szántó csaba
Szerviz, javítás

2120
Dunakeszi
Fő út 196 (Gödi vége)
szantocsonak@gmail.com
Budapest és környéke
Szerviz, javítás
Kereskedő
Kül- és belmotor

4.400.000 Ft
+36706038761
Szép állapotban lévő hajó! Belső kabinnal.Nagyon stabil a vizen.A rajta lévő motor 4 ütemű Mercury 50 Le.Power trimes,önindítós.

900.000 Ft
+36209657586
Eladó 30 LE, rövid csizmás, önindítós, 4 ütemű, Honda csónakmotor. Kevés üzemórával, hajólevéllel, megkímélt állapotban.
4.500.000 Ft
+36209431372
PLANCOM 650 Kabinos túrahajó (6 személyes)
+ ELSTNER Kéttengelyes hajószállító utánfutó
Ár: 4 500 000
Érdeklődni lehet:
+36 20 9431372
+36 20 3539528
Típus: Plancom 650
Hosszúság: 6,5 m ( motorral 7 m)
Szélesség: 2 m
Fixpont magasság: 1,85 m
Merülés: 0,4 m
Vízkiszorítás: 0.97 t
Magyar hajólevél
Külmotor: Yamaha 50. 2 ütemű
Teljesítmény: 36.8 K.W. – 50 L.E.
Zárható kabin, konyha mosogatóval, szekrényekkel. 100 literes . viztartály
3 személyes fekhely, szellőző ventilátor.
Hűtőszekrény. 220 V. – 12 V. – gáz
Kiépített P.B. gázrendszer
Beépített 100 literes üzemanyagtank
Tartaléktank: 20 literes, beépített váltócsappal
Parti csatlakozókábel 220 V., Konnektorok kabinban, kormánytérben
220 V. inverter akkumulátorról.
Napelem.
2 db. Akkumulátor.
Váltókapcsoló
1. indító + használati, - töltés motorról.
2. használati + indító, - töltés napelemről.
Fenékszivattyú,
Halradar, mélységmérő, sebességmérő
12 voltos töltéskijelző
Rádió, CD lejátszó, hangfalak
Szivargyújtó csatlakozó, USB töltő aljzatok
Kabinban jack-dugós 12 voltos aljzatok
Tárolószekrények, ülés alatt tároló ládák
Előírt felszerelések, mentőfelszerelések
Fenderek, horgonybója
Kereső reflektor.
+
Kéttengelyes hajószállító utánfutó
ELSTNER típus
360 kg önsúly
1700 kg összsúly
Rendszámos
A hajót és az utánfutót vizsgáztatni kell. Kihasználatlanság miatt lejárt.
Budapest és környéke
Érkezz akár 10 perc alatt stílusosan a Fesztiválra a Sziget Hivatalos Hajós partnerével. Csak szállj fel az egyik belvárosi indulási ponton lévő hajónkra, és akár perceken belül szelheted is a habokat!
SZIGET VIP BOAT
2017. augusztus 9. és 16. között újra várja a fesztiválozókat a Budapest Boat Show által szervezett Sziget Vip Boat!
A Sziget VIP Boat a Sziget Fesztivál ideje alatt, minden nap délután öt órától este kilenc óráig várja az utasokat a város két pontján, hogy luxus motoros hajókkal vigye őket az ország legnagyobb fesztiváljára! A hajók közvetlenül a Sziget Fesztivál egyik belépési pontjánál kötnek ki, ahonnan séta és sorban állás nélkül juthatsz be a fesztiválra.
Hogy lásd miről is van szó, nézd meg a videónkat!
https://www.youtube.com/watch?v=rqpzt7gBJk4
A SZOLGÁLTATÁS
Három különböző út közül választhatsz:
Express
Ha szeretnél a lehető legrövidebb idő alatt eljutni a Szigetre, akkor a Batthyány téren vagy a Wiking Yacht Klub – Marina Parton szállj fel az egyik hajónkra, mely fél óránként jár és 10 perc múlva már a fesztiválon is lehetsz!
VIP
Ne osztozz idegenekkel ebben az élményben, bérelj egy saját hajót, ami felvesz téged és hét barátodat a hozzátok legközelebbi kikötőből, és már visz is titeket a Szigetre!
VIP GRAND TOUR
Nézzétek meg a várost egy fél órás dunai túrán, majd pedig irány a fesztivál!
JEGYVÁSÁRLÁS
Vedd meg a jegyedet már most a www.boatshow.hu vagy www.szigetvipboat.com weboldalon!
A helyszínen Citypass kártyáddal 20% kedvezményre vagy jogosult!
Hajómotor
Előző számainkban megnéztük, hogy mit tehetünk hajónk meghibásodása esetén, és milyen javítási opciók, lehetőségek vannak. Most nézzünk szét egy kicsit részletesebben a hajó szíves és lelke – vagyis a hajómotorok háza táján!
A Honda nem csupán autókat és autómotorokat – de hajómotorokat is gyárt, már több mint 40 esztendeje. A négyütemű külső hajómotorok, csónakmotorok gyártása terén az élen járnak. A motorok megbízhatósága és kényelme garantált, hiszen a Honda, mint márka elköteleződött a tökéletesség iránt. Aki új típusú, pehelykönnyű csónakmotort keres, érdemes figyelemmel követnie a Honda új fejlesztéseit.
A Selva gyár szintén nagy, több évtizedes tapasztalattal bír a hajómotorok gyártása terén. A világszerte népszerű, alacsony fogyasztású csónakmotorok szinte minden igényt kielégítenek: 30 alapmodellt és 82 típust rejt a változatos, sokszínű kínálat.
A Parsun egy olyan kínai gyártó, akik profi tervezőkkel, szakemberekkel dolgoznak együtt, és valóban magas minőséget állítanak elő. A gyártósorról kikerülő termékeik szigorú minőségellenőrzésen is átesnek, melyeknek a finombeállítás és a próbaüzem is fontos része.
A Vetnus hajómotorokra szintén minden időben – napsütésben, szélben, vagy komoly viharosabb időben – éppen úgy számíthatunk. A belső motorok mellé pedig teljes készlet áll a rendelkezésünkre a motorokhoz kapcsolódó felszerelésekből, mint pl. kipufogó csövek vagy dobok.
A Yanmar hajómotorokat értékesítő Monti Bt fő profilja – a vitorlás és motoros kishajók javítása és karbantartása – mellett mára már teljes szervizzel és hajómotor értékesítéssel foglalkoznak, a megbízható és rugalmas árfekvésű, hazai Beta Marine hajómotort kínálva.
A Haswing pedig egy új márka a hajómotorok piacán. Amit ez a márkanév takar, az egy elektromos hajómotor, amelynek kedvező áramfelvevésű, innovatív kifejlesztésű propellerje elvágja az aljnövényzetet, így gyorsabb haladásra képes. Ami még nagyon fontos, országos szervízhálózat is elérhető ehhez a típushoz.
Valójában igen széles a választék, és sokféle hajómotor kapható hazánkban is, kis kedvcsináló rövid összeállításunk pedig a teljesség igénye nélkül készült. Hiszen még mindig itt a jó idő, bátran vízre szállhatunk, és ha szükséges nem késő beruháznunk egy jó – használt, vagy új – hajómotorra, alkatrészre!
Hajómotorokkal is foglalkozol? Keress minket és jelenj meg az oldalon cégként, akár ingyen. Írj nekünk az info@hajomania.hu címre!
Hajómotor
Eljön az az idő is, amikor a hajómotorunk egy kis javításra, karbantartásra szorul – és a hajós szakmában persze ezekre külön fogalom is létezik. Ilyen például a hajómotorok marinizálása, ami tulajdonképpen egyfajta átalakítást jelent.
Nyugat-Európában már gyakori a marinizálás, erre már egész iparágak épültek ki – hazánkban azonban még csak most kezd ismertté válni ez a különleges eljárás, mely során az autómotorokat készítik elő olyan formán, hogy az hajótestbe beépíthetővé válhasson. Hogy miért is jó ez? Nyilván költséghatékonysági okok miatt – egy gyári hajómotorhoz képest jóval kedvezőbb áron jön ki egy ilyen marinizált motor, ám itthon ma még nem igazán elterjedt és nem is éri meg.
Noha a dízel motorokból is lehet már marinizált hajómotort előállítani, ez a fogyasztás szempontjából még lehet, hogy meg is éri, hiszen itt kisebb lesz a fogyasztás a nagyjából azonos teljesítmény mellé. Azonban a marinziált motoroknál a kipufogó csonkot is hűteni kell majd, ez pedig a hajó közegében jelentősen meg fogja emelni majd a belső hőmérsékletet. Van tehát sok előnye, de persze, hátránya is ennek a különös eljárásnak,
Azonban, az még korántsem elég, hogy beszereztük az így előállított hajómotort. Ezt utána majd folyamatosan üzemben is kell tartani, tankolni kell; és ez az, ami miatt nem annyira éri meg, és még nem is annyira elterjedt idehaza. Ami pedig még problémás lehet itthon, az pedig a hosszadalmas engedélyeztetési eljárás, és a hozzá tartozó jogosítványok beszerzése.
Azért akadnak már kis hazánkban is cégek, akik kifejezetten erre az iparágra szakosodtak. Eleget téve a dinamikus fejlődés igényének, csónakmotorokat, más hajómotorokat állítanak elő különböző autók, és egyéb berendezések motoros alkatrészeiből. Emellett persze más szolgáltatásuk is van, hiszen csak a hajómotor marinizálásból még nem biztos, hogy meg lehetne élni hazánkban.
Aki biztosra szeretne menni, azért jobban teszi talán – még ha csak használtra is van pénze – de valódi hajómotort választ. Aztán később hobbiból, vagy ha már nagyon penge a hajómotorok terén akkor esetleg érdekes lehet kipróbálni a marinizálást. De azt mindenesetre jó tudni, hogy már ilyen is van!