MEGA BOAT
Kereskedő
2837
Vértesszőlős
Határ út. 014/38 hrsz.
info@megaboat.hu
Duna és környéke
Kereskedő
Bolt, webshop
Egyéb szolgáltatás
Motoros hajó 5m-ig
Motoros hajó 5m-től
Horgászcsónak
Csónak felszerelés

2.590.000 Ft
+36204978987
Sárosdi Bassboat Alumínium csónak + GIMIBO G11 rendszámos utánfutó eladó. (Akár külön-külön is)
A hajó: sukorói Sárosdi műhely által 2 éve épített alumínium, Bass Boat típus.
Méretei: 520x165cm. (kb. 180kg.)
Az orrborítás 180cm hosszú.
Külső megjelenés: Robusztus építésű hajótest, erősített gerinc, merevítő sínek.
Festés: Alul és oldalt: világoszöld alu festés. Belül, felül, hátul: vastag polyurea bevonat. (A polyurea bevonat a rendkívüli kopásállósága mellet kiváló hőszigetelő, így nyáron sem forrósodik fel úgy és télen sem olyan hideg az alumínium test, mint enélkül. Továbbá a hangtompítóként is kiváló, nem kong a hajótest)
Felszereltség: rozsdamentes veretek (bikák, zárak), orrcsiga, hátsó szonárfej tartók, tartóbak elektromos motorhoz, vastag gumiperem, lenyitható pohártartók, beépített ernyőtartók elől és hátul, méretre készült takaró ponyva, rozsdamentes leeresztő csavar, evezőtartók, Zárható tároló rekeszek (a hajóorrban, oldalsó a botoknak, hátsó az akkumulátoroknak)
Elektromos rendszer: Automata fenékszivattyú. - LED irányfények (piros, zöld), - LED pergető fények (kék), - LED reflektor
Külön főkapcsolókkal és biztosítékokkal ellátott, két körös elektromos kiépítés. Az első körre ráköthető pl. a benzinmotor indító akkumulátora. Ezen a körön vannak az irányfények, továbbá a reflektor. Erre a körre a hajó orrában és oldalában lévő további szivargyújtó aljzatok segítségével más fogyasztók is csatlakoztathatók. A második körre köthető pl. egy további akkumulátor. Erre a körre csatlakoztatható az elektromos motor, az oldalsó pergetőfények, valamint ennek a körnek is további szivargyújtó aljzat csatlakozók lettek beépítve a hajó orrában és az oldalában. - A hátsó dobozba beépített, feszültség kijelzővel rendelkező elektromos kapcsolótábláról kapcsolható minden - speciális 12V csatlakozó a szonár tápellátásához - töltő csatlakozó az akkumulátor töltéséhez.
Siklási tulajdonság: - 3 fővel, 20-as motorral 40km/h
Utánfutó: Gyártó: Gimibo, G11 (horganyzott, rozsdamentes) Gyártási év: 2016 Együttes tömeg: 750 kg. műszaki érvényesség: 2026.09.-ig
Motor: A fényképeken lévő Suzuki Df5 külön is eladó. Használt, de rendszeresen karbantartott üzembiztos motor.
Megjegyzés: A hirdetésben szereplő ár (2.590.000 Ft.) csak az utánfutóra és a csónakra vonatkozik. A motor ára 190.000 Ft.
A hajó előre egyeztetett időpontban Budapesten megtekinthető.
130.000 Ft
+36707089650
Jóállapotban lévő csónakszállító 4-5méteres csónak szállítására alkalmas. szélességben 170 cm ráfér. Nem rendszámos, orrkeréktámasz, csörlővel, alsó és oldalgörgőkkel van felszerelve, azonnal elvihető. Megtekinthető Balatonlellén

4.500.000 Ft
+36703300421
Bemutató hajónak használt hajó kitűnő esztétikai és műszaki állapotban eladó. Magasan felszerelt, szinte az összes rendelhető extra rajta van: Teljes hajós bőr üléspárnázat, Háttámla a kapitány ülésen, háttámlák elől, Inox bimini tető, mely teljesen ledönthető csavarok eltávolítása nélkül szállításhoz, automata fenékvíz szivattyú, digitális műszerfal, vízálló bluetooth rádió két hangszóróval, GPS nyomkövető (lopásvédelem). Új akkumulátor és teljes nagyszerviz frissen elvégezve (összes olaj, oljszűrő, vízpumpa kicserélve). A motor egy Mercury 10/20 lóerős 20 lóerőre nyitva vezérlőelektronika cserével és szükséges alkatrészek átalakításával. Végsebessége kb 35 km/h. A hajó vételára fix, utánfutót nem tartalmaz!
Vitorlázás
A TKSTAR gyártmányú TK905 GPS nyomkövető eszköz amellett, hogy igen kedvező áron szerezhető be, számos olyan előnyös tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt érdemes megvizsgálni a vízi jármű-tulajdonosok szemszögéből is e kicsiny eszközben rejlő nagy lehetőségeket.
Tenyérben elfér, könnyen elhelyezhető a vízi járműben, beszerelést egyáltalán nem igényel. Strapabíró, porálló, ezért beltéri és kültéri elhelyezésre egyaránt alkalmas, fémrészhez akár saját mágnesével is rögzíthető.
A nyomkövetés adta előnyök kihasználására is számos lehetőség kínálkozik a hajózás terén. A TKSTAR TK905 beépített GPS-vevője 5 méteres pontossággal képes meghatározni a hordozó jármű aktuális helyzetét, amelyről akár 10 másodperces időközönként adatot tud küldeni a felhasználónak, legyen szó akár egy vitorlás verseny hajóinak a valós idejű helyzet-meghatározásáról, szabadidős hajózás útvonalrögzítéséről, vagy akár vízi szállítás nyomonkövetéséről.
A nyomkövetőhöz egy magyar nyelvű szoftverlicenc is megrendelhető, mely biztosítja a készülék asztali számítógéppel vagy androidos mobileszközzel történő vezérlését és további hasznos funkciókat is. Pl. a nyomkövetővel ellátott hajó(k) aktuális helyzetét az okostelefonunkon megjelenő térképen kísérhetjük figyelemmel. A licenc nem keletkeztet hűségidőt, a felhasználó szabadon lemondhatja vagy szüneteltetheti , pl. ha csak a hajózási főszezonban szeretné használni a plusz funkciókat.
Üzemidő tekintetében is élen jár a TKSTAR TK905, ugyanis 5000 mAh (3,7 V) kapacitású Li-ion akkuja akár 90 napig is képes újratöltés nélkül készenlétben tartani a kicsiny készüléket.
Aki a magyar forgalmazótól rendeli meg és hozzá SIM kártyát is kér, beüzemelve és használatra készen kaphatja kézhez a nyomkövetőt, akár már másnap – ezáltal ajándéknak is ideális választás lehet.
Vitorlázás
Van némi tennivalónk, mielőtt vízre szállnánk kedvenc hajónkkal. Sokunk biztos nem is látta hajóját ősz óta. Talán néhányan nem is tudják, a kikötőben hol is keressék…
Ilyenkor jön a fejtőrés: mit is, hogy is, mivel ?
Bizonyára a hajókivétel alkalmával mindenki magas nyomású mosóval teljesen tisztára, simára varázsolta hajója vízvonal alatti részét. Ilyenkor a jobb minőségű algagátlót nem kell csiszolni. Egyszerűen kenjük fel az új réteget. Az algagátlóknak alapvetően két fajtáját különböztetjük meg. Az egyik az önkopó, vagy önpolírozó, a másik a kemény algagátló. Amennyiben önkopó, akkor a fellazult felület nem engedi megtapadni az algákat. A kemény fajtánál a rétegből kiáramló hatóanyag akadályozza az algák felrakódását. A munkálatok végzése során nagyon fontos az egészségünk és a környezetünk védelme. Használjunk védőszemüveget, védőkesztyűt, védőruhát és védőmaszkot ! Az üres dobozokat és az elhasznált szerszámokat mindenképp megfelelő gyűjtőhelyre vigyük !
Ha ezzel végeztünk, jöhet a vízvonal fölötti rész.
Elsőként tisztítószerrel mossuk le a hajó felső részét, távolítsuk el az elmúlt szezon szennyeződéseit. Ha úgy ítéljük meg nem árt átpolírozni a hajó testet. A polírozáshoz használjunk műanyag felületekhez kifejlesztett anyagot.
Nézzük át a kötelek állapotát, szükség estén cseréljük ki azokat.
A fa részeket lakkozzuk, ha kell fáig lecsiszolva, ajánlatos lecsavarozni a műanyagról.
A vereteket olajozzuk vagy zsírozzuk meg. Hasznos lehet a zsírzó spray. A csörlőket ajánlatos szétszedni és tisztítás után vízálló zsírral bekenni. Ajánlatos vízre tétel előtt elvégezni, hogy elkerülendő az alkatrészek vízbe esését. Vitorlás esetén ajánlatos egy rongyot húzni benne fel-le, hogy a beragadt port eltávolítsuk. A kabin belsejében sem árt szétnézni. Biztosan találunk pár dolgot ami felújításra, tisztításra, cserére szorul. Ellenőrizzük a műszerek, valamint az elektromos rendszer állapotát.
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival.
A csónakázás legfőbb szabályairól röviden
Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető.
Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti.
Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni.
Hamarosan folytatjuk!