BAYACHT CHARTER
Bérlés

Keress minket bizalommal, akár egyéni, akár kapitánnyal biztosított hajózásra vágysz!

24.900.000 Ft
+36202108724
Szeretett hajónk keresi új tulajdonosát!
Eladó 2008-as évjáratú Enter 385CC vitorlás túrahajó, három kabinnal, elegáns szalonnal, 6+3 fekhellyel, klímával, alacsony merülésű tavi (penge)kiellel, illetve egyedi mahagóni borítású centrál cockpittal. Kikötőhely 2024 áprilisig rendezett Balatonfüreden.
A hajó kizárólag a Balatonon használt, remek műszaki állapotú, kényelmes, mégis kifejezetten fürge, rendszeresen karbantartott és 12 személy befogadására képes.
Belső kialakítása és esztétikus kidolgozása révén rendkívüli kényelmet nyújt a hosszú túrázások alkalmával is, azonban adott esetben akár, versenyeken is kiválóan megállja a helyét.
• Hosszúság / Szélesség / Merülés: 11,9 m / 3,55m / 1,72m
• Vízkiszorítása: 5,66 t
• Vitorlázat: Gross („féllatnis”)+ Genua (75nm), Új Genua (8.18 Dacron 2022.augusztus)
• Motor: VOLVO PENTA D1-30 (20,6kW) éves rendszerességgel nagyszervizelt
• Friss Műszaki vizsga: 2027.09.06.
• Teljes kötelező felszerelés (12db mentőmellény, Tűzoltó készülék, stb…)
• Rendszeresen VC 17m Extra algagátlóval kezelve
• 2x12+2x28+2x40ST ANDERSEN csörlő
• VOLVO PENTA 3 szárnyú bronz összecsukódó csiga
• Quick elektromos horgonycsörlő, új távirányítóval
• Orrsugárkormány, Mélység / Sebességmérő műszer
• Teleszkópos alba
• Kormánytakaró ponyva, Téli takaróponyva, LazyJack, Nagy Bimini
• Új Vorstag (2022.június), Fockroller
• Deckzuhany, Korlátkiülők, Szúnyoghálók, Fürdőlépcső
• Thermowell 5 kiállású UB16EH klíma (hűt-fűt) – nagyszervíz után
• Elektromos bielge-pumpa, Elektromos WC + mosdó
• Bojler (melegvízellátás), Zuhanyzási lehetőség
• 1,9 m belmagasság
• 4db új akkumulátor (ebből 2db 110Ah munkaakku), 2db Automata töltő
• 2db Víztartály, Mosogató, Tűzhely (gáz és indukciós)
• Nespresso kávéfőző, Mikrohullámú sütő
• Felültöltős hűtő belül, plusz külső fedélzeti hűtőszekrény
• Bluetooth-os multimédia fejegység
• MAC benti hangosítás, Clarion kinti hangosítás
• 12V és 220V hálózat kiépítés
• LCD TV (mindigTV előfizetéssel)
• Ággyá alakítható szalonasztal, Cockpit párnák, Fürdőplatform kialakítás
• 6+1db Danfender
Felmerülő kérdések tisztázása az alábbi elérhetőségen lehetséges: 06-20-210-8724.
Ára: 24.900.000Ft

22.900.000 Ft
+36209420617
Családi okok miatt sürgősen eladó szeretett vitorlásunk.
A hajó kiváló állapotban van, rendezseresen karbantartott. Legnagyobb merülése 1.35 m tavi tőke súlyos!! Így a Balatonon is minden körülmények közt használható. Deck 2022-ben felújítva, új borítást kapott. Belső rész teljesen felújítva, új kárpit, fényezés stb.
Motor 3 hengeres Penta volvó, 2021-ben felújítva, néhány órát futott. Befogadóképessége 8 fő,
Felszereltség: nappali, + két kabin, fürdő kabin, zuhanyzóval, külső fürdő trepni, zuhanyzóval, konyha gáz főzővel, két tálcás rozsdamentes mosogatóval. Vitorlák megkímélt állapotúak, fővitorla árbócba tekerhető. Teljes műszerezettség, szél mélység stb. sztereó cd rádió.
Gyári spray hood, + cockpet takaró sátor, téli takaró, nyári napvédő takaró, + nagy teherbírású téli hajó tartó állvány van hozzá, az ár tartalmazza a teljes felszereltséget.
Az ár tartalmazza az ez évi kifizetett kikötői díjat, valamint a Balatonszemesi kikötőhely további bérlési lehetőségét.
Az ár: 22990000.- Ft kissé alku képes.

8.200.000 Ft
+36309100533
Ideális hajót keresel? Bavaria 890 akkor ezt a hajót neked találták ki!
Hajó adatok:
- hossza: 8.90 méter
- szélesség: 2.95méter
- merülés: 1.65 méter
Kitűnő állapotú túrahajó a magyar vizekre! 8 főre vizsgáztatva, de 6 személyes fekhellyel kitűnő választás CHARTER hajónak is!
Szép belső és külső állapot.
Vitorlák: Fock és Gross
Motor: 2 hengeres Faryman diesel, azonnal indul.
A hajó ára névre vizsgáztatva 8.2 m Ft.
Hívjon vagy írjon! 0630 9100 533
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 14-én 9 órakor rajtol
Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig
vissza Balatonfüredre.
A Magyar
Vitorlás Szövetség vezetői remélik , hogy az 54. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon idén is 500-600 hajó
vesz majd részt. A táv légvonalban mérve 155 km. A szabályok szerint 48 óra alatt kell a
vitorlázóknak teljesíteni a távot. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás
turizmus további fejlesztése és népszerűsítése.
Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán
viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi
versenyek győztese is árbóc csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot.
Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen.
A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány
fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor várhatóan mintegy 5-600
hajó vág neki a távnak.
Balaton
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál .
A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk:
• a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére.
• a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és
• a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére,
A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben.
• I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni.
• II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos.
A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki.
Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén
A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel.
A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban.
A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve.
Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival.
A csónakázás legfőbb szabályairól röviden
Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető.
Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti.
Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni.
Hamarosan folytatjuk!