Hirdetés feladása

FŐHESZ

FŐHESZ
1138 budapest Váci út 200.
foheszov@gmail.com
Duna és környéke Motor alkatrészek

Bajliner 175BR utánfutóval eladó!
10.590.000 Ft
+36309986894
Eladó a képeken látható Bayliner 175BR tipusú kishajó, 3.0L TKS 135LE motorral, utánfutóval. A hajó Magyarországi, megkímélt, újszerű állapotban van. 2028-ig érvényes hajólevéllel rendelkezik, az utánfutó szintén újszerű, Gimibó márkájú, 1500kg-os, 2026.09-hóig érvényes műszakival. A képek a valós állapotot tükrözik! Tehermentes, azonnal elvihető!
Cabin Cruiser holland csatornahajó
39.500.000 Ft
+36309151515
Eladó egy jó beosztású, tágas terekkel rendelkező, szép állapotban lévő holland vas csatornahajó. A hajót a Volentér család hozta be az országba még 2018-ban, azóta számos fejlesztést és felújítást végeztek el rajta. Többek között kapott egy teljes festést, teljesen új elektromos hálózatot, 400W napelem rendszert, és 5 db új munka akkumulátort. A hajó kiváló esztétikai és műszaki állapotban van, rendszeresen karbantartott, minden rendszere kifogástalanul működik, így akár hosszabb túrákra is bátran el lehet indulni vele. ************ Részletek és műszaki tartalom: Típus: Cabin Crusier holland csatornahajó Név: Oude Meer Anyaga: Vas Évjárat: 1979 Német hajólevél (műszaki nem jár le) Hossz: 14m (46 láb) Szélesség 3,85m (12,6 láb) Merülés: 1,2m (3,9 láb) Szállítható személyek száma: 12 Fekvőhelyek: 5 Súly: 14t Beltér: Külön fürdő és WC vízöblítéssel Teljesen felszerelt konyha étkezőasztallal és ággyá alakítható U alakú kanapéval (konyha felszereltsége: kerámia főzőlap, 2 db hűtő fagyasztóval, mikró, tároló szekrények, konyhai felszerelések) Hatalmas nappali L alakú sarok kanapéval és asztallal Orrkabin két külön fekhellyel Aft kabin (a terasz alatt) egy kétszemélyes franciaággyal Kültér: Tágas terasz: hatszögletű fa asztal székekkel és 6-8 fős társaságnak elegendő hellyel Hátsó létra a fedélzetről a fürdő platformra Fürdőplatform fürdőlétrával Tárcsa sütő gázpalackkal Halpucoló, mely asztalként is funkcionál Külső zuhany Új Bimini tető és oldalsó árnyékolók Daru bocinak/kisebb jet skinek Napozó felületek a tetőn Kapacitások: Üzemanyagtartály: 500L Édesvíz tartály: 1000L Szennyvíztartály: 500L Szállítható személyek száma: 12 Fekhelyek száma: 5 Elektromos rendszer: 12V/220V Két éve szakember által teljesen újra húzott elektromos hálózat biztosítékokkal Parti áram 3,8 kW inverter 400W napelem rendszer 10kW Mitsubishi diesel aggregátor 5 db nagy teljesítményű gel munka akkumulátor (2 évesek) 2 db 12V indító akkumulátor 2db 24V orrsugár akkumulátor Meghajtás: Gardner 6 hengeres diesel motor (1 db) Hengerűrtartalom: 10.000 ccm Teljesítmény: 160 LE Üzemóra: 4400 Kihajtás: Egyenes kihajtás Két kormányállás Propeller: 3 levelű réz Kormányzás: kormánykerék és kormánylapát (1db) Orrsugár kormány Menetteljesítmény (Dunán): Sebesség és fogyasztás: Hegymenet optimális: 8 km/h (Fogyasztás: 6 L/h) Hegymenet maximum: 12 km/h Völgymenet optimális: 14 km/h (Fogyasztás: 3 L/h) Völgymenet maximális: 18 km/h Átlag fogyasztás: 4-5L/h Egyéb felszereltség: Horgony Elektromos horgonycsörlő Mélységmérő Fenékpumpa Halradar Rádió adó/vevő Fenderek, kötelek Kötelező felszerelések Terasz asztal székekkel Rengeteg új tartalék alkatrész (olajszűrő, vízpumpa, stb.) A vételár tartalmazza a hajó kidaruzását és egy teljes algagátlózását, illetve akár a szállításban tudunk segíteni megegyezés szerint. Igény esetén esetleg Baján kikötőhely is bérelhető a hajónak hosszú távra. Irányár: 39.5M Ft / 98.000 EUR Megtekinthető és kipróbálható Baján Érdeklődni: 30/9151515
Eladó motoros kisgéphajó
4.900.000 Ft
+36209780867
Eladó Quicksilver 540 hajó, Mercury 100 lóerős motorral, hajószállító trélerrel. Hajólevél 2027 szeptemberig érvényes. Rendszeresen szervízelt, jó állapotú hajó. Megtekinthető Baján a Szántóyacht területén.
Hajómotor
Előző számainkban megnéztük, hogy mit tehetünk hajónk meghibásodása esetén, és milyen javítási opciók, lehetőségek vannak. Most nézzünk szét egy kicsit részletesebben a hajó szíves és lelke – vagyis a hajómotorok háza táján! A Honda nem csupán autókat és autómotorokat – de hajómotorokat is gyárt, már több mint 40 esztendeje. A négyütemű külső hajómotorok, csónakmotorok gyártása terén az élen járnak. A motorok megbízhatósága és kényelme garantált, hiszen a Honda, mint márka elköteleződött a tökéletesség iránt. Aki új típusú, pehelykönnyű csónakmotort keres, érdemes figyelemmel követnie a Honda új fejlesztéseit. A Selva gyár szintén nagy, több évtizedes tapasztalattal bír a hajómotorok gyártása terén. A világszerte népszerű, alacsony fogyasztású csónakmotorok szinte minden igényt kielégítenek: 30 alapmodellt és 82 típust rejt a változatos, sokszínű kínálat. A Parsun egy olyan kínai gyártó, akik profi tervezőkkel, szakemberekkel dolgoznak együtt, és valóban magas minőséget állítanak elő. A gyártósorról kikerülő termékeik szigorú minőségellenőrzésen is átesnek, melyeknek a finombeállítás és a próbaüzem is fontos része. A Vetnus hajómotorokra szintén minden időben – napsütésben, szélben, vagy komoly viharosabb időben – éppen úgy számíthatunk. A belső motorok mellé pedig teljes készlet áll a rendelkezésünkre a motorokhoz kapcsolódó felszerelésekből, mint pl. kipufogó csövek vagy dobok. A Yanmar hajómotorokat értékesítő Monti Bt fő profilja – a vitorlás és motoros kishajók javítása és karbantartása – mellett mára már teljes szervizzel és hajómotor értékesítéssel foglalkoznak, a megbízható és rugalmas árfekvésű, hazai Beta Marine hajómotort kínálva. A Haswing pedig egy új márka a hajómotorok piacán. Amit ez a márkanév takar, az egy elektromos hajómotor, amelynek kedvező áramfelvevésű, innovatív kifejlesztésű propellerje elvágja az aljnövényzetet, így gyorsabb haladásra képes. Ami még nagyon fontos, országos szervízhálózat is elérhető ehhez a típushoz. Valójában igen széles a választék, és sokféle hajómotor kapható hazánkban is, kis kedvcsináló rövid összeállításunk pedig a teljesség igénye nélkül készült. Hiszen még mindig itt a jó idő, bátran vízre szállhatunk, és ha szükséges nem késő beruháznunk egy jó – használt, vagy új – hajómotorra, alkatrészre! Hajómotorokkal is foglalkozol? Keress minket és jelenj meg az oldalon cégként, akár ingyen. Írj nekünk az info@hajomania.hu címre!
Hajómotor
Eljön az az idő is, amikor a hajómotorunk egy kis javításra, karbantartásra szorul – és a hajós szakmában persze ezekre külön fogalom is létezik. Ilyen például a hajómotorok marinizálása, ami tulajdonképpen egyfajta átalakítást jelent. Nyugat-Európában már gyakori a marinizálás, erre már egész iparágak épültek ki – hazánkban azonban még csak most kezd ismertté válni ez a különleges eljárás, mely során az autómotorokat készítik elő olyan formán, hogy az hajótestbe beépíthetővé válhasson. Hogy miért is jó ez? Nyilván költséghatékonysági okok miatt – egy gyári hajómotorhoz képest jóval kedvezőbb áron jön ki egy ilyen marinizált motor, ám itthon ma még nem igazán elterjedt és nem is éri meg. Noha a dízel motorokból is lehet már marinizált hajómotort előállítani, ez a fogyasztás szempontjából még lehet, hogy meg is éri, hiszen itt kisebb lesz a fogyasztás a nagyjából azonos teljesítmény mellé. Azonban a marinziált motoroknál a kipufogó csonkot is hűteni kell majd, ez pedig a hajó közegében jelentősen meg fogja emelni majd a belső hőmérsékletet. Van tehát sok előnye, de persze, hátránya is ennek a különös eljárásnak, Azonban, az még korántsem elég, hogy beszereztük az így előállított hajómotort. Ezt utána majd folyamatosan üzemben is kell tartani, tankolni kell; és ez az, ami miatt nem annyira éri meg, és még nem is annyira elterjedt idehaza. Ami pedig még problémás lehet itthon, az pedig a hosszadalmas engedélyeztetési eljárás, és a hozzá tartozó jogosítványok beszerzése. Azért akadnak már kis hazánkban is cégek, akik kifejezetten erre az iparágra szakosodtak. Eleget téve a dinamikus fejlődés igényének, csónakmotorokat, más hajómotorokat állítanak elő különböző autók, és egyéb berendezések motoros alkatrészeiből. Emellett persze más szolgáltatásuk is van, hiszen csak a hajómotor marinizálásból még nem biztos, hogy meg lehetne élni hazánkban. Aki biztosra szeretne menni, azért jobban teszi talán – még ha csak használtra is van pénze – de valódi hajómotort választ. Aztán később hobbiból, vagy ha már nagyon penge a hajómotorok terén akkor esetleg érdekes lehet kipróbálni a marinizálást. De azt mindenesetre jó tudni, hogy már ilyen is van!
Hajómotor
Írtunk már arról, hogy igenis legyünk bátrak, hiszen ma már az internet elénk tárja a világot: és szinte mindent meg tudunk online vásárolni és webáruházon keresztül akár házhoz is rendelni: ilyenek pl. a különféle hajófelszerelések, és ezeknek a legkényesebb termékei, a hajómotorok is. Fontos azonban, hogy csakis olyan cégtől vásároljunk, aki nagyon igényes és precíz, fotóval, és a lehető legtöbb műszaki paraméterrel látja el a tájékoztatásra szolgáló oldalát, hiszen a motor egy járműnek – így a hajónak is – a szíve és lelke. Ettől megy, ettől indul el, és ez hajtja a hajónkat – már amennyiben persze motoros hajóról van szó… Aki motorokkal foglalkozik, az nyilvánvalóan nem szereti a gagyit, hanem a minőségre megy, és lehetőleg többféle márkából, típusból is tart készleten – vagy legalábbis könnyedén be tudja szerezni azokat, a vásárlók igényének, kéréseinek megfelelően. Hajómotorokat azonban nem csak típus és márka szerint tudunk vásárolni, de mivel egy jobb, tartósabb motor hosszú éveket kibír, és az a hobbihajós, aki évről évre folyamatosan építgeti, fejlesztgeti hajóját, időnként lecserél benne ezt-azt, így aztán használtan is számtalan alkatrész elérhető, és ha kezdők vagyunk, akkor jobban tesszük, ha egy hajószakértő weboldaláról választjuk ki a használt motort, vagy motoros alkatrészt. Hiszen ők már ellenőrizték helyettünk is, és biztosak lehetünk benne, hogy használt alkatrész során is jól működő, használható, jó minőségű terméket kapunk – illetve a leírásban szerepelnek a termék paraméterei mellett annak esetleges hibái is, és nyilván annak megfelelően alakul majd az ára is. Érdemes tehát használt hajómotort vásárolni, de csak megbízható kereskedőtől, illetve komoly webáruházból, akik valóban értenek is hozzá. A hajómánia pedig még abban is megkönnyíti a dolgunkat, hogy országos régiók szerint lebontva kínálja a termékeiket – pl. Budapest és környéke, Duna-Tisza köze, Balaton, vagy Velencei tó, esetleg Tisza és környéke, vagy éppen Horvátország – ha ott tervezzük hajós kultúránkat kiépíteni, kialakítani.