Hirdetés feladása

info.appiinvest@gmail.com

eladó Kazánka 5m 3 alumínium csónak,motorcsónak
350.000 Ft
+36308478047
Eladó kazánka 5m 3 típusú orosz alumínium motorcsónak.A test felújított külsővel ,belsővel rendelkezik.Vezetői engedély nélkül vezethető.Yamaha 15 hp csónakmotorral 9.9 matricával.A motor jól működik ,nem csattog nem zörög 12-es gyári kompresszióval. A motor ára 230 000 Ft (együtt 530 000 Ft)
25 lábas hajó bontásból
0 Ft
+36303007623
9m alu árbóc. kompletten (állókötélzet feszítők).merev forstag 3.2m boom beépített 24v-os motorral(bármilyen helyzetben reffelhető) fokk vitorla 7.4mx3.5m grósz 7.9x3m génua 8x4.3m 3db horgony 15kg 8kg 2.5kg 6db szabványos mentőmellény( újszerű) farkorlát (kiülős) orrkorlát 2db csörlő stopper seklik és csigák 244cm hosszú új 750kg-os tréler tengely összecsukódó hajócsavar beépített motorra(egyedi) kemping wc sosem használt 750kg-os gyári tőkesúly génua sin grósz feszítő sín fürdőlétra
ELVSTRÖM NORDSHIP kényelmes, gyors vitorlás kategóriaváltás miatt kikötőhellyel eladó!
5.500.000 Ft
+36309315599
Ínyencek figyelem! Kedvező áron, 2023. júliusig érvényes magyar hajólevéllel (tehát nem kell időigényes honosítással vesződni, azonnal használatba vehető) eladó egy 8, azaz nyolc főre vizsgáztatott, 6, azaz hat ággyal rendelkező, kitűnő műszaki állapotban lévő, gyors, nagyon kényelmes és stabil, viharálló, prémium kategóriás ELVSTRÖM NORDSHIP! Az ELVSTRÖM név és az ezzel együtt járó kitűnő tervezés, hajózási tulajdonságok és a minőség fogalom, nem szorul bemutatásra! Egy 29-30 lábas hajó kényelmét nyújtja 26 lábas áron! Nincs utólag festegetve sem a fedélzet, sem az alsóhéj, eredeti, korának megfelelő gélréteggel. Génua, nagyvitorla. Felszereltség: sprayhood, lazy-jack, mélységmérő, világítással rendelkező compass, cockpitasztal, 2 égőfejes főző berendezés, beépített, működö kompresszoros hűtőbox, mosogató nyomott vízrendszerrel, flexibilis víztartállyal, szeparált, hatalmas, állómagasságú WC kabin, legálisan használható pumpás újszerű WC-vel, kívülről kiszivattyúzható szennyvízgyűjtő tartállyal,kézmosóval, fürdőszobai tükrös szekrénnyel, tárolóhelyekkel, napelemes szellőzőberendezéssel, három tetőszellőző, redőnyös fuxablak, 3 darab, kitűnő állapotú akkumulátor, automata akkumulátortöltő, automata töltésleválasztó berendezéssel, 2 darab automata, elektromos és 1 db mechanikus, kézi fenékvízszivattyú, modern ledes égők a hajókabinban és a külső fényekben, A hajó belső bútorzata elegáns és örökéletű teakfa teljes egészében! Furlex, duplanútos fockroller merev forstaggal szerelve. A hajó gyári VOLVO PENTA MD5C Diesel motorral van szerelve, amely azonnal, valóban egy mozdulatra indul, füstmentesen, fogyasztása közepes fordulaton 5-6 deciliter/óra. A hajóhoz jó állapotú, közúti szállításra jelenleg nem alkalmas duplatengelyes közúti trailer is megvásárolható, de enélkül is megvehető a hajó, a hirdetés végén közölt ár trailer nélkül értendő, esetleg az alku része lehet! A hajó műszakilag rendben van, azonnal hajózható állapotban, kisebb, minimális "szépészeti" teendők, munkák azonban vannak. A hajó a hasonló méretű hajókhoz képest hatalmas belső térrel rendelkezik, 6 ággyal, ebből egy kétszemélyes achterággyal, hatalmas mosdófülkével, kényelmes konyhasarokkal, praktikus szalonasztallal, 180 cm-es valódi állómagassággal! Nagyon kényelmes, kitűnő belső beosztással rendelkező, élhető hajó, vidám, fiatalos! Minőség, kényelem és menettulajdonságok tekintetében a konkurenseiként számbavehető (pl. Dolphin 26) típusokhoz képest lényegesen többet, jobb minőséget nyújt. Bővebb információk telefonon keresztül, megtekintés csak előzetes telefonos egyeztetés után, komoly vételi szándék esetén! A hajó Balatonfűzfőn vízen megtekinthető! Kedvező méretkategóriája miatt éves kikötődíja csak 600.000.-Ft, a díj 2020. 03.31.-ig rendezett, a hely igény esetén megoldható vagy alku tárgya lehet! Sokan kérdezték, ezért fontos információ: a hajó 5.500.000.-Ft, a kikötőhely ára plusz 600.000.-Ft), de a kikötőhelyet nem muszáj átvenni, ez csak lehetőség! Az ár megfelelően komoly érdeklődés esetén korlátok között korrekt módon alkuképes. Érd.: Dr. Tóth Balázs +3630 9315599
Balaton
Európa legrégebbi és leghosszabb (160km) tókerülő versenye július 18-án rajtol Balatonfüredről. Innen Balatonkenese a cél, majd Siófok érintésével irány Keszthely onnan pedig vissza Balatonfüredre. A Magyar Vitorlás szövetség beszámolója szerint idén is várhatóan több mint 600 induló vág neki az 51. Kékszalag Nagydíjnak. Az AUDI mellett a másik főtámogató idén a RAIFFEISEN BANK. A verseny célja a sport mellett, a balatoni vendéglátás és a vitorlás turizmus további fejlesztése és népszerűsítése. Egy kis töri. Az első Kékszalagot 1934-ben rendezték. Nevét a leggyorsabb tengeri vitorlás árbócán viselt kék szalagról kapta, mely hagyományt később átvették a gőzösök is. Ezután az európai nagy tavi versenyek győztese is árbóc¬csúcsára köthette a leggyorsabbnak járó elismerést jelképező szalagot. Az utóbbi években már több mint 500 vitorlás indult el a versenyen. Tavaly nevezetesen 526 hajó állt rajthoz, azonban csak 395-en értek célba. Ez a szám mutatja, hogy egy igen komoly és nehéz versenyről van szó. A Kékszalag 2010-ben büszkélkedhetett a legtöbb indulóval: 593 hajó állt a rajtvonalhoz. Idén pedig valószínűleg újabb részvételi rekord születik. A verseny eddigi legeredményesebb kormányosa, Litkey Farkas, Fifty-fity nevű katamaránjával és 7 óra 13 perces rekordjával csúcstartó a Magyar tengeren. A múlt évben 681 hajó rajtolt el, és 545 futott be. Ebben az időszakban érdemes ellátogatni a Balatonhoz hiszen a Kékszalag mellett számos más neves esemény kerül megrendezésre. A verseny napját megelőzően rendezik a Kékpántlikát, melyet a gyerekek „Kékszalagjának” szoktak nevezni. A rendezők örömmel várják az érdeklődőket a füredi rajthoz, ahol szemet gyönyörködtető látvány fogadja őket reggel 9 órától. Felejthetetlen élmény nyújt ugyanis, amikor egyszerre mintegy 600 hajó vág neki a távnak. Az se csüggedjen, aki idén nem tud ellátogatni a versenyre. A közvetítésről az MTVA gondoskodik az M4 Sporton. Emellett a futam követhető lesz az Origo-n is. A versenye fő támogatója a RAIFFESEN BANK, az AUDI , de hozzájárul a verseny színvonalának emeléséhez többek között az Ilcsi Szépítő Füvek, a Generali, és a Seiko, a Béflex, is.
Balaton
Április 1-jétől újra indult a viharjelzés tavainkon, és egészen október 31-ig. A jelzéseket az Országos Meteorológiai Szolgálat adja ki. Viharjelző berendezések működnek a Balaton mellett Velencei, a Tisza, valamint a Fertő-tónál . A Balatont a viharjelzések szempontjából három medencére osztjuk: • a Tihanyi-félszigettől keletre lévő keleti medencére. • a Fonyód és Tihany közötti középső medencére és • a Keszthelytől a Badacsony-Fonyód szorosig tartó nyugati medencére, A viharjelzés fokozatai medencénként eltérő is lehet a Balatonon. A többi tó esetében csak egy vihar jelzés lehet érvényben. • I. fokú viharjelzés – percenként 45 fényfelvillanás, a várható maximális széllökések sebesség eléri 40-60 kilométer/óra sebességet . A parttól 500 méternél távolabb úszni, csónakkal, mási vizi eszközzel nem szabad menni. • II. fokú viharjelzés – percenként 90 fényfelvillanás, széllökések sebessége meghaladhatja a 60 kilométer/órát. Vízben tartózkodni tilos. A jelzéseket a várható szélerősödés előtt másfél órával adják ki. Újdonság ebben az évben: fényjelző berendezések a tó közepén A Balaton körül negyvenhat „fix” viharjelző működik, a Tisza tavon öt, a Fertő tavon egy, a Velencei-tavon három viharjelző mellett újdonságként egy mobil lámpaegység üzemel. A nagyobb biztonság érdekében a már üzemelő jelző berendezések mellett ebben az évben néhány új viharjelző került telepítésre: Balatonszepezden, Balatonedericsen, Keszthely-Fenékpusztán, Balatonszárszón és Tihanyban. A Balatonon napelemekkel működő mobil jeladók üzemelnek. Mindhárom medencében a víz közepén Siófok, Szigliget és Keszthely térségében lettek elhelyezve, jól láthatóan a vízből kiemelkedve. Ajánlatos, mindenkinek a saját érdekében figyelni a viharjelzéseket, és betartani a szabályokat
Vitorlázás
Van azonban némi tennivalónk, mielőtt vízre szállnánk kedvenc hajónkkal. Sokunk biztos nem is látta hajóját ősz óta. Talán néhányan nem is tudják, a kikötőben hol is keressék… Ilyenkor jön a fejtőrés: mit is, hogy is, mivel ? Bizonyára a hajókivétel alkalmával mindenki magas nyomású mosóval teljesen tisztára, simára varázsolta hajója vízvonal alatti részét. Ilyenkor a jobb minőségű algagátlót nem kell csiszolni. Egyszerűen kenjük fel az új réteget. Az algagátlóknak alapvetően két fajtáját különböztetjük meg. Az egyik az önkopó, vagy önpolírozó, a másik a kemény algagátló. Amennyiben önkopó, akkor a fellazult felület nem engedi megtapadni az algákat. A kemény fajtánál a rétegből kiáramló hatóanyag akadályozza az algák felrakódását. A munkálatok végzése során nagyon fontos az egészségünk és a környezetünk védelme. Használjunk védőszemüveget, védőkesztyűt, védőruhát és védőmaszkot ! Az üres dobozokat és az elhasznált szerszámokat mindenképp megfelelő gyűjtőhelyre vigyük ! Ha ezzel végeztünk, jöhet a vízvonal fölötti rész. Elsőként tisztítószerrel mossuk le a hajó felső részét, távolítsuk el az elmúlt szezon szennyeződéseit. Ha úgy ítéljük meg nem árt átpolírozni a hajó testet. A polírozáshoz használjunk műanyag felületekhez kifejlesztett anyagot. Nézzük át a kötelek állapotát, szükség estén cseréljük ki azokat. A fa részeket lakkozzuk, ha kell fáig lecsiszolva, ajánlatos lecsavarozni a műanyagról. A vereteket olajozzuk vagy zsírozzuk meg. Hasznos lehet a zsírzó spray. A csörlőket ajánlatos szétszedni és tisztítás után vízálló zsírral bekenni. Ajánlatos vízre tétel előtt elvégezni, hogy elkerülendő az alkatrészek vízbe esését. Vitorlás esetén ajánlatos egy rongyot húzni benne fel-le, hogy a beragadt port eltávolítsuk. A kabin belsejében sem árt szétnézni. Biztosan találunk pár dolgot ami felújításra, tisztításra, cserére szorul. Ellenőrizzük a műszerek, valamint az elektromos rendszer állapotát.