Hirdetés feladása

BAYACHT CHARTER

Bérlés
BAYACHT CHARTER
bayachtcharter@gmail.com
Balaton Bérlés

Keress minket bizalommal, akár egyéni, akár kapitánnyal biztosított hajózásra vágysz!
Újszerű mentőgyűrű Keszthelyen eladó!
19.800 Ft
+36304401974
Újszerű mentőgyűrű Keszthelyen eladó! Külső átmérő: 75 cm Belső átmérő: 45 cm Súlya: 2,6 kg Ára: 19.800 Ft Vételi ajánlatot az alábbi telefonszámon tehet: +3630/409-7000
Dufour 360 full extrás, Áfás,  újszerű hajó eladó
59.000.000 Ft
+36209468813
Dufour 360 Grand Large eladó 2 kabinos kialakítás 1 fürdővel L alaku konyhával Teak enteriőr / szürke corian munkapult / “parquet” padlóburkolat Bora Bora beige 21 szalonpárna huzatok 19 LE Volvo Penta motor Tavi öntöttvas tőkesúly 1,55m Orrsugárkormány Árbócba tekerhető nagyvitorla rendszer Árnyékoló rolók a nyitható ablakokon 2 égőfejes főzőlap sütővel Reffsystem cockpitba vezetve Második csörlő a kabintetőn stopperekkel és terelő csigákkal LED navigációs lámpák az orr és farkorláton Teakfával borított cockpitülések Cockpitzuhany (hideg-meleg) Acél kormánykerekek bőr burkolattal Fürdőlétra Akkumulátor töltő 25A Második fogyasztó akkumulátor Vízmelegító boiler 20l 220V + partiáram csatlakozó + dugaljak a kabinokban (partiáram kábel nélkül) Bevilágító ablakok a hátsó kabinba és a fürdő helységbe Automata zuhanyvízelszívó pumpa Elektromos horgonycsörlő 700W Cockpitasztal LED enteriőr és indirekt világítások Árnyékoló rolók szúnyogháló funkcióval Bortartó Merevalba Külmotortartó veret a farkorláton Kapaszkodó a fürdőlétrához Teakfa burkolat a cockpitban, a platformon Fusion applikációból vezérelhető hi-fi rendszer Vízálló hangszórók a cockpitban Beige sprayhood kapaszkodóval Beige cockpitpárnák Offshore 108%-os fock a 100%-os Dacron önváltós fock helyett Alacsony profil betekerő Cockpitba vezetett nagyvitorla shottok - German system Genoacsörlők T40 Genoakocsik az oldalfedélzeten Asszimetrikus spinakker felszerelés - fix orrsudárral Önbecsukódó propeller Raymarine i70 - szél,sebesség, mélységjelző műszer a jobb kormányállásban Raymarine p70 autopilot a jobb kormányállásban + Lewmar autopilot GPS AXIOM 7 multifunkciós műszeregység a jobb kormányállásban MOTOR EÖnNbGecIsNuEkódó propeller Price VITORLÁZAT és SZERELVÉNYEK 108%-os dacron genoa + szerelvényei az önváltó fock helyett + Flat deck furling Genoacsörlők T40 + Cockpitba vezett nagyvitorla shottkötelek (German system) Asszimetrikus spinakker felszerelés - fix orrsudárral Code Zero vitorla betekerő rendszerrel shottokkal DECK FELSZERELÉS Teakfa burkolat a cockpitpadlón és a fürdő platformon Cockpitablak a hátsó kabinban (/db) Hajóorrvédő fémborítás rozsdamentes acélból Plancha gázgrill a cockpitban mosogatóval Cockpitasztal takaró Sprayhood Bimini Cockpitpárnák INOX polírozott főhorgony + forgószem + 25m lánc 6 fender 4 kikötőkötél ENTERIŐR DEVON Beige valódi bőr szalon huzatok (0805) ELEKTROMOS (kiegészító) BERENDEZÉSEK Légkondícionáló berendezés a szalonban és az orrkabinban 220V (applikációval vezérelhető) 2 vízálló hangszóró a cockpitba építve Inverter 12v/220v, 1800W VÍZRENDSZER Nagyméretű WC csésze Elektomos öblítésű WC Windex Partiáram kábel Nyári ponyva Téli ponyva Kormányállás takaró Sprayhood oldal árnyékoló kiegészítők Cocpit asztal takaró Fokvitorla takaró huzat Teljes előírt hajózási felszerelés Kenese Marina Port kikötőhely opció Frissen szervizelve (motor, váltó olajcsere, összes szűrő, impeller csere) Algagátló festés, polírozás, teakfa kezelés
K21 vitorlás
3.850.000 Ft
+36305505037
Hajó váltás miatt,eladnám felhuzható tőkesúlyos vitorlásom.A hajó jó állapotu,minden jól működik,most is vizen van használatban./ fő befogadására képes rengeteg vitorlával,spinakkerrel,4 le yamaha motorral.Költség mentes azonnalhasználható.Van hozzá egy hajószállító utánfutó ami papirokkal nem rendelkezik,de közuti szállításra alkalmas .Megtekinthető Balatonszéplakon.
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 18-án 9 órakor rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre.   A Magyar Vitorlás Szövetség vezetői remélik , hogy az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon idén is 500-600 hajó vesz majd részt. A táv légvonalban mérve 155 km. A szabályok szerint 48 óra alatt kell a vitorlázóknak teljesíteni a távot. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor várhatóan mintegy 5-600 hajó vág neki a távnak.
Balaton
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!