Hirdetés feladása

Varga-Ropi Kft.

Kereskedő
Varga-Ropi Kft.
9330 Kapuvár Kossuth u. 9.
info@motorokhazakapuvar.hu
Kereskedő Motoros hajó 5m-ig Motoros hajó 5m-től

Többéves tapasztalattal rendelkező hazai hajóépítő cég által gyártott elektromos hajók értékesítésében közreműködünk. Új és használt elektromos hajók készletről, és egyedi megrendelésre egyaránt vásárolhatók.
Fiberline G12 Test
900.000 Ft
+36309716126
Eladó motorcsónak test! Motor nélkül! 20 lóerőig engedyély nélkül vezethető. Elektromos horgonycsörlő, forgatható ülések, kötelező felszerelés, Humminbird helix 5 sonar, nagy biminitető, fürdőlétra. Német hajólevéllel rendelkezik.
Speedking 4.02, Yamaha 25, Harbeck tréler
1.299.000 Ft
+36203607575
Speedking SA-400 alupadlós, 4 méteres, összevizsgáztatott 25 le- s Yamaha Autolube- os kétütemű csónakmotorral, saját teljesen horganyzott trélerével, forgalomba helyezhető a csónak motorral együtt, valamint a tréler is. Évente egy hetet használt nyaraláson, teljesen költségmentes állapotban egyben eladó. További: a gumicsónak 4 légkamrás, pumpával, nyomásmérő órával, a gumicsónak nem lyukas, nem ereszt sehol, jelenleg is felfújva tárolva, rengeteg kiegészítőjével, Bimini tetővel, 1 pár evezővel, felfújható üléssel, több csónak takaró ponyvával, jelzőfénnyel, szállító kerékkel, oldallétrával, gumibabákkal az oldalához, teleszkópos csáklya, mentőpatkó. A kétütemű gyárilag 25 lovas, kéthengeres csónakmotor kifogástalan, szép állapotú, új vízforgató lapát, gyertyák, karburátor szinkron, hajtás olaj cserélve, jelenleg is használatban van a Dunán (20 lóerősként üzemel), külön olajozású, külső tankjával, annak csövével, pumpájával, kerekes motortartó bakkal. A tréler egy tüzihorganyzott, teljes hosszban görgőzött, pótkerékkel, hibátlan világítással, jó állapotú gumikkal, orrcsörlővel. Mindennek a külföldi papírja rendelkezésre áll, akár szállítással is.
Gumicsónak 450 merevpadlós yamaha 25 le 4 ütemű motorral+rendszámtáblás futóval eladó
1.580.000 Ft
+36704303950
Merevpadlós gumicsónak 450 hosszú 5 légkamrás, nagyon stabil, erős anyagból készűlt, kormány állással, ülőpaddal/tároló rekesz van alatta/távkar szektorral, yamaha 25 le 4 ütemű önindítós, rövid szárú motorral eladó.Yahama 25 le 4 ütemű motor frissen szervízelve, szervízkönyvvel, számlákkal,nagyon megkímélt és megbízható, szép állapotban van, kevés üzemórával. Csónakhoz tartozik egy újszerű akkumulátor, üzemanyag tank, 2 ülő pad, világító rendszer, 2 db evezőlapát. Felfújt állapotban van tárolva zárt garázsba. Gumicsónak műszaki vizsgája 2029-ben jár le. Tartozik még erre a csónak aljára kialakított rendszámtáblás aluminium Suller márkájú minőségi utánfutó, csőrlővel, görgőkkel, pótkerékkel, aminek 2026-ba jár le a műszaki vizsgája! Külön is eladó az egység. Irányára: 1.580.000 ft
Vitorlázás
A TKSTAR gyártmányú TK905 GPS nyomkövető eszköz amellett, hogy igen kedvező áron szerezhető be, számos olyan előnyös tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt érdemes megvizsgálni a vízi jármű-tulajdonosok szemszögéből is e kicsiny eszközben rejlő nagy lehetőségeket. Tenyérben elfér, könnyen elhelyezhető a vízi járműben, beszerelést egyáltalán nem igényel. Strapabíró, porálló, ezért beltéri és kültéri elhelyezésre egyaránt alkalmas, fémrészhez akár saját mágnesével is rögzíthető. A nyomkövetés adta előnyök kihasználására is számos lehetőség kínálkozik a hajózás terén. A TKSTAR TK905 beépített GPS-vevője 5 méteres pontossággal képes meghatározni a hordozó jármű aktuális helyzetét, amelyről akár 10 másodperces időközönként adatot tud küldeni a felhasználónak, legyen szó akár egy vitorlás verseny hajóinak a valós idejű helyzet-meghatározásáról, szabadidős hajózás útvonalrögzítéséről, vagy akár vízi szállítás nyomonkövetéséről. A nyomkövetőhöz egy magyar nyelvű szoftverlicenc is megrendelhető, mely biztosítja a készülék asztali számítógéppel vagy androidos mobileszközzel történő vezérlését és további hasznos funkciókat is. Pl. a nyomkövetővel ellátott hajó(k) aktuális helyzetét az okostelefonunkon megjelenő térképen kísérhetjük figyelemmel. A licenc nem keletkeztet hűségidőt, a felhasználó szabadon lemondhatja vagy szüneteltetheti , pl. ha csak a hajózási főszezonban szeretné használni a plusz funkciókat. Üzemidő tekintetében is élen jár a TKSTAR TK905, ugyanis 5000 mAh (3,7 V) kapacitású Li-ion akkuja akár 90 napig is képes újratöltés nélkül készenlétben tartani a kicsiny készüléket. Aki a magyar forgalmazótól rendeli meg és hozzá SIM kártyát is kér, beüzemelve és használatra készen kaphatja kézhez a nyomkövetőt, akár már másnap – ezáltal ajándéknak is ideális választás lehet.
Vitorlázás
Van némi tennivalónk, mielőtt vízre szállnánk kedvenc hajónkkal. Sokunk biztos nem is látta hajóját ősz óta. Talán néhányan nem is tudják, a kikötőben hol is keressék… Ilyenkor jön a fejtőrés: mit is, hogy is, mivel ? Bizonyára a hajókivétel alkalmával mindenki magas nyomású mosóval teljesen tisztára, simára varázsolta hajója vízvonal alatti részét. Ilyenkor a jobb minőségű algagátlót nem kell csiszolni. Egyszerűen kenjük fel az új réteget. Az algagátlóknak alapvetően két fajtáját különböztetjük meg. Az egyik az önkopó, vagy önpolírozó, a másik a kemény algagátló. Amennyiben önkopó, akkor a fellazult felület nem engedi megtapadni az algákat. A kemény fajtánál a rétegből kiáramló hatóanyag akadályozza az algák felrakódását. A munkálatok végzése során nagyon fontos az egészségünk és a környezetünk védelme. Használjunk védőszemüveget, védőkesztyűt, védőruhát és védőmaszkot ! Az üres dobozokat és az elhasznált szerszámokat mindenképp megfelelő gyűjtőhelyre vigyük ! Ha ezzel végeztünk, jöhet a vízvonal fölötti rész. Elsőként tisztítószerrel mossuk le a hajó felső részét, távolítsuk el az elmúlt szezon szennyeződéseit. Ha úgy ítéljük meg nem árt átpolírozni a hajó testet. A polírozáshoz használjunk műanyag felületekhez kifejlesztett anyagot. Nézzük át a kötelek állapotát, szükség estén cseréljük ki azokat. A fa részeket lakkozzuk, ha kell fáig lecsiszolva, ajánlatos lecsavarozni a műanyagról. A vereteket olajozzuk vagy zsírozzuk meg. Hasznos lehet a zsírzó spray. A csörlőket ajánlatos szétszedni és tisztítás után vízálló zsírral bekenni. Ajánlatos vízre tétel előtt elvégezni, hogy elkerülendő az alkatrészek vízbe esését. Vitorlás esetén ajánlatos egy rongyot húzni benne fel-le, hogy a beragadt port eltávolítsuk. A kabin belsejében sem árt szétnézni. Biztosan találunk pár dolgot ami felújításra, tisztításra, cserére szorul. Ellenőrizzük a műszerek, valamint az elektromos rendszer állapotát.
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!