
39.500.000 Ft
+36309151515
Eladó egy jó beosztású, tágas terekkel rendelkező, szép állapotban lévő holland vas csatornahajó.
A hajót a Volentér család hozta be az országba még 2018-ban, azóta számos fejlesztést és felújítást végeztek el rajta. Többek között kapott egy teljes festést, teljesen új elektromos hálózatot, 400W napelem rendszert, és 5 db új munka akkumulátort.
A hajó kiváló esztétikai és műszaki állapotban van, rendszeresen karbantartott, minden rendszere kifogástalanul működik, így akár hosszabb túrákra is bátran el lehet indulni vele.
************
Részletek és műszaki tartalom:
Típus: Cabin Crusier holland csatornahajó
Név: Oude Meer
Anyaga: Vas
Évjárat: 1979
Német hajólevél (műszaki nem jár le)
Hossz: 14m (46 láb)
Szélesség 3,85m (12,6 láb)
Merülés: 1,2m (3,9 láb)
Szállítható személyek száma: 12
Fekvőhelyek: 5
Súly: 14t
Beltér:
Külön fürdő és WC vízöblítéssel
Teljesen felszerelt konyha étkezőasztallal és ággyá alakítható U alakú kanapéval
(konyha felszereltsége: kerámia főzőlap, 2 db hűtő fagyasztóval, mikró, tároló szekrények, konyhai felszerelések)
Hatalmas nappali L alakú sarok kanapéval és asztallal
Orrkabin két külön fekhellyel
Aft kabin (a terasz alatt) egy kétszemélyes franciaággyal
Kültér:
Tágas terasz: hatszögletű fa asztal székekkel és 6-8 fős társaságnak elegendő hellyel
Hátsó létra a fedélzetről a fürdő platformra
Fürdőplatform fürdőlétrával
Tárcsa sütő gázpalackkal
Halpucoló, mely asztalként is funkcionál
Külső zuhany
Új Bimini tető és oldalsó árnyékolók
Daru bocinak/kisebb jet skinek
Napozó felületek a tetőn
Kapacitások:
Üzemanyagtartály: 500L
Édesvíz tartály: 1000L
Szennyvíztartály: 500L
Szállítható személyek száma: 12
Fekhelyek száma: 5
Elektromos rendszer:
12V/220V
Két éve szakember által teljesen újra húzott elektromos hálózat biztosítékokkal
Parti áram
3,8 kW inverter
400W napelem rendszer
10kW Mitsubishi diesel aggregátor
5 db nagy teljesítményű gel munka akkumulátor (2 évesek)
2 db 12V indító akkumulátor
2db 24V orrsugár akkumulátor
Meghajtás:
Gardner 6 hengeres diesel motor (1 db)
Hengerűrtartalom: 10.000 ccm
Teljesítmény: 160 LE
Üzemóra: 4400
Kihajtás: Egyenes kihajtás
Két kormányállás
Propeller: 3 levelű réz
Kormányzás: kormánykerék és kormánylapát (1db)
Orrsugár kormány
Menetteljesítmény (Dunán):
Sebesség és fogyasztás:
Hegymenet optimális: 8 km/h (Fogyasztás: 6 L/h)
Hegymenet maximum: 12 km/h
Völgymenet optimális: 14 km/h (Fogyasztás: 3 L/h)
Völgymenet maximális: 18 km/h
Átlag fogyasztás: 4-5L/h
Egyéb felszereltség:
Horgony
Elektromos horgonycsörlő
Mélységmérő
Fenékpumpa
Halradar
Rádió adó/vevő
Fenderek, kötelek
Kötelező felszerelések
Terasz asztal székekkel
Rengeteg új tartalék alkatrész (olajszűrő, vízpumpa, stb.)
A vételár tartalmazza a hajó kidaruzását és egy teljes algagátlózását, illetve akár a szállításban tudunk segíteni megegyezés szerint.
Igény esetén esetleg Baján kikötőhely is bérelhető a hajónak hosszú távra.
Irányár: 39.5M Ft / 98.000 EUR
Megtekinthető és kipróbálható Baján
Érdeklődni:
30/9151515

350.000 Ft
+36209518823
A 14 méteres ponton 3 darabból áll, egy 4 méteres bejáró és kettő darab 5 méteres úszótestből áll. Anyaga 40x40x3 as zártszelvény, 100x10x2.5 cm-es akác deszka járó felület, és 3 darab 220 literes műanyag hordó. Van hozzá leszúró 1 colos cső 4 db, valamint lebetonozható 2 db kikötő bika, amihez a ponton erősíthető a parton. A pontonok egymáshoz forgó pánttal csatlakoznak. A ponton 14 db csónak tárolásához megfelelő tavon, folyón 12 db. A darabok 5x1 méteresek. Súlya akácdeszkával több mint 2 mázsa/db, ezért igényszerint fogatjuk le a deszkákat, hogy könnyen és külön tudják felpakolni. Egy ponton teherbírása több mint 3 mázsa, azaz 4 személy. Egyben értékesítjük, de külön is vihető. Egyben 1.000.000-Ft, külön 350.000-Ft/db.

2.000.000 Ft
+36303075923
Aluminiumbol keszult trimaran lakohajo meretei 7 ×2,2 sulya 450 kg 20 le motorra tervezve dunára. Futó nincs az árban
Balaton
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál .
A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk:
• a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére.
• a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és
• a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére,
A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben.
• I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni.
• II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos.
A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki.
Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén
A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel.
A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban.
A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve.
Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival.
A csónakázás legfőbb szabályairól röviden
Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető.
Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti.
Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni.
Hamarosan folytatjuk!