Hirdetés feladása

Vándor Miklós

Bérlés
Vándor Miklós
vandormiki@t-online.hu
Balaton Bérlés Vitorlás felszerelés Hajó felszerelés

Üdvözlöm,Minden típusú hajóhoz rozsdamentes vereteket gyártok. Bimini,Orrkilépő,Farkilépő,Kiülők Orrkorlát, Horgony kiemelő,Pohártartó,és egyedi kérések,stb,amit kérésre fel is szerelek.A Balaton szinte minden kikötőjében referencia munkáim vannak. Balaton-25 és Đixi 35,bérbe adásával is foglalkozok.
Régi mentőmellények
500 Ft
+36202429628
~20 éves mentőmellények, össz kb 40db. Vegyesen rossz és használható állapotúak, van több gyerek méretű is. Árak attól függ melyikeket és mennyit viszel, minél többet annál olcsóbb összes kép: https://tinyurl.com/mellenykepek Egyéb eladó vitorlás cuccok, sójakocsi, vitorlák, kalóz bummok, mentőmellények, vitorlacsúszkák, és stb: https://tinyurl.com/hajoscuccok megtekintés, átvétel: Bp, v Balatonalmádi egyeztetés után 06 20 242 962 nyolc
Masszív sójakocsi csónak vagy kisvitorlás kalóz alá
50.000 Ft
+36202429628
Masszív sójakocsi csónak vagy kisvitorlás kalóz alá Méretek a képeken: https://tinyurl.com/sojakocsi egy festés ráfér 50e Egyéb eladó vitorlás cuccok, sójakocsi, vitorlák, kalóz bummok, mentőmellények, vitorlacsúszkák, és stb: https://tinyurl.com/hajoscuccok megtekintés, átvétel: Bp, v Balatonalmádi egyeztetés után 06 20 242 962 nyolc
Több használt vitorla, Melges, 470 spi, baum ponyva és stb eladó. dacron laminált fock gross génua
45.000 Ft
+36202429628
Több db használt vitorla eladó. dacron laminált fock gross vegyesen. Van több baum ponyva, 470 spi, Melges vitorlák és egy bimini is. Leírás, képek, méretek, árak a dokumentumban: https://tinyurl.com/hajoscuccok Egyéb eladó vitorlás cuccok, sójakocsi, vitorlák, kalóz bummok, mentőmellények, vitorlacsúszkák, és stb: https://tinyurl.com/hajoscuccok megtekintés, átvétel: Bp, v Balatonalmádi egyeztetés után 06 20 242 962 nyolc
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 30-án 9 órakor rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre.  Nem egyszerű feladat megsaccolni a koronavírus járvány hatását. A Magyar Vitorlás Szövetség vezetői remélik , hogy az 52. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon idén is 500-600 hajó vesz majd részt. A táv légvonalban mérve 155 km. A szabályok szerint 48 óra alatt kell a vitorlázóknak teljesíteni a távot. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. A 2020-as Kékszalagra nevezni Budapesten és Balatonfüreden lehet. Budapesten Magyar Sportok Házában, címe: 1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3., június 24-én 12.00 és 20.00 között, vagy a verseny előtti napon, július 1-én 11.00 és 20.00 óra között a füredi Anna Grand Hotelben, címe 8230 Balatonfüred, Gyógy tér 1 .A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor várhatóan mintegy 5-600 hajó vág neki a távnak.
Balaton
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!