
20.000.000 Ft
+36309100676
Comar Comet 38 hajóm hobbiváltás miatt eladóvá vált.
Irányár: 20.000.000 Ft
A hajó rendszeresen karbantartott, jelenleg a Balatonkenesén lévő kikötőben áll. Vízre van téve.
Leírás:
2006-os évjáratú, három kabinnal, elegáns chesterfield stílusú szalonnal, egy fürdővel, konyharész kialakítással, teak borítású cockpit- és deckkel rendelkező, extrákkal felszerelt, szépen karbantartott, remek állapotban lévő, 10+1 személy befogadására képes, olasz sablon alapján épült vitorlás túrahajó, amely a vitorlázás élménye mellett, akár mint vízi nyaraló is kitűnő választás.
A hajó átadása új tulajdonosának, megbeszélés szerint kikötőhellyel együtt is lehetséges!
Az 1961-ben alapított Comar volt az egyik első olyan hajógyár, amely üvegszálat használt kézműves gyártáshoz. Ez a konstrukció a csúcstechnológiák és a szakképzett kézműves munka okos ötvözete. A Comet fedélzetén található legtöbb alkatrész – a hajótesttől az asztalosokig, a nyílásoktól az acélművekig – mind házon belül, egyedi gyártású. A hajótestek és fedélzetek Airex szendvicsből készülnek, amely egyirányú és biaxiális szálakat és epoxi-vinilészter gyantát kombinál. Az Airex vákuumzsákozással van a héjakhoz ragasztva és a megerősítések közvetlenül a hajótestre vannak rétegezve, ami elkerüli a belső formák használatát, és maximális szerkezeti merevséget biztosít. A Comet 38 fedélzete számos funkcionális és stílusos megoldással büszkélkedhet, mindemellett igazi klasszikus, kecses vízvonallal rendelkezik, az áramvonalas hajótest pedig a Vallicelli védjegyét tükrözi. –
Műszaki adatok
Méretek
Legnagyobb hosszúság: 11,5 m
Legnagyobb szélesség: 3,6 m
Legnagyobb merülés: 1,98 m
Fixpont magasság: 16,8 m
Vízkiszorítása: 6,3 t
Vitorlázat
RollGros
RollGenua
Műszerezettség
Raymarine ST60 Tridata
(sebesség-mélységmérő)
Raymarine ST60 Wind szélműszer
Raymarine ST5000+ Autopilot
Compass
Motor
VETUS M 4.17 A 602 A (30,9kW)
Műszaki vizsga érvényes
Felszereltség
Equiped
Ausstattung
Orrsugárkormány
Fisher beépített klíma
Ággyá alakítható szalonasztal
Quick elektromos horgonycsörlő
2x30ST+ 2x48AST LEWMAR csörlő
3db. akkumulátor + automata töltő
Gyári fürdőplatform kialakítás
Kihajtható fürdőlépcső
Bojler (melegvízellátás)
Elektromos WC + mosdó
1,95 m állómagasság
Fekhely 6+3 fő részére
SELDÉN teleszkópos alba
Hifi, hangosítással kint-bent
Navigációs pult
Mikrohullámú sütő
Felültöltős hűtő
Tűzhely
Mosogató
Fedélzeti szellőző
Facnor fockroller
Kinyitható cockpitasztal
Kormányállás takaró
Ablak takarók
Sprayhood (esővédő)
Bimini (naptető)
Orrkilépő

3.500.000 Ft
+36707968210
Granada 27-es, gyönyörű, tőkesúlyos (6-fős) vitorlás megkímélt állapotban eladó magánszemély tulajdonostól. Irányár: 3,5M Ft (kikötőhely nélkül).
A vitorlás Volvo Penta belső motorral (folyamatosan karbantartott), négy fő számára alvási lehetőséggel, hűtőszekrénnyel, teljes felszereléssel, friss hajólevéllel (2028-ig érvényes) rendelkezik.
Hosszúsága 27 láb/8,28 m, 2,73 m széles, 1,4 m merülés, 2,78 m vízkiszorítás.
A vitorlás a siófoki kikötőben látható, a hajóhoz tartozik egy teljes téli takaróponyva, ami direkt a hajóra lett készíttetve. A hajóhoz egy régi tartókocsi is tartozik, ami az árban szintén benne van.

1.890.000 Ft
+36303337356
Kihasználatlanság miatt eladó egy Birdie 24-es típusú svéd,
Vaxholm-Säbyviken Eggel & Co. , Harry Becker svéd tervező által megálmodott vitorláshajó balatonfűzfői kikötőhellyel eladó. A hajó 1979-es építésű, tökéletes állapotú, 8 évvel ezelőtt teljes felújításon esett át.
Nagy előny, hogy a hajótest,ill. a fedélzet is üvegszálas anyagból készült, csak minimális karbantartást igényel.
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 18-án 9 órakor rajtol
Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig
vissza Balatonfüredre.
A Magyar Vitorlás Szövetség vezetői remélik , hogy az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon idén is 500-600 hajó
vesz majd részt. A táv légvonalban mérve 155 km. A szabályok szerint 48 óra alatt kell a
vitorlázóknak teljesíteni a távot. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás
turizmus további fejlesztése és népszerűsítése.
Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán
viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi
versenyek győztese is árbóc csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot.
Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen.
A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány
fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor várhatóan mintegy 5-600
hajó vág neki a távnak.
Balaton
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál .
A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk:
• a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére.
• a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és
• a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére,
A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben.
• I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni.
• II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos.
A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki.
Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén
A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel.
A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban.
A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve.
Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival.
A csónakázás legfőbb szabályairól röviden
Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető.
Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti.
Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni.
Hamarosan folytatjuk!