések

spinakker, baummal
Vitorlázás
Balaton
2020. augusztus 4
Veszprém
110.000 Ft
Spinakker baumjával, még nem volt használva 730x730x425 baum230 + egy300 cm körüli rrősebb baum eladók. Spinakker: 110000, baum 40000 ft.
Pfeiffer orrsudár eladó
Vitorlázás
Minden régió
2020. május 8
Budapest 2. ker.
120.000 Ft
Pfeiffer Marine kitolható orrsudár (10m hajóhosszig) eladó. 10/10 állapotban, kb 4 szer használt. új ár 200e. ft, most 120e. ft-ért vihető.
új könnyűszeles code 0
Vitorlázás
Minden régió
2020. július 18
Keszthely
165.000 Ft
sosem használt könnyűszeles code 0 eladó,két párhuzamos dyneema élkötéllel végtelenített betekerőhöz gyártva
Fockroller Facnor merev forstaggal eladó
Vitorlázás
Balaton
2020. június 18
199.000 Ft
Eladó a képen látható fockroller merev forstággal. Facnor SD165 minden információ megtalálható róla a gyártó honlapján. Bővebb információ telefonon. Érdeklődni: 06205290960 06309940100
hajóorrveret
Vitorlázás
Minden régió
2020. június 13
Balatonfenyves
55.000 Ft
Eladó egy db hajóorrveret, élvédő, rozsdamentes acél. Berlini 15-s yolle mérete. irányár: 55eFt, elérhetőség: info@balaton-vizpart.hu +36-30-517-3741 átvehető: Balatonfenyvesen
Spi-baum eladó
Vitorlázás
Minden régió
2020. június 1
80.000 Ft
Három darab spi - baum eladó. - 265 cm / 60 mm - 80.000 Ft ( sohasem használt ), - 360 cm / 80 mm - 100.000 Ft, - 410 cm / 55mm/35mm - 200.000 Ft,
Harken unipower 900
Vitorlázás
Minden régió
2019. november 4
3.000 Euro
NAGYVITORLA FELHÚZÁSA Elektromos Csörlővel! Ha utólag kényelmesebbé akarja tenni a hajózást akkor a megoldás " Harken UNIPOWER ™ 900 egysebességes elektromos csörlő. A motor részlegesen be van ágyazva a dob belsejében, és a kilógása csak 105 mm. Ez biztosítja a személyzetnek a nagyobb belmagosságot a kajütben. Egy sebességes az UNIPOWER900-as csörlő, egy 12 voltos alacsony amper igényű motor működteti, maximális húzó erő 900 kg. A WLC200R túlmelegedés elleni védelmet szolgálja. Amennyiben a nincs áram, a csörlő manuálisan működtethető csörlőkarral. Nagysága alapján 40-50 lábas hajóra javasolt, nagyvitorla felhúzására, fock vitorla ki-be tekerésére. Vonalsebessége terhelés nélkül 25 m / perc. Ár bruttó 3000 euró Telefon: 70/453-5999
Több használt vitorla, laser, kaloz és baum ponyva stb eladó. dacron laminált fock gross génua
Vitorlázás
Budapest és környéke
2019. november 1
36.000 Ft
Több db használt vitorla eladó. dacron laminált fock gross vegyesen. Van több baum ponyva, 1-1 régi laser és kalóz ponyva, és egy bimini is. Leírás, képek, méretek, árak a dokumentumban: https://tinyurl.com/hajoscuccok Egyéb eladó vitorlás cuccok, külmotorok, vitorlák, stopperek, vitorlacsúszkák, létrafokok, csörlő és stb, ugyanitt: https://tinyurl.com/hajoscuccok megtekintés, átvétel: Bp, v Balatonalmádi egyeztetés után 06 20 242 962 nyolc
X-99 vitorlák, perssenningek
Vitorlázás
Minden régió
2019. április 6
500 Euro
Eladók a következő X-99 vásznak: 1 db nagyvitorla, 2 reff-sorral, dacron 1 db orrvitorla (fock), dacron 2 db nagyvitorla takaróponyva A vitorlákon apróbb javítás szükséges, de összességében jó állapotúak. Árban megegyezünk.
Bimini top
Vitorlázás
Minden régió
2016. november 6
180 Ft
Referenciák több Balatoni kikötőben. Balatonmárián megtekinthető személyesen.Az ára a hajó hátsó oldal korlát szélességtől függ. Össze csukva van hozzá egy zipzáros tok. 4db rugós stift tartja így egy perc alatt leszedhető. Kérdésekre szívesen válaszolok.. További képeket és hajó bérléssel kapcsolatban ezen a címen .találsz. www.vandormiki.hu
Bérlés
Vándor Miklós
+36204483333
vandormiki@t-online.hu
Balaton Bérlés Vitorlás felszerelés Hajó felszerelés

Üdvözlöm,Minden típusú hajóhoz rozsdamentes vereteket gyártok. Bimini,Orrkilépő,Farkilépő,Kiülők Orrkorlát, Horgony kiemelő,Pohártartó,és egyedi kérések,stb,amit kérésre fel is szerelek.A Balaton szinte minden kikötőjében referencia munkáim vannak. Balaton-25 és Đixi 35,bérbe adásával is foglalkozok.
Vitorlázás
Aki vitorlás élményekre vágyik, ám nem szeretne borsos áron beruházni egy hajóra illetve a hozzá tartozó, teljes vitorlás felszerelésekre – mit tud tenni? Nem kell lemondanunk a vitorlázás élményéről akkor sem, ha egy kicsit laposabb a pénztárca! Az első megoldás, hogy nézzünk szét a használt hajók és vitorlások piacán, hiszen az internetes apróhirdetéseket – ha alaposan átböngésszük – igazi kis kincsekre, csodás ajánlatokra is rálelhetünk. Ha csupán ki szeretnénk próbálni, át szeretnénk élni az élményt, akkor érdemes lehet elgondolkodni a hajó bérlésén. Ez remek alkalom arra is, hogy el tudjuk dönteni, szeretnénk-e később saját hajót vásárolni. Persze, ha még csak teszteljük magunkat, illetve még sohasem vitorláztunk, és egyelőre csakis a kíváncsiság vezérel bennünket, akkor egyelőre biztosan elegendő egy-két vezetett vitorlástúra, illetve később egy-egy alkalommal a bérelt hajó, a saját csapatunkkal vagy családtagjainkkal… Szerveznek ma már a vitorlázást megismerni vágyók számára kifejezetten olyan utakat, vitorlástúrákat, ahol hivatásos hajóvezetők, hajóskapitányok kezelik a hajót, ám a résztvevők számára adott mégis a lehetőség, hogy a bátrabbak önállóan is megpróbálkozhassanak a vezetéssel, betekintést nyerhessenek a hajózás ismereteibe, legalább az alapok szintjén. Ezek a remek programok az egy-két órás túráktól a hosszabb, akár félnapos elfoglaltságig is terjedhetnek, és remek lehetőséget kínálnak akár osztálykirándulások, vagy céges csapatépítés ötletére is. Ha jó áron szeretnénk kifogni mindezeket, akkor érdemes az elő- vagy az utószezoni vitorlás túrákat választanunk. Egyrészt, mert a tavaszi illetve őszi idényben kedvezőbbek az árak, másrészt pedig elkerülve a nagy nyári hőséget, jobban tudunk koncentrálni, ha tanulni szeretnénk a hajózást, illetve kellemesebb időt foghatunk ki, és a szél is garantáltabban lesz jelen. A vitorlás bérlése tehát igazi kikapcsolódás, elegáns és egyszerre sportos élmény, csupa izgalommal karöltve, amit érdemes kipróbálni mindenkinek, aki szereti a Balatont, és a vizeket, és a fürdés mellé valami újszerű kikapcsolódásra vágyik. Aki pedig azon gondolkodik, hogy venne egy saját hajót, ám még kevés tapasztalattal bír – annak szinte kötelező, de legalábbis nagyon ajánlott több ilyen túrán is részt vennie, hogy tapasztalatokat szerezzen mind az átélt élménnyel, mind pedig a hajókkal és a vitorlázással kapcsolatban is.
Vitorlázás
A Kékszalag verseny a vitorlázás legnemesebb hagyományait egyesíti, Európai szintű vitorlás verseny, mely komoly történelmétől fogva ma éppen a modern, komoly felszereltséggel bíró hajóknak, vitorlásoknak nyújt remek versenyélményt és lehetőséget. Azonban itt is – mint ahogy valamennyi sportversenynél – nagyon fontos a biztonság és az alapos felkészülés, már csak azért is, mert a természeti erőkkel plusz még a komoly ellenfelekkel való párhuzamos küzdelem igencsak próbára teszi mind a kitartásunkat, mind az akaraterőnket, fizikai és szellemi teherbírásunkat, állóképességünket –a hajónkról nem is beszélve! Nyilvánvalóan nagyon fontos, hogy a hajónkat elsősorban műszaki szempontból készítsük fel a nagy megmérettetésre, ami ha lehet, már időben történjen meg, ne pedig közvetlenül a verseny előtti napon! Nézzük át alaposan a kormánykerekeket, a vitorlákat, és persze a horgonyt és a horgonykötelet is. Ha valahol kisebb szakadást észlelünk, ezt foltozzuk, illetve javíttassuk meg, és jó ha tartalék horgonnyal is készülünk majd az útra. A világítást illetve az akkumulátorok állapotát is mindenképpen ellenőrizzük, és ott is meg kell győződnünk arról, hogy elegendő töltöttséggel vállalkozunk az útra. Érdemes felhúzva megnézni a vitorlákat, és kipróbálni mindent – nehogy ott a nagy napon derüljön ki bármi kellemetlenség, hiba. A hajónk ellenőrzése és műszaki felkészítése mellett fel kell készítenünk a csapatot is, illetve érdemes stratégiai valamint biztonsági tervvel is készülni, ezek pl. a biztonsági mellény illetve a heveder felvételétől egészen a vitorla gyors felhúzásáig terjednek, de az is fontos hogy kidobjuk a horgonyt, leadjuk a vészjelzést illetve időben hívjunk segítséget, ha baj közeledne. Ehhez a csapatot, hajónk legénységét érdemes felkészíteni, és jó, ha mindenkinek előre meg van határozva a biztonsági feladata, amit biztosan ismer és tud is annyira, hogy nem pánikol be, hanem azonnal cselekszik, és a megfelelő sorrendben, időben teszi mindezt. A csapat felkészítésére egyébként is már jó időben gondot kell fordítanunk: legyen meg mindenkinek a saját posztja, feladata, építsünk ki egy kis legénységet magunk körül, és – ha viszünk is családtagot, barátot magunkkal – mindenképpen legyenek tapasztalt, profi vitorlások, akikkel elindulunk, legyen kiválasztva ki a csapatkapitány. Amire még szintén nagyon érdemes figyelni, hogy miket viszünk magunkkal? A biztonsági és hajós felszerelések mellett a megfelelő ruházaton és váltóruhán túl még érdemes ügyelnünk az elegendő ásványvízre és élelemre, a megfelelő javítókellékekre, hevederekre, de legyen nálunk kötél, zseblámpa, ragasztószalagok, illetve az UV védelemre is gondolva napellenzősapka, napszemüveg… És a lista még közel sem teljes! Hát igen, egy komoly versenyre komoly kell legyen a felkészülés is…
Vitorlázás
Aki már régóta vitorlázik, vagy legalábbis jobban ismeri a hajózási szakmai eseményeket, már bizonyára tudja: az idén július 14-ére tűzték ki az országos Kékszalag néven ismert, hosszú távú vitorlás versenyt, mely a Balaton és a vitorlázás szerelmeseinek legnagyobb ünnepe már hosszú idők óta – egészen pontosan 1934 óta – és szinte már eggyé vált a balatoni vitorlázással. A Kékszalag sok tekintetben egyedi, már eleve a hossza és az időtartama miatt is. Mind a megtett távolság, mind pedig az az idő, amit a hajónkon vitorlázással töltünk – jóval nagyobb állóképességet, fizikai illetve szellemi megterhelést ró ránk, hajós versenyzőkre – ha úgy döntünk, hogy indulunk a versenyen. Hajónkat is komoly próbatételnek tesszük ki nyilván ez idő alatt, ezért nagyon fontos az alapos felkészülés, minden tekintetben, hiszen a résztvevők egyszerre küzdenek meg a természeti erőkkel, vízzel és széllel – és természetesen az ellenfelekkel is. Hol tudok nevezni, ha szeretnék indulni? A fővárosban, 2016. július 6-án, 12 és 20 óra között tud majd nevezni, 9000 Ft-os nevezési díj ellenében minden indulni készülő vitorlás versenyző, a már ismert és szokott helyeken: Budapesten a 14. kerületben, a Magyar Sport Házának földszinti tárgyalótermében. A pontos cím: 1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3. Természetesen idén is él a helyszíni, balatonfüredi nevezés, melynek pontos időpontja és helyszíne az alábbi: 2016. július 13. 11 és 22 óra között – elég tág az időintervallum – és mindezt a Balatonfüred Kékszalag rendezvénysátorban tudjuk megtenni, melynek pontos címe: 8230 Balatonfüred, Zákonyi F. u. 8. Ha szeretnénk kipróbálni magunkat és a hajót, vagyis elindulni, rajtolni a versenyen, akkor érdemes odafigyelnünk és nem lekésnünk a nevezési időpontokat, mert sem a verseny napján illetve a kiírt nevezési időpontokon túl már nem fogadnak el nevezéseket a verseny szervezői! Mit kell tudni röviden a Kékszalag versenyek helyszíneiről: Mekkora távot tesznek meg a versenyzők, és honnan indul a rajt? Az egyik legfontosabb tudnivaló maga a verseny távja, ez pedig légvonalban mérve 160 kilométer, amit persze egyénileg navigálva, hogy a lehető leggyorsabban célt érjenek, vagyis, nem egyenesen tesznek meg a versenyzők. A rajt Balatonfüred kikötőjéből indulva, Balatonkenesén át – itt lesz az első pályajel – majd innen Siófok felé haladnak a versenyzők. A Tihanyi-szoroson átkelve egészen Keszthelyig vitorlázva fordulnak vissza, hogy elérjék újra a célállomást, a balatonfüredi kikötőt. Kép forrása: http://www.kekszalag.hu/ Szerző: Náray Vilmos