Hirdetés feladása

BAYACHT CHARTER

Bérlés
BAYACHT CHARTER
bayachtcharter@gmail.com
Balaton Bérlés

Keress minket bizalommal, akár egyéni, akár kapitánnyal biztosított hajózásra vágysz!
Eladó Carvela vitorlás
1.590.000 Ft
+36703331066
22 év közös vitorlázás után eladó a Dulcinea! 1974-es Caravela 25 lábas, tőkesúlyos tengeri kishajó, Svájcból érkezett 22 éve, azóta a mienk. Biztonságos és könnyen hajózható, rendszeresen szervizelt Yamaha 8LE külmotorral, fok- és nagyvitorlával, álló belmagasságú nappalival, sólyakocsival, évente algagátlózva, festegetve, javítgatva, ápolgatva, szeretgetve. 2026-ig érvényes vizsgával! Jó kis hajó!
Horgászni is alkalmas Sirály vitorlás csónak evezővel sója kocsival
350.000 Ft
+36307502764
Horgászni is alkalmas jó állapotú Sirály 4210 típusú műanyag vitorlás csónak plusz sója kocsi. Könnyen tisztítható, kiöblíthető, a víz nem árt a belsejének sem. A hajó dupla falú, van egy külső (fehér) és egy belső (piros) műanyag héja, amelyek között levegő van. A hajó emiatt akkor sem süllyedne el, ha megtelne vízzel. A hajó orrán kikötéshez használható bika helyezkedik el. A hajóval vitorlával és evezővel is lehet használni. A hajótest két oldalán evező villát lehet beledugni és az evezőkkel evezni. A hajó a közepénél, belül, úgy van kialakítva, hogy két szélesebb deszkát, mint padot is el lehet helyezni benne. Ez horgászásnál nagyon kényelmes. A hajó alján pár cm hosszon egy sérülés van. Ezt műanyag ragasztóval ki kell javítani, lásd fénykép. A hajó egy kézzel húzható kocsin helyezkedik el. Ezzel a kocsival a hajó beereszthető a vízbe és ki is vehető onnan. A kocsi kerekein új abroncsok vannak. A kocsit is adjuk a hajóval együtt. Tartozékok: árbóc boom vitorla 2 evező kormány szerkezet schwert
Sirály műanyag vitorlás csónak és sója kocsi - vitorlázni és horgászni
350.000 Ft
+36307502764
Sirály 4210 típusú műanyag vitorlás csónak plusz sója kocsi. Horgászásra is alkalmas, könnyen tisztítható, kiöblíthető, a víz nem árt a belsejének sem. A hajó dupla falú, van egy külső (fehér) és egy belső (piros) műanyag héja, amelyek között levegő van. A hajó emiatt akkor sem süllyedne el, ha megtelne vízzel. A hajó orrán kikötéshez használható bika helyezkedik el. A hajóval nem csak vitorlázni lehet, hanem evezővel is lehet használni. A két oldalán evező villát lehet beledugni és az evezőkkel evezni. A hajó a közepénél, belül, úgy van kialakítva, hogy két szélesebb deszkát, mint padot is el lehet helyezni benne. Ez horgászásnál lehet kényelmes. A hajó alján pár cm hosszon egy sérülés van. Ezt műanyag ragasztóval ki kellene javítani, lásd fénykép. Tartozékok: árbóc boom vitorla 2 evező kormány szerkezet schwert A hajó egy kézzel húzható kocsin helyezkedik el. Ezzel a kocsival a hajó beereszthető a vízbe és ki is vehető onnan. A kocsi kerekein új abroncsok vannak. A kocsit is adjuk a hajóval együtt.
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 6-án 9 órakor rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre.   A Magyar Vitorlás Szövetség vezetői remélik , hogy az 55. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon idén is 500-600 hajó vesz majd részt. A táv légvonalban mérve 155 km. A szabályok szerint 48 óra alatt kell a vitorlázóknak teljesíteni a távot. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor várhatóan mintegy 5-600 hajó vág neki a távnak.
Balaton
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Balaton
Bizony, a hajózásnak, ahogyan minden más sportnak is – természetesen vannak szabályai. Érdemes ezekkel is tisztában lennünk, és alaposan utánajárnunk, hogy még véletlenül se kerüljünk kellemetlen helyzetbe. A Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitányság hivatalos tájékoztatóját böngészve jutottunk el mi is az alábbi néhány információhoz, melyekről úgy gondoltunk, hasznos lesz, ha tájékoztatjuk olvasóinkat. Kezdjük most a csónakázás szabályaival. A csónakázás legfőbb szabályairól röviden Csónak vezetésére az a személy lehet jogosult, aki legalább a 14. életévét betöltötte, úszni tud, valamint a vezetésben is megfelelő gyakorlattal bír. Amennyiben több személy utazik majd a csónakban, ki kell jelölni egy vezetőt, aki már legalább a 16. életévét betöltötte, illetve ha gépi meghajtású csónakról, járműről van szó, akkor legalább 17 éves kell, hogy legyen az illető. Fontos szabályok vonatkoznak az elindulásra, illetve a kikötőből való kiállásra is. A parttól, illetve a kikötőhelytől való elindulásra illetve menetirány változtatására is akkor van lehetőség – szabályos keretek között – ha az nem zavar más, vízi közlekedésben részt vevőt, illetve úszót, aki a vízben tartózkodik – vagyis senkinek a testi épségét nem veszélyezteti. Fontos szabály, hogy ügyeljünk nagyon a kötelező felszerelésekre is: legalább egy db mentőmellény, legalább 1 db evező és horgony – ez utóbbinak meg kell haladnia a csónak horgony nélkül mért tömegének minimum az 5%-át. Ha nincsen speciális, szakszerű horgonyunk, akkor ez egy ideiglenes rögzítésre alkalmas, más, veszélytelen eszközzel is helyettesíthető. Valamint, kell még legyen a csónakban vízmérő, a kikötéshez alkalmas lánc vagy kötél, illetve egy elektromos lámpa, fényjelzés céljából, melyen több, egymástól függetlenül is működő led izzó, vagy dióda lelhető fel, de tartalék áramforrással is kell hogy rendelkezzünk a naplementétől a következő nap felkeltéig tartó időszakban. Tűzoltó készülék, illetve a csónak üzemben tartójának a pontos adatai és elérhetősége kell még, hogy velünk legyen az út során, amennyiben szabályszerűen szeretnénk csónakázni. Hamarosan folytatjuk!