
info.appiinvest@gmail.com
29.900.000 Ft
+36209165466
Szeretett Lakóhajónk 44 m2 Eladó! Klimatizált Hűtő Fűtő Klíma, Teljesen Felszerelt vadonatúj modern konyha, Beépített Hűtő, Beépített Mikro, Hőlégkeveréses Sütő, Négyrózsás Főzőlap, Ruhásszekrények, Kanapék, Étkezőasztal, Okos TV, Wifi, Full Extrás Fürdőszoba, Hideg Meleg Víz, Hálószoba, Nappali, Szúnyoghálók, Redőnyök, Reluxák, Hatalmas 10 személyes Terasz tároló ládákkal, vízműrendszerrel, VPC Teraszborítással, Ülőpadokkal, Padpárnákkal, Benzintartállyal, Horgászbot tartókkal, Fürdőlétrával Parti víz és áram csaatlakozással Az kikötőtől távol is minden működik: A vizet ilyenkor ötszörös szűrőrendszeres házi vízmű biztosítja, az áramot igény esetén 5 Kw-os Honda aggregátor (Ez nincs a vételi árban de opciósan igényelhető)200 l-es édesvíztartály is van a hátsó terszon külön szívó motorral biztonsági tartaléknak. Kötelező felszerelések minden szabálynak megfelelnek. 10 db Mentőmellény mellé 4 hatalmas Horgonyt is adunk, A beltérben még igényes Vinil padlózat, Polcrendszerek, Ágyneműk, A Hajó katamarán üregeiben ember méretű hatalmas tároló helyiségek vannak! A villanyáram akkumulátorról is műlödik! 2 db 100 A-os akkumulátor, Hajóradar és ehhez tartozó külön akkumulator, Kormányoszlop, Kormánykerék amely könnyű manőverezést biztosít. Igény esetén kikötő hely is biztosítható a jelenlegi pozícióban vagy a Tiszató más területén. Mgyarország más belvizére is szállítható a hajó. Kishajóvezetői engedéllyel és minimum 2 személlyel vezethető.
480.000 Ft
+36706038761
Jó állapotú, hosszú csizmás, önindítós motor.Segédmotorként volt használva a Genfi tavon.Csigavédővel,karhosszabítóval.

10.999.999 Ft
+36707089370
Eladó a fenti hajó a következő paraméterekkel. Vitorlák, kiegészítők: 1. Génua - 5 éves. 2. Grósz - 5 éves. 3. Spinakker - 3 éves. 4. Code Zero - 2025, TELJESEN ÚJ (soha nem használt), garanciális. 5. Kitolható orr-baum - 2025 (teljesen új, egyedi gyártású). 6. Új Sprayhood - 2024 7. Új Lazy Jack - 2024 8. Új cocpit ponyva. 100%-os fedettség, lásd fénykép - 2025. 9. Új téli ponyva - 2024 Hajó alja: 1. Hajó aljának visszacsiszolása gélig - 2024 (ősszel készült) 2. Új alapozó és algagátló - 2025 (tavasszal) 3. Hajó teljes felpolírozása oldalt és annak újra vakszolása - 2025. 4. Hajó deck felpolírozása - 2025 Cocpit: Teakfa felcsiszolása és újra olajozása - 2025. Motor: Olaj- és összes szűrők cseréje - 2024. Új beszerzés vagy lecserélt eszközök: 1. Új WindWiser műszercsoport (szél, sebesség) - 2024 (garanciális) 2. Új Windex - 2024 3. Új hajókormány kar - 2025 (garanciális) 4. Új (navigációs asztal feletti) kezelőpanel - 2024 (garanciális) 5. Új fenékvíz szivattyú - 2024 (garanciális) 6. Új munkaakkumulátor - 2024 (garanciális) 7. Új teljes belső hajókárpitozás az összes helységben - 2024 8. Újra lakozása a faelemeknek (60%-ban) 9. Új beépített compass - 2025 (garanciális) 10. Új hajóhoz készített sólyakocsi - 2024 (ősz, garanciális) 11. Új szivacsalátétek és padló szőnyeg - 2024 12. Új sötétítő függönyök - 2025 13. Propeller csere - 2025 (használt, összecsukódó) Egyéb: Új lámpatestek (részben), új csaptelep WC-ben, pumpás WC, hajó merülése: 0,9 m, azaz tavi kiel-es verzió, Raymarine ST 2000 autopilot kormány is van a hajóhoz. HSz szerinti összes tartozék van. Az eladási árban a jelenlegi kikötői díj ára benne van, rendezve 2026 márciusig. Nagyobb hajóra való csere (akár ráfizetéssel is), érdekel! A feltüntetett ár alkuképes! Film a hajóról: https://www.youtube.com/watch?v=uUQTORa0UyU
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160 km) tókerülő versenye július 10-én 9 órakor rajtol
Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig
vissza Balatonfüredre.
A Magyar Vitorlás Szövetség vezetői remélik , hogy az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjon idén is 500-600 hajó
vesz majd részt. A táv légvonalban mérve 155 km. A szabályok szerint 48 óra alatt kell a
vitorlázóknak teljesíteni a távot. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás
turizmus további fejlesztése és népszerűsítése.
Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán
viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi
versenyek győztese is árbóc csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot.
Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen.
A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány
fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor várhatóan mintegy 5-600
hajó vág neki a távnak.
Vitorlázás
A TKSTAR gyártmányú TK905 GPS nyomkövető eszköz amellett, hogy igen kedvező áron szerezhető be, számos olyan előnyös tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt érdemes megvizsgálni a vízi jármű-tulajdonosok szemszögéből is e kicsiny eszközben rejlő nagy lehetőségeket.
Tenyérben elfér, könnyen elhelyezhető a vízi járműben, beszerelést egyáltalán nem igényel. Strapabíró, porálló, ezért beltéri és kültéri elhelyezésre egyaránt alkalmas, fémrészhez akár saját mágnesével is rögzíthető.
A nyomkövetés adta előnyök kihasználására is számos lehetőség kínálkozik a hajózás terén. A TKSTAR TK905 beépített GPS-vevője 5 méteres pontossággal képes meghatározni a hordozó jármű aktuális helyzetét, amelyről akár 10 másodperces időközönként adatot tud küldeni a felhasználónak, legyen szó akár egy vitorlás verseny hajóinak a valós idejű helyzet-meghatározásáról, szabadidős hajózás útvonalrögzítéséről, vagy akár vízi szállítás nyomonkövetéséről.
A nyomkövetőhöz egy magyar nyelvű szoftverlicenc is megrendelhető, mely biztosítja a készülék asztali számítógéppel vagy androidos mobileszközzel történő vezérlését és további hasznos funkciókat is. Pl. a nyomkövetővel ellátott hajó(k) aktuális helyzetét az okostelefonunkon megjelenő térképen kísérhetjük figyelemmel. A licenc nem keletkeztet hűségidőt, a felhasználó szabadon lemondhatja vagy szüneteltetheti , pl. ha csak a hajózási főszezonban szeretné használni a plusz funkciókat.
Üzemidő tekintetében is élen jár a TKSTAR TK905, ugyanis 5000 mAh (3,7 V) kapacitású Li-ion akkuja akár 90 napig is képes újratöltés nélkül készenlétben tartani a kicsiny készüléket.
Aki a magyar forgalmazótól rendeli meg és hozzá SIM kártyát is kér, beüzemelve és használatra készen kaphatja kézhez a nyomkövetőt, akár már másnap – ezáltal ajándéknak is ideális választás lehet.
Balaton
Április elejétől újra indul a viharjelzés tavainkon, és egészen október végéig tart. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál .
A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk:
• a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére.
• a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és
• a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére,
A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben.
• I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni.
• II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos.
A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki.
Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén
A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel.
A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban.
A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve.
Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat