Hirdetés feladása

Green Boat Kft.

Kereskedő
Green Boat Kft.
8646 Balatonfenyves Mária utca 1.
info@alfastreetmarine.hu
Balaton Kereskedő

15-ös túrajolle
850.000 Ft
+36306082424
Eladó műanyagozott 15-s túrajolle teljes felszereltséggel. Fa bordázattal készült Luxi féle hajó műanyag alsóhéjjal. Gyönyörű állapotban lévő fa árbóc, baumm és kormány tartozik hozzá. Dakron nagy- és orvitorlázattal rendelkezik. 3 éve a teljes álló- és mozgókötélzetet lecseréltem. Külmotor. Kocsival húzható utánfutó is tartozik hozzá, de az utánfutó nincs levizsgáztatva.
Tökéletes hajó a mindennapi vitorlázáshoz ETAP 28 eladó!
3.490.000 Ft
+36309100533
Adatok: - hossza: 8.53 m - szélesség: 2.9 m - merülés: 1.52 m - súlya: 2800 kg 1982 évjáratú kitűnő állapotú (cockpit járórész festésre kerül) 8 főre vizsgáztatott napi szintű vitorlázásra vagy charterezésre is alkalmas vitorláshajó! Konyha, víztartály, WC, HIFI, mélységmérő, kötelező felszerelések. Vitorlázat: Fock, Gross, Génua nagyon jó állapotú vitorlák. A teljes vitorlázat felülete: 33.27 m2 Motor: VOLVO Penta 2 hengeres 15 LE beépített. A hajó 2021 évig érvényes műszaki vizsgával rendelkezik! Megtekinthető vízen! Irányár: 3.49 millió forint! Hívjon! 06 30 9100 533
Balaton24
1.199.000 Ft
+36309758535
Balton 24 mélyen reális ára alatt eladó. Frissen algagátlózva, 5+1 személy, orrkabin, wc helység, konyhapult, állómagasság, jár hozzá külmotor is. Kikötőhely megoldható. Ilyen áron ekkora hajót nem talál.
Balaton
Április elejétől újra indult a viharjelzés nagyobb tavainkon. A rendszer október végéig folyamatosan üzemel két veszélyjelző fokozatban, az időjárási körülményekhez igazodva. 40 km/óra feletti szél esetén automatikusan indul az első fokú viharjelzés. Ilyenkor 45 villanás látható percenként. Úszni, csónakázni, vagy vízi sporteszközzel vízen lenni csak a part 500 méteres sávjában lehet. 60 km/óra, vagy erősebb szélnél a viharjelző 90 szer villan percenként. Piros jelzésnél már nem szabad fürdeni, úszni, vízi sporteszközzel a vízen tartózkodni, kivéve az arra alkalmas vitorlás hajókat.
Balaton
Nagyobb kiterjedésű tavainkon gyakran láthatunk szörfösöket, persze csak szeles időben, a „windsurf” Magyarországon is a népszerű vízi sportok közé tartozik. Európában a szörf egyértelműen a vitorlával megtámogatott szörfdeszkás vízi sportot jelenti, amely a hullámlovaglás továbbfejlesztett változataként a fiatalabb sportok közé tartozik. Magyarországon a szörfözés a ’80-as években jelent meg, és a ’90-es évek elejétől indult meg a fejlődés útján. Manapság a szörfdeszkán „vitorlázók” szeles időben ugyanúgy hozzátartoznak a Balaton, a Velencei-tó, vagy a Fertő-tó képéhez, mint a vitorlással manőverezők sokasága. A kezdeti idők házi készítésű szörfdeszkái után a rendszerváltozás a nyugati deszkákat is behozta az országba, ami értelemszerűen a magyar szörfsport robbanásszerű fejlődését is eredményezte. Közhely, de a régi szörfösöknek azért még mindig kicsit bizsergető érzés leírni, olvasni, vagy beszélni róla, hogy ma már bizony minden a rendelkezésére áll annak, aki be akarja fogni a szelet. Bármi megvehető itthon, vagy külföldön, az online rendelt szörfös cuccok pár nap alatt megérkeznek. Ahogy a hobbisportoknál az lenni szokott manapság, a felszerelések árai egy kicsit elszabadultak az utóbbi időben. Az újonnan vásárolt szörfdeszka és szörfvitorla ára mellbevágó lehet sokaknak és nem is biztos, hogy vadonatúj felszereléssel kell kezdeni a szörffel való ismerkedést. Rutinos hullámlovasok szerint kezdetben bőven elég, ha beérjük a használt szörf felszereléssel, szörfözni a használt deszkán és vitorlán is meg lehet tanulni. Vacakot, vagy nagyon elhasználtat persze még a kezdet kezdetén sem érdemes vásárolni (ha még nincs meg a rávaló, akkor inkább bérelj egyet, jobban jársz), egy valamirevaló használt deszkára is félre kell tennünk legalább 100.000-200.000.- forintot. Ehhez jön még értelemszerűen a vitorla, ami szintén nem olcsó mulatság, és persze a ruházat, ami nem pusztán divatból kell, erős szélben, nagy sebességnél komoly betegségeket lehet összeszedni, ha csak egy szál fürdőruhában szörfözik valaki.
Balaton
Jól indul a 2016-os szezon a vitorlázóknak, május 1-én az alsóörsi, május 11-én pedig a balatonfenyvesi kikötőt adták át. A kikötő építésére 1997 óta készülő dél-balatoni város független polgármestere szerint óriási lehetőséget kapott ezzel Balatonfenyves, szerinte ezzel rohamos fejlődésnek indul a város, amiből a környező települések is csak profitálhatnak. Az új kikötőben 350 férőhelyet telepítettek, a parton létesített kiszolgálóegységekkel pedig egészen vonzó hajós bázis jött létre. Átadták a Fenyves Yacht Klubot és a hozzá tartozó kikötőt, ezzel újabb kikötővel gazdagodott a Balaton. A beruházást komoly viták és tiltakozások előzték meg, de Halász János, a Balatoni Fejlesztési Tanács tagja szerint, az ilyen viták természetesek egy ekkora építkezésnél. Tény és való, a balatonfenyvesi kikötő, a maga 350 férőhelyével a nagyobb kikötők közé tartozik, elhelyezkedése miatt pedig hosszan benyúlik a Balatonba. A beruházás meglehetősen nagynak mondható, hiszen a kikötő és a hozzá tartozó szálloda, kerékpáros központ, vendéglátóegység és egyéb kiszolgáló egységek összesen 2,5 milliárd forintba kerültek. A kikötőre az állami támogatáson túl uniós forrásokat is sikerült szerezni (utóbbiból összesen 800 millió forintot), a város polgármestere pedig rendkívül bizakodó a beruházás sikerét illetően. A Balaton déli partjára valóban ráfért már egy ilyen fejlesztés, hiszen Keszthely és Fonyód között eddig még nem volt ekkora vitorláskikötő (Balatonmáriafürdőn van ugyan kikötő, de annak a kapacitása nem túl nagy). Ez értelemszerűen elvágta ezeket a városokat a fokozatosan fejlődő vitorlásturizmus adta lehetőségektől. A balatonfenyvesi kikötő építése során 80 ezer köbméter homokot termeltek ki, a gát építéséhez pedig több mint 35 ezer köbméter sziklát használtak fel. Vitán felül áll, hogy egy új kikötő csak jót tesz úgy a balatoni vitorlás sportnak, mint egy-egy városnak, ezért mi örülünk a kikötőnek. A Balaton dél-nyugati csücske ráadásul meglehetősen elhanyagolt ilyen tekintetben, egy ilyen nagy kikötő pedig megadja az esélyt, hogy idővel még több (akár kisebb) létesülhessen ebben a régióban.