Hirdetés feladása

Cesser

Cesser
gammkm@eplus.net

Honda 7.5 Hp
228.000 Ft
+36204190890
Honda 7.5Le. 4 ütemű hosszú csizmás szervizelt motor. 12V. töltés tartozékaival. A helyszínen vízben tesztelhető
Bavaria 34 Új, átadás előtti hajó eladó Balatonlellén.
115.000 Euro
+36302785464
Átadás előtti Bavaria 34 eladó közvetlenül a tulajdonostól! A hajó vízen még nem volt, a garancia az átadás napjától számított 5 évig érvényes! gyári extrák értéke 30000€ Rövid öntöttvas tőkesúly Bimini tető Nagy vitorlához betekerő rendszer rollgrossz-al, UV védővel Fürdőplatform (hátsó leereszthető platform) Orrsugárkormány Kabinok 2 db kabin 4 db fekvőhellyel Mellékhelyiség Pumpás Wc Szalon Bútorzat tömörfából szín: modern teak Hajó gyártási éve: 2017 Nettó ára: 115.000 € ~ 46.115.000 Ft (Euro árfolyamától függően) Bruttó ára: 146.050 € ~ 58.566.050 Ft Az ár kizárólag a teljes hajót tartalmazza átadással együtt! Megtekinthető előre egyeztetett időpontban.
Balaton 25 vitorlás eladó
6.000.000 Ft
+36308214923
1990-es évjáratú, belmotoros B25 vitorlás hajó 2022. augusztus 1-jei átadással, kikötőhely nélkül eladó. Augusztus 1. és szeptember 10. között a jelenlegi kikötőhely átmeneti használata esetleg megoldható. A fedélzeten a szokásos felszerelés (2+2 db csörlő, 2x3 stopper, 2 horgony, cookpitba vezetett kötélzet) mellett farkiülő, bimini, fürdőplatform, rugós merev alba, orrbelépő és merevforstag van. A fából készült rúdkormány acélrúddal megerősített. A hajó elektromos rendszere felújításra került, 220V parti áram is két körös biztosítéktáblával védett. Lowrance Mark4 típusú, halradaros műszer, távírányítós AKAI MP3-CD lejátszós rádió, 2 db beltéri és 2 db vízálló kültéri hangfallal. A hajóba 2018-ban vadonatúj (számlás, hajólevélben átvezetett) Vetus M213 belmotor került beszerelésre, ami kb. 50 üzemórát működött (kikötői ki- és beállások). A hajtás „Z” tribes, kétlevelű hajócsavarral. A mozgókötélzet folyamatosan cserélt. A vitorlázat közepesen használt grószból, UV védővel ellátott fockból, top spinakkerből+baumból, illetve tartalék grósz vitorlából áll. A grósz lazyjackba érkezik, a fockot fockharisnya védi. A hajóhoz tartozik egy, a baumra szerelhető, alig használt árnyékoló-esőfogó ponyva is. A kabinban 3 éves 220V-12V-gázüzemű Dometic RC 1205 GC hűtőszekrény és mobil vegyi WC van. A szivacsok és a mosható huzatok 4 évesek, újszerű állapotban vannak. A hajólevél 2023.08.07-ig érvényes, de megegyezés szerint idén az augusztusban is szemléztethető, így 2027. augusztusig lesz érvényes. Az ár tartalmazza a kerekes tárolókocsit. A hajó jobb oldala valamikor az 1990-es évek végén megsérült, de az akkori javítást követően ennek nyomai nem észlelhetők, sőt a lekötéseket az átlagosnál is jobban megerősítették, azóta is megbízhatóan üzemelnek. A test ozmózismentes, a vízretétel előtt évente algagátlózott. 2017-ben a deck teljes felújításon esett át.
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 14-én 9 órakor rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre.   A Magyar Vitorlás Szövetség vezetői remélik , hogy az 54. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon idén is 500-600 hajó vesz majd részt. A táv légvonalban mérve 155 km. A szabályok szerint 48 óra alatt kell a vitorlázóknak teljesíteni a távot. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor várhatóan mintegy 5-600 hajó vág neki a távnak.
Vitorlázás
A TKSTAR gyártmányú TK905 GPS nyomkövető eszköz amellett, hogy igen kedvező áron szerezhető be, számos olyan előnyös tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt érdemes megvizsgálni a vízi jármű-tulajdonosok szemszögéből is e kicsiny eszközben rejlő nagy lehetőségeket. Tenyérben elfér, könnyen elhelyezhető a vízi járműben, beszerelést egyáltalán nem igényel. Strapabíró, porálló, ezért beltéri és kültéri elhelyezésre egyaránt alkalmas, fémrészhez akár saját mágnesével is rögzíthető. A nyomkövetés adta előnyök kihasználására is számos lehetőség kínálkozik a hajózás terén. A TKSTAR TK905 beépített GPS-vevője 5 méteres pontossággal képes meghatározni a hordozó jármű aktuális helyzetét, amelyről akár 10 másodperces időközönként adatot tud küldeni a felhasználónak, legyen szó akár egy vitorlás verseny hajóinak a valós idejű helyzet-meghatározásáról, szabadidős hajózás útvonalrögzítéséről, vagy akár vízi szállítás nyomonkövetéséről. A nyomkövetőhöz egy magyar nyelvű szoftverlicenc is megrendelhető, mely biztosítja a készülék asztali számítógéppel vagy androidos mobileszközzel történő vezérlését és további hasznos funkciókat is. Pl. a nyomkövetővel ellátott hajó(k) aktuális helyzetét az okostelefonunkon megjelenő térképen kísérhetjük figyelemmel. A licenc nem keletkeztet hűségidőt, a felhasználó szabadon lemondhatja vagy szüneteltetheti , pl. ha csak a hajózási főszezonban szeretné használni a plusz funkciókat. Üzemidő tekintetében is élen jár a TKSTAR TK905, ugyanis 5000 mAh (3,7 V) kapacitású Li-ion akkuja akár 90 napig is képes újratöltés nélkül készenlétben tartani a kicsiny készüléket. Aki a magyar forgalmazótól rendeli meg és hozzá SIM kártyát is kér, beüzemelve és használatra készen kaphatja kézhez a nyomkövetőt, akár már másnap – ezáltal ajándéknak is ideális választás lehet.
Balaton
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat