Hirdetés feladása

Az üveggyanta egyedülálló lehetőségei a hajógyártás terén

Motorcsónak Motoros hajó 5m-től Endrényi Investment KFT 2016. október 25
Az üveggyanta egyedülálló lehetőségei a hajógyártás terén

A múlt heti cikkünkben megismerkedhettünk a hajógyártást forradalmasító olasz EOLO gyárral, és a Capelli márkával is. Speciális innovációival immár 45 esztendeje beírták magát a hajógyártás történelmébe, mellyel – nem véletlenül – Európa egyik piacvezető RIB hajómárkájának számítva.

Végtelenül változatos és sokrétű kínálat – magas minőségben

A Fortunato család jeles példával szolgált elől a megújulásra való folyamatos képességével, mely napjaink egyik legnagyobb kihívása. A 4 métertől egészen a 8.30 méter hajóhosszig gyártó cég még az idei évben, várhatóan 2016 év vége előtt elkészül a legújabb típussal, mellyel ismét új távlatokat nyitnak majd a hajózás egének horizontján.

A mára már világhíres ELOLO hajógyártó többféle különböző kategóriákban gyárt hajókat – a szabadidős termékeken át, az egészen luxus jachtokig.

A Capelli hajómárka pedig szintén olasz területről, de már egy másik térségből származik. A Capelli Olaszország vezető hajó márkája mely világszerte nagyon népszerű, ők készítik és gyártják többek között a Gumi RIB hajókat, a nyitott orrkiülős hajótól a nagyobb yachtokig minden igényt kielégítő termék palettával rendelkezik

A CAPELLI márka:

A története a gyárnak 1974-re visszamenőleges amikor is David Capelli végtelen kreativitásának és a Pó folyó íránti szeretetének köszönhető,hogy elinditotta az üzletet, eleinte kisebbtől középes méretig gyártottak hajókat. A fordulópont a genovai hajókiállításon 1986-ban következett be, amikor a Capelli hajógyár bemutatta az első 4,7 méter (Fisherman) „Halász” hajóját amivel elragadó sikert nyertek a kiállítás alatt. -

1992-ben a Capelli család belevágott egy nagy volumenű befektetésbe ami meg is hozta nekik a világ hírű sikert ezt az első gumi rib hajójának köszönhetig amivel egyedülállók voltak a piacon.

A Hajógyár jelenleg 16 különböző modell gyárt ezek főleg üvegszálas csónakok és 29 különböző felfújható rib hajók.A sikerét az egyre fejlődő Capelli gyár sikerét annak tudható be,hogy két fő tényezőt vesznek figyelembe a gyártás során: a következetes minőség a gyártás során és a hajók maguk és előremutató szervezeti struktúrája a társaság jelenleg a legprecizebb gumi hajókat gyártja a piacon amit az Olasz parti örség is előszeretettel vásárol.

A Minőség amiben hiszünk

David Capelli azok a hajógyártók közé tartozik aki semmit sem bíz a véletlenre. Több pint 42 éves gyártási multal volt szerencséjük minden kis apró fortéját ki tapasztalni a minőségi hajók gyártásához, az évek során a tervezés és a designon kívül a mai napig minden egyes hajó építése elött az összes alkatrész egyessével ellenőrzik a minőség ellenőreik,hogy a tradicionális minőségi hajógyártás megőrizzék. Összeszerelés előtt, komoly erőfeszítéseket tesznek abban,hogy a hajó alkatrészei kiválló minőségűek legyenek. Náluk nem az idő számít hanem az,hogy 100% minőséget adhassanak a Capelli felhasználóknak. A Hajók minden esetben több minőség ellenörzési ponton menek keresztül mire elérkezik a várva várt csomagolás és szállítási pillanat. Nem véletlen,hogy 1992 óta Európa vezető hajógyártójának hívják.

Végre elhoztuk ezt most Önöknek

2017-es szezon számos újdonsággal vár Önökre ugyan is 2016-os genovai hajókiállításon sikeres megálapodással már Magyarországon , Szlovákiában és Ausztriában is a Multi Yacht group márkához tartozik a képviselési joga, így bevezető árakon most 10-20%-os előrendelési kedvezménnyel várja minden kedves érdeklődőt a Magyarországi képviselet. További információkért és részletes árajánlatért kérem keressék Szalai Andrást aki részletes felvilágosítást ad minden felmerülő kérdésükre az alábbi telefonszámon. 0630/5218547

Árak, típusok, kedvezmények

Ezek között is most a 7.30-as külső motoros járgány, induló ára – a motor nélkül természetesen - mindössze 23.900 euro nettó, mely az EOLO hajók tekintetében egy erős felső-középkategóriás mezőnybe tehető.

Az EOLO termékek árkategóriája egyébként elég széles skálán mozog: a motorok nélküli nettó áraik 8.400-tól egészen 38.900 euro között választhatók, és weboldalunkon is megrendelhetők, most november végéig kiemelt kedvezményekkel!

A magas minőségű, nagy múltú, márkás cég legújabb, legkönnyebb, gumiból készült hajókat most bevezető áron kínáljuk egészen 2016. november 31-ig, most 15-20% -os kedvezményekkel.

Már-már luxusélményt viszünk házhoz országszerte: az EOLO 7.30-ast most érdemes előfoglalni, kihasználva a magas kedvezményeket!

Az ország valamennyi régiójába szállítjuk a 7,3 méter hosszal, 2,55 m szélességgel és – motorral együtt – kb. 1600 kilóra tehető csúszásmentes fedélzet-kialakítású személyhajót, mely útjai alatt 7 fő szállítására alkalmas. A 12V-os hálózati csatlakozással bíró, teljes elektromos felszereltséggel valamint külső-belső világítással és komplett elektromos kialakítással, navigációs fényekkel és üzemanyag kijelzőjével praktikus és modern életvitelünkhöz könnyedén illeszthető, kényelmes választás. A hajó U alakú kabinrésszel, ággyá alakítható étkezősarokkal, plexi tolóajtó zárral, és tároló rekeszekkel igazi luxus élményt nyújt, melyhez a tároló rekeszek, a teljes párnázat és kárpitozás, a minőségi és igényes külső és belső világítás már csak hab a tortán!

Vitorlázás
A TKSTAR gyártmányú TK905 GPS nyomkövető eszköz amellett, hogy igen kedvező áron szerezhető be, számos olyan előnyös tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt érdemes megvizsgálni a vízi jármű-tulajdonosok szemszögéből is e kicsiny eszközben rejlő nagy lehetőségeket. Tenyérben elfér, könnyen elhelyezhető a vízi járműben, beszerelést egyáltalán nem igényel. Strapabíró, porálló, ezért beltéri és kültéri elhelyezésre egyaránt alkalmas, fémrészhez akár saját mágnesével is rögzíthető. A nyomkövetés adta előnyök kihasználására is számos lehetőség kínálkozik a hajózás terén. A TKSTAR TK905 beépített GPS-vevője 5 méteres pontossággal képes meghatározni a hordozó jármű aktuális helyzetét, amelyről akár 10 másodperces időközönként adatot tud küldeni a felhasználónak, legyen szó akár egy vitorlás verseny hajóinak a valós idejű helyzet-meghatározásáról, szabadidős hajózás útvonalrögzítéséről, vagy akár vízi szállítás nyomonkövetéséről. A nyomkövetőhöz egy magyar nyelvű szoftverlicenc is megrendelhető, mely biztosítja a készülék asztali számítógéppel vagy androidos mobileszközzel történő vezérlését és további hasznos funkciókat is. Pl. a nyomkövetővel ellátott hajó(k) aktuális helyzetét az okostelefonunkon megjelenő térképen kísérhetjük figyelemmel. A licenc nem keletkeztet hűségidőt, a felhasználó szabadon lemondhatja vagy szüneteltetheti , pl. ha csak a hajózási főszezonban szeretné használni a plusz funkciókat. Üzemidő tekintetében is élen jár a TKSTAR TK905, ugyanis 5000 mAh (3,7 V) kapacitású Li-ion akkuja akár 90 napig is képes újratöltés nélkül készenlétben tartani a kicsiny készüléket. Aki a magyar forgalmazótól rendeli meg és hozzá SIM kártyát is kér, beüzemelve és használatra készen kaphatja kézhez a nyomkövetőt, akár már másnap – ezáltal ajándéknak is ideális választás lehet.
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!
Motorcsónak
Ismét eljött a hajósok által „ gyűlölt” időszak, melyről sejtettük, hogy megérkezik, de most, hogy itt van egyenesen utáljuk… Itt az ősz, vége a hajós szezonnak mely oly sok kellemes élményt hozott számunkra. Sajnos ez már a múlt, ki kell vennünk kedvencünket a vízből, téliesíteni kell, és egy elhelyezni egy biztonságos helyen. Ha mindez rendben, már csak sóhajtoznunk kell a tavasz jöttéig… Addig is: A daru által történő kiemelésnél fokozottan ügyeljünk, hogy a gurtni ne tegyen kárt a hajótestben, adott esetben a drótköteleinkben. Mert a mozgó kötélzet ugye már rég egy zsákban van… Fokozottan figyeljünk a hajó kocsira ( melyet gondosan átnéztünk, kerekeit felfújtuk) történő elhelyezésre, rögzítésre. A parton alaposan tisztítsuk meg a hajótestet az algától. Legegyszerűbb módja a magasnyomású mosó. Ezek után tegyük a hajónkat a kikötőmesterek által előkészített helyre. Itt már kényelemesen el tudjuk távolítani a hajóbelsőben esetlegesen fellelhető vizet, ( wc, konyha, fröccshöz használt szódás üveg, stb ). A környezet fokozott védelme mellett töltsük fel motorunkat fagyállóval ! Ajánlatos az akkumulátort kiszerelni, és a tél folyamán időnként feltölteni. A belső munkálatok elvégzése után – ha van- gondosan takarjuk le ponyvával, melyet fixáljunk is a viharos szél ellen. Végül nem árt a kocsi alátámasztását ellenőrizni. Ha mindez megvan, hátradőlhetünk, és várhatjuk az első tavaszi napsugarakat.
Acél MHD dízel kishajó Volvo Penta AQ 270, Perkins 40LE
2.950.000 Ft
+36303857116
Eladó MHD acéltestű dízelmotoros kishajó. Horgászathoz ideális. Magyar Hajó- és Darugyár Balatoni Gyáregységében készült, háromhengeres, 40 lóerős Perkins dízelmotorral, Volvo Penta AQ 270 hajtóművel. 2024 októberében - az antifouling kivételével - teljes külső festést kapott. Beltere igény szerint felújítást igényel. - 7 m hosszú - 2.1 t vízkiszorítású - legnagyobb szélessége 2.8 m Érvényes magyar hajólevele van 2026. november 19-ig. A vételár része a tárolókocsi/sólyakocsi, az eredeti fa lámpatartó árboc, horgony és egy új, rozsdamentes lámpatartó árboc, hajócsavar. Irányára: 2.950.000.- Szobon megtekinthető.
Speedking 4.02, Yamaha 25, Harbeck tréler
1.149.000 Ft
+36203607575
Speedking SA-400 alupadlós, 4 méteres, összevizsgáztatott 25 le- s Yamaha Autolube- os kétütemű csónakmotorral, saját teljesen horganyzott trélerével, forgalomba helyezhető a csónak motorral együtt, valamint a tréler is. Évente egy hetet használt nyaraláson, teljesen költségmentes állapotban egyben eladó. További: a gumicsónak 4 légkamrás, pumpával, nyomásmérő órával, a gumicsónak nem lyukas, nem ereszt sehol, jelenleg is felfújva tárolva, rengeteg kiegészítőjével, Bimini tetővel, 1 pár evezővel, felfújható üléssel, több csónak takaró ponyvával, jelzőfénnyel, szállító kerékkel, oldallétrával, gumibabákkal az oldalához, teleszkópos csáklya, mentőpatkó. A kétütemű gyárilag 25 lovas, kéthengeres csónakmotor kifogástalan, szép állapotú, új vízforgató lapát, gyertyák, karburátor szinkron, hajtás olaj cserélve, jelenleg is használatban van a Dunán (20 lóerősként üzemel), külön olajozású, külső tankjával, annak csövével, pumpájával, kerekes motortartó bakkal. A tréler egy tüzihorganyzott, teljes hosszban görgőzött, pótkerékkel, hibátlan világítással, jó állapotú gumikkal, orrcsörlővel. Mindennek a külföldi papírja rendelkezésre áll, akár szállítással is. (Akár külön is; tréler 325.000.-, motor 450.000.-,csónak 375.000.-)
Cabin Cruiser holland csatornahajó
39.500.000 Ft
+36309151515
Eladó egy jó beosztású, tágas terekkel rendelkező, szép állapotban lévő holland vas csatornahajó. A hajót a Volentér család hozta be az országba még 2018-ban, azóta számos fejlesztést és felújítást végeztek el rajta. Többek között kapott egy teljes festést, teljesen új elektromos hálózatot, 400W napelem rendszert, és 5 db új munka akkumulátort. A hajó kiváló esztétikai és műszaki állapotban van, rendszeresen karbantartott, minden rendszere kifogástalanul működik, így akár hosszabb túrákra is bátran el lehet indulni vele. ************ Részletek és műszaki tartalom: Típus: Cabin Crusier holland csatornahajó Név: Oude Meer Anyaga: Vas Évjárat: 1979 Német hajólevél (műszaki nem jár le) Hossz: 14m (46 láb) Szélesség 3,85m (12,6 láb) Merülés: 1,2m (3,9 láb) Szállítható személyek száma: 12 Fekvőhelyek: 5 Súly: 14t Beltér: Külön fürdő és WC vízöblítéssel Teljesen felszerelt konyha étkezőasztallal és ággyá alakítható U alakú kanapéval (konyha felszereltsége: kerámia főzőlap, 2 db hűtő fagyasztóval, mikró, tároló szekrények, konyhai felszerelések) Hatalmas nappali L alakú sarok kanapéval és asztallal Orrkabin két külön fekhellyel Aft kabin (a terasz alatt) egy kétszemélyes franciaággyal Kültér: Tágas terasz: hatszögletű fa asztal székekkel és 6-8 fős társaságnak elegendő hellyel Hátsó létra a fedélzetről a fürdő platformra Fürdőplatform fürdőlétrával Tárcsa sütő gázpalackkal Halpucoló, mely asztalként is funkcionál Külső zuhany Új Bimini tető és oldalsó árnyékolók Daru bocinak/kisebb jet skinek Napozó felületek a tetőn Kapacitások: Üzemanyagtartály: 500L Édesvíz tartály: 1000L Szennyvíztartály: 500L Szállítható személyek száma: 12 Fekhelyek száma: 5 Elektromos rendszer: 12V/220V Két éve szakember által teljesen újra húzott elektromos hálózat biztosítékokkal Parti áram 3,8 kW inverter 400W napelem rendszer 10kW Mitsubishi diesel aggregátor 5 db nagy teljesítményű gel munka akkumulátor (2 évesek) 2 db 12V indító akkumulátor 2db 24V orrsugár akkumulátor Meghajtás: Gardner 6 hengeres diesel motor (1 db) Hengerűrtartalom: 10.000 ccm Teljesítmény: 160 LE Üzemóra: 4400 Kihajtás: Egyenes kihajtás Két kormányállás Propeller: 3 levelű réz Kormányzás: kormánykerék és kormánylapát (1db) Orrsugár kormány Menetteljesítmény (Dunán): Sebesség és fogyasztás: Hegymenet optimális: 8 km/h (Fogyasztás: 6 L/h) Hegymenet maximum: 12 km/h Völgymenet optimális: 14 km/h (Fogyasztás: 3 L/h) Völgymenet maximális: 18 km/h Átlag fogyasztás: 4-5L/h Egyéb felszereltség: Horgony Elektromos horgonycsörlő Mélységmérő Fenékpumpa Halradar Rádió adó/vevő Fenderek, kötelek Kötelező felszerelések Terasz asztal székekkel Rengeteg új tartalék alkatrész (olajszűrő, vízpumpa, stb.) A vételár tartalmazza a hajó kidaruzását és egy teljes algagátlózását, illetve akár a szállításban tudunk segíteni megegyezés szerint. Igény esetén esetleg Baján kikötőhely is bérelhető a hajónak hosszú távra. Irányár: 39.5M Ft / 98.000 EUR Megtekinthető és kipróbálható Baján Érdeklődni: 30/9151515
Szerviz, javítás
Duna Hajók
+36301617105 dunahajok@dunahajok.hu
9025 Győr Ikrényi út 14.
Kereskedő
Balkánfer Kft
+36301617484 balkanfer@gmail.com
1191 Budapest Szabó Ervin u. 31
Bérlés
T Flotta
+36305424208 info@tflotta.hu
8600 Siófok Korosi Csoma Sandor 7