Hirdetés feladása

MEGA BOAT

Kereskedő
2837 Vértesszőlős Határ út. 014/38 hrsz.
info@megaboat.hu
Duna és környéke Kereskedő Bolt, webshop Egyéb szolgáltatás Motoros hajó 5m-ig Motoros hajó 5m-től Horgászcsónak Csónak felszerelés

MESESZÈP TÚRAHAJÓ ELADÓ
55.000 Euro
+36704219189
3 évvel ezelőtt teljesen felújítva. Minden fa új. A test szigetelt epoxi több réteg. Autom. Csigatengely zsírozas. Radar, plotter, inverter. Autom. Bilge szivattyú. 300 ltr. Üzemanyag tartály. 400 l. Viz 200 l. Szürke víz 70 l! Setal70 szebeseg 7 csomo 5liter/h fogyastás! Max kb 10 csomó Kompresszoros hűtő! Új aksi Horgony, fender, fürdőlétra. Irány Ára 55.000 euro!
Bic 245 Csónak
280.000 Ft
+36301469469
BIC 245 katamarán testű csónak eladó. A BIC 245 stabil katamarán testű törhetetlen, elsüllyeszthetetlen polietilén csónak igazi etető, illetve pergető csónak tavakra/kubikokra. Használt, megkímélt, szép állapotban. 290 kg teherbírású, max. 4 Le motorral szerelhető. Tartozékai: körkötelek, 2db evező, 2 db evező villa. A hátulján lévő rozsdamentes tengelyre szerelt széles görgőkön könnyedén mozgatható. Súlya mindössze 39 kg. Ez explorer modell olajzöld/bézs színű. Hossz: 2,45m Szélesség: 1,2m Súly: 39kg ára: 280.000 Érdeklődni csak telefonon! 36301469469
Shetland 640
8.000.000 Ft
+36301469469
Horgászok, horgászbarátok figyelem! Lehet, hogy a tavaszt megelőzi a tél, de csak azért, hogy a horgásznak legyen ideje felkészíteni a hajóját vagy csónakját a következő harcsa-ponty horgászatra és eltudd végezni az utolsó simításokat rajtuk. Míg mások csak tervezik egész télen – tavasszal, mit kéne, hogy kéne, mi kell hozzá, de ez a hajó már készen van. Minden működik rajta! Ha a tiéd lesz akkor megtudhatod milyen a Tiszán késő estig süllőzni, nem sietni haza, hiszen pár méterre van a komfortos „lakásod” 3 személy elfér benne. Nem kell korán kelni, másfél – két órát autókázni, hisz nincs szebb és jobb dolog, mint a reggeli nap első sugarai a párolgó vízen ér, már a bedobott pecabot mellet. Aki vízi járművel rendelkezik az nincs helyhez kötve és tudja keresni a halat. Akadjon, de ne szakadjon! Kérdezz, válaszolok minden kérdésre! Shetland 640 - 373as sorozatszámú horgász túra hajóm. Paraméterei: 645cm hossz 275cm széles merülési mélysége 35cm 7 személyes a motor, önindítós gyárilag 20le Suzuki(2023-as),a kormányállás és a motor szakszervízben szerelt (pöccre indul) 2éves ponyva ENGEDÉLY NÉLKÜL VEZETHETŐ! A hajó a vízi rendészeti szabályoknak megfelelő felszereltséggel rendelkezik Helyzetjelző világítás, Kézi fényszóró Körbe a hajón saválló kapaszkodók Komfortok: 3 személynek fekvőhely és párnák új szivacsokkal és új műbőr huzattal Konyha (gáztűzhely, mosogató) WC Tv Villamosság teljesen felújítva A-Zig 200 wattos napelem 2db 110ah akkumulátor (2éves) Állófűtés hideg tavaszi és őszi napokra! Hűtőszekrény fagyasztóval meleg nyári napokra! A hajó Tiszadorogmán található jelenleg szárazon minden karbantartás el lett rajta végezve(csak finomítások, horgászatra készen! Érdeklődni csak telefonon. Irányár 8.000.000 +36301469469
Vitorlázás
A TKSTAR gyártmányú TK905 GPS nyomkövető eszköz amellett, hogy igen kedvező áron szerezhető be, számos olyan előnyös tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt érdemes megvizsgálni a vízi jármű-tulajdonosok szemszögéből is e kicsiny eszközben rejlő nagy lehetőségeket. Tenyérben elfér, könnyen elhelyezhető a vízi járműben, beszerelést egyáltalán nem igényel. Strapabíró, porálló, ezért beltéri és kültéri elhelyezésre egyaránt alkalmas, fémrészhez akár saját mágnesével is rögzíthető. A nyomkövetés adta előnyök kihasználására is számos lehetőség kínálkozik a hajózás terén. A TKSTAR TK905 beépített GPS-vevője 5 méteres pontossággal képes meghatározni a hordozó jármű aktuális helyzetét, amelyről akár 10 másodperces időközönként adatot tud küldeni a felhasználónak, legyen szó akár egy vitorlás verseny hajóinak a valós idejű helyzet-meghatározásáról, szabadidős hajózás útvonalrögzítéséről, vagy akár vízi szállítás nyomonkövetéséről. A nyomkövetőhöz egy magyar nyelvű szoftverlicenc is megrendelhető, mely biztosítja a készülék asztali számítógéppel vagy androidos mobileszközzel történő vezérlését és további hasznos funkciókat is. Pl. a nyomkövetővel ellátott hajó(k) aktuális helyzetét az okostelefonunkon megjelenő térképen kísérhetjük figyelemmel. A licenc nem keletkeztet hűségidőt, a felhasználó szabadon lemondhatja vagy szüneteltetheti , pl. ha csak a hajózási főszezonban szeretné használni a plusz funkciókat. Üzemidő tekintetében is élen jár a TKSTAR TK905, ugyanis 5000 mAh (3,7 V) kapacitású Li-ion akkuja akár 90 napig is képes újratöltés nélkül készenlétben tartani a kicsiny készüléket. Aki a magyar forgalmazótól rendeli meg és hozzá SIM kártyát is kér, beüzemelve és használatra készen kaphatja kézhez a nyomkövetőt, akár már másnap – ezáltal ajándéknak is ideális választás lehet.
Vitorlázás
Van némi tennivalónk, mielőtt vízre szállnánk kedvenc hajónkkal. Sokunk biztos nem is látta hajóját ősz óta. Talán néhányan nem is tudják, a kikötőben hol is keressék… Ilyenkor jön a fejtőrés: mit is, hogy is, mivel ? Bizonyára a hajókivétel alkalmával mindenki magas nyomású mosóval teljesen tisztára, simára varázsolta hajója vízvonal alatti részét. Ilyenkor a jobb minőségű algagátlót nem kell csiszolni. Egyszerűen kenjük fel az új réteget. Az algagátlóknak alapvetően két fajtáját különböztetjük meg. Az egyik az önkopó, vagy önpolírozó, a másik a kemény algagátló. Amennyiben önkopó, akkor a fellazult felület nem engedi megtapadni az algákat. A kemény fajtánál a rétegből kiáramló hatóanyag akadályozza az algák felrakódását. A munkálatok végzése során nagyon fontos az egészségünk és a környezetünk védelme. Használjunk védőszemüveget, védőkesztyűt, védőruhát és védőmaszkot ! Az üres dobozokat és az elhasznált szerszámokat mindenképp megfelelő gyűjtőhelyre vigyük ! Ha ezzel végeztünk, jöhet a vízvonal fölötti rész. Elsőként tisztítószerrel mossuk le a hajó felső részét, távolítsuk el az elmúlt szezon szennyeződéseit. Ha úgy ítéljük meg nem árt átpolírozni a hajó testet. A polírozáshoz használjunk műanyag felületekhez kifejlesztett anyagot. Nézzük át a kötelek állapotát, szükség estén cseréljük ki azokat. A fa részeket lakkozzuk, ha kell fáig lecsiszolva, ajánlatos lecsavarozni a műanyagról. A vereteket olajozzuk vagy zsírozzuk meg. Hasznos lehet a zsírzó spray. A csörlőket ajánlatos szétszedni és tisztítás után vízálló zsírral bekenni. Ajánlatos vízre tétel előtt elvégezni, hogy elkerülendő az alkatrészek vízbe esését. Vitorlás esetén ajánlatos egy rongyot húzni benne fel-le, hogy a beragadt port eltávolítsuk. A kabin belsejében sem árt szétnézni. Biztosan találunk pár dolgot ami felújításra, tisztításra, cserére szorul. Ellenőrizzük a műszerek, valamint az elektromos rendszer állapotát.
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!